Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede (slechte) morgen,

+7
Marin
Roxi3
Oasis
Inge
slaatje
Lady4
Ibbeltje
11 plaatsers

Ga naar beneden

Goede (slechte) morgen, Empty Goede (slechte) morgen,

Bericht  Ibbeltje wo 24 okt 2012 - 18:26

Goedemorgen,


Nou ja goed, heb mij net ziek gemeld. Ben al bijna 2 weken aan het sukkelen met ziek zijn. Vorige week vooral last van mijn buik maar het zette niet door naar ziek zijn. Deze week vooral veel hoesten en sinds gisteren avond ook hoofdpijn er bij en alles doet zeer van het hoesten. Vriendje kwam vannacht al heel lief glaasje water brengen omdat ik zo moest hoesten. Ik ga lekker onder de wol op de bank denk ik.

Hopelijk voelen jullie je beter dan dat ik mij voel.


Fijne dag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede (slechte) morgen, Empty Re: Goede (slechte) morgen,

Bericht  Lady4 wo 24 okt 2012 - 19:04

Beterschap Ibbeltje.

Ik lig net in bed, derde nachtdienst zit er op. Als ik wakker ben ga ik naar mijn vriend. Heerlijk, we zien elkaar weinig tijdens die nachtdienstblokken. Vanavond even een uurtje spinnen en daarna mijn laatste nacht draaien.

Fijne dag!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede (slechte) morgen, Empty Re: Goede (slechte) morgen,

Bericht  Ibbeltje wo 24 okt 2012 - 19:07

Dank je Lady4. Lijkt mij wel zwaar zo'n nachtdiensten, maar ben dan ook echt geen nachtmens.
Fijne dag verder met je vriend smile En succes met je laatste nacht.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede (slechte) morgen, Empty Re: Goede (slechte) morgen,

Bericht  slaatje wo 24 okt 2012 - 19:14

Beterschap Ibbel, hoop dat je je snel beter voelt. Lekker uitzieken nu!
Lady4, weltrusten en geniet samen met je lief.

Ik heb redelijk geslapen. Begin nu van die vage, wazige dromen te krijgen en begin wat onrustiger te slapen. Ach, t hoort erbij.
Ik ga vanmiddag een voorlichting geven. Eindelijk weer eens. In de vorm van een intervieuw. Er zitten dan mensen van het jeugdloket en bijstand bij, ik ben degene die verteld hoe het is om van de bijstand de leven en hoe het is om met het minimum loon rond te komen. Het is verdeeld in twee blokken van 1.5 uur. Bij beiden zitten er 120 studenenten voor mijn snufferd. Ik heb deze voorlichting vorig jaar ook gegeven en was zeer enthousiast. De intervieuwer ook, dus heeft dit jaar weer speciaal naar mij gevraagd!

Fijne dag allemaal
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede (slechte) morgen, Empty Re: Goede (slechte) morgen,

Bericht  Inge wo 24 okt 2012 - 19:22

Goedemorgen

Beterschap Ibbel

Lady4 fijne dag met je vriend

Slaatje, veel plezier en fijne dag

Vandaag een training op mijn werk, daarna op kraamvisite bij een collega en daarna met de collega's uit eten :-)

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede (slechte) morgen, Empty Re: Goede (slechte) morgen,

Bericht  Oasis wo 24 okt 2012 - 19:27

Goedemorgen,

Ik heb eindelijk weer eens goed geslapen, was dan ook behoorlijk moe!
Vandaag werken van 10.00 tot 15.00 uur, daarna naar de bioscoop met een vriendin.
In de avond aan school werken.

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede (slechte) morgen, Empty Re: Goede (slechte) morgen,

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 19:32

Goedemorgen! Ik zit met de broertjes van mijn vriend beneden voor de tv. Ik had nog wel even kunnen liggen eigenlijk maar ach.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede (slechte) morgen, Empty Re: Goede (slechte) morgen,

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 19:35

Ben doodmoe, midden in de nacht stonden mijn man en ik naast het bed tegen elkaar te raaskallen dat de baby's tussen de lakens lagen en we ze moesten zoeken. Maar die lagen gewoon te slapen in hun bedjes laughcry .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede (slechte) morgen, Empty Re: Goede (slechte) morgen,

Bericht  slaatje wo 24 okt 2012 - 19:47

Charlie schreef:Ben doodmoe, midden in de nacht stonden mijn man en ik naast het bed tegen elkaar te raaskallen dat de baby's tussen de lakens lagen en we ze moesten zoeken. Maar die lagen gewoon te slapen in hun bedjes laughcry .

Very Happy
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede (slechte) morgen, Empty Re: Goede (slechte) morgen,

Bericht  Roxi3 wo 24 okt 2012 - 20:48

Goedemorgen,

Beterschap Ibbeltje!

Ik had net een afspraak met de sloop, ze kwamen mijn auto ophalen. Hij was helemaal op en ik krijg zaterdag een andere auto maar toch vond ik het wel moeilijk om mijn eerste auto weg te doen. Ik ben nu onderweg naar Leiden, ik ga de stad in met een vriendin en haar dochtertje. Ik hoop ook mijn man nog even te zien want die werkt daar. Vanavond gaan we nog even behang krabben want zaterdag krijgen we nieuw behang in onze slaapkamer.

Fijne dag!

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede (slechte) morgen, Empty Re: Goede (slechte) morgen,

Bericht  Marin wo 24 okt 2012 - 20:53

Oh arme Charlie en man, lekker slaapdronken?

Ik heb vannacht mega liggen snurken volgens m'n vriend en ook nog raar tegen 'm aangeluld in m'n slaap. Ik kan me er uiteraard niets van herinneren, ik was doodmoe en heb van 11 tot half 10 non stop geslapen.

Vanavond gaan we voor 't eerst echt sporten! Hebben introductieles van de sportschool. Ben benieuwd. Laat die kilo's er maar af vliegen smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede (slechte) morgen, Empty Re: Goede (slechte) morgen,

Bericht  Ibbeltje wo 24 okt 2012 - 20:53

Dank jullie wel.

Roxi> oh afscheid nemen van je eerste auto, heel herkenbaar. Ik vond het ook erg moeilijk.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede (slechte) morgen, Empty Re: Goede (slechte) morgen,

Bericht  Ibbeltje wo 24 okt 2012 - 20:54

Marin schreef:Oh arme Charlie en man, lekker slaapdronken?

Ik heb vannacht mega liggen snurken volgens m'n vriend en ook nog raar tegen 'm aangeluld in m'n slaap. Ik kan me er uiteraard niets van herinneren, ik was doodmoe en heb van 11 tot half 10 non stop geslapen.

Vanavond gaan we voor 't eerst echt sporten! Hebben introductieles van de sportschool. Ben benieuwd. Laat die kilo's er maar af vliegen Goede (slechte) morgen, 561177


Gelukkig heb jij gewoon lekker geslapen Very Happy Veel plezier met het samen sporten!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede (slechte) morgen, Empty Re: Goede (slechte) morgen,

Bericht  Pompoen wo 24 okt 2012 - 20:56

Oh haha Charlie, dus jullie namen elkaar eigenlijk mee in een soort droom? Gezelligheid!

Slaatje, ik heb al vanaf een week of 8 hele rare wazige dromen over zwangerschappen, lekkende borsten, baby's, tepels, ouders etc., heb blijkbaar een hoop te verwerken Wink.

Goedemorgen,

ik heb wel aardig geslapen, ik moest alleen zo vaak naar de plee, daar word je niet goed van. Maar ach, 't hoort er allemaal bij he.
Zometeen controle bij de verloskundige en vanmiddag zangles. Zin in!! Verder heb ik niet zo veel plannen, nou ja wat in het huishouden maar ik moet een beetje rustig aan doen met mijn bekken dat maakt het wel lastig. Ik moet denk ik na zangles zien hoeveel ik nog kan.

Fijne dag allemaal!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede (slechte) morgen, Empty Re: Goede (slechte) morgen,

Bericht  Snoes wo 24 okt 2012 - 21:53

Goedemorgen!

Ik moet vandaag werken van 8u30-17u. Verder heb ik helemaal geen plannen vandaag, ik ben heel erg moe dus lekker relaxen. Of ja, misschien de bovenverdieping alvast poetsen, zodat we dat in het weekend niet moeten doen.

Fijne dag allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede (slechte) morgen, Empty Re: Goede (slechte) morgen,

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 22:19

Mornin'!

Ik ben vanochtend rond half 10 opgestaan met een kop koffie en boterhammetje met pindakaas/kaas en ben nu bezig met de gymopleiding. Alleen de medecursisten reageren niet op mijn oproep dat ik bepaalde stukken niet toegestuurd heb gekregen en nu kan ik niet bezig met een bepaald onderdeel Mad Vanmiddag ga ik lekker even met m'n paard naar buiten. Het is op zich best goed weer, dus genieten zullen we van die mooie herfstkleuren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede (slechte) morgen, Empty Re: Goede (slechte) morgen,

Bericht  Bliss wo 24 okt 2012 - 22:23

Morning!

Ik hang nog in mn pyjama op de bank, zo maar eens douchen. Heel misschien straks nog ff terug naar de kapper om een paar plukjes te laten corrigeren. Vanmiddag komt mn vriend en gaan we shoppen voor hem, vanavond bij mij eten en film kijken.

Ik heb trouwens vannacht maar liefst 2x gedroomd dat ik zwanger was en ging bevallen, voor én nadat ik ff wakker was geweest en naar de wc moest :O Komt vast omdat ik het gisteravond met Confusion over kinderen heb gehad. Goede (slechte) morgen, 394967

Fijne dag!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede (slechte) morgen, Empty Re: Goede (slechte) morgen,

Bericht  Kowalski do 25 okt 2012 - 2:07

Beterschap Ibbel!

Ik heb vanochtend voor de tweede keer deze week een tentamen verpest, dus voel me echt even behoorlijk #%$&@*$&$ Goede (slechte) morgen, 1270000679 Dat had ik niet aan zien komen...ben misschien toch dommer dan ik dacht Goede (slechte) morgen, 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede (slechte) morgen, Empty Re: Goede (slechte) morgen,

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum