Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

+17
Caro
Caroow
Lien
Shisha
Rovine
Suus
Arwyn
_Femme
Flinder
VeryCherry
Oasis
Silver
studiebol
Zonnetje
Roze Roos
ekiaam87
Lejow
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 3 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 6:29

Wilde toch nog even laten weten. Ik had om vier uur mijn sollicitatiegesprek en eigenlijk moest ik nog wachten omdat er nog twee kandidaten waren morgen maar ik werd net gebeld door die man van dat bedrijf en hij was zo enthousiast dat hij die andere kandidaten heeft afgemeld. Nice Very Happy. Ik mag morgen al beginnen, yay!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 3 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 6:35

Wat goed, Lagom! Gefeliciteerd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 3 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Jeanette ma 6 dec 2010 - 6:41

Gefeliciteerd Lagom! Echt keigoed! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 3 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Schaapke ma 6 dec 2010 - 6:43

ekiaam87 schreef:Ook voor mij duurt het nog 2 weken voor het kerstvakantie is!
En ook wij, krijgen vandaag op stage een kerstboom, inderdaad voor 2 weken.
Onze kerstviering is de 15e, dus we hebben 8 dagen om liedjes e.d. in te studeren met de kinderen!
Werkse iedereen en sterkte met wachten Marin!

Ja, wij dus ook! Pfoeh...al die liedjes komen me nu de neus al uit, hahah Laughing !
@ Lagom: zat je zonder baan dat je zo snel aan de slag kan? Is het tijdelijke, je nieuwe baan? Of mag je langer blijven?

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 3 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 6:50

Ik heb op dit moment inderdaad geen werk, ben in oktober weggegaan bij mijn oude werkgever, toen op reis gegaan en sinds twee weken een beetje gaan zoeken. Dit was mijn eerste gesprek haha. Het is inderdaad tijdelijk maar het brengt geld in het laatje wat mij weer extra tijd geeft iets te zoeken. Ik begin een beetje een idee te krijgen welke richting mij leuk lijkt en ach, wie weet is er daar wel ook iets vast te krijgen. Ik zie het allemaal wel. Voor nu ben ik blij en kan ik morgen al aan het werk. En keigoed, ja zo voelde ik me net wel even! :rendeer:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 3 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Bliss ma 6 dec 2010 - 6:59

Oh wat goed Lagom! Echt fijn, weer wat geld verdienen en t houdt je van de straat natuurlijk Wink

Ik ben vandaag ook begonnen met kerstsfeer aanbrengen in mijn klas smile Heb een kerstboom neergezet en wat lampjes opgehangen, maar er moet nog wat meer bij. Is idd wel een gedoe voor (nog niet eens) twee weken, maar goed. Ik tel ook af tot de vakantie, de vrijdag ervoor heb ik gelukkig ook al vrij!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 3 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 7:03

Oh ja ik zou morgen mijn boom halen maar dat kan dan niet meer haha. Nou ja, dan toch maar van het weeken, tis niet anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 3 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 7:09

Vandaag naar de huisarts geweest en ben door verwezen voor onderzoeken naar de gyneacoloog. Mijn huisarts vertrouwt mijn rechter eierstok niet. Morgen zal ik een afspraak maken en waarschijnlijk kan ik dan over 2 weken al voor onderzoek.
Zit nu al erg in spanning..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 3 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 7:11

Fijn dat je doogestuurd bent zeg! Maar ik kan me wel voorstellen dat je het spannend vindt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 3 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 7:13

wat goed lagom, gefeliciteerd!!

Plumke, oeh bah wat spannend, ik duim voor je dat t niks ernstigs is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 3 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 7:14

Ben me nu al aan het opvreten.. Gekke dingen in mijn hoofd aan het halen. Gelukkig vandaag veel afleiding gehad, zal zo maar even wat kerst kadootjes inpakken.. Ook weer wat afleiding.

Lagom, gefeliciteerd dat je bent aangenomen en dat je morgen al kunt beginnen.


Laatst aangepast door plumke op ma 6 dec 2010 - 7:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 3 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  SnowWhite ma 6 dec 2010 - 7:16

Lagom, gefeliciteerd! Fijn dat je al zo snel aan de slag kan. cheers
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 3 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  SnowWhite ma 6 dec 2010 - 7:18

Plumke, kan me voorstellen dat je van alles in je hoofd aan het halen bent. Maar gelukkig heb je veel afleiding!
Wat voor klachten had je dan? En goed dat je naar de dokter bent gegaan, lijkt me dat je al snel zou denken aan buikpijn oid.

Sterkte in ieder geval!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 3 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 7:23

Ik heb al ruim 4 jaar last van buikklachten. Wel mee heen geweest maar kwam nooit iets uit. Pijn zit altijd aan de rechter kant. Zat vaak aan blindedarm ontsteking te denken, maar is het niet. Nu dus dit onderzoek. Afwachten, morgen afspraak maken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 3 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum