Dagcafé
+29
Zwoesj
Penny Blossom
Oasis
May
Jeanette
Roze Roos
Serena
Moezie
Snoes
Shisha
Cheesegirl
Try
Qiara
Jordana
Lynn_
Chocolate Cookie
SleepingBeauty
Kqip
Lejow
Atelier Madame
silly-one
Suus
Minx
Tullow
Burn
Caroow
VeryCherry
Lotus
Tinkie
33 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Caroow schreef:Ik ben er weer! Wel best duizelig, maar het is gelukt En er zat ook nog een beterschapskaartje van mijn collega's in de bus
Gelukkig! Ik ga zo ook even het plastic buiten doen, maar ik hoef je dus niet meer in de gaten te houden
Wat attent van je collega's!
Gast- Gast
Ik ga er vandoor! Morgen weer een lange drukke rotdag!
Voor iedereen; Slaap lekker!
Voor iedereen; Slaap lekker!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Youandi schreef:Caroow schreef:Ik ben er weer! Wel best duizelig, maar het is gelukt En er zat ook nog een beterschapskaartje van mijn collega's in de bus
Gelukkig! Ik ga zo ook even het plastic buiten doen, maar ik hoef je dus niet meer in de gaten te houden
Wat attent van je collega's!
Is een beetje standaard als iemand ziek thuis is, met iets wat erger is dan een griepje.
Ik heb ook van het werk een dekentje gekregen gister
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
VeryCherry schreef:Ah vandaar
Oeh Midsomer Murders begint
Ik wist toch dat ik iets vergat....
Gast- Gast
Slaap lekker Burn en succes morgen!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
@ Alex Ik denk dat je, hoe moeilijk ook, het beste wel kan gaan. Anders kan hij het misschien bestempelen als werkweigering. Ik denk dat dit is ingegeven doordat je werkgever realiseert dat hij geen zaak heeft, hij toch moet betalen en dan toch beter er nog iets voor terug kan krijgen...
Wanneer heb je ervan gehoord dat hij dit wil? Ben je nog in de gelegenheid om advies in te winnen?
Wanneer heb je ervan gehoord dat hij dit wil? Ben je nog in de gelegenheid om advies in te winnen?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Dankjewel Carola!
Burn- Lady Post-a-lot
Wat vreemd Alex, maar idd, wat Q zegt..
Mijn vader is m'n zusje aan het ophalen van haar werk (mijn oude werk) en ik heb gevraagd of ze een heerlijk broodje voor me kan meenemen, fingers crossed!
Mijn vader is m'n zusje aan het ophalen van haar werk (mijn oude werk) en ik heb gevraagd of ze een heerlijk broodje voor me kan meenemen, fingers crossed!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Als zij een crematie heeft, dan heeft haar werkgever toch gewoon pech. (Klinkt beetje dom, maar weet niet hoe ik het anders moest verwoorden). Als Alex vandaag pas krijgt te horen dat zij morgen moet werken, tja .. dat is ook wel een beetje laat natuurlijk.
Cheesegirl- Ratel
Try, weet jij iets van Smikk? Ze is al even niet online geweest en niemand weet wat
Gast- Gast
Ik heb in mijn brief gezet dat ik me beschikbaar houd voor het uitvoeren van mijn werkzaamheden. En daar gaat hij me aan houden. Inderdaad omdat hij weet dat hij geen zaak heeft. Ik moet me morgen om 8.30 uur melden. Geen crematie voor mij dus. Ik moet gaan, anders gooit hij het inderdaad op werkweigering. Ik zit echt vanaf het moment dat ik het las, ongeveer een half uur geleden, te shaken en te huilen. Volgens mij wordt morgen een hele nare dag...
Gast- Gast
Maar naar een crematie gaan is toch geen werkweigering?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Alex; Ik weet even niet zo goed wat ik zeggen moet..
Burn- Lady Post-a-lot
Ik PM je wel evenReva schreef:Try, weet jij iets van Smikk? Ze is al even niet online geweest en niemand weet wat
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Maar een crematie is toch een uitzonderlijke situatie waar je niets aan kunt doen? Als het op je werk nu gewoon goed ging, had je toch ook naar de crematie gekunt?! Kun je niet morgen optijd daarheen gaan en het verhaal uitleggen, ook al is de situatie beroerd. Ik neem aan dat je toch wel graag naar de crematie wilt.
Cheesegirl- Ratel
Slaap lekker Jade!
Cheesegirl- Ratel
Carola589 schreef:Maar een crematie is toch een uitzonderlijke situatie waar je niets aan kunt doen? Als het op je werk nu gewoon goed ging, had je toch ook naar de crematie gekunt?! Kun je niet morgen optijd daarheen gaan en het verhaal uitleggen, ook al is de situatie beroerd. Ik neem aan dat je toch wel graag naar de crematie wilt.
Dit vind ik eigenlijk ook, Alex. Ook de juridische aanhang van jou en van je baas zullen dit niet als werkweigering (kunnen) zien. Dat is het simpelweg niet..
Ik vind het niet leuk dat je verdrietig bent
Gast- Gast
Hmmm, het wil niet vlotten met mijn nummer En ik kan mijn vriend pas wat vragen als hij thuis is
Alex schreef:Ik heb in mijn brief gezet dat ik me beschikbaar houd voor het uitvoeren van mijn werkzaamheden. En daar gaat hij me aan houden. Inderdaad omdat hij weet dat hij geen zaak heeft. Ik moet me morgen om 8.30 uur melden. Geen crematie voor mij dus. Ik moet gaan, anders gooit hij het inderdaad op werkweigering. Ik zit echt vanaf het moment dat ik het las, ongeveer een half uur geleden, te shaken en te huilen. Volgens mij wordt morgen een hele nare dag...
Ja, dat is inderdaad gangbaar. Hoe laat is de crematie? Zijn dit soort dingen geregeld in je arbeidsovereenkomst / CAO? Ik vind het wel heel naar voor je als je hierdoor niet naar de crematie kan .
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Je krijgt normaal toch ook verlof voor een crematie/begravenis?
Wat lukt er niet VC?
Wat lukt er niet VC?
Cheesegirl- Ratel
Als ik daar 'normaal' had gewerkt had ik inderdaad gewoon naar die crematie gekund. In dit geval heb ik een ontslagprocedure lopen waarbij ik bij elke scheet een aantekening krijg in mijn dossier. Daarbij is het geen eerstelijns familie van wie de crematie is (sterker nog, het is helemaal geen familie), dus het zal mijn werkgever jeuken dat ik naar die crematie had gewild.
Gast- Gast
Nou, ik weet gewoon even niet hoe ik verder moet
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: