Kindival van VSM
+8
Parisienne
Linda
Flower_L
Lejow
tweeling
Coco
Printje
Tania
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Kindival van VSM
Heeft iemand hier ervaring mee? M. slaapt 'snachts slecht, onrustig en wordt vaak wakker dus ik overweeg om dit een keer te proberen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Kindival van VSM
Ik lees even mee, ben ook benieuwd.
Ik gebruik wel tal van andere producten van VSM en daar ben ik allemaal erg tevreden over.
Ik gebruik wel tal van andere producten van VSM en daar ben ik allemaal erg tevreden over.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien kun je Smupskes~ eens een pm sturen, volgens mij gebruikt haar jongste deze.
Gast- Gast
Ja, wij gebruiken het voor A.
Het scheelt hier enorm! Hij werd echt een keer of 8 wakker per nacht en was dan bijna niet te kalmeren.
Nu is het meestal rond 05.30/06.00 dat hij even wakker is. Dan krijgt hij een klein flesje en slaapt dan weer tot 08.00 of later.
Het scheelt hier enorm! Hij werd echt een keer of 8 wakker per nacht en was dan bijna niet te kalmeren.
Nu is het meestal rond 05.30/06.00 dat hij even wakker is. Dan krijgt hij een klein flesje en slaapt dan weer tot 08.00 of later.
Gast- Gast
lelie schreef:Misschien kun je Smupskes~ eens een pm sturen, volgens mij gebruikt haar jongste deze.
Gast- Gast
Hier werkte het niet, maar voor hun werkt niets volgens mij
Voor ik het kocht heb ik eerst gegoogled en vond daar best veel positieve reacties. Zou het dus gewoon proberen.
Voor ik het kocht heb ik eerst gegoogled en vond daar best veel positieve reacties. Zou het dus gewoon proberen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Smupskes, hoeveel tabletjes geef je A.? Ik zie in de bijsluiter 4 maal daags 1 maar ik dacht eigenlijk dat het alleen voor het slapen moest.
Coco, jouw kinderen gaan volgens mij pas slapen als ze 16 zijn en dan neem jij wraak door ze na een avondje stappen om 6.00 wakker te maken
Coco, jouw kinderen gaan volgens mij pas slapen als ze 16 zijn en dan neem jij wraak door ze na een avondje stappen om 6.00 wakker te maken
Tania- Ratel
Sorry dat ik dit topic gebruik maar hebben jullie dat middeltje van vsm om te helpen bij inenten ook geprobeerd? Ben even de naam kwijt...
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
tweeling schreef:Sorry dat ik dit topic gebruik maar hebben jullie dat middeltje van vsm om te helpen bij inenten ook geprobeerd? Ben even de naam kwijt...
Nee want dat kon je ergens gratis bestellen en toen ik het eindelijk binnen had kreeg hij al zijn laatste inentingen.
Printje- Lady Post-a-lot
tweeling schreef:Sorry dat ik dit topic gebruik maar hebben jullie dat middeltje van vsm om te helpen bij inenten ook geprobeerd? Ben even de naam kwijt...
Die heb ik wel is geprobeerd bij mijn zoontje maar het werkte niet echt. Nou moet ik wel zeggen dat hij ook altijd vrij heftig reageerde op inentingen.
Tania- Ratel
Ik heb trouwens een handige app van VSM, met allerlei klachten die jij of je kind kan hebben en wat je ermee kunt doen.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:tweeling schreef:Sorry dat ik dit topic gebruik maar hebben jullie dat middeltje van vsm om te helpen bij inenten ook geprobeerd? Ben even de naam kwijt...
Nee want dat kon je ergens gratis bestellen en toen ik het eindelijk binnen had kreeg hij al zijn laatste inentingen.
Oh, haha
tweeling- Prater
Goede tip printje, ga hem meteen even op m'n tel zetten!
tweeling- Prater
tweeling schreef:Printje schreef:tweeling schreef:Sorry dat ik dit topic gebruik maar hebben jullie dat middeltje van vsm om te helpen bij inenten ook geprobeerd? Ben even de naam kwijt...
Oh, haha
Ik kan wel ff nakijken of hij hier nog in de kast staat...als je wilt mag je het dan wel hebben.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:tweeling schreef:Printje schreef:tweeling schreef:Sorry dat ik dit topic gebruik maar hebben jullie dat middeltje van vsm om te helpen bij inenten ook geprobeerd? Ben even de naam kwijt...
Oh, haha
Ik kan wel ff nakijken of hij hier nog in de kast staat...als je wilt mag je het dan wel hebben.
Lief aangeboden! Ik hou me aanbevolen
tweeling- Prater
Printje schreef:tweeling schreef:Printje schreef:tweeling schreef:Sorry dat ik dit topic gebruik maar hebben jullie dat middeltje van vsm om te helpen bij inenten ook geprobeerd? Ben even de naam kwijt...
Oh, haha
Moet je wel even op de datum kijken want ik had ook dat gratis flesje en die heb ik laatst weggegooid omdat het niet meer goed was.
Tania- Ratel
YES volgens mij weet ik wie Smupkes is
Als de jongste A heet.. moet de oudste H heten?
Oh Tania, even offtopic, ik heb er geen ervaring mee, maar het is het proberen waard toch?
Als de jongste A heet.. moet de oudste H heten?
Oh Tania, even offtopic, ik heb er geen ervaring mee, maar het is het proberen waard toch?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow; idd ik twijfelde ook al even maar door de foto's wist ik het zeker.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Lejow; idd ik twijfelde ook al even maar door de foto's wist ik het zeker.
Ik had nog geen foto's gezien eigenlijk..
Leuk dat je er weer bent Smupsie!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Thanx Lejow
Tania: Wij geven inderdaad 4 pilletjes!
Zodra we er 1 vergeten is het weer drama.
Gast- Gast
Smupskes~ schreef:Thanx Lejow
En dan gewoon verdeeld over de hele dag?
Tania- Ratel
Ja, wij geven er 1 bij de boterham om 08u, 1 bij de lunch rond 12u, 1 bij het avondeten rond 16u en 1 voor de laatste fles om 19u.
Hou er wel rekening mee dat het de eerste 4-5 dagen véél erger kan zijn.
Hier was het "dieptepunt" op de 3e en de 4e dag. Daarna ging het meteen beter.
Voor die 6 €nog iets zou ik het gewoon proberen hoor. Je kunt bijna een maand met 1 potje doen als je er 4 per dag geeft.
Hou er wel rekening mee dat het de eerste 4-5 dagen véél erger kan zijn.
Hier was het "dieptepunt" op de 3e en de 4e dag. Daarna ging het meteen beter.
Voor die 6 €nog iets zou ik het gewoon proberen hoor. Je kunt bijna een maand met 1 potje doen als je er 4 per dag geeft.
Gast- Gast
Ik heb het gister aan het eind van de middag voor het eerst gegeven en ze heeft geslapen van 18.30 tot 23.15 toen een flesje en weer gaan slapen en toen heeft ze geslapen tot 6 uur en daarna bij mij in bed nog tot 8 uur. Wel een keertje wakker tussendoor maar met speentje ging ze weer slapen. Ik ben nog niet helemaal overtuigd omdat ze ook gewoon echt uitgeput was van de eerste hele dag kinderdagverblijf dus misschien sliep ze daardoor beter. Maar we zullen zien de komende nachten, als dit zo blijft ben ik heel blij.
Tania- Ratel
Wel onthouden dat het over een paar dagen even 1 of 2 nachtjes véél erger kan zijn he!
Niet dat je het dan meteen aan de kant gooit.
Hopelijk slaat het goed aan!
Niet dat je het dan meteen aan de kant gooit.
Hopelijk slaat het goed aan!
Gast- Gast
kindival vsm
Iemand ervaring? Toepassing mag niet meer worden vermeld op verpakking, maar heb gekocht om l hopelijk weer enigzins ritme te kunnen geven.
Hij slaapt heel onrustig en droomt over niet leuke dingen hebben wij het idee.
Wordt midden in de nacht wakker en blijft wakker...ook al is hij doodop.
Let je overdag tijdje niet op...slaapt hij ineens.
Hij wil niet slapen na broodeten, wanneer je vraagt of hij wil slapen. Maar dus wel spontaan op willekeurige momenten van de dag....hij is gewoon oververmoeid en weet niet waar hij het zoeken moet.
Wat zijn jullie ervaringen ermee en evt andere tips qua homeopatische middeltjes?
Hij slaapt heel onrustig en droomt over niet leuke dingen hebben wij het idee.
Wordt midden in de nacht wakker en blijft wakker...ook al is hij doodop.
Let je overdag tijdje niet op...slaapt hij ineens.
Hij wil niet slapen na broodeten, wanneer je vraagt of hij wil slapen. Maar dus wel spontaan op willekeurige momenten van de dag....hij is gewoon oververmoeid en weet niet waar hij het zoeken moet.
Wat zijn jullie ervaringen ermee en evt andere tips qua homeopatische middeltjes?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: