Dagcafé
+29
Zwoesj
Penny Blossom
Oasis
May
Jeanette
Roze Roos
Serena
Moezie
Snoes
Shisha
Cheesegirl
Try
Qiara
Jordana
Lynn_
Chocolate Cookie
SleepingBeauty
Kqip
Lejow
Atelier Madame
silly-one
Suus
Minx
Tullow
Burn
Caroow
VeryCherry
Lotus
Tinkie
33 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Oh, ik had maandag nog zoiets leuks met mijn vriend. Ik heb nieuwe lampjes gekregen voor in de keuken, we hadden daar al weken geen licht meer. En we kwamen 's avonds thuis en mijn vriend ging er al helemaal zo zitten met een grijns op zijn gezicht. Dus ik trek die lamp van het kastje af, en vervang heel elegant die lampjes en hing dat ding weer op. Kijk ik naar mijn vriend, inmiddels zonder grijns. Vroeg ik wat er was, bleek dat hij zich er helemaal op had verheugd dat ik die dingen niet kon vervangen en dat hij dan hard kon gaan lachen.
*hij had ze zelf al is geprobeerd los te halen en het lukte hem niet *
*hij had ze zelf al is geprobeerd los te halen en het lukte hem niet *
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:En gaan ze dat ook echt doen Fairytale?
JA
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Fairytale schreef:VeryCherry schreef:En gaan ze dat ook echt doen Fairytale?
JA
Geweldig
Fijn die mannen die altijd zo lekker positief zijn over wat vrouwen allemaal wel en niet kunnen..
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik zou er wel om kunnen lachen ik zou ook net zo lang door gaan tot het me lukt. Ik wil ook altijd alles in elkaar zitten
haha
haha
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Whahaha ja, maar daarna zei hij wel "zie je wel dat je het heus wel zelf kan, je moet je niet zo hulpeloos opstellen, want je kan alles" Echt lief
Maar zijn kop was echt goud waard hoor, toen ik het in 5 minuten had gedaan
Maar zijn kop was echt goud waard hoor, toen ik het in 5 minuten had gedaan
Huh Alex....van alles had ik dit toch wel het minst verwacht!! Krijg je nog een gesprek morgen of? Ik hoop heel erg voor jou dat het morgen meevalt met alles....
Gast- Gast
Ik vroeg of hij er al woonde.. Zegtie Ja hoor..Carola589 schreef:Waarvoor nodigt hij je uit Donnaa?
Dus ik zei; awesome, ben benieuwd..
Ja zegtie, kom maar langs.. Nu..
Gast- Gast
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik soms ook wel te lui ben om het zelf te proberen. Met het gevolg dat sommige dingen 3 weken blijven liggen voordat me vriend het eindelijk doet. Terwijl ik het natuurlijk ook zelf kan proberen.
Cheesegirl- Ratel
Ik ben zo weer terug, de ouders van de kinderen zijn er weer dus ga ff afsluiten!
Cheesegirl- Ratel
Ik ben te koppig om hulp te vragen bij dat soort dingen.
Hey Storm, gaat het iets beter? Zijn jullie nog naar de stad geweest?
Hoi, het gaat inmiddels weer wat beter, ben vanmiddag alleen naar de stad geweest om schoenen te ruilen voor mijn zoon. Wat denk je...geven ze maat 22 en 24 mee..en mijn zoon heeft 23. Zit ik dus met een grote en kleine schoen.
Ik voel me nog wel kut, maar goed dat blijft nog wel even, tot de situatie eindelijk verbetert. Het is een last die drukt op mijn schouder, het is gewoon allesoverheersend op dit moment. Ik kan bijna nergens anders meer aan denken.
Ik voel me nog wel kut, maar goed dat blijft nog wel even, tot de situatie eindelijk verbetert. Het is een last die drukt op mijn schouder, het is gewoon allesoverheersend op dit moment. Ik kan bijna nergens anders meer aan denken.
Gast- Gast
Nee, dat begrijp ik, dat gevoel is ook niet 1-2-3 weg. Heb je nog ruzie met je vriend of hebben jullie het uit kunnen praten?
Ik weet niet of ik moet gaan morgen.. Ik ben dus uitgenodigd, maar het gaat de verkeerde kant op dan..
Gast- Gast
Dit is je ex voor W Donnaa?
*edit: ik weet natuurlijk niet wat je relatie tot hem is, maar ik vind het (no offense) nogal goedkoop en makkelijk overkomen als je op zo'n uitnodiging ingaat en seks met hem hebt. Niet goed voor je reputatie zeg maar
*edit 2: ik heb moeite met me uitdrukken, ik bedoel je reputatie in 't dorp, enzo.. Bedoel 't niet negatief, maar meer als advies/tip/mening ofzo?
*edit: ik weet natuurlijk niet wat je relatie tot hem is, maar ik vind het (no offense) nogal goedkoop en makkelijk overkomen als je op zo'n uitnodiging ingaat en seks met hem hebt. Niet goed voor je reputatie zeg maar
*edit 2: ik heb moeite met me uitdrukken, ik bedoel je reputatie in 't dorp, enzo.. Bedoel 't niet negatief, maar meer als advies/tip/mening ofzo?
Laatst aangepast door Try op wo 6 apr 2011 - 9:48; in totaal 2 keer bewerkt
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
We hebben net nog wel een beetje gestoeid en geknuffeld na een hele dag snauwen en bekvechten...het begon vanmorgen in de auto al en nu doen we pas een beetje lief tegen elkaar.
Gast- Gast
Dat is fijn Storm
VC: is je haar weer mooi zwart?
Try- Kletskop
Dat scheelt gelukkig wel Niet boos gaan slapen hè
Try schreef:Dat is fijn Storm
Yup, ik wilde net een foto maken, maar het is te donker en met flits kan je het niet goed zien
Ik zou het niet doen, Donnnaa, als je al weet dat het de verkeerde kant uitgaat. Je zuigt jezelf alleen nog maar dieper die spiraal in.
Jullie relatie doet me zooo denken aan mijn vorige relatie....je houdt van elkaar, en tegelijkertijd duw je elkaar weg. Dat is killing.
Jullie relatie doet me zooo denken aan mijn vorige relatie....je houdt van elkaar, en tegelijkertijd duw je elkaar weg. Dat is killing.
Gast- Gast
Ja m`n ex voor W. idd..Try schreef:Dit is je ex voor W Donnaa?
Ik snap wat je bedoeld hoor.. Maar hij woont hier niet meer, dus dat scheelt alweer, haha..
Het is gewoon ook dom van mezelf om erover te beginnen dat ik nieuwsgierig ben naar z`n huis.. Dan sta ik in principe al met 1 been in z`n bed..
Gast- Gast
Vraag offie een housewarming geeft en ga met een vriendin
VC: jammer, morgen dan?
VC: jammer, morgen dan?
Try- Kletskop
WTF are you babbling about hahaha.. Ik heb m`n ex al maanden niet gezien.. Je doelt vast op W. denk ik?Storm schreef:Ik zou het niet doen, Donnnaa, als je al weet dat het de verkeerde kant uitgaat. Je zuigt jezelf alleen nog maar dieper die spiraal in.
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: