Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dé ultieme reisbroek

+7
Blond
Mari
Cow
Rosa
Niekske
TukTuk
Caro
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dé ultieme reisbroek - Pagina 2 Empty Re: Dé ultieme reisbroek

Bericht  Blond di 5 apr 2011 - 22:28

Caro schreef:
_Chance schreef:Wat dacht je van een chino? Zitten heerlijk!

Heb je een fotootje? Ik heb geloof ik hier wel eea voorbij zien komen aan chinos maar zitten ze echt zo lekker?

Dé ultieme reisbroek - Pagina 2 DXLA55_82896_99024_08_3729

Deze is van de H&M (ook in meerdere kleuren). Ik heb er één van de Primark en die zit heerlijk. Koste maar 13 euro.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Atelier Madame di 5 apr 2011 - 22:29

Als je twijfelt over eten (dat deden wij over eierkoeken) moet je ze gewoon laten zien en dan beslissen ze ter plekke :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  TukTuk di 5 apr 2011 - 22:30

Atelier Madame schreef:oeh zon padvindersbroek vind ik altijd zo verschrikkelijk bij mensen die gaan reizen. Echt zon typisch hollandse klederdracht :P
Maar ik zou echt lekker een sportbroek aantrekken, die je vlak voor je land gewoon uitdoet.. boeiend hoe je er in het vliegtuig bij zit!
Of een legging en een jurkje, dat is ook echt prima! Ik had een rokje + legging aan op mn terugreis vanaf nieuw zeeland, zat heel fijn.

Tja het ligt er echt aan wat je gaat doen, ga je echt de jungle in bijvoorbeeld, zijn ze ideaal, omdat ze ook snel droog zijn, en dun/lichtgewicht. Je hebt natuurlijk wel modellen die wat charmanter zitten, ik had er 1 die geen afrits broek had, was een hele vlotte broek van Mexx zelfs, maar wel dat soort stof en een model wat echt gewoon fijn zit.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 22:30

Ja zie je, die chino ziet er wel weer leuk uit! Die anderen in dat chino topic niet!

Gast
Gast

Bericht  Blond di 5 apr 2011 - 22:32

Marin schreef:Ja zie je, die chino ziet er wel weer leuk uit! Die anderen in dat chino topic niet!

20 euro bij de H&M webshop!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caro di 5 apr 2011 - 22:33

Atelier Madame schreef:oeh zon padvindersbroek vind ik altijd zo verschrikkelijk bij mensen die gaan reizen. Echt zon typisch hollandse klederdracht :P

sorry: hier moest ik echt heel hard om lachen. Ik krijg dan ook direct eenbeeld erbij, dat je met je teva slippers en witte sokken het vliegtuig ingaat.

Teva slippers kunnen serieus écht heel handig zijn, begrijp me niet verkeerd, maar in een vliegtuig vind ik het gewoon niet uitzien :-).

Ik ga eens naar de chino kijken :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  TukTuk di 5 apr 2011 - 22:33

Atelier Madame schreef:Als je twijfelt over eten (dat deden wij over eierkoeken) moet je ze gewoon laten zien en dan beslissen ze ter plekke :P

Ja idd, je kan het beter aanvinken, dan heb je het iig aangegeven en kunnen ze het hoogstens weggooien, maar krijg je geen boete.
Zelfde had ik toen ze vroegen of je drugs (medicijnen) bij had, vroegen ze gewoon wát ik dan mee had, (anti conceptie en paracetamol) en hoefde het toen niet te laten zien,mocht ik zo doorlopen. Die mensen zijn ook zo getraind dat ze precies weten wie ze er uit moeten kiezen.

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Caro di 5 apr 2011 - 22:34

Oh ja: medicijnen moet je natuurlijk ook aangeven. Nou, met wat paracetamol etc zullen ze me niet veel doen. Ik denk inderdaad ook dat zodra je eerlijk bent, ze echt wel weten wat ze ermee aanmoeten..

Ik kan niet wachten!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk di 5 apr 2011 - 22:37

Caro schreef:Oh ja: medicijnen moet je natuurlijk ook aangeven. Nou, met wat paracetamol etc zullen ze me niet veel doen. Ik denk inderdaad ook dat zodra je eerlijk bent, ze echt wel weten wat ze ermee aanmoeten..

Ik kan niet wachten!!

Het wijst zich vanzelf hoor, je krijgt een formulier waarop je alles moet aanvinken als het van toepassing is (ook bijvoorbeeld of je op een boerderij geweest bent de laatste tijd, zo iets geloof ik, en modder etc onder je schoenen zijn ze vaak ook voorzichtig mee)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Caro di 5 apr 2011 - 22:41

AngelNyn schreef:
Caro schreef:Oh ja: medicijnen moet je natuurlijk ook aangeven. Nou, met wat paracetamol etc zullen ze me niet veel doen. Ik denk inderdaad ook dat zodra je eerlijk bent, ze echt wel weten wat ze ermee aanmoeten..

Ik kan niet wachten!!

Het wijst zich vanzelf hoor, je krijgt een formulier waarop je alles moet aanvinken als het van toepassing is (ook bijvoorbeeld of je op een boerderij geweest bent de laatste tijd, zo iets geloof ik, en modder etc onder je schoenen zijn ze vaak ook voorzichtig mee)

Zal wel goedkomen. Ik maak me er niet zo druk om. VOlgens mij heb ik een keer bij BS een groep Engelse jongeren gezien die hun schoenen helemaal moesten schoonmaken ivm de modder :-).

Maar dank voor de tips!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Atelier Madame di 5 apr 2011 - 22:43

Caro schreef:

sorry: hier moest ik echt heel hard om lachen. Ik krijg dan ook direct eenbeeld erbij, dat je met je teva slippers en witte sokken het vliegtuig ingaat.

Teva slippers kunnen serieus écht heel handig zijn, begrijp me niet verkeerd, maar in een vliegtuig vind ik het gewoon niet uitzien :-).

Ik ga eens naar de chino kijken :-)
Haha ja het slaat ook eigenlijk nergens op want het principe van zon broek is ideaal! Maar in Nieuw Zeeland kwamen we heel veel Nederlanders tegen van middelbare leeftijd. Die standaard in zon broek liepen en dan van die hoge bergschoenen eronder.. handig voor in de bergen maar in een stad Question :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Atelier Madame di 5 apr 2011 - 22:44

Wij hadden onze wandelschoenen niet aangegeven, waren allebei nog helemaal nieuw.. moesten we ze ook onderuit onze backpack alen :shock:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk di 5 apr 2011 - 22:58

Atelier Madame schreef:Wij hadden onze wandelschoenen niet aangegeven, waren allebei nog helemaal nieuw.. moesten we ze ook onderuit onze backpack alen :shock:

Ja, maar ergens ook wel begrijpelijk dat ze allerlei ziektes en ongedierte buiten het land willen houden smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 23:07

Ik kan niet wachten!!

Pas op. Mijn broertje is in Sydney apart genomen door de drugshonden & politie omdat hij restjes paracetamol in z'n portemonnee had zitten wat ze roken!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 1:23

Slim ik heb helemaal nog niet gekeken naar comfortabele kleding in het vliegtuig! Ik ga ook over 2 weken naar Australië, waar ga jij precies heen? Ik Melbourne en Sydney (voor 3 weken).

Gast
Gast

Bericht  Caro wo 6 apr 2011 - 2:36

SunnyScience schreef:Slim ik heb helemaal nog niet gekeken naar comfortabele kleding in het vliegtuig! Ik ga ook over 2 weken naar Australië, waar ga jij precies heen? Ik Melbourne en Sydney (voor 3 weken).

Ik vertrek 7 mei naar Sydney. Dan pakken we een binnenlandse vlucht naar Brisbane een paar dagen later, en vanaf daar hebben we een camper. Dan gaan we via Fraser Island, Whit Sundays naar Cairns. Daar hebben we ongeveer 2,5 week voor: vervolgens pakken we een binnenlandse vlucht naar Ayers Rock en vanaf daar gaan we weer terug naar Sydney voor een paar laatste dagen.

Waar vlieg jij mee?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Nathalie wo 6 apr 2011 - 3:32

_Chance schreef:
Caro schreef:
_Chance schreef:Wat dacht je van een chino? Zitten heerlijk!

Heb je een fotootje? Ik heb geloof ik hier wel eea voorbij zien komen aan chinos maar zitten ze echt zo lekker?

Dé ultieme reisbroek - Pagina 2 DXLA55_82896_99024_08_3729

Deze is van de H&M (ook in meerdere kleuren). Ik heb er één van de Primark en die zit heerlijk. Koste maar 13 euro.

Bij de WE hebben ze een chino in linnen, dat is misschien wel leuk. Ziet er netjes uit maar wel lekker luchtig. Hij was 35 euro en tot maat 46 verkrijgbaar. Ik heb hem alleen in grijs zien hangen maar ze hebben vast ook andere kleurtjes.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 4:09

Ik heb deze van Esprit. Heb hem al jaren, maar hij staat nog steeds op de site te bestellen. Ik heb een grijze trouwens. Hij zit heerlijk, lekker een beetje los maar staat wel mooi. Een lage taille (ik vind een hoge taille zo vervelend zitten, vooral als ik lang moet zitten). Ik draag er een hemdje bij met een shirt of trui met lange mouwen eroverheen, zodat ik dat ook uit kan doen als ik land. In heb mijn slippers meestal in de handbagage, zodat ik die na de vlucht meteen aan kan trekken (schoenen krijg ik dan meestal niet aan en het is er dan toch warm).

edit; je kan hem trouwens ook opvouwen en met knoopjes vastzetten tot driekwart broek. Vind ik zelf niet zo charmant, maar dat terzijde.

Dé ultieme reisbroek - Pagina 2 031CC1B001_282

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 21:54

Caro schreef:
SunnyScience schreef:Slim ik heb helemaal nog niet gekeken naar comfortabele kleding in het vliegtuig! Ik ga ook over 2 weken naar Australië, waar ga jij precies heen? Ik Melbourne en Sydney (voor 3 weken).

Ik vertrek 7 mei naar Sydney. Dan pakken we een binnenlandse vlucht naar Brisbane een paar dagen later, en vanaf daar hebben we een camper. Dan gaan we via Fraser Island, Whit Sundays naar Cairns. Daar hebben we ongeveer 2,5 week voor: vervolgens pakken we een binnenlandse vlucht naar Ayers Rock en vanaf daar gaan we weer terug naar Sydney voor een paar laatste dagen.

Waar vlieg jij mee?

Ik ben van 19 april - 30 april in Melbourne en van 30 april - 10 mei in Sydney.
Cathay Pacific Airways vliegen we mee naar Australië. We pakken nog een binnenlandse vlucht met Jetstar Airlines. Ik heb er in ieder geval veel zin in!

Gast
Gast

Bericht  Jerry wo 6 apr 2011 - 22:02

Bobbie schreef:Ik heb deze van Esprit. Heb hem al jaren, maar hij staat nog steeds op de site te bestellen. Ik heb een grijze trouwens. Hij zit heerlijk, lekker een beetje los maar staat wel mooi. Een lage taille (ik vind een hoge taille zo vervelend zitten, vooral als ik lang moet zitten). Ik draag er een hemdje bij met een shirt of trui met lange mouwen eroverheen, zodat ik dat ook uit kan doen als ik land. In heb mijn slippers meestal in de handbagage, zodat ik die na de vlucht meteen aan kan trekken (schoenen krijg ik dan meestal niet aan en het is er dan toch warm).

edit; je kan hem trouwens ook opvouwen en met knoopjes vastzetten tot driekwart broek. Vind ik zelf niet zo charmant, maar dat terzijde.

Dé ultieme reisbroek - Pagina 2 031CC1B001_282

Is dat katoen?

Als dat eenmaal nat is, duurt 't heel lang voordat 't droog is... Zou iets synthetisch nemen, dat droogt veel sneller!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Lady4 do 7 apr 2011 - 4:36

Zoiets?

Dé ultieme reisbroek - Pagina 2 Harembroek_reference