Hoe slapen jullie?
+38
MiKa
Jerry
Melis1985
Mari
mo-lola
Silver
minoessepoes
Phileine
Sweety
Oasis
Caramba
Koffieleut
Jelin
Atelier Madame
Jeanette
Moezie
Highway
RioolSpook
Pien
Verona
ekiaam87
May
Shisha
_Lacey_
Snoes
Beachgirl
Ella
Sarah1985
Tyrael
SleepingBeauty
_Femme
Arwyn
Flippin' Bitch
Monte
Lotus
Cheesegirl
Caroow
Lejow
42 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe slapen jullie?
- In wat voor houding slaap je? Op mijn zij.
- Slaap je met een kussen? Ja altijd, zonder kussen vind ik ook lekker slapen trouwens.
- Slaap je met een knuffel? Nee, maar wel altijd in elkaar gevlochten met mijn vriend hihi...ook een soort van knuffel
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Alleen mijn boxer/string, anders heb ik het veel te warm.
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Ik rol geloof ik wel veel, al is dat veel minder geworden. Vroeger draaide ik om de seconden bijna haha.
- Slaap je met een kussen? Ja altijd, zonder kussen vind ik ook lekker slapen trouwens.
- Slaap je met een knuffel? Nee, maar wel altijd in elkaar gevlochten met mijn vriend hihi...ook een soort van knuffel
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Alleen mijn boxer/string, anders heb ik het veel te warm.
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Ik rol geloof ik wel veel, al is dat veel minder geworden. Vroeger draaide ik om de seconden bijna haha.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
sinds ik zwanger ben slaap ik xxx
ik kan in geen enkele houding lekker liggen, alles doet me pijn en geen enkele houding kan ik langer als 5 min lekker liggen....
ik kan in geen enkele houding lekker liggen, alles doet me pijn en geen enkele houding kan ik langer als 5 min lekker liggen....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
- In wat voor houding slaap je? Op mn buik
- Slaap je met een kussen? Ja
- Slaap je met een knuffel? Soms wel, soms niet
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Slipdress of als ik het koud heb pyama/joggingbroek met shirtje
- Ben je een rustige of een woelige slaper? Rustig, als ik eenmaal goed lig blijf ik vrij stil liggen volgens mij
- Slaap je met een knuffel? Soms wel, soms niet
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Slipdress of als ik het koud heb pyama/joggingbroek met shirtje
- Ben je een rustige of een woelige slaper? Rustig, als ik eenmaal goed lig blijf ik vrij stil liggen volgens mij
Gast- Gast
- In wat voor houding slaap je? Op m'n buik
- Slaap je met een knuffel? Nee, maar ik heb een knuffelkussen waarmee ik vaak knuffel. En mijn vriend fungeert soms ook als knuffel.
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Nachtjapon of niks.
- Ben je een rustige of een woelige slaper? Rustig. Ik lig altijd netjes op mijn eigen helft.
- Slaap je met een knuffel? Nee, maar ik heb een knuffelkussen waarmee ik vaak knuffel. En mijn vriend fungeert soms ook als knuffel.
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Nachtjapon of niks.
- Ben je een rustige of een woelige slaper? Rustig. Ik lig altijd netjes op mijn eigen helft.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
- In wat voor houding slaap je? Meestal deels op mn buik, deels op mn rechterzij en dan 1 been opgetrokken en de ander uitgestrekt.. snap jem?
- Slaap je met een kussen? ja onder mn hoofd
- Slaap je met een knuffel? nee
- Wat voor kleding draag je 's nachts koud weer: pyama, warm weer: shirtje, bij vriend: alleen onderbroek
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? woelige slaper, mijn haar staat recht overeind! een vriendin wil zelfs niet meer naast me slapen.. mn vriend had er eerst ook last van, maar is er nu aan gewend
- Slaap je met een kussen? ja onder mn hoofd
- Slaap je met een knuffel? nee
- Wat voor kleding draag je 's nachts koud weer: pyama, warm weer: shirtje, bij vriend: alleen onderbroek
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? woelige slaper, mijn haar staat recht overeind! een vriendin wil zelfs niet meer naast me slapen.. mn vriend had er eerst ook last van, maar is er nu aan gewend
Gast- Gast
-In wat voor houding slaap je? meestal op mijn zij
- Slaap je met een kussen? een hoofdkussen
- Slaap je met een knuffel?nee
- Wat voor kleding draag je 's nachts pyama/sportbroek + t-shirt, nachthemd +legging. Altijd een broek en bovenstuk iig
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? heel woelig; ik word regelmatig zittend wakker; verkeerd om of mijn vriend maakt me wakker om me goed te leggen. Dit doe ik al van jongs af aan overigens. Bij stressperiodes is het erger
- Slaap je met een kussen? een hoofdkussen
- Slaap je met een knuffel?nee
- Wat voor kleding draag je 's nachts pyama/sportbroek + t-shirt, nachthemd +legging. Altijd een broek en bovenstuk iig
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? heel woelig; ik word regelmatig zittend wakker; verkeerd om of mijn vriend maakt me wakker om me goed te leggen. Dit doe ik al van jongs af aan overigens. Bij stressperiodes is het erger
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Lejow schreef:- In wat voor houding slaap je?
- Slaap je met een kussen?
- Slaap je met een knuffel?
- Wat voor kleding draag je 's nachts
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ?
-Ik slaap met een kussen
- Telt mijn vriendlief ook ?
- Alleen een boxer met een hempje
- rustige slaper.
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
- In wat voor houding slaap je? Meestal op mijn zij
- Slaap je met een knuffel? Ja, een aapje
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Een hemdje met string
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Rustige slaper
.
- Slaap je met een knuffel? Ja, een aapje
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Een hemdje met string
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Rustige slaper
.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
- In wat voor houding slaap je? Op mijn zij
- Slaap je met een kussen? Zonder
- Slaap je met een knuffel? Jaaaa, meestal met mijn dolfijn in mn armen (en natuurlijk mn vriend )
- Wat voor kleding draag je 's nachts: pyjamabroek en tshirt
- Ben je een rustige of een woelige slaper: redelijk rustig
- Slaap je met een kussen? Zonder
- Slaap je met een knuffel? Jaaaa, meestal met mijn dolfijn in mn armen (en natuurlijk mn vriend )
- Wat voor kleding draag je 's nachts: pyjamabroek en tshirt
- Ben je een rustige of een woelige slaper: redelijk rustig
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
- In wat voor houding slaap je? Meestal op mijn zij.
- Slaap je met een kussen? Ja, maar soms gooi ik ze ook uit bed.
- Slaap je met een knuffel? Nee
- Wat voor kleding draag je 's nachts Meestal een hemd en boxer en als het kouder is een t-shirt erover.
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Woelige slaper. Mijn man is altijd heel blij als ik al de ruimte probeer op te eisen.. haha
- Slaap je met een kussen? Ja, maar soms gooi ik ze ook uit bed.
- Wat voor kleding draag je 's nachts Meestal een hemd en boxer en als het kouder is een t-shirt erover.
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Woelige slaper. Mijn man is altijd heel blij als ik al de ruimte probeer op te eisen.. haha
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
- In wat voor houding slaap je? ik begin op m`n buik maar dan val ik nog niet in slaap en uiteindelijk lig ik op m`n zij
- Slaap je met een knuffel? Ja
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Hangt van het weer af, meestal een broek (kort of lang) en dan met een shirt
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed)? Een woelige, eigen me ook alle dekens toe en dan ligt m`n vriend zonder deken.
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Hangt van het weer af, meestal een broek (kort of lang) en dan met een shirt
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed)? Een woelige, eigen me ook alle dekens toe en dan ligt m`n vriend zonder deken.
Gast- Gast
- In wat voor houding slaap je? Ik ga altijd slapen op mijn zij..
- Slaap je met een kussen? Ja met 2 kussens
- Slaap je met een knuffel? Die heb ik ook nog ja, al 25 jaar
- Wat voor kleding draag je 's nachts In de winter een pyjama en in de zomer een boxer met een hemdje
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Ik word maar zelden op dezelfde manier wakker als hoe ik ben gaan slapen, draai enorm veel in mijn slaap
- Slaap je met een kussen? Ja met 2 kussens
- Slaap je met een knuffel? Die heb ik ook nog ja, al 25 jaar
- Wat voor kleding draag je 's nachts In de winter een pyjama en in de zomer een boxer met een hemdje
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Ik word maar zelden op dezelfde manier wakker als hoe ik ben gaan slapen, draai enorm veel in mijn slaap
Gast- Gast
Lejow schreef:- In wat voor houding slaap je? Op rug of buik.
- Slaap je met een kussen? Ja.
- Slaap je met een knuffel? Nee.
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Met dit weer een shirt en boxer. Als het kouder is een broek en shirt met lange mouwen.
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Woelige slaper.
Gast- Gast
Megara schreef:Lejow schreef:- In wat voor houding slaap je? Op mijn linkerzij, of op mijn buik.
- Slaap je met een kussen? Als ik op mijn zij lig wel, als ik op mijn buik lig niet.
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Hemdje met string of boxer
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Woelig, ik ben weleens wakker geworden met mijn voeten op het kussen en mijn hoofd op het voeteneind
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
- In wat voor houding slaap je? Ik slaap altijd in op mijn rechter zij en word op mijn rug wakker.
- Slaap je met een kussen? Ik slaap op het puntje van mijn kussen. Soms slaap ik alleen met mijn hoofd op het matras.
- Slaap je met een knuffel? Nee, die ligt op de boekenkast.
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Ik draag niets.
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Ik ben een erg drukke slaper. Mijn vriend heeft door mij weinig nachtrust. Ik praat in mijn slaap, ik maak ruzie in mijn slaap en ik draai heel erg veel.
- Slaap je met een kussen? Ik slaap op het puntje van mijn kussen. Soms slaap ik alleen met mijn hoofd op het matras.
- Slaap je met een knuffel? Nee, die ligt op de boekenkast.
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Ik draag niets.
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Ik ben een erg drukke slaper. Mijn vriend heeft door mij weinig nachtrust. Ik praat in mijn slaap, ik maak ruzie in mijn slaap en ik draai heel erg veel.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
- In wat voor houding slaap je? Op mijn zij met knieeen omhoog
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Nachtjurkje in de zomer/pyjama in de winter
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Ligt eraan, als ik veel stress heb word ik wel eens anders wakker dan dat ik in slaap viel en zegt mijn vriend ook dat ik onrustig was in mijn slaap. Maar meestal word ik het redelijk in dezelfde positie wakker ja.
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Nachtjurkje in de zomer/pyjama in de winter
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Ligt eraan, als ik veel stress heb word ik wel eens anders wakker dan dat ik in slaap viel en zegt mijn vriend ook dat ik onrustig was in mijn slaap. Maar meestal word ik het redelijk in dezelfde positie wakker ja.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
- In wat voor houding slaap je? Linker of rechterzij
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Pyjama en in de zomer een nachtjapon
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Woelige slaper
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Pyjama en in de zomer een nachtjapon
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Woelige slaper
Gast- Gast
- In wat voor houding slaap je? Ik val of in slaap op mijn zij of op mijn buik.
- Slaap je met een kussen? Ja, een speciale nekkussen.
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Niets anders dan een onderbroek.
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Ik word op mijn zij wakker en dat terwijl ik mijn hele bed overhoop heb geschopt.
- Slaap je met een kussen? Ja, een speciale nekkussen.
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Niets anders dan een onderbroek.
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Ik word op mijn zij wakker en dat terwijl ik mijn hele bed overhoop heb geschopt.
Gast- Gast
Lejow schreef:- In wat voor houding slaap je? Het liefst slaap ik op mijn zij of op mijn buik
- Wat voor kleding draag je 's nachts? alleen ondergoed
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed)? Ik ben wel een rustige slaper, gebeurt wel eens dat ik in de zelfde houding wakker wordt, maar vaak draai ik wel een keer in de nacht.
Gast- Gast
Lejow schreef:- In wat voor houding slaap je? Ik slaap in op mijn buik met mijn man die zijn been en zijn arm over me heen heeft liggen meestal.
- Slaap je met een knuffel? Nee haha
- Wat voor kleding draag je 's nachts? Boxer en shirtje of topje
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Woelig.
Gast- Gast
- In wat voor houding slaap je? Ik begin op mijn zij en soms lig ik weleens op mijn rug.
- Slaap je met een knuffel? Ja een zachte beer. Die ligt tegen mijn rug aan of soms tegen mijn buik.
- Wat voor kleding draag je 's nachts Als ik het koud heb een topje en anders alleen in mijn ondergoed.
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ?Ik draai wel in mijn slaap maar niet veel.
- Slaap je met een knuffel? Ja een zachte beer. Die ligt tegen mijn rug aan of soms tegen mijn buik.
- Wat voor kleding draag je 's nachts Als ik het koud heb een topje en anders alleen in mijn ondergoed.
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ?Ik draai wel in mijn slaap maar niet veel.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
- In wat voor houding slaap je? Op mijn zij.
- Slaap je met een kussen? Ja, sinds twee dagen met twee kussens zelfs en dat ligt veel lekkerder.
- Wat voor kleding draag je 's nachts Een hemd/groot t-shirt en ondergoed.
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Woelig, ik pik dekens af en duw regelmatig mijn vriendin bijna uit bed
- Slaap je met een kussen? Ja, sinds twee dagen met twee kussens zelfs en dat ligt veel lekkerder.
- Wat voor kleding draag je 's nachts Een hemd/groot t-shirt en ondergoed.
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Woelig, ik pik dekens af en duw regelmatig mijn vriendin bijna uit bed
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Op mijn buik, zonder kussen of met een heel dun kussen, met mijn armen onder me.
Meestal heb ik een simpele pyamabroek/joggingbroek aan en een simpel hempje met spaghettibandjes. Als het echt heel koud is dan doe ik een t-shirt met lange mouwen aan en als het heel warm is een kort broekje. een knuffel heb ik niet trouwens.
Meestal heb ik een simpele pyamabroek/joggingbroek aan en een simpel hempje met spaghettibandjes. Als het echt heel koud is dan doe ik een t-shirt met lange mouwen aan en als het heel warm is een kort broekje. een knuffel heb ik niet trouwens.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
-In wat voor houding slaap je? Dat veranderd continu, ik val op mijn li-zij in slaap
- Slaap je met een kussen? Ja,
- Slaap je met een knuffel? Nee, me vriend heeft me vast
- Wat voor kleding draag je 's nachts, Dat verschilt ook.. vaak een nachtpon of hempje met boxer
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Als me vriend weg is, dan ga ik op zijn kant liggen.. en word ik dus aan de andere kant van het bed wakker...
- Slaap je met een kussen? Ja,
- Slaap je met een knuffel? Nee, me vriend heeft me vast
- Wat voor kleding draag je 's nachts, Dat verschilt ook.. vaak een nachtpon of hempje met boxer
- Ben je een rustige of een woelige slaper (wordt je exact hetzelfde wakker als hoe je in slaap viel, of helemaal aan de andere kant van het bed) ? Als me vriend weg is, dan ga ik op zijn kant liggen.. en word ik dus aan de andere kant van het bed wakker...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
- In wat voor houding slaap je? Op me buik en me rechterbeen opgetrokken.
- Wat voor kleding draag je 's nachts> In de winter een shirtje en boxershort en in de zomer niks.
- Wat voor kleding draag je 's nachts> In de winter een shirtje en boxershort en in de zomer niks.
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe slapen jullie kindjes?
» Programma: Hoe slapen jullie?
» Slapen jullie kindjes al?
» Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes?
» Hier slapen jullie (tv programma).
» Programma: Hoe slapen jullie?