Goede tijden slechte tijden
+87
May
Tiara
FireButterfly
Caramba
Puk
Linnie1985
Pien
ExpressoB
Joli86
Jezzie
smurfie
Miss G
Lady4
Ilargi
Sjors
CaptainSpectacular
Zora
dolfijntje24
Tinus
Mida4you
claudiaveronique
Kqip
Janelie
klavertje
Roze Roos
candy
Atelier Madame
studiebol
Zwoesj
Lynn_
Lien
Pannetoet
Plien84
waterkers
Ella
silly-one
Nietjuuh
SnowWhite
Snoopy
pinklady85
Pepper
Laquisia
Sterre
stargirl
Happy
Yzma
Gigi_
Toet
Tiana
Phileine
Carra
lieke89
nina
Summerlovin
Mari
SarahKey
Inge
Chocolate Cookie
pinky
mickey
Ploen
minoessepoes
Schaapke
InweCulnamo
Mermaid
Kabouter
Pearly_maar
jacje
Racinda
Bliss
loura
Silver
Zwerver
Lies
patjuhhh
Eva
smooch
xxDila
Tsjip
Océane
Lindsya
L!ND@
VeryCherry
Pluk
Ugly Betty
_DoI
Lejow
91 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Goede tijden slechte tijden
Lejow schreef:Die poken zijn overal te koop, hij heeft gewoon een ander exemplaar gekocht. Hij wist zo goed als zeker dat dit het moordwapen was en dat Sil het gedaan had. Hij hoopte dat Sil erop zou breken, en dat deed hij...
Jack doet het goed als rechercheur
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Na eerst heel Meerdijk verdacht te hebben ja ...
Ben benieuwd wat het volgende drama gaat worden? Zal Edwin eindelijk toegeven aan zijn homoseksualiteit en hoe zal het verder gaan tussen Nina en Noud?
Ben benieuwd wat het volgende drama gaat worden? Zal Edwin eindelijk toegeven aan zijn homoseksualiteit en hoe zal het verder gaan tussen Nina en Noud?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Wat ik mij wel afvraag is, waarom is Lorena op de vlucht gegaan? Nu Jack de brief geloofd, had ze dit ook wel persoonlijk kunnen vertellen toch? Misschien heeft Rutger al het geld op haar rekening gestort en is zij daarom op de vlucht? Omdat mensen daar nu straks wel naar zullen gaan vragen?
Rutger had alles verder gewist, dus had makkelijk het geld eerst naar haar rekening toe kunnen storten.
Lorena kwam er later achter. Ze vond het zielig voor Charlie en is dingen voor haar gaan kopen. Ze is voor haar zelf duur gaan shoppen, en nu vakantie (vlucht). Alleen van dat baantje in Charlie's word ze echt niet rijk..
Rutger had alles verder gewist, dus had makkelijk het geld eerst naar haar rekening toe kunnen storten.
Lorena kwam er later achter. Ze vond het zielig voor Charlie en is dingen voor haar gaan kopen. Ze is voor haar zelf duur gaan shoppen, en nu vakantie (vlucht). Alleen van dat baantje in Charlie's word ze echt niet rijk..
Gast- Gast
Omdat dat in haar script stond hehe nee heel flauw...
Ach ze gingen naar Suriname om suriname te promoten als het ware en zo maken ze er weer een verhaallijn van... geloof dat Jack ook nog die kant op komt?
Maar denk dat ze bang was dat Jack haar niet zou geloven, daar had ze ook een nachtmerrie over
Ach ze gingen naar Suriname om suriname te promoten als het ware en zo maken ze er weer een verhaallijn van... geloof dat Jack ook nog die kant op komt?
Maar denk dat ze bang was dat Jack haar niet zou geloven, daar had ze ook een nachtmerrie over
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik vind het zo raar dat Lorena eerst met Rutger in zee moet gaan omdat ze de revalidatie niet kon betalen en nu ineens zomaar weg kan. (ik had hier ergens gelezen dat Lorena ook in Suriname is?)
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
_Leah_ schreef:Lejow schreef:Die poken zijn overal te koop, hij heeft gewoon een ander exemplaar gekocht. Hij wist zo goed als zeker dat dit het moordwapen was en dat Sil het gedaan had. Hij hoopte dat Sil erop zou breken, en dat deed hij...
Jack doet het goed als rechercheur
Het was daarom ook sarcastisch bedoeld
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
plumke schreef:Wat ik mij wel afvraag is, waarom is Lorena op de vlucht gegaan? Nu Jack de brief geloofd, had ze dit ook wel persoonlijk kunnen vertellen toch? Misschien heeft Rutger al het geld op haar rekening gestort en is zij daarom op de vlucht? Omdat mensen daar nu straks wel naar zullen gaan vragen?
Zoiets zou best nog wel eens waar kunnen zijn, want eerst had ze idd nog schulden en nu hoor je haar daar nooit meer over.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:plumke schreef:Wat ik mij wel afvraag is, waarom is Lorena op de vlucht gegaan? Nu Jack de brief geloofd, had ze dit ook wel persoonlijk kunnen vertellen toch? Misschien heeft Rutger al het geld op haar rekening gestort en is zij daarom op de vlucht? Omdat mensen daar nu straks wel naar zullen gaan vragen?
Zoiets zou best nog wel eens waar kunnen zijn, want eerst had ze idd nog schulden en nu hoor je haar daar nooit meer over.
Ze vertelde het zelf in die brief. Ze heeft alles gelogen en iedereen bedrogen en durfde het niet meer persoonlijk te vertellen omdat Jack haar toch niet meer zou geloven. Ze had gezegd dat de oorbel niet van haar was, en dit bleek wel zo te zijn. Ze had gezegd niet bij Rutger geweest te zijn en dit bleek dus wel zo te zijn..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
plumke schreef:Wat ik mij wel afvraag is, waarom is Lorena op de vlucht gegaan? Nu Jack de brief geloofd, had ze dit ook wel persoonlijk kunnen vertellen toch? Misschien heeft Rutger al het geld op haar rekening gestort en is zij daarom op de vlucht? Omdat mensen daar nu straks wel naar zullen gaan vragen?
Is het niet zo dat ze in GTST na 3 jaar er een paar maanden uit moeten ivm met het contract?
Eerst Nini en Bing, nu lorena weer, elke keer gaat er wel iemand even weg, en komt dan weer terug.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Lorena is er niet uit, die zit in suriname en Maxime en Nina lopen haar vanavond tegen het lijf.
Duurt denk ik nog wel een tijdje voordat ze er weer voor 3 maanden uit gaat.
Denk misschien nog 1,5 jaar voordat ze er weer 3 maanden uit gaat. De laatste keer was toen Sjors net zwanger bleek te zijn. Dus dat is een jaartje geleden dat ze weer terug is, dus zelfs nog iets langer dan 1,5 jaar.
Denk misschien nog 1,5 jaar voordat ze er weer 3 maanden uit gaat. De laatste keer was toen Sjors net zwanger bleek te zijn. Dus dat is een jaartje geleden dat ze weer terug is, dus zelfs nog iets langer dan 1,5 jaar.
Gast- Gast
plumke schreef:Lorena is er niet uit, die zit in suriname en Maxime en Nina lopen haar vanavond tegen het lijf.
oja, dat was ik alweer vergeten, haha.
Maar ik blijf het wel irritant vinden dat er zo nu en dan iemand vanwege het contract even eruit moet.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ja en dat is het beleid van het contract
Heb dat zelf ooit eens gehad met mijn eigen contract..
Heb dat zelf ooit eens gehad met mijn eigen contract..
Gast- Gast
Oeh, ik vond het echt een leuke aflevering Heb hem net gekeken ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Die van gister?
Ja die had van mij ook wel even door mogen gaan, vond hem ook wel leuk..
Gast- Gast
plumke schreef:Die van gister?
+1 Vond het ook weer een leuke aflevering.
Soms heb ik na een aflevering echt zoiets van mwahh was dit het nou, waar ging het over? Maar deze was leuk om te kijken
Pepper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 131
Lejow schreef:toetje_ schreef:plumke schreef:Wat ik mij wel afvraag is, waarom is Lorena op de vlucht gegaan? Nu Jack de brief geloofd, had ze dit ook wel persoonlijk kunnen vertellen toch? Misschien heeft Rutger al het geld op haar rekening gestort en is zij daarom op de vlucht? Omdat mensen daar nu straks wel naar zullen gaan vragen?
Ze vertelde het zelf in die brief. Ze heeft alles gelogen en iedereen bedrogen en durfde het niet meer persoonlijk te vertellen omdat Jack haar toch niet meer zou geloven. Ze had gezegd dat de oorbel niet van haar was, en dit bleek wel zo te zijn. Ze had gezegd niet bij Rutger geweest te zijn en dit bleek dus wel zo te zijn..
Dat snap ik, maar hoe komt zo ineens aan dat geld als ze eerst nog een schuld van 12.000 heeft en zóveel had zij niet geinvesteerd in epasa..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Lejow schreef:toetje_ schreef:plumke schreef:Wat ik mij wel afvraag is, waarom is Lorena op de vlucht gegaan? Nu Jack de brief geloofd, had ze dit ook wel persoonlijk kunnen vertellen toch? Misschien heeft Rutger al het geld op haar rekening gestort en is zij daarom op de vlucht? Omdat mensen daar nu straks wel naar zullen gaan vragen?
Dat snap ik, maar hoe komt zo ineens aan dat geld als ze eerst nog een schuld van 12.000 heeft en zóveel had zij niet geinvesteerd in epasa..
Ze had geen schuld van 12.000 euro. Die heeft Rutger voor haar afbetaald, omdat zij doorhad wat hij deed. En daarna heeft zij dus niets in Epasa geinvesteerd...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Rutger heeft Lorena ook 2 maal het revalidatiebedrag betaald, voor het geval ze nog door moest gaan. Van dat geld zal ze dan wel shoppen en op richting Suriname zijn gegaan.
Gast- Gast
Jammer dat het maar een half uurtje per dag is.......
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ja idd ik noem het ook altijd het ontspannings half uurtje van de dag. En dat half uurtje ontspanning mag
wel wat langer
wel wat langer
Gast- Gast
Soms kijk ik erna en dan denk ik, eigenlijk is het helemaal niet leuk...maar ik blijf toch maar kijken!
Ik zou er graag wel een uur van willen maken =D Heerlijk.
Ik zou er graag wel een uur van willen maken =D Heerlijk.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
+1Gekje schreef:Ik kan niet met en ook niet zonder gtst..
pinklady85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10
Wil iemand misschien een korte up date plaatsen?
Ik heb sinds 29 december niet meer kunnen kijken, dus vanavond voor het eerst weer!
Ik heb sinds 29 december niet meer kunnen kijken, dus vanavond voor het eerst weer!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Goede tijden slechte tijden
» Goede (slechte) morgen,
» goede en slechte eigenschappen sollicitatiegesprek
» Wat zijn jouw goede en slechte eigenschappen?
» Goede mensen, slechte mensen?
» Goede (slechte) morgen,
» goede en slechte eigenschappen sollicitatiegesprek
» Wat zijn jouw goede en slechte eigenschappen?
» Goede mensen, slechte mensen?
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: