Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

+17
Caro
Caroow
Lien
Shisha
Rovine
Suus
Arwyn
_Femme
Flinder
VeryCherry
Oasis
Silver
studiebol
Zonnetje
Roze Roos
ekiaam87
Lejow
21 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Lejow zo 5 dec 2010 - 18:48

Goede morgen allemaal!
Het is weer maandag, het weekend is weer voorbij! Nog 2 weken voor mij en dan heb ik kerstvakantie smile
Vandaag verder met het versieren van de klas in kerstsfeer (voor 2 weken pffff)...
Ben nog steeds een beetje gaar en niet helemaal lekker, dus vroeg mijn bedje in vanavond!

Zo goed uit kijken als ik naar mijn werk ga, het kan nog glad zijn geloofik!

Wat zijn jullie plannen???
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 19:04

Goedemorgen!

Ik baal nu al. Zit bij de tramhalte en hij gaat pas over 10 min. Was expres vroeg de deur uit gegaan omdat ik nog langs de ah to go wilde voor ontbijt. Ik was gisteravond namelijk pas thuis om 00.30 dus heb niets in huis. Maar de tram rijdt pas later dus geen tijd om ontbijt te halen voor ik in de trein moet springen. En de bus gaat daarna ook direct door dus helaas geen eten voor mij.

Maar gelukkig is t een korte werkdag en kan ik gauw terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  ekiaam87 zo 5 dec 2010 - 19:19

Ook voor mij duurt het nog 2 weken voor het kerstvakantie is!
En ook wij, krijgen vandaag op stage een kerstboom, inderdaad voor 2 weken.
Onze kerstviering is de 15e, dus we hebben 8 dagen om liedjes e.d. in te studeren met de kinderen!

Werkse iedereen en sterkte met wachten Marin!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 19:24

Het is me toch nog heel snel gelukt!
Bij mij idd ook nog twee weken tot de kerstvakantie. Aftellen maar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 19:28

Ik heb stage vandaag maar echt geen zin. Ik sliep gister pas rond een uur of één en dat merk ik nogal. Voor mij ook nog twee weken en dan vakantie. Ik heb er zo'n zin in!

Fijne dag allemaal,

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 19:45

Goedemorgen!

Hier ook naar het werk en de school in kerstsfeer brengen. Wij moeten nog twee weken en twee dagen. In augustus twee dagen vrij gehad voor de kermis daar in het dorp dus nu moeten wij voor kerst twee dagen extra werken. Maar goed. Voor mij nog tien dagen werken want ik werk de woensdag niet. Dus hier is het ook aftellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 19:48

Plannen zijn werken. Dus zo de weg op. Ik ben benieuwd hoe glad het is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 19:52

Jaloers op de mensen met kerstvakantie haha! Ach ja, het werkende leven he.. Hulde aan de mensen in het onderwijs/studenten. Al had ik op de UvA ook nooit kerstvakantie.

Ik ben vandaag ziek, helaas. Vannacht echt liggen spoken en werd beroerd en laat wakker dus afgemeld voor werk. Vind ik 'altijd' wel heel vervelend ofzo...dat je andere mensen met jouw gedoe moet opzadelen. Het is niet anders, morgen weer een dag.

Fijne dag iedereen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 20:04

Goedemorgen!

Ik ga een k*tdag hebben vandaag, dat weet ik nu al. Ben ongesteld geworden en dat was niet de bedoeling. Nu gaan bedenken wat we nou moeten. God, wat zou ik graag geen draagster zijn. Klotewereld.

Fijne dag iedereen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Roze Roos zo 5 dec 2010 - 20:07

Goodmorning!

Ik mag de hele dag werken en dan heb ik vanavond ook nog vergadering, valt uiteraard vies tegen omdat ik gisteren de hele dag niks gedaan heb! Maar eens ff kijken of ik tussendoor nog wat kan doen etc.
Ben benieuwd hoe glad het is, hopelijk valt het mee en gaat het verder dooien, ik zit de hele week veel op de weg silent

Sterkte gewenst Liva!

Fijne dag gewenst!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 20:08

Liva: was het de bedoeling dat je later ongesteld zou worden of helemaal niet? Succes ermee in ieder geval. Dat het maar snel mag lukken!

Edit: heb het al gelezen in zwangerschap en mama's... Balen zeg. Hoop dat je je zinnen een beetje kunt verzetten de komende tijd, sterkte.


Laatst aangepast door Reva_ op zo 5 dec 2010 - 20:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Zonnetje zo 5 dec 2010 - 20:10

Goedemorgen!
Bij mij is de maandagmorgen altijd een morgen dat ik wat minder wakker ben. Op zondag slaap ik altijd lekker uit, dan ga ik zondagavond te laat naar bed en ben ik dus maandagmorgen nog moe. Ik begin de dag met een paar uur thuiswerken, omdat ik om half 11 in een dorp hier in de buurt moet zijn. Ik heb tussen kerst en oud en nieuw een week vrij, dus ik ben ook aan het aftellen, maar dan moet ik nog 3 weken.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  studiebol zo 5 dec 2010 - 20:11

Ik vertrek ook zo voor mijn eerste afspraak van vandaag, ben benieuwd hoe glad het is ik vertrek maar wat eerder!

Verder wel oke geslapen, alleen mijn vriend werd weer eens erg vroeg opgehaald(6 uur) dus dan word ik wakker en duurt het ff voor ik weer in slaap val. Ik kan dan echt de energie nog niet opbrengen om er dan ook uit te gaan!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 20:11

He sh*t Liva dat is heel erg balen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Silver zo 5 dec 2010 - 20:26

Goeiemorgen, ik hoef pas om 11.30 te beginnen met stage tot 20u maar dacht laat ik er maar eens een beetje eerder af komen, wasje draaien, reflecties maken en leren moet ook gebeuren.... smile we tellen af tot 18 dec :face:
Was het voor de anderen die al naar werk zijn echt spekglad op de weg? :o Nouja, werkze schoolse voor iedereen...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 20:42

Goedemorgen,

Ik heb zooo slecht geslapen, heb onwijs last van mijn buik, heb ik eigenlijk al vele tijden last van, onderzoeken gehad waar niets is uitgekomen, maar zo maar weer eens de huisarts bellen..

Vandaag met mijn vader naar Ikea, wel zin aan.. Misschien dat ik vanavond de kerstboom opzet..

Voor de meiden die zich niet fit voelen beterschap, voor de anderen die moeten werken werkze..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Oasis zo 5 dec 2010 - 20:43

Goedemorgen!

@ Liva: Sterkte meis Sad

Ik heb goed geslapen, maar voel mij wel nog erg moe. Vandaag hele dag naar school, en vanavond naar de bioscoop, een cultfilm! Ben erg benieuwd. Daarna op tijd naar bed.

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  VeryCherry zo 5 dec 2010 - 20:50

Goedemorgen allemaal,

Ik heb een heerlijk weekend gehad en pakjesavond was echt leuk zo met zijn allen. Ik ben zaterdagnacht tot 1 uur bezig geweest om iets voor mijn schoonzusje te maken en ze is er heel erg blij mee (: Net op het schoolplein bijna gevallen, het is daar net een ijsbaan, maar ach, vanmiddag zullen ze wel gestrooid hebben. Zo al mijn nieuwe dingen ophangen/neerzetten en het dagelijkse schoonmaakritueel.

Fijne dag dames!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 20:52

Heb huisarts gebeld en kan zo al terrecht..
Verga 's nachts gewoon van de pijn..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Flinder zo 5 dec 2010 - 20:54

Sterkte Liva en degenen die ziek zijn.

Ik heb heerlijk geslapen alleen werden we pas een uur later wakker dan dat de wekker had moeten gaan... Vreemd! Ik ga vandaag het huis schoonmaken, twee sollicitatiebrieven schrijven en dan heb ik laat in de middag nog een afspraak voor wat invalwerk.

Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 21:19

Wat balen Liva Sad. En Plumpke, succes bij de huisarts!

Ik heb goed geslapen, wilde zo gaan sporten maar ik wilde ook iets afmaken en nu ben ik te laat. Zit ik hier in mijn sportoutfit achter de pc... Nou ja, mss dat ik vanavond ga smile. Vanmiddag een sollicitatie voor tijdelijk part time werk, ben benieuwd. Ga zo ook nog wat open sollicitaties de deur uit gooien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 21:21

Goeiemorgen smile

Ik heb vandaag de eerste dag van mijn 100 procent werkloze bestaan. Voor nu zit ik gewoon nog in bed haha. Dus eh tja ik heb ook niet echt wat te doen.

Liva, ik zei het al in het andere topic maar wat rot zeg SadSad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 21:23

Hej Darcy, welcome to my world Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 21:28

Lagom schreef:Hej Darcy, welcome to my world Very Happy.

Thanks :P Ik las dat je druk op zoek was, nog niets gevonden dus?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 21:31

Zo druk was ik tot nu toe nog niet op zoek hoor. Er was bij toeval een leuke functie om de hoek komen kijken maar die is teruggetrokken en wordt veranderd dus nu moet ik weer afwachten tot dat online komt en of het bij mij past. Daarnaast heb ik me bij 1 uitzendbureau ingeschreven. En jij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend! Empty Re: Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum