Dagcafé
+29
Zwoesj
Penny Blossom
Oasis
May
Jeanette
Roze Roos
Serena
Moezie
Snoes
Shisha
Cheesegirl
Try
Qiara
Jordana
Lynn_
Chocolate Cookie
SleepingBeauty
Kqip
Lejow
Atelier Madame
silly-one
Suus
Minx
Tullow
Burn
Caroow
VeryCherry
Lotus
Tinkie
33 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Youandi schreef:Wanneer heb je vakantie VC? Heb je al reisplannen? Of gewoon zin in vakantie in het algemeen?
Mijn vriend en ik gaan de 30e vliegen.. naar Toscane en daar heb ik ook zo'n zin in!!!!! :D:D
ow m`n zusje is maandag teruggekomen, het was er heerlijk qua weer
Gast- Gast
Ik heb ook zin in vakantie! Al ga ik volgende week eerst een week op studiereis, is ook niet verkeerd natuurlijk.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik heb ook zin in op vakantie gaan, duurt alleen nog 4 maanden
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
tja ook ik heb wel zin in vakantie maar het is nog onzeker of we wel op vakantie kunnen en zo ja dan wordt het waarschijnlijk pas oktober dus jullie zitten de gehele zomer aan me vast
Gast- Gast
Ik heb zin om te verhuizen, maar ook weer niet. Betekend dat ik echt mij zooi hier moet gaan uitmesten.
Kreeg net de mail dat ik per 1 mei een nieuwe kamer heb. Eindelijk van de schopstoel af hier ( moet hier eind juni uit zijn). Locatie geweldig, maar ga er wel op achteruit, maar dat is wel te overleven. Ga vanaf daar rustig verder zoeken naar iets beters, maar dan heb ik in elk geval niet de kans dat ik straks op straat sta.
Kreeg net de mail dat ik per 1 mei een nieuwe kamer heb. Eindelijk van de schopstoel af hier ( moet hier eind juni uit zijn). Locatie geweldig, maar ga er wel op achteruit, maar dat is wel te overleven. Ga vanaf daar rustig verder zoeken naar iets beters, maar dan heb ik in elk geval niet de kans dat ik straks op straat sta.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Lily schreef:Youandi schreef:Wanneer heb je vakantie VC? Heb je al reisplannen? Of gewoon zin in vakantie in het algemeen?
Mijn vriend en ik gaan de 30e vliegen.. naar Toscane en daar heb ik ook zo'n zin in!!!!! :D:D
ow m`n zusje is maandag teruggekomen, het was er heerlijk qua weer
Oeh! Nu al!! Dat voorspelt vast veel goeds! Waar zat ze precies? (Wij landen in Pisa en verblijven in Lucca).
Gast- Gast
En even bij het onderwerp blijvend, ik ga helemaal niet op vakantie dit jaar .
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Oh, Lily, dan vergezel ik je wel. Ik ben ook de hele zomer vrij en blijf 'thuis'.
Gast- Gast
Ik heb ook zin in vakantie!
Maar moet nog geduld hebben tot juli ofzo. Gelukkig vliegt de tijd! Helemaal met al die extra vrije dagen de komende tijd
Maar moet nog geduld hebben tot juli ofzo. Gelukkig vliegt de tijd! Helemaal met al die extra vrije dagen de komende tijd
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Burn schreef:Bedankt VC!
Trouwens, ik heb tegen F. gezegd, dat ik voorlopig echt met rust gelaten wil worden, en ook niet over 'algemene' dingen met hem wil kletsen..
Goed zo! En dan ook echt niet meer reageren hè!
Ik ga mn best doen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ben er gaan door, ga even vakkenvullen! Blegh!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Waar ga je heen op studiereis Tullow?
En Caroow, jij en je vriend gaan toch naar Turkije? Je had toch zo'n topic over vliegangst... inmiddels al wat aan het idee gewend?
En Caroow, jij en je vriend gaan toch naar Turkije? Je had toch zo'n topic over vliegangst... inmiddels al wat aan het idee gewend?
Gast- Gast
Youandi schreef:Oh, Lily, dan vergezel ik je wel. Ik ben ook de hele zomer vrij en blijf 'thuis'.
gezellig
Enne ik heb geen idee waar ze hebben gezeten heb ze ook nog niet gezien sinds ze terug zijn.
Gast- Gast
Youandi schreef:Waar ga je heen op studiereis Tullow?
Jaa wij gaan naar Turkije. Ik ben/was als de dood om te vliegen, maar ik was ook heel bang voor naalden, en daar was ik ook in 3 dagen ziekenhuis overheen, dus vind ik dat die vliegangst ook wel over mag gaan. Als ik bloed durf te laten prikken, durf ik ook te vliegen, dat idee.
Caroow- Lady Post-a-lot
Wij gaan twee weken naar Frankrijk
Mocht ik ooit de loterij winnen dan koop ik daar een huisje en een huisje voor mijn vader
Mocht ik ooit de loterij winnen dan koop ik daar een huisje en een huisje voor mijn vader
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
haha mooie redenatie en hopelijk voor jou klopt die ook .
Pff kan bijna weg. Ga ik even wat eten en dan de laatste metingen doen en dan begint het geklooi met uitwerken en goede conclusies trekken
Pff kan bijna weg. Ga ik even wat eten en dan de laatste metingen doen en dan begint het geklooi met uitwerken en goede conclusies trekken
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik baal er behoorlijk van.. Nog 2 maanden wachten voordat ik mag verlengen dus..
Gast- Gast
We gaan naar Icmeler..
Caroow- Lady Post-a-lot
Youandi schreef:Waar ga je heen op studiereis Tullow?
Tenerife & Gran Canaria
Tullow- Kletskop
VeryCherry schreef:Wij gaan twee weken naar Frankrijk
Als ik genoeg geld heb, koop ik een huisje in Italië
Tullow- Kletskop
Jeej, mijn huisgenoten zijn aan het afwassen en ze hebben eindelijk wc-papier gehaald.
Nog even geduld hebben dus, Donnaa.
Nog even geduld hebben dus, Donnaa.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
_Donnaa schreef:Ik baal er behoorlijk van.. Nog 2 maanden wachten voordat ik mag verlengen dus..
Maar hoe kan het dan opeens dat er bij jou stond dat je kon verlengen?!
Wel kut dat het nu in 1 keer weer niet kan, het gedonder houd ook niet op bij jou!
Gast- Gast
Het antwoord 'Ja, dat staat er soms wel vaker'..Patriesje schreef:_Donnaa schreef:Ik baal er behoorlijk van.. Nog 2 maanden wachten voordat ik mag verlengen dus..
Maar hoe kan het dan opeens dat er bij jou stond dat je kon verlengen?!
Wel kut dat het nu in 1 keer weer niet kan, het gedonder houd ook niet op bij jou!
Ah, leuk!
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: