Dagcafé
+29
Zwoesj
Penny Blossom
Oasis
May
Jeanette
Roze Roos
Serena
Moezie
Snoes
Shisha
Cheesegirl
Try
Qiara
Jordana
Lynn_
Chocolate Cookie
SleepingBeauty
Kqip
Lejow
Atelier Madame
silly-one
Suus
Minx
Tullow
Burn
Caroow
VeryCherry
Lotus
Tinkie
33 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:
Eerste verhaal had je hier toen idd gepost weet ik nog. De rest: BAHAHAHAHA! Het lijkt mij allemaal vrij overduidelijk. Je maakt je hier nog steeds boos over he?
Laatst aangepast door Zusje van Bert op wo 6 apr 2011 - 2:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Alex schreef: ...
Eerste verhaal had je hier toen idd gepost weet ik nog. De rest: BAHAHAHAHA! Het lijkt mij allemaal vrij overduidelijk. Je maakt je hier nog steeds boos over he?
vind ik ook niet gek, ik zou ook boos zijn.. heeft ze niet een of andere persoonlijkheidsstoornis?
Ik ga verder met kijken van gooische vrouwen.. k vinnum leuheuk!
Gast- Gast
En officieel niet levensvatbaar.. En helemaal rood/bruin, omdat de huid nog doorzichtig is..Zusje van Bert schreef:Met 24 weken is een kindje zo klein... Volgens mij leggen ze die toch echt niet zo onder een dekentje met kleren aan en alles... De foto is ook vrij onduidelijk verder, je kunt niet echt zien hoe groot het kindje is. Heeft ze niet meer foto's van dat kindje?Alex schreef:ZvB, dit is de foto die ik net geplaatst had ...
Je kan mij alles aan de neus hangen, maar die baby is geen 24 weken..
Gast- Gast
Er was op het oude forum toch ook een meisje met twee kindjes die ook zoiets had met te vroeg geboren kinderen? Daar was toen zo'n ophef over of het wel waar was.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Dude, hoe verzin je dat allemaal?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Sommige mensen hebben een rijke fantasie en heel veel behoefte aan aandacht.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben sowieso even in de war. Alex, is jouw verhaal nou ook dat verhaal dat er iemand van het forum was die haar ook kende of bij haar ouders of kennis weet ik veel in de buurt woonde? Of was dat weer iemand anders?
Gast- Gast
Zo had ik een klasgenoot, die vertelde dat haar beste vriendin zelfmoord had gepleegd, nadat ze in een gesticht heeft gezeten. En dat ze van haar een afscheidsbrief heeft gekregen. Die ik mocht lezen.. Versprak ze zichzelf later, en bleek dus dat ze die brief zelf geschreven had, en de rest er om heen verzonnen.
En ze had zelf een ernstige maagaandoening, waardoor ze niet wist hoelang ze nog te leven heeft, en ze moest daarom vaak naar het ziekenhuis aan de andere kant van het land. Hadden we onverwachts een tussenuur, komen we haar tegen in de stad.. Bleek dus ook niet waar te zijn..
En ze had zelf een ernstige maagaandoening, waardoor ze niet wist hoelang ze nog te leven heeft, en ze moest daarom vaak naar het ziekenhuis aan de andere kant van het land. Hadden we onverwachts een tussenuur, komen we haar tegen in de stad.. Bleek dus ook niet waar te zijn..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:
Gast- Gast
Willen de dames die mijn verhaal gequote hebben of in een quote hebben staan die even verwijderen?
Ja, ik kan me er nog steeds kwaad om maken. Ik begrijp echt niet hoe je zo'n zieke geest kan hebben om dit soort verhalen te verzinnen, puur voor de aandacht. Maar ik moet toegeven ... ze is goed. Iedereen gelooft haar (behalve mijn man en ik (en onze familie moehahahaha en jullie natuurlijk).
Reev, dat was die Lizzy toch ofzo? Die had verzonnen dat haar kindje overleden was? Isabeau heette dat kindje en dat bleek ook verzonnen te zijn. Ik geloof dat Jojootje irl met haar omging ofzo.
Ja, ik kan me er nog steeds kwaad om maken. Ik begrijp echt niet hoe je zo'n zieke geest kan hebben om dit soort verhalen te verzinnen, puur voor de aandacht. Maar ik moet toegeven ... ze is goed. Iedereen gelooft haar (behalve mijn man en ik (en onze familie moehahahaha en jullie natuurlijk).
Reev, dat was die Lizzy toch ofzo? Die had verzonnen dat haar kindje overleden was? Isabeau heette dat kindje en dat bleek ook verzonnen te zijn. Ik geloof dat Jojootje irl met haar omging ofzo.
Gast- Gast
Burn schreef:Zo had ik een klasgenoot, die vertelde dat haar beste vriendin zelfmoord had gepleegd, nadat ze in een gesticht heeft gezeten. En dat ze van haar een afscheidsbrief heeft gekregen. Die ik mocht lezen.. Versprak ze zichzelf later, en bleek dus dat ze die brief zelf geschreven had, en de rest er om heen verzonnen.
Haha, voel je je ook lullig. Doe je zoveel moeite om dat allemaal te verzinnen en dan word je betrapt!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Het nare is.. Door zulke verhalen verzinners krijg je wantrouwen tegen iedereen..
Gast- Gast
Ik ben ook nog steeds boos op die zogenaamde vriendin van me. Die heeft me zelfs met haar onzin lastiggevallen toen ik de eerste keer opgenomen was. Als of ik nog niet genoeg aan mezelf had. Als het nou waar was geweest wat ze vertelde, maar dit waren allemaal leugens. Hoe ziek kun je zijn?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
dit is best ziek kan het me nog wel herrineren alex. Maar echt die meid moet boeken gaan schrijven wat een fantasie.
Haha die jongens die hier naast me zitten beginnen steeds een gesprek met me over hele suffe dingen ahah.
Haha die jongens die hier naast me zitten beginnen steeds een gesprek met me over hele suffe dingen ahah.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, dat eerste verhaal kan ik me nog herinneren, Alex. Echt, hoe verzin je zulke dingen?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Sannnn even stoppen met GV kijken en je quote aanpassen Topic gaat zo op slot!
Ik moet echt wat gaan doen ...
Ik moet echt wat gaan doen ...
Gast- Gast
Zo, stofzuigen is ook al gedaan, nu nog even afwassen
goed bezig VC en ik ben eruit wat we vanavond gaan eten: rijst met kipfiletblokjes in zoetzure saus met kroepoek
Gast- Gast
Ik zat net op school, en eerst of het allemaal lukte en net een heel verhaal over muziek dat ik denk ok. Ik zit hier rustig te forummen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Klinkt lekker Lily
Het ging goed!
Ik mag maandag meedraaien van 14.45 tot 17.30 om te kijken of het klikt en hoe ik mijn werk doe
Het is de groep van 4 tot 7 dus dat is wel echt supersuperleuk!
Ik mag maandag meedraaien van 14.45 tot 17.30 om te kijken of het klikt en hoe ik mijn werk doe
Het is de groep van 4 tot 7 dus dat is wel echt supersuperleuk!
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: