Goede tijden slechte tijden
+87
May
Tiara
FireButterfly
Caramba
Puk
Linnie1985
Pien
ExpressoB
Joli86
Jezzie
smurfie
Miss G
Lady4
Ilargi
Sjors
CaptainSpectacular
Zora
dolfijntje24
Tinus
Mida4you
claudiaveronique
Kqip
Janelie
klavertje
Roze Roos
candy
Atelier Madame
studiebol
Zwoesj
Lynn_
Lien
Pannetoet
Plien84
waterkers
Ella
silly-one
Nietjuuh
SnowWhite
Snoopy
pinklady85
Pepper
Laquisia
Sterre
stargirl
Happy
Yzma
Gigi_
Toet
Tiana
Phileine
Carra
lieke89
nina
Summerlovin
Mari
SarahKey
Inge
Chocolate Cookie
pinky
mickey
Ploen
minoessepoes
Schaapke
InweCulnamo
Mermaid
Kabouter
Pearly_maar
jacje
Racinda
Bliss
loura
Silver
Zwerver
Lies
patjuhhh
Eva
smooch
xxDila
Tsjip
Océane
Lindsya
L!ND@
VeryCherry
Pluk
Ugly Betty
_DoI
Lejow
91 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Goede tijden slechte tijden
Ik denk dat Rik het gedaan heeft. Daarom dringt hij er zo op aan dat Charlie niet naar de politie gaat.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Hahah ik moest net weer zo lachen, maar dan om Janine tegen Sjors: "ja hallo, degenen die Loréna stil heeft gekregen, krijgt iedereen stil"
Gast- Gast
ik vermoed ook dat Sil het gedaan heeft, waarom zou hij anders zo raar reageren toen Rikki bijna onder het bed keek...
Vind het wel te lang duren zo allemaal, maarja we zullen zien
Gast- Gast
1982Angel1982 schreef:ik vermoed ook dat Sil het gedaan heeft, waarom zou hij anders zo raar reageren toen Rikki bijna onder het bed keek...
Mee eens. Het duurt al wel wat lang idd. Ik denk ook dat sil de dader is.
Gast- Gast
Ik denk nog steeds dat Sil iemand de hand boven het hoofd houdt. Dan kan hij nog steeds wel bang zijn dat Rikki dat ding vind.
Gast- Gast
Spetterend feestje daar bij Lucas
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
waah heb net de herhaling van gisteren gezien en vind t vet cool dat Edwin Lucas zoent! hahahahah
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ooook Ik hoopte het al Ze zijn zo schattig! Maar Wiet zal wel balen Ik vind Maxime en Danny ook leuk!
Gast- Gast
maxime en danny vind ik nix, had gehoopt dat sjors en danny weer bij elkaar zouden komen.
Waar is Amy eigenlijk gebleven ? die zie je ook nooit meer
Ik weet trouwens wie de moordenaar van Rutger is , heb vanochtend al naar de preview gekeken op rtl lounge....
Ik weet trouwens wie de moordenaar van Rutger is , heb vanochtend al naar de preview gekeken op rtl lounge....
Gast- Gast
Amy heb ik laatst ook nog gezien volgens mij. Of haal ik haar nou door de war met Rikki? Ik weet het even niet..
Danny en Maxime vind ik ook niet leuk samen. Al kijkt Danny af en toe wel érg hot naar Maxime, hmmmm.
Dat van Edwin en Lucas heb ik gemist.. Heb wel gezien dat Sjoerd weer aan het flippen was?
Danny en Maxime vind ik ook niet leuk samen. Al kijkt Danny af en toe wel érg hot naar Maxime, hmmmm.
Dat van Edwin en Lucas heb ik gemist.. Heb wel gezien dat Sjoerd weer aan het flippen was?
Gast- Gast
Sst.. niet zeggen hoor!1982Angel1982 schreef:maxime en danny vind ik nix, had gehoopt dat sjors en danny weer bij elkaar zouden komen.
Weet je dan ook of we er snel achter komen? Ik neem aan dat wat jij zegt iets van digitale televisie is toch? (sorry heb er geen verstand van)
Edit: Amy is nog maar een meisje hè.. Kinderen mogen bijna niet werken dus komt Amy af en toe in beeld of bij het hoognodige..
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ja Sjoerd was dronken en hij had al wel eerder gezegd dat hij Lucas en Noud nog wel zou krijgen oid. Maar hij was volgesn mij ook flink pissig dat Wiet met Edwin aan t dansen was. Ik vind het echt een sukkel die Sjoerd, sorry hoor. Hahaha die blik van Danny naar Maxime Die was echt heel vies
Gast- Gast
Darcy schreef:Ik ooook Ik hoopte het al Ze zijn zo schattig! Maar Wiet zal wel balen Ik vind Maxime en Danny ook leuk!
+1
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Via www.gtst.nl kan je de preview van vanavond al kijken...danielledeliefste schreef:Sst.. niet zeggen hoor!1982Angel1982 schreef:maxime en danny vind ik nix, had gehoopt dat sjors en danny weer bij elkaar zouden komen.
Weet je dan ook of we er snel achter komen? Ik neem aan dat wat jij zegt iets van digitale televisie is toch? (sorry heb er geen verstand van)
Edit: Amy is nog maar een meisje hè.. Kinderen mogen bijna niet werken dus komt Amy af en toe in beeld of bij het hoognodige..
dan zie je de bekentenis van de dader aan een ander
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Jaaa, de dader heeft vanmorgen bekend, eindelijk. Hebben we dat langdradige ook weer gehad.
Ben benieuwd hoe het verder gaat met Lucas en Edwin.
Gast- Gast
Dus toch!
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Coco schreef:Jaaa, de dader heeft vanmorgen bekend, eindelijk. Hebben we dat langdradige ook weer gehad.
Kun je even een spoiler plaatsen? Haha!
Gast- Gast
Je kan het zelf zien op de preview op de site van gtst_MamaRosa_ schreef:Coco schreef:Jaaa, de dader heeft vanmorgen bekend, eindelijk. Hebben we dat langdradige ook weer gehad.
Kun je even een spoiler plaatsen? Haha!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Oh jeetje dat had ik eigenlijk toch niet verwacht! (moordenaar van Rutger) Hoop wel dat dat dan nu afgesloten kan worden.
Gast- Gast
Auxo schreef:Oh jeetje dat had ik eigenlijk toch niet verwacht! (moordenaar van Rutger) Hoop wel dat dat dan nu afgesloten kan worden.
Ik wel []
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja ik dacht ook dat Sil het wel gedaan zou hebben.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik heb vandaag niet gezien; was niet thuis - maar Sil is het dus? Ik had niet anders verwacht met dat ding onder zijn bed.
Gast- Gast
Darcy schreef:Hahah ik moest net weer zo lachen, maar dan om Janine tegen Sjors: "ja hallo, degenen die Loréna stil heeft gekregen, krijgt iedereen stil"
De familie Sanders is deze week sowieso goed op dreef. Tijdens dat ontbijt heb ik ook heel hard gelachen om die achterlijke Lucas, haha.
Gast- Gast
Ik vind het wel een verrassing hoor!June schreef:Darcy schreef:Hahah ik moest net weer zo lachen, maar dan om Janine tegen Sjors: "ja hallo, degenen die Loréna stil heeft gekregen, krijgt iedereen stil"
De familie Sanders is deze week sowieso goed op dreef. Tijdens dat ontbijt heb ik ook heel hard gelachen om die achterlijke Lucas, haha.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Goede tijden slechte tijden
» Goede (slechte) morgen,
» goede en slechte eigenschappen sollicitatiegesprek
» Wat zijn jouw goede en slechte eigenschappen?
» Goede mensen, slechte mensen?
» Goede (slechte) morgen,
» goede en slechte eigenschappen sollicitatiegesprek
» Wat zijn jouw goede en slechte eigenschappen?
» Goede mensen, slechte mensen?
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: