Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zondag Avond Klets Topic

+4
Sarah1985
Roze Roos
M_as
Zwoesj
8 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 10:10

Ik heb even een klets topic nodig hoor. Ik verveel me suf.

Ik zit in de trein van Groningen naar Den Haag. Er hoort wifi in te zitten maar die doet het niet. Helaas kan ik dus niet op m'n laptop maar moet ik t met m'n telefoon doen.

Naast me zit een jongen een essay te schrijven. Zucht stiekem mis ik dat wel. Heerlijk die adrenaline die door me heen ging wanneer ik dan een goed idee had. Ik heb in t verleden heel wat essays geschreven in de trein. Lekker al m'n boeken om me heen bouwen en laptop op t tafeltje. Had toch wel sfeer. Haha sorry beetje nostalgisch moment.

Heeft er verder iemand nog wat leuks te kletsen? Nog Sint cadeaus te vermelden?

Ik heb gisteren de dvd van Sex and the City 2 gekregen en een fijne make up primer en een goede blush.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Zwoesj zo 5 dec 2010 - 10:12

Ik ben me momenteel aan het vervelen. Moet zo eigenlijk naar bed, maar heb totaal geen zin om te gaan. Anders is het veel te snel weer werktijd Sad

Geen last van vertragingen op het spoor?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  M_as zo 5 dec 2010 - 10:12

Je eigen kantoortje in de trein? :P

Sinterklaas doen we niet meer aan. Wel aan kerst. Iedereen koopt wat voor iedereen en dat wordt onder de kerstboom gelegd. En met een beetje pech kijk je er weken tegenaan Wink En mn vriend is 1e kerstdag jarig dus hij wordt extra verwend!

Het was een saai weekend vond ik. Laat het maar snel volgend weekend worden!
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Roze Roos zo 5 dec 2010 - 10:14

Aaah dat is inderdaad lekker, lekker schrijven in de trein! Hoewel ik sowieso van de trein hou op dit tijdstip, heeft iets, zo in het donker en als het rustig is.

Ik ben een beetje hyper en heb een vreemd gevoel in mijn buik, beetje raar voorgevoel maar weet niet waarover! En ik vrees dat ik een sms-verslaving heb, kreeg net al de opmerking van mijn date "jij blijft ook maar smsen", ai ai ai..

Geen Sintcadeaus voor mij dit jaar, je hebt leuke dingen gekregen en je had een leuke surprise zag ik in het fototopic!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Sarah1985 zo 5 dec 2010 - 10:17

ik heb een beetje last van een dipje., ga zo maar op bed
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 10:19

Zwoesj schreef:

Geen last van vertragingen op het spoor?
nee totaal geen last van.

Ik vind jouw naam grappig zwoesj. Weet je dat jouw naam een onomatopoeia is. Dat is een woord wat net zo geschreven is als het klinkt. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 10:24

Roze Roos schreef:A


Geen Sintcadeaus voor mij dit jaar, je hebt leuke dingen gekregen en je had een leuke surprise zag ik in het fototopic!

Nou het was eigenlijk een beetje een lugubere surprise. Ik moest een soort Saw achtige opdrachten uitvoeren waaronder kiezen tussen een doos waar m'n zus op stond (foto) en een doos waar m'n broer op stond ( m'n stiefbroertje had de surprise gemaakt) en dan moest ik met een vleesmes een van die twee 'vermoorden'. Vond ik toch niet echt leuk en viel bij m'n moeder ook niet echt goed. Maar verder was t wel leuk want m'n stiefbroertje had alles in t Engels geschreven voor me en ik moest een opdracht uit een Engels werkboek foutloos maken enzo. Wel grappig. M'n stiefzusje wie ik getrokken had vond haar surprise en voornamelijk het grote gedicht ook erg leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Zwoesj zo 5 dec 2010 - 10:30

Een watte? Zo leer je nog eens wat op de late zondagavond smile

Maar zo vind ik meer heel leuke namen op het forum voorbij komen. Altijd erg benieuwd hoe mensen aan die namen komen. Zomaar een ingeving of heeft het een betekenis?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 10:33

Ik heb een leuke sinterklaas gehad met een super vette Marilyn Monroe klok, blij mee haha! En leuke dingen voor in m`n toekomstige huisje en praktische dingen zoals een kurkentrekker ( + champagne) en gebaksvorkjes..

Anyway.. Heb verder niet zoveel te vertellen, eigenlijk, hihi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 10:35

Mijne heeft een betekenis. Het is de provincie in california waar ik gewoond heb 8 jaar geleden en ik zou m'n eventuele dochter zo willen noemen.
Hoe kom jij aan de jouwe? En begrijp ik het dus goed en ben je echt nieuw? Hoe ben je hier terecht gekomen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 10:37

Ik verveel me ook! Ik heb net de kat lastig gevallen met mijn mini kerstmutsje haha. Ik vond het leuker dan zij Very Happy
Morgen moet ik weer naar stage, eigenlijk heb ik niet zoveel zin. Ik ben al helemaal in de kerststemming dus ik wil dan ook graag nu al kerstvakantie! Helaas helaas, ik moet nog twee weken wachten.

Wat een aparte surprise Marin! Zat je na die tijd onder de ketchup of zo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 10:38

Ik heb niet zoveel te vertellen. Ik vier geen sinterklaas, dus ook geen cadeaus om te melden.
Marin, is er een update op je blog? Dan kan ik die mooi nog even lezen voor ik ga slapen.

Ik vind 'Marin' ook heel lief klinken voor een schattig meisje met donkere haren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Jeanette zo 5 dec 2010 - 10:38

Ik ben nu op mijn werk en heb slaapdienst. Iedereen ligt al op bed, dus dwaal ik even over het forum haha. Ik had een sint en pieten geregeld voor de clienten hier en had vel cadeautjes voor ze gekocht, dus de clienten zijn helemaal in de 7de hemel. Erg leuk om te zien! Very Happy

Zelf doe ik niet aan Sinterklaas, maar mag ik met kerst cadeautjes uitpakken.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Roze Roos zo 5 dec 2010 - 10:38

Marin schreef:
Roze Roos schreef:A


Geen Sintcadeaus voor mij dit jaar, je hebt leuke dingen gekregen en je had een leuke surprise zag ik in het fototopic!

Nou het was eigenlijk een beetje een lugubere surprise. Ik moest een soort Saw achtige opdrachten uitvoeren waaronder kiezen tussen een doos waar m'n zus op stond (foto) en een doos waar m'n broer op stond ( m'n stiefbroertje had de surprise gemaakt) en dan moest ik met een vleesmes een van die twee 'vermoorden'. Vond ik toch niet echt leuk en viel bij m'n moeder ook niet echt goed. Maar verder was t wel leuk want m'n stiefbroertje had alles in t Engels geschreven voor me en ik moest een opdracht uit een Engels werkboek foutloos maken enzo. Wel grappig. M'n stiefzusje wie ik getrokken had vond haar surprise en voornamelijk het grote gedicht ook erg leuk.

Oow ik dacht dat het alleen een vieze surprise was! Iets in de trand van natte ontbijtkoek en dat soort dingen, kan mij voorstellen dat dit niet zo goed viel bij iedereen! Fijn dat je stiefzusje haar surprise en gedicht leuk vond! Wat had je gemaakt?Mijn naam heeft geen betekenis, vind het mooie bloemen maar geen achterliggende gedachte:)

Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Sjaantje zo 5 dec 2010 - 10:42

Haha Marin, ik moest het woord echt 3x lezen voordat ik doorhad hoe het in elkaar zat! Alweer wat geleerd Very Happy

Ik zit momenteel Miljoenenjacht te kijken, hoewel ik meer gefixeerd ben op mijn laptoppie waarop ik weer es in tig schermpjes tegelijk bezig ben. Heb de afgelopen 3 dagen vrij gehad wat echt uitzonderlijk is, zoveel vrije tijd achter elkaar. En ondanks dat ik vanmorgen het gevoel had dat ik vandaag niet vooruit te branden zou zijn, heb ik (voor mijn doen) veel gedaan. Opgeruimd, wasje gedraaid, afwas gedaan, achterstallige administratie, schilderijtjes opgehangen, gestofzuigd rond de parkietenkooi, met de parkietjes gespeeld, enz.

En nu duik ik zo mijn bedje in, er ligt nog een leuk boek op me te wachten: De Eerste Dag van David Nicholls. Heerlijk boek, ben al halverwege.

Mijn nick is trouwens mijn bijnaam in het echte leven: ik heet Chantal, dat werd afgekort tot Chan en als je dat uitrekt klinkt het als Sjaan. Er is een tijd geweest dat er echt bijna niemand was die mij nog bij mijn echte naam noemde maar nu ben ik dat toch aan het veranderen. Zeker ook omdat ik mijn kleine nichtje niet wil aanleren dat ik 'tante Sjaan' ben Very Happy Maar toevallig vroeg m'n zusje me vorige week nog of het goed was als zij me wél Sjaan bleef noemen, want ze vond 'Chantal' veel te afstandelijk klinken, 'Sjaan' vond ze veel knusser. Nou ja, zij mag dat!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 10:45

Even zonder te quoten uit m'n hoofd dus excuses als ik iets vergeet.

Smikkel nee ehelaas nog geen update. Moet nog steeds thanksgiving er op zetten. De foto's daarvan staan wel op fb weet niet of ie die hebt gezien

Roze roos. Ik had voor m'n stiefzusje een boek van twilight gemaakt. De surprise an zich was niet zo bijzonder maar het ging meer om het gedicht van vier vladzijdes waarin ik de drie boeken herschreven had in dichtvorm. Staat in t Sint gedicht topic. Als cadeau kreeg ze een dvd van eclipse.

En qua ketchup viel t gelukkig nog wel mee









Bah ik heb geen zin om morgen te werken!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Zwoesj zo 5 dec 2010 - 10:46

Marin schreef:Mijne heeft een betekenis. Het is de provincie in california waar ik gewoond heb 8 jaar geleden en ik zou m'n eventuele dochter zo willen noemen.
Hoe kom jij aan de jouwe? En begrijp ik het dus goed en ben je echt nieuw? Hoe ben je hier terecht gekomen?

Ik zal een topic openen over namen, ben nieuwsgierig geworden!
Ik ben niet helemaal nieuw, kwam ook al op het oude forum, maar ben daar een meelezer geweest. Was meer van de laatste tijd, en nu dacht ik, nieuw forum, laten we dan ook maar gaan posten ipv alleen maar mee te lezen, wel zo gezellig smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Jeanette zo 5 dec 2010 - 10:46

Haha grappig Sjaantje! Dat is namelijk ook mijn bijnaam. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Sjaantje zo 5 dec 2010 - 10:50

Jeanette schreef:Haha grappig Sjaantje! Dat is namelijk ook mijn bijnaam. :P
Wat grappig! Nou ja, als jouw nick jouw échte naam is, dan snap ik het wel smile

Ik herinner me dat ik ooit in een ver verleden op een reünie van de familie van mijn vader was. Tante van hem heet ook Sjaan, alleen is zij tig keer ouder dan ik. Iemand riep haar door de volle zaal heen: "Sjaan!" en ehm je raad het al Embarassed IK was degene die reageerde... hahaha!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Roze Roos zo 5 dec 2010 - 10:50

Leuk om te lezen hoe mensen aan hun naam komen!! Oow dat is leuk Marin, zal straks het gedicht even lezen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 10:53

Even overstappen in amersfoort hoor ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Jeanette zo 5 dec 2010 - 10:53

Haha genant! :P

Ja, mijn nicknaam is mijn gewone naam. Hoe inspiratieloos haha. Laughing Iedereen noemt mij ook altijd Sjaantje. Komt omdat ik naar mijn oma ben vernoemd haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Jeanette zo 5 dec 2010 - 10:54

Marin schreef:Even overstappen in amersfoort hoor ;-)

Niet de trein missen he? Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Zwoesj zo 5 dec 2010 - 10:55

Hoe is de sneeuw in Amersfoort? Ook al helemaal weg?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 10:57

Het is hier echt spek spekglad, ongelooflijk! :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag Avond Klets Topic Empty Re: Zondag Avond Klets Topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum