Hoe slapen jullie?
+38
MiKa
Jerry
Melis1985
Mari
mo-lola
Silver
minoessepoes
Phileine
Sweety
Oasis
Caramba
Koffieleut
Jelin
Atelier Madame
Jeanette
Moezie
Highway
RioolSpook
Pien
Verona
ekiaam87
May
Shisha
_Lacey_
Snoes
Beachgirl
Ella
Sarah1985
Tyrael
SleepingBeauty
_Femme
Arwyn
Flippin' Bitch
Monte
Lotus
Cheesegirl
Caroow
Lejow
42 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe slapen jullie?
- In wat voor houding slaap je?Op mijn rechterzij met mijn benen een klein beetje omhoog
- Slaap je met een kussen? Ja
- Slaap je met een knuffel? Ja een beer en een konijn en mijn vriend natuurlijk
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Altijd een pyjama broek een t-shirt en dan in de winter nog een pyjama jasje
- Ben je een rustige of een woelige slaper? Ligt er echt aan, soms druk soms rustig, ik droom wel heel veel
- Slaap je met een knuffel? Ja een beer en een konijn en mijn vriend natuurlijk
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Altijd een pyjama broek een t-shirt en dan in de winter nog een pyjama jasje
- Ben je een rustige of een woelige slaper? Ligt er echt aan, soms druk soms rustig, ik droom wel heel veel
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
- In wat voor houding slaap je? Rechterzij of op mn buik
- Slaap je met een knuffel? Nee
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Pyjama en in de zomer een nachtjapon
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Rustige slaper, maar lig voordat ik in slaap val wel veel te woelen
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Pyjama en in de zomer een nachtjapon
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Rustige slaper, maar lig voordat ik in slaap val wel veel te woelen
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Registratiedatum : 18-11-10
In wat voor houding slaap je? Op m'n zij, links en rechts afgewisseld. Vaker op rechts, want m'n vriend zeurt altijd dat ik in z'n gezicht adem in m'n slaap
- Slaap je met een kussen? Ja, die wordt per nacht zo'n 3x omgedraaid voor een vol/koel plekje
- Wat voor kleding draag je 's nachts? shirtje joggingbroekachtig geval (wel dun) en sokken waar ik de broek bij in stop. Maar met 't mooie weer op komst wordt 't een hempje met boxer
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Ik lig niet veel te woelen, maar wordt nooit wakker zoals ik in slaap viel. Draai per nacht wel een aantal keren (is ook niet goed als je de hele nacht in dezelfde houding ligt..)
- Slaap je met een kussen? Ja, die wordt per nacht zo'n 3x omgedraaid voor een vol/koel plekje
- Wat voor kleding draag je 's nachts? shirtje joggingbroekachtig geval (wel dun) en sokken waar ik de broek bij in stop. Maar met 't mooie weer op komst wordt 't een hempje met boxer
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Ik lig niet veel te woelen, maar wordt nooit wakker zoals ik in slaap viel. Draai per nacht wel een aantal keren (is ook niet goed als je de hele nacht in dezelfde houding ligt..)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
- In wat voor houding slaap je? Op mijn buik, en heel soms op mijn zij
- Slaap je met een kussen? Ja, 2 kussens
- Slaap je met een knuffel? Hij ligt wel in bed.
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Alleen een t-shirts, of niks.
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ?
[/quote] Ik word in een andere houding wakker, maar wel op dezelfde plek.
- Slaap je met een kussen? Ja, 2 kussens
- Slaap je met een knuffel? Hij ligt wel in bed.
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Alleen een t-shirts, of niks.
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ?
[/quote] Ik word in een andere houding wakker, maar wel op dezelfde plek.
Gast- Gast
- In wat voor houding slaap je? Op m'n zij of op m'n rug. Heel soms op m'n buik.
- Slaap je met een kussen? Ja.
- Slaap je met een knuffel? Nee.
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Een pyama.
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed)? Ik word ongeveer hetzelfde wakker.
- Slaap je met een kussen? Ja.
- Slaap je met een knuffel? Nee.
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Een pyama.
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed)? Ik word ongeveer hetzelfde wakker.
Gast- Gast
Lejow schreef:
- In wat voor houding slaap je? Op mn linkerzij
- Slaap je met een kussen? Ja onder me hoofd
- Slaap je met een knuffel? Nee, of je moet me vriend bedoelen :-)
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Shirtje of wanneer warm is alleen een string
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed)? Ik weet nooit hoe ik wakker word, en weet ook nooit hoe ik in slaap viel :-) maar ben hier wel heel benieuwd naar!
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Marin schreef:Lejow schreef:- In wat voor houding slaap je? Op de buik of zij, en tegenwoordig slaap ik in op m'n rug
- Slaap je met een kussen? Ja twee kussens, waarvan 1 tempur
- Slaap je met een knuffel? Ja Mitzi die bovenop me ligt
- Wat voor kleding draag je 's nachts Pyjama
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Oh ik rol m'n hele bed door
Haha!! Ik slaap ook met 2 kussens waarvan 1 tempur . Ik doe dan de gewone kussen boven mijn hoofd anders ligt mijn hoofd zo plat!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
In wat voor houding slaap je? Op mijn zij, meestal rechts
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Dat ligt aan de temperatuur. Meestal een pyjamabroek met shirtje
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Rustig
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Dat ligt aan de temperatuur. Meestal een pyjamabroek met shirtje
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Rustig
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
In wat voor houding slaap je? Zij, maar zo val ik vaak inslaap. Val soms ook in mijn rug in slaap.
- Slaap je met een kussen? Ja, heb er nu drie in bed liggen( mini kussentjes, plus nog een hoofdkussen want er puur bij ligt, maar waar ik niks mee doe.
- Slaap je met een knuffel? ja, heb er 3 in bed liggen
- Wat voor kleding draag je 's nachts? afhankelijk van het weer, in een boxer, of shirtje. In de winter soms nog een broek.
-
Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde
wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het
bed) ? woelige. Vorige week nog een paar keer wakker geworden omdat ik niet pijnvrij kon draaien vanwege de spierpijn.
- Slaap je met een kussen? Ja, heb er nu drie in bed liggen( mini kussentjes, plus nog een hoofdkussen want er puur bij ligt, maar waar ik niks mee doe.
- Slaap je met een knuffel? ja, heb er 3 in bed liggen
- Wat voor kleding draag je 's nachts? afhankelijk van het weer, in een boxer, of shirtje. In de winter soms nog een broek.
-
Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde
wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het
bed) ? woelige. Vorige week nog een paar keer wakker geworden omdat ik niet pijnvrij kon draaien vanwege de spierpijn.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Melis1985 schreef:- In wat voor houding slaap je? Vaak half op mn zij, half op mn buik of op mn zij met het dekbed tussen mn benen.
- Slaap je met een kussen? Ja, zo'n schuimkussen van ikea
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Een pyama (en vaak ook sokken )
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Als ik alleen slaap draai ik veel meer dan wanneer mn vriend er ook is. Als we samen slapen wordt ik 's ochtends helemaal stijf wakker. Ik woel meestal dus aardig door het bed, maar lig ook meestal alleen in een bed van 180-200!
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe slapen jullie kindjes?
» Programma: Hoe slapen jullie?
» Slapen jullie kindjes al?
» Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes?
» Hier slapen jullie (tv programma).
» Programma: Hoe slapen jullie?