Dagcafé
+29
Zwoesj
Penny Blossom
Oasis
May
Jeanette
Roze Roos
Serena
Moezie
Snoes
Shisha
Cheesegirl
Try
Qiara
Jordana
Lynn_
Chocolate Cookie
SleepingBeauty
Kqip
Lejow
Atelier Madame
silly-one
Suus
Minx
Tullow
Burn
Caroow
VeryCherry
Lotus
Tinkie
33 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Ik zit echt keihard te janken bij Oprah
Leuk stel, verloor 3.5 jaar terug hun drie kinderen bij een ongeluk (2 meisjes en 1 jongen). OP DE DAG AF is die vrouw PRECIES een jaar daarna bevallen van een drieling. Twee meisjes en één jongen.
Die heb ik laatst ook gezien, zo freaky!!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Reva schreef:Ik zit echt keihard te janken bij Oprah
Leuk stel, verloor 3.5 jaar terug hun drie kinderen bij een ongeluk (2 meisjes en 1 jongen). OP DE DAG AF is die vrouw PRECIES een jaar daarna bevallen van een drieling. Twee meisjes en één jongen.
wow wat weird en freaky :S
Gast- Gast
Caroow schreef:Reva schreef:Ik zit echt keihard te janken bij Oprah
weird :S
Gast- Gast
Caroow schreef:Reva schreef:Ik zit echt keihard te janken bij Oprah
Jaaaa, echt he?! Volgens mij zit ik nog steeds met mn mond open
Gast- Gast
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
*ALARM*ALARM*ALARM*ALARM*
Vanavond, wat?
PS. I LOVE YOU.
Waar? Rtl 5.
Wanneer? Half elf.
Zien? DOEN.
*ALARM*ALARM*ALARM*ALARM*
Vanavond, wat?
PS. I LOVE YOU.
Waar? Rtl 5.
Wanneer? Half elf.
Zien? DOEN.
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Die is moooi!!
het boek alleen stukken mooier
Helemaal waar, maar voor vanavond neem ik genoegen met de film.
Gast- Gast
Reva schreef:Sannie89 schreef:Die is moooi!!
het boek alleen stukken mooier
Helemaal waar, maar voor vanavond neem ik genoegen met de film.
dat is waar.. t boek kun je niet in 1 avond lezen :p
Gast- Gast
nog 5 minuutjes en dan ben ik klaar met werken maare wow wat was het afgelopen halfuur/drie kwartier hectisch. Kwamen in een keer heel veel bestellingen binnen die voor kwart voor 6 weg moesten.
edit, dames ik ben klaar met werken, een hele fijne avond en tot morgen.
edit, dames ik ben klaar met werken, een hele fijne avond en tot morgen.
Gast- Gast
Ik moet ook altijd huilen bij die film! Heb vanavond al plannen, maar heb hem op dvd en ben deze week alleen thuis, ga hem het weekend wel weer kijken
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga de was ophangen en dan moet ik er vandoor, eetplannen En daarna lekker borrelen Fijne avond allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Lekker... ik ga zo eventjes sporten en dan vroeg slapen.. morgen aan een reeks van 4 vroege beginnen.. voor sommige mensen normaal, maar ik kan daar zoo slecht tegen:)
@ Donna.. heb je nu inmiddels je 'eerste' klantje al kunnen helpen?
Gast- Gast
Die ik toen moest afzeggen? Die komt zometeen hihi!Sannie89 schreef:
Gast- Gast
ja, meerdere keren toch? oo hihi dat is mooi dat ze t dan nog steeds wil!!_Donnaa schreef:Die ik toen moest afzeggen? Die komt zometeen hihi!Sannie89 schreef:
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Lekker... ik ga zo eventjes sporten en dan vroeg slapen.. morgen aan een reeks van 4 vroege beginnen.. voor sommige mensen normaal, maar ik kan daar zoo slecht tegen:)
Werk je ook in de zorg?? Ik herken het wel, kan ook zo opzien als ik een reeks vroege diensten heb! Soms moet ik dan al voor half 7 weg Als ik om 7.00 moet beginnen in het ziekenhuis.
Heb dan liever af en toe een late dienst...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ja klopt, 1x omdat ik m`n nek stijf had en 1x omdat m`n pa doodziek thuis zat..Sannie89 schreef:ja, meerdere keren toch? oo hihi dat is mooi dat ze t dan nog steeds wil!!_Donnaa schreef:Die ik toen moest afzeggen? Die komt zometeen hihi!Sannie89 schreef:
Maar ze wil heeel erg graag, dus zal heel erg m`n best doen haha..
Gast- Gast
SleepingBeauty schreef:Sannie89 schreef:Lekker... ik ga zo eventjes sporten en dan vroeg slapen.. morgen aan een reeks van 4 vroege beginnen.. voor sommige mensen normaal, maar ik kan daar zoo slecht tegen:)
Werk je ook in de zorg?? Ik herken het wel, kan ook zo opzien als ik een reeks vroege diensten heb! Soms moet ik dan al voor half 7 weg Als ik om 7.00 moet beginnen in het ziekenhuis.
ja, helemaal juist moet do & vr van 7.00-15.00 en za & zo van 8.00 - 16.00u.. ben aan t eind gebroken hoor.. vooral de zondag hihi
had tegen de roosteraar gezegd dat ik graag wat meer dagdiensten wilde (afgelopen maanden bijna alleen maar avonddienst afgezien van t weekend).. maar heb nu dus 2 weken achter elkaar alleen dagdiensten.. en dan zijn de korte dagdiensten langer gemaakt ivm tandartsbezoeken en mn eigen administratie
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja klopt, 1x omdat ik m`n nek stijf had en 1x omdat m`n pa doodziek thuis zat..Sannie89 schreef:ja, meerdere keren toch? oo hihi dat is mooi dat ze t dan nog steeds wil!!_Donnaa schreef:Die ik toen moest afzeggen? Die komt zometeen hihi!Sannie89 schreef:
Maar ze wil heeel erg graag, dus zal heel erg m`n best doen haha..
hihi.. succes! krijgt ze nu ook nog korting? (brutale vraag sorry)
Gast- Gast
San, wat goed een 7,7!
Noa, ik vind een oude scharrel wel iets anders dan een oude vriend. Mijn man zou het niet zo leuk vinden als ik wat ging drinken met een oude scharrel. Een oude vriend zal 'm een zorg zijn. Maar als jouw vriend het oké vindt dan is er geen probleem lijkt mij. Wat was trouwens nou jouw vorige naam?
Noa, ik vind een oude scharrel wel iets anders dan een oude vriend. Mijn man zou het niet zo leuk vinden als ik wat ging drinken met een oude scharrel. Een oude vriend zal 'm een zorg zijn. Maar als jouw vriend het oké vindt dan is er geen probleem lijkt mij. Wat was trouwens nou jouw vorige naam?
Gast- Gast
Sannie89 schreef:SleepingBeauty schreef:Sannie89 schreef:Lekker... ik ga zo eventjes sporten en dan vroeg slapen.. morgen aan een reeks van 4 vroege beginnen.. voor sommige mensen normaal, maar ik kan daar zoo slecht tegen:)
ja, helemaal juist moet do & vr van 7.00-15.00 en za & zo van 8.00 - 16.00u.. ben aan t eind gebroken hoor.. vooral de zondag hihi
had tegen de roosteraar gezegd dat ik graag wat meer dagdiensten wilde (afgelopen maanden bijna alleen maar avonddienst afgezien van t weekend).. maar heb nu dus 2 weken achter elkaar alleen dagdiensten.. en dan zijn de korte dagdiensten langer gemaakt ivm tandartsbezoeken en mn eigen administratie
Oooh dat is dan weer het andere uiterste. Ik voel me dan ook altijd zo gaar na een paar dagen... Mja komt denk ik ook wel omdat je nooit echt in dat ritme komt van vroeg opstaan.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: