Dagcafé
+29
Zwoesj
Penny Blossom
Oasis
May
Jeanette
Roze Roos
Serena
Moezie
Snoes
Shisha
Cheesegirl
Try
Qiara
Jordana
Lynn_
Chocolate Cookie
SleepingBeauty
Kqip
Lejow
Atelier Madame
silly-one
Suus
Minx
Tullow
Burn
Caroow
VeryCherry
Lotus
Tinkie
33 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Nee, dat wil ik niet.. Ik ga alleen, of ik ga niet.. Maar ik ga toch een keer..Try schreef:Vraag offie een housewarming geeft en ga met een vriendin
Gast- Gast
Try schreef:Vraag offie een housewarming geeft en ga met een vriendin
VC: jammer, morgen dan?
Yup, morgen wel, misschien wel compleet met kersjesjurkje, zal ik een bouwvakker vragen een foto van me te maken
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Neeee.. Als die me uit zou nodigen dan is er een wereldwonder gebeurd en dan ga ik zeker weten heen, om even een stevig gesprek te voeren..Storm schreef:Dacht dat jij het over W. had Donnaa
Gast- Gast
JA, JA, JAAAA!VeryCherry schreef:Try schreef:Vraag offie een housewarming geeft en ga met een vriendin
Yup, morgen wel, misschien wel compleet met kersjesjurkje, zal ik een bouwvakker vragen een foto van me te maken
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:Nee, dat wil ik niet.. Ik ga alleen, of ik ga niet.. Maar ik ga toch een keer..Try schreef:Vraag offie een housewarming geeft en ga met een vriendin
Lekker (eigenwijs) ding ben je ook
Try- Kletskop
Try schreef:JA, JA, JAAAA!VeryCherry schreef:Try schreef:Vraag offie een housewarming geeft en ga met een vriendin
Keuze genoeg, volgens mij zijn er wel 50 bouwvakkers bezig, daar moet toch een leuke tussen zitten, whahahaha.
_Donnaa schreef:
Ik heb zin in drank..
Ik ook maar ik heb helaas niks in huis!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Vast wel Ben benieuwd!VeryCherry schreef:Try schreef:JA, JA, JAAAA!VeryCherry schreef:Try schreef:Vraag offie een housewarming geeft en ga met een vriendin
Keuze genoeg, volgens mij zijn er wel 50 bouwvakkers bezig, daar moet toch een leuke tussen zitten, whahahaha.
(en dan maar hopen dat ik de foto niet mis)
Try- Kletskop
Ik ga slapen, ben moe en heb morgenvroeg een beoordelingsgesprek, dit wordt mijn eerste in 2 jaar tijd, wtf..weet niet wat ik ervan kan verwachten dus ga maar blanco dat gesprek in.
Alex, hold on girl!!
VC je bent lief!
Alex, hold on girl!!
VC je bent lief!
Gast- Gast
Ik hou gewoon niet van trio`sTry schreef:_Donnaa schreef:Nee, dat wil ik niet.. Ik ga alleen, of ik ga niet.. Maar ik ga toch een keer..Try schreef:Vraag offie een housewarming geeft en ga met een vriendin
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik hou gewoon niet van trio`sTry schreef:_Donnaa schreef:Nee, dat wil ik niet.. Ik ga alleen, of ik ga niet.. Maar ik ga toch een keer..Try schreef:Vraag offie een housewarming geeft en ga met een vriendin
Try- Kletskop
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Je doet die opleiding om te leren Qiara, niet om alles al te weten..
Zo, steek die maar in je zak
Zo, steek die maar in je zak
Gast- Gast
Truste Storm!!
Bah, mijn vriend is over een uur pas thuis
Slaap lekker Storm en succes met je beoordelingsgesprek morgen!
Shisha- Ratel
Ik wilde het niet in het andere topic zetten, maar bedankt Donnaa. Het duurde wel even om erachter te komen welke forummer het nou toch was
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wil het nog lukken met dat nummer dan vc?
Shisha- Ratel
Balen, maar dan kan je wel meteen lekker samen naar bed om te knuffelen enzoVeryCherry schreef:Bah, mijn vriend is over een uur pas thuis
Ik zie mijn vriend 16 april pas weer.. Ik heb echt onwijs zin om hem weer te zien
Try- Kletskop
Nou, hij wil eerst nog een aflevering van Mad Men kijken, wordt wel een beetje laat dan en morgen ben ik om kwart over 6 weer wakker van de bouwvakkers, maarja, dan gaan we wel kroelen op de bank
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Hahaha.. Nee ik wilde jou ook nog wat vragen, niet geschikt voor dat andere topic..Caroow schreef:Ik wilde het niet in het andere topic zetten, maar bedankt Donnaa. Het duurde wel even om erachter te komen welke forummer het nou toch was
Jij woont toch niet heel ver uit de buurt? Ik dacht altijd dat iedereen met jou achternaam familie is, maar is dat zo?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha.. Nee ik wilde jou ook nog wat vragen, niet geschikt voor dat andere topic..Caroow schreef:Ik wilde het niet in het andere topic zetten, maar bedankt Donnaa. Het duurde wel even om erachter te komen welke forummer het nou toch was
Jij woont toch niet heel ver uit de buurt? Ik dacht altijd dat iedereen met jou achternaam familie is, maar is dat zo?
Ik woon in S.teenwijk, en volgens mij is iedereen in Friesland wel familie, sowieso in H.arlingen.. Hoezo?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: