Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

+17
Caro
Caroow
Lien
Shisha
Rovine
Suus
Arwyn
_Femme
Flinder
VeryCherry
Oasis
Silver
studiebol
Zonnetje
Roze Roos
ekiaam87
Lejow
21 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 21:33

Lagom schreef:Zo druk was ik tot nu toe nog niet op zoek hoor. Er was bij toeval een leuke functie om de hoek komen kijken maar die is teruggetrokken en wordt veranderd dus nu moet ik weer afwachten tot dat online komt en of het bij mij past. Daarnaast heb ik me bij 1 uitzendbureau ingeschreven. En jij?

Oh haha ik las iets over tijdelijke banen en zo smile Ik sta nu bij drie of vier uitzendburo's ingeschreven maar niks :P (wist al een tijdje dat ik werkloos zou worden en ik ben uberhaupt al maanden op zoek naar een baan met meer uur dan de acht die ik werkte). Morgen heb ik een gesprek bij het UWV met een werkcoach, ben erg benieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 21:41

Bij vier? En je krijgt niets aangeboden? Ze was wel redelijk enthousiast over mijn CV maar tot nu toe belt ze alleen met foute dingen. Heb tijdens het gesprek bv aangegeven niet commercieel te zijn en geen callcenter te willen doen. Komt ze aan met een tijdelijke baan, 24 uur, bij mijn oude werkgever, op de zakelijke klantenservice waar je dus ook commercieel voor moet zijn... Eh? Nu komt ze weer met een part time/ tijdelijk iets maar had in overleg met mijn vriend toch maar besloten te kijken of het wat is. Het schijnt wel ok te verdienen en zo hou ik wel tijd over om verder te kijken. Daarbij is het uitzendbureau dus ik kan ook elk moment weg als het moet. Is niet mijn insteek natuurlijk maar als er iets geweldigs op mijn pad komt zal ik me ook niet tegen laten houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 21:56

Lagom schreef:Bij vier? En je krijgt niets aangeboden? Ze was wel redelijk enthousiast over mijn CV maar tot nu toe belt ze alleen met foute dingen. Heb tijdens het gesprek bv aangegeven niet commercieel te zijn en geen callcenter te willen doen. Komt ze aan met een tijdelijke baan, 24 uur, bij mijn oude werkgever, op de zakelijke klantenservice waar je dus ook commercieel voor moet zijn... Eh? Nu komt ze weer met een part time/ tijdelijk iets maar had in overleg met mijn vriend toch maar besloten te kijken of het wat is. Het schijnt wel ok te verdienen en zo hou ik wel tijd over om verder te kijken. Daarbij is het uitzendbureau dus ik kan ook elk moment weg als het moet. Is niet mijn insteek natuurlijk maar als er iets geweldigs op mijn pad komt zal ik me ook niet tegen laten houden.

Jep en nope :P Fijn he. Ik zoek nu zelf maar gewoon. Oh ja dat ken ik ook inderdaad Wink Bij mijn eerste gesprek bij een uitzendburo kreeg ik een baan achter de lopende band aangeboden, in een vleesfabriek. Dus :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  _Femme zo 5 dec 2010 - 22:02

Goedemorgen allemaal,

Ik ben zaterdagavond met pakjesavond ziek geworden en lig sinds die avond nog steeds in m´n bed Cry
Heb eigenlijk stage dus ik moet waarschijnlijk de dagen dat ik thuis blijf inhalen in m´n kerstvakantie.. beetje jammer!

Een fijne dag!

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Arwyn zo 5 dec 2010 - 22:05

Goedemorgen!

Ik heb prima geslapen vannacht, heb er zelfs helemaal doorheen geslapen toen m'n vriend er uit ging, werd pas wakker toen hij wegging, haha. Heb al even een half uurtje op de fiets gezeten en ben nu zo'n beetje klaar om naar college te gaan. Daarna heel snel even kijken voor nieuwe laarzen maar wel de trein halen want er komt vanmiddag een monteur voor de cv ketel.

Fijne dag allemaal en beterschap voor alle meiden die ziek zijn!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Suus zo 5 dec 2010 - 22:48

Goedemorgen!
Ik ben jarig vandaag Very Happy Net lekker ontbijt op bed gehad en leuke cadeautjes van mijn vriend Very Happy Nu even relaxen en lekker douchen en zodra de Hema opengaat ga ik taart halen. Vanmiddag komt er allemaal bezoek Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  VeryCherry zo 5 dec 2010 - 22:50

Gefeliciteerd!! Maak er een leuke dag van Very Happy Heb je leuke cadeautjes gekregen?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 22:52

Darcy schreef:
Lagom schreef:Bij vier? En je krijgt niets aangeboden? Ze was wel redelijk enthousiast over mijn CV maar tot nu toe belt ze alleen met foute dingen. Heb tijdens het gesprek bv aangegeven niet commercieel te zijn en geen callcenter te willen doen. Komt ze aan met een tijdelijke baan, 24 uur, bij mijn oude werkgever, op de zakelijke klantenservice waar je dus ook commercieel voor moet zijn... Eh? Nu komt ze weer met een part time/ tijdelijk iets maar had in overleg met mijn vriend toch maar besloten te kijken of het wat is. Het schijnt wel ok te verdienen en zo hou ik wel tijd over om verder te kijken. Daarbij is het uitzendbureau dus ik kan ook elk moment weg als het moet. Is niet mijn insteek natuurlijk maar als er iets geweldigs op mijn pad komt zal ik me ook niet tegen laten houden.

Jep en nope :P Fijn he. Ik zoek nu zelf maar gewoon. Oh ja dat ken ik ook inderdaad Wink Bij mijn eerste gesprek bij een uitzendburo kreeg ik een baan achter de lopende band aangeboden, in een vleesfabriek. Dus :S

Hahaha, grappig is dat? Ik had het met mijn eerste baan. Helemaal trots met mijn diploma daarheen, bieden ze me een krantenwijk aan, helemaal aan de andere kant van de stad ook nog eens hahahaha!

@ Suus, gefeliciteerd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Rovine zo 5 dec 2010 - 22:54

Achja, ik heb ook in een magazijn gestaan toen ik mijn diploma net had. Van daaruit wel mooi doorgestroomd naar waar ik nu zit.

Hier is het vooral KOUD en heb ik de halve route naar mijn werk moeten lopen omdat het fietspad zo glibberig was.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Suus zo 5 dec 2010 - 23:00

Ik heb hele mooie cadeautjes gekregen (en veel te veel, mijn vriend heeft echt een gat in zijn hand... Wink ): blond-borden, een warme muts, een mooie trui, concertkaartjes voor Maroon 5, cd van Amy Macdonald en van mijn jongste broertje had ik al mooie kniekousen gekregen Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  VeryCherry zo 5 dec 2010 - 23:00

Suus schreef:Ik heb hele mooie cadeautjes gekregen (en veel te veel, mijn vriend heeft echt een gat in zijn hand... Wink ): blond-borden, een warme muts, een mooie trui, concertkaartjes voor Maroon 5, cd van Amy Macdonald en van mijn jongste broertje had ik al mooie kniekousen gekregen Very Happy

Awh dat is toch juist lief Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Shisha zo 5 dec 2010 - 23:02

Suus gefeliciteerd!

Ik ben net wakker. Mijn vriend en ik zaten zo gezellig te kletsen en toen was het ineens al 3u in de nacht! Er komt zo een vriendin op bezoek en het is hier echt een mega bende!
We hebben Vrijdag de nieuwe keuken binnen gekregen (ikea en dan zelf in elkaar willen zetten) dus de hele woonkamer en keuken staat vol met kastjes, dozen en piepschuim.
En we komen geen steek verder omdat we met de boor de muur niet inkomen. Dus nu staat alles hier maar.
Vandaag dus maar opzoek naar een oplossing!

Fijne dag allemaal!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 23:04

Nobucta schreef:Achja, ik heb ook in een magazijn gestaan toen ik mijn diploma net had. Van daaruit wel mooi doorgestroomd naar waar ik nu zit.

Hier is het vooral KOUD en heb ik de halve route naar mijn werk moeten lopen omdat het fietspad zo glibberig was.

Ik vind het ook niet erg om "laag" te beginnen, als ik maar kan doorstromen naar iets wat ik wel interessant vind. Mijn laatste baantje was bij een bibliotheek, het was dan wel een simpel baantje maar van daaruit had ik wel kunnen doorgroeien naar iets waar ik voor gestudeerd heb. Excuse me, maar een vleesfabriek is niet echt mijn sector :P Je hoeft ook niet alles aan te nemen, er zijn dingen die ik niet doe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 23:07

Ben ik met je eens hoor Darcy. Het baantje wat je hiervoor had was misschien niet op niveau, maar het was wel in een omgeving die je interesseert. Zelfs dat hoeft niet eens altijd voor een tijdelijk baantje, maar er zijn grenzen.

(Alhoewel ik met mijn master graad af en toe denk dat ik toch liever wc's sta te schrobben maar dat meen ik dan ook niet serieus).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 23:08

Darcy schreef:
Nobucta schreef:Achja, ik heb ook in een magazijn gestaan toen ik mijn diploma net had. Van daaruit wel mooi doorgestroomd naar waar ik nu zit.

Hier is het vooral KOUD en heb ik de halve route naar mijn werk moeten lopen omdat het fietspad zo glibberig was.

Ik vind het ook niet erg om "laag" te beginnen, als ik maar kan doorstromen naar iets wat ik wel interessant vind. Mijn laatste baantje was bij een bibliotheek, het was dan wel een simpel baantje maar van daaruit had ik wel kunnen doorgroeien naar iets waar ik voor gestudeerd heb. Excuse me, maar een vleesfabriek is niet echt mijn sector :P Je hoeft ook niet alles aan te nemen, er zijn dingen die ik niet doe.

Nee, het is ook niet erg om laag te beginnen maar als je duidelijk bent dat je 32-40 uur per week een administratieve baan zoekt, geen commercieel iets en geen callcenter en je krijgt vervolgens iets aangeboden dat tijdelijk voor 24 uur, commercieel en op een callcenter is dan gaat er iets niet helemaal goed Wink. Daarbij, wat moet ik met een krantenwijk als ik fulltime werk zoek? Haha, denkt ze dat ik een uur ga fietsen om aan de andere kant van de stad wat kranten te bezorgen? Nah, nee...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 23:12

Ja precies Marin. Ik hoef ook helemaal niet per se een universitaire baan, maar ik wil wel uitdaging. Ik heb ooit administratief werk gedaan trouwens bij een logistiek bedrijf. Nou ik weet echt de ballen niet van vrachtwagens en orders etc. maar ik had het daar toch erg naar mijn zin. Maar ik was ook een beetje geirriteerd bij dat gesprek omdat ze eerst gingen vragen wat mijn ideale situatie zou zijn (32 uur en in de buurt) en daarna gingen zeggen dat ik teveel eisen had. Ja hallo, je vraagt me toch naar mijn ideale situatie :P En tja, ik wil gewoon graag iets in mijn interessegebied, nou is dat er amper en dan zoek ik dus ook gewoon andere administratieve functies en dan komen ze met een vleesfabriek, inpakwerk. Ja sorry hoor :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 23:16

Hahaha ik moet er eigenlijk wel om lachen. Het is wel het extreemste uiterste inderdaad.
Inderdaad dat je denkt van: Dus...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Lien zo 5 dec 2010 - 23:17

Ik vind dat je dat goed kunt gaan doen Darcy...zn mutsje zal je enig staan haha! Nee even serieus ik zou dat ook niet doen, lijkt me helemaal niets! Misschien als laatste redmiddel als ik helemaal gek zou worden thuis maar dan wel direct doorzoeken naar een andere functie!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Rovine zo 5 dec 2010 - 23:20

Magazijnwerk is ook totaal niet in mijn richting, ik ben ingenieur.

Maar ik ben er op een gegeven moment wel uitgepikt door oa mijn leidinggevenden die doorhadden dat ik totaal niet op mijn plek was. Zo ben ik viavia aan wat telefoonnummers gekomen en omdat ik mezelf al bewezen had als harde werker kon ik na 3 dagen al aan de slag in mijn eigen sector. Dat heeft voor mij echt deuren geopend die daarvoor gesloten bleven.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 23:23

Darcy schreef:
Nobucta schreef:Achja, ik heb ook in een magazijn gestaan toen ik mijn diploma net had. Van daaruit wel mooi doorgestroomd naar waar ik nu zit.

Hier is het vooral KOUD en heb ik de halve route naar mijn werk moeten lopen omdat het fietspad zo glibberig was.

Ik vind het ook niet erg om "laag" te beginnen, als ik maar kan doorstromen naar iets wat ik wel interessant vind. Mijn laatste baantje was bij een bibliotheek, het was dan wel een simpel baantje maar van daaruit had ik wel kunnen doorgroeien naar iets waar ik voor gestudeerd heb. Excuse me, maar een vleesfabriek is niet echt mijn sector :P Je hoeft ook niet alles aan te nemen, er zijn dingen die ik niet doe.

Had ik ook niet gedaan hoor.

Kan je niet tijdelijk even wat uren krijgen bij de thuiszorg Darcy? Dan heb je toch inkomen, en genoeg tijd om verder te zoeken (aangezien je zo'n 3 uur per adres werkt)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Caroow zo 5 dec 2010 - 23:43

Goedemorgen!

Ik ben gister chagrijnig gaan slapen, en ben nu weer chagrijnig wakker. Ik moest gisternacht na het werk vrijwel de hele weg naar huis lopen. Ben iets meer dan een uur onderweg geweest, het was zo koud! En ik heel voorzichtig lopen, kom ik op de galerij van mijn huis, val ik.
Nu ben ik net klaar met iets voor school, zo even douchen enzo en dan heb ik rijles. Met dit weer. Geen zin in dus! Daarna moet ik weer naar het werk lopen en vannacht weer door die kou terug.

Het is niet mijn dag.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 23:49

Liva schreef:
Darcy schreef:
Nobucta schreef:Achja, ik heb ook in een magazijn gestaan toen ik mijn diploma net had. Van daaruit wel mooi doorgestroomd naar waar ik nu zit.

Hier is het vooral KOUD en heb ik de halve route naar mijn werk moeten lopen omdat het fietspad zo glibberig was.

Ik vind het ook niet erg om "laag" te beginnen, als ik maar kan doorstromen naar iets wat ik wel interessant vind. Mijn laatste baantje was bij een bibliotheek, het was dan wel een simpel baantje maar van daaruit had ik wel kunnen doorgroeien naar iets waar ik voor gestudeerd heb. Excuse me, maar een vleesfabriek is niet echt mijn sector :P Je hoeft ook niet alles aan te nemen, er zijn dingen die ik niet doe.

Had ik ook niet gedaan hoor.

Kan je niet tijdelijk even wat uren krijgen bij de thuiszorg Darcy? Dan heb je toch inkomen, en genoeg tijd om verder te zoeken (aangezien je zo'n 3 uur per adres werkt)
Helaas zoeken ze hier in de stad daar niemand voor :S Ik heb echt alle bedrijven die ik kon vinden van de thuiszorg aangeschreven, het leek me namelijk heel fijn als tussendoortje (en ik heb het twee jaar gedaan dus al ervaring). Maar nee, niemand nodig :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Caro zo 5 dec 2010 - 23:51

Net op het nippertje: goedemorgen.

Hier zit ik alweer sinds 8 uur op mijn werk, geen last gehad van de gladheid onderweg van Utrecht naar Den Bosch. Wel vielen mijn ogen bijna dicht door te weinig slaap.
Net als zovaak van zondag op maandag kan ik gewoon niet slapen. Dat is zo frustrerend.. ik neem al melatonine, ga op zondag niet laat uit bed, maar toch blijf ik woelen en draaien en doe ik geen oog dicht. Natuurlijk nétop het moment dat je wegdommelt, snurkt mijn man in mijn oren.. Heel prettig. Krijgt die een stomp, wordt die weer boos wakker. Zucht..
Dus als iemand de oplossing heeft voor het slapenloos zijn van zondag op maandag dan hoor ik het graag!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Roze Roos ma 6 dec 2010 - 1:00

Darcy schreef:
Liva schreef:
Darcy schreef:
Nobucta schreef:Achja, ik heb ook in een magazijn gestaan toen ik mijn diploma net had. Van daaruit wel mooi doorgestroomd naar waar ik nu zit.

Hier is het vooral KOUD en heb ik de halve route naar mijn werk moeten lopen omdat het fietspad zo glibberig was.

Ik vind het ook niet erg om "laag" te beginnen, als ik maar kan doorstromen naar iets wat ik wel interessant vind. Mijn laatste baantje was bij een bibliotheek, het was dan wel een simpel baantje maar van daaruit had ik wel kunnen doorgroeien naar iets waar ik voor gestudeerd heb. Excuse me, maar een vleesfabriek is niet echt mijn sector :P Je hoeft ook niet alles aan te nemen, er zijn dingen die ik niet doe.

Had ik ook niet gedaan hoor.

Kan je niet tijdelijk even wat uren krijgen bij de thuiszorg Darcy? Dan heb je toch inkomen, en genoeg tijd om verder te zoeken (aangezien je zo'n 3 uur per adres werkt)
Helaas zoeken ze hier in de stad daar niemand voor :S Ik heb echt alle bedrijven die ik kon vinden van de thuiszorg aangeschreven, het leek me namelijk heel fijn als tussendoortje (en ik heb het twee jaar gedaan dus al ervaring). Maar nee, niemand nodig :S

Aaah dat is raar zeg, werk een beetje in die sector en vaak hebben ze wel mensen nodig en schoonmaken via de PGB? http://www.zoekpgbzorg.nl/ en dan zoeken op PGBhouder en op huishoudelijke werkzaamheden.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 1:10

En zwart dan Darcy? Via briefjes bij de supermarkten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum