Goedemorgen deze zondag ochtend !
+11
Jelin
Blond
Suus
Bliss
Joli86
Arwyn
girli
Emma_
Roze Roos
Try
Sweety
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen deze zondag ochtend !
Ik heb echt bagger geslapen vannacht bah ! Onze zoon wilde niet slapen en ik ben snot verkouden. En langer in m'n oh zo warme bedje liggen kan ook al niet wat we vertrekken zo naar een show/beurs in Apeldoorn.
Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Fijne zondag allemaal !
Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Fijne zondag allemaal !
Gast- Gast
Re: Goedemorgen deze zondag ochtend !
Goedemorgen!
Helaas was ik veel te vroeg wakker voor een zondag Terwijl ik wel goed geslapen heb.
Mijn ouders komen straks even langs om wat lampen op te hangen. Verder niet echt plannen.
Vervelend Razz dat je niet goed geslapen hebt Naar wat voor show/beurs gaan jullie?
Fijne dag iig iedereen.
Helaas was ik veel te vroeg wakker voor een zondag Terwijl ik wel goed geslapen heb.
Mijn ouders komen straks even langs om wat lampen op te hangen. Verder niet echt plannen.
Vervelend Razz dat je niet goed geslapen hebt Naar wat voor show/beurs gaan jullie?
Fijne dag iig iedereen.
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb wel lekker geslapen en ben ook wel blij dat ik zo vroeg wakker ben eigenlijk. Heb ik tenminste wat aan de dag. Ik heb aardig wat dingen te doen in het huishouden en wil ook nog even hardlopen. Zo eerst nog even een uurtje terug in bed met een boek
Fijne dag iedereen!
Ik heb wel lekker geslapen en ben ook wel blij dat ik zo vroeg wakker ben eigenlijk. Heb ik tenminste wat aan de dag. Ik heb aardig wat dingen te doen in het huishouden en wil ook nog even hardlopen. Zo eerst nog even een uurtje terug in bed met een boek
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goedemorgen.
Ik lig nog op het logeerbed bij mijn vriendin. Ben gezellig met 2 kids naar Nickelodeon aan het kijken. Ken al die tekenfilms niet joh :-s
Gaan straks ontbijten, dvd kijken en vanmiddag nog een spel spelen. Lekker rustig dagje dus..
Ik lig nog op het logeerbed bij mijn vriendin. Ben gezellig met 2 kids naar Nickelodeon aan het kijken. Ken al die tekenfilms niet joh :-s
Gaan straks ontbijten, dvd kijken en vanmiddag nog een spel spelen. Lekker rustig dagje dus..
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Eline ja als je nog vanalles te doen hebt is dat wel fijn vroeg op. Maar dat heb ik nu niet
Hoewel ik wel een keer ons 2e slaapkamertje op wil ruimen, maar weet niet waar te beginnen Het is klein, waar dus veel spullen staan die daar opgeborgen moeten worden.
Ik ga eens bedenken hoe ik dat ga doen. Misschien dat ik daar dadelijk wel aan ga beginnen.
Hoewel ik wel een keer ons 2e slaapkamertje op wil ruimen, maar weet niet waar te beginnen Het is klein, waar dus veel spullen staan die daar opgeborgen moeten worden.
Ik ga eens bedenken hoe ik dat ga doen. Misschien dat ik daar dadelijk wel aan ga beginnen.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik zou om 10 uur moeten verzamelen omdat ik ook met een ander team meespeel maar we spelen nu toch ergens anders omdat het veld is afgekeurd dus verzamelen we om 11 uur dus heb nog eventjes tijd om te forummen. Ik heb echt slecht geslapen, ben heel vaak wakker geweest en ik heb nog steeds last van mijn schouders
Anyway, ik ga zo dus lekker de eerste helft van een wedstrijd spelen (of ik sta reserve) en dan 's middags nog eens een wedstrijd, heb er zin in!
Fijne dag allemaal!
Ik zou om 10 uur moeten verzamelen omdat ik ook met een ander team meespeel maar we spelen nu toch ergens anders omdat het veld is afgekeurd dus verzamelen we om 11 uur dus heb nog eventjes tijd om te forummen. Ik heb echt slecht geslapen, ben heel vaak wakker geweest en ik heb nog steeds last van mijn schouders
Anyway, ik ga zo dus lekker de eerste helft van een wedstrijd spelen (of ik sta reserve) en dan 's middags nog eens een wedstrijd, heb er zin in!
Fijne dag allemaal!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Weet je al of je vader komt kijken? Veel plezier vandaag in ieder geval en succes
Gast- Gast
Nee, beide ouders liggen nog op een oor denk ik. Ik sms mijn moeder net voordat ik wegga hoelaat en waar ik speel en dan vraag ik gelijk of mijn pa meekomt.. Thanks btw, succes heb ik wel een beetje (veel) nodig..Theedoosje schreef:Weet je al of je vader komt kijken? Veel plezier vandaag in ieder geval en succes
Try- Kletskop
Goedemorgen!
Ik heb wel redelijk geslapen, vandaag heb ik een leuke dag! Straks een date en dan lekker ff naar buiten, nu schijnt de zon tenminste Vanavond nog geen idee, misschien blijft mn date, misschien ga ik ff uit of misschien wel gewoon BZV kijken en lekker naar bed, we zullen het zien!
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel redelijk geslapen, vandaag heb ik een leuke dag! Straks een date en dan lekker ff naar buiten, nu schijnt de zon tenminste Vanavond nog geen idee, misschien blijft mn date, misschien ga ik ff uit of misschien wel gewoon BZV kijken en lekker naar bed, we zullen het zien!
Fijne dag allemaal!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Try schreef:Nee, beide ouders liggen nog op een oor denk ik. Ik sms mijn moeder net voordat ik wegga hoelaat en waar ik speel en dan vraag ik gelijk of mijn pa meekomt.. Thanks btw, succes heb ik wel een beetje (veel) nodig..Theedoosje schreef:Weet je al of je vader komt kijken? Veel plezier vandaag in ieder geval en succes
Ik ga heel hard duimen dat het voor jou een topwedstrijd wordt inclusief met je vader.
Gast- Gast
Ahh wat lief, thanks!Theedoosje schreef:Try schreef:Nee, beide ouders liggen nog op een oor denk ik. Ik sms mijn moeder net voordat ik wegga hoelaat en waar ik speel en dan vraag ik gelijk of mijn pa meekomt.. Thanks btw, succes heb ik wel een beetje (veel) nodig..Theedoosje schreef:Weet je al of je vader komt kijken? Veel plezier vandaag in ieder geval en succes
Ik ga heel hard duimen dat het voor jou een topwedstrijd wordt inclusief met je vader.
Try- Kletskop
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen. Vandaag nog een aantal dingen voorbereiden voor morgen en nog het één en ander in huis doen. Vanavond komen mijn ouders op visite.
Een fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen. Vandaag nog een aantal dingen voorbereiden voor morgen en nog het één en ander in huis doen. Vanavond komen mijn ouders op visite.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb vannacht best wel goed geslapen is wel weer eens even lekker. Vandaag ga ik wat dingetjes in het huishouden doen, vanmiddag naar een feestje waar we ook blijven eten en ik hoop voor die tijd nog even een boswandeling te kunnen gaan maken. Daar heb ik nou echt zin in!
Fijne dag allemaal.
Ik heb vannacht best wel goed geslapen is wel weer eens even lekker. Vandaag ga ik wat dingetjes in het huishouden doen, vanmiddag naar een feestje waar we ook blijven eten en ik hoop voor die tijd nog even een boswandeling te kunnen gaan maken. Daar heb ik nou echt zin in!
Fijne dag allemaal.
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Goedemorgen!
Ik ga zo verder met studeren, dinsdag tentamen! Verder heb ik nog genoeg te doen, plaats straks wel wat in het to do topic hahaha.
Verder probeer ik een NS-ticket uit te printen. Mag voor 2,50 met een railrunner, maar ik ben te oud om het aan te vragen pffff.
Ik ga zo verder met studeren, dinsdag tentamen! Verder heb ik nog genoeg te doen, plaats straks wel wat in het to do topic hahaha.
Verder probeer ik een NS-ticket uit te printen. Mag voor 2,50 met een railrunner, maar ik ben te oud om het aan te vragen pffff.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Goedemorgen!
Ik heb prima geslapen, nu ongeveer een uurtje wakker. Zit lekker in m'n pyjama en badjas onder een dekentje op de bank Taarten van Abel te kijken en wachten tot m'n vriend er uit is zodat we kunnen gaan ontbijten
Vandaag even afwassen en de nageltjes lakken denk ik en verder lekker rustig aan!
Fijne dag allemaal!
Ik heb prima geslapen, nu ongeveer een uurtje wakker. Zit lekker in m'n pyjama en badjas onder een dekentje op de bank Taarten van Abel te kijken en wachten tot m'n vriend er uit is zodat we kunnen gaan ontbijten
Vandaag even afwassen en de nageltjes lakken denk ik en verder lekker rustig aan!
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Lekker geslapen, ben nu the voide aan t kijken, vandaag gewoon lekker relax, geen verplichtingen of afspraken vandaag, heerlijk!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb slecht geslapen, heb een vreselijke keelpijn en sinds gisteravond is mn neus helemaal verstopt, dus werd echt steeds wakker vannacht. Net om tien uur ben ik zo vanuit mn bed naar AH gegaan (in pyjama!) voor neusspray en Strepsils... Ga zo nog maar even verder slapen denk ik.
Fijne dag!
Fijne dag!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Goedemorgen!
Ik heb wel lekker geslapen, wel weer gedroomd (iedereen werd in mootjes gehakt). Ik ga nu lekker ontbijten, warme broodjes uit de oven, hmmm!
Ik heb wel lekker geslapen, wel weer gedroomd (iedereen werd in mootjes gehakt). Ik ga nu lekker ontbijten, warme broodjes uit de oven, hmmm!
Gast- Gast
Oow Brennus gatver wat een nare droom Gelukkig dat je toch wel lekker geslapen hebt.
Gast- Gast
goedemorgen, gisteren iets te veel gedronken in de kroeg, was veel te gezellig nu maar eens opstaan om te gaan sporten...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Goedemorgen,
Eigenlijk heb ik wel lekker geslapen. Ook lang volgens mij. Compleet verdoofd.
Ik ben ongelofelijk dom geweest vannacht. Ergens ben ik heel blij dat ik vannacht zo dom ben geweest. Maar anderzijds, het doet even pijn.
Fijne dag iedereen!
Eigenlijk heb ik wel lekker geslapen. Ook lang volgens mij. Compleet verdoofd.
Ik ben ongelofelijk dom geweest vannacht. Ergens ben ik heel blij dat ik vannacht zo dom ben geweest. Maar anderzijds, het doet even pijn.
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goedemorgen
Ik heb half uitgeslapen, werd vroeg wakker en daarna nog wel wat geslapen maar ook steeds weer wakker.
Ik ga zo nog wat in het huishouden doen.
Vanmiddag krijgen we visite en vanavond bzv zien (denk ik)
Ik heb half uitgeslapen, werd vroeg wakker en daarna nog wel wat geslapen maar ook steeds weer wakker.
Ik ga zo nog wat in het huishouden doen.
Vanmiddag krijgen we visite en vanavond bzv zien (denk ik)
Gast- Gast
Theedoosje schreef:ABE>what happend?
Laat ik zeggen dat ik met iemand gebroken heb. Dat moest ook wel. Maar niet op de manier zoals ik het nu heb gedaan. Sorry voor het cryptische.
Gast- Gast
ABE schreef:Theedoosje schreef:ABE>what happend?
Laat ik zeggen dat ik met iemand gebroken heb. Dat moest ook wel. Maar niet op de manier zoals ik het nu heb gedaan. Sorry voor het cryptische.
Oei dat klinkt niet goed.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen deze zondag
» Goedemorgen op deze hete zondag!
» Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!
» goedenmorgen deze zondag
» Goedemorgen op deze hete zondag!
» Goeie morgen op deze maaaaaandag ochtend!
» goedenmorgen deze zondag
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: