Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic.
+13
Alex
Caramba
Joontjuh
Urban Naked
Poubelle
Blond
Kaboutertje
Kowalski
Caribbeanlover
Arwyn
TukTuk
Jerry
Tiana
17 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic.
Wat zijn jullie aan het doen? Ik zit met een wijntje op de bank in mijn tijger pyjamabroek en heb 5 trekjes van een blowtje genomen. Voel het niet echt, maar voel me ook een beetje raar. Blow normaal nooit.
Iemand nog iets leuks te melden?
Gast- Gast
Re: Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic.
Ik lig/hang op de bank met de laptop op schoot en kijk af en toe met een schuin oog naar de film die opstaat. En ik heb net cappuccino gezet.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Blowen en drinken. Hoop dat het goed bij jou gaat. Ik lig dan al snel onder zeil.
Ik heb een geweldige verjaardag gehad. Vond het jammer dat twee vrienden hebben afgezegd, maar zij moesten de volgende dag weer werken, dus dat snap ik ook weer wel.
Ik heb een geweldige verjaardag gehad. Vond het jammer dat twee vrienden hebben afgezegd, maar zij moesten de volgende dag weer werken, dus dat snap ik ook weer wel.
Gast- Gast
Jaren terug wel eens geblowd, op een of andere manier werd ik er altijd geil van.
Gast- Gast
Ik ben m'n cursus voor een examen aan het samenvatten, heel intressant (ahum), van alles over lassen
Ben op pagina 9 van de 184, ik schrijf helaas niet zo snel..
DD, herken dat wat je zegt over blowen, vond ik ook, de keren dat ik geblowd heb, het enige leuke er aan, alleen kan ik er totaal niet tegen verder, en wordt ik er heel erg onrustig van en voel ik me heel naar, dus besloten maar nooit meer te doen
Ben op pagina 9 van de 184, ik schrijf helaas niet zo snel..
DD, herken dat wat je zegt over blowen, vond ik ook, de keren dat ik geblowd heb, het enige leuke er aan, alleen kan ik er totaal niet tegen verder, en wordt ik er heel erg onrustig van en voel ik me heel naar, dus besloten maar nooit meer te doen
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Haha, Dropdraakje.
De buurman heeft het er nog steeds over... Maar jaren geleden moest en zou ik ook even blowen. Ik kan er alleen niet tegen. De buurman zou nog even wat drinken voor ons halen en toen hij terugkwam, was ik verdwenen en was mijn balkondeur dicht. Ik lag al lang en breed in bed, zo ziek was ik.
De buurman heeft het er nog steeds over... Maar jaren geleden moest en zou ik ook even blowen. Ik kan er alleen niet tegen. De buurman zou nog even wat drinken voor ons halen en toen hij terugkwam, was ik verdwenen en was mijn balkondeur dicht. Ik lag al lang en breed in bed, zo ziek was ik.
Gast- Gast
Ohhh, daaarom wil vriendje dat ik eens ga blowen!!Dropdraakje schreef:Jaren terug wel eens geblowd, op een of andere manier werd ik er altijd geil van.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Carrie schreef:Wat zijn jullie aan het doen? Ik zit met een wijntje op de bank in mijn tijger pyjamabroek en heb 5 trekjes van een blowtje genomen. Voel het niet echt, maar voel me ook een beetje raar. Blow normaal nooit.
Waarom doe je het dan?:lol:
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Carrie schreef:Wat zijn jullie aan het doen? Ik zit met een wijntje op de bank in mijn tijger pyjamabroek en heb 5 trekjes van een blowtje genomen. Voel het niet echt, maar voel me ook een beetje raar. Blow normaal nooit.
Waarom doe je het dan?
Een keertje wat proberen kan ook wel eens leuk zijn!
Gast- Gast
Maura schreef:Blowen en drinken. Hoop dat het goed bij jou gaat. Ik lig dan al snel onder zeil.
Oja je 30e verjaardag! Vierde je het vanmiddag? Heb je leuke cadeautjes gekregen?
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Ik lig/hang op de bank met de laptop op schoot en kijk af en toe met een schuin oog naar de film die opstaat. En ik heb net cappuccino gezet.
Living on the edge!
Gast- Gast
Ik heb zin in slecht voedsel maar ik moet afvallen. Booo.
Gast- Gast
Ik ben aan het werk met een grote beker water. Ga zo nog maar een sigaretje roken. Alcoholische versnaperingen worden hier niet getolereerd
Gast- Gast
Haha Carrie wat leuk! Volgens mij zou mijn man heel hard lachen als hij me zo op de bank aantrof. Ik zit te niksen. We hebben een druk weekend en ik wil eigenlijk het huis opruimen, maar tegelijkertijd vind ik dat echt geen vrijdagavond activiteit. Ik ga de tv aanzetten.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Ik ben aan het werk met een grote beker water. Ga zo nog maar een sigaretje roken. Alcoholische versnaperingen worden hier niet getolereerd
Haha nee dat zou ik op jouw werk zeker niet doen, is ook zo lullig voor de cliënten
Gast- Gast
Wijn
Ik heb nog nooit geblowed of zoiets. Ik wil nog wel een keer een spacecake gaan bakken, ik ben gewoon heel benieuwd hoe ik daarop ga reageren!
Ik heb nog nooit geblowed of zoiets. Ik wil nog wel een keer een spacecake gaan bakken, ik ben gewoon heel benieuwd hoe ik daarop ga reageren!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ecrits schreef:Haha Carrie wat leuk! Volgens mij zou mijn man heel hard lachen als hij me zo op de bank aantrof. Ik zit te niksen. We hebben een druk weekend en ik wil eigenlijk het huis opruimen, maar tegelijkertijd vind ik dat echt geen vrijdagavond activiteit. Ik ga de tv aanzetten.
The voice of Holland is weer begonnen! Vind het toch wel grappig om weer te kijken.
Ik kan niet draaien, heb net samen met mijn vriend geblowd Hij blowt normaal ook nooit, maar we wilden eens gek doen. En man man wat doen we gek, ik zit hier op de bank en hij in dezelfde kamer te gamen achter zijn pc
Laatst aangepast door Carrie op vr 24 aug 2012 - 8:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Geen wijn, wel baileys in de koelkast op ons vakantieadresje. Ligt hier heerlijk op de bank met kussen en dekbed tv te kijken met de schuifpui open.
Gast- Gast
Ecrits, ik heb altijd begrepen dat jouw man kok was en een kookboek samen met een ander heeft geschreven/gemaakt. Het ging volgens mij ook over sterrenzaken. Weet nog dat jij niet wilde vertellen wie je man dan was. Ik vat het niet meer?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Ecrits, ik heb altijd begrepen dat jouw man kok was en een kookboek samen met een ander heeft geschreven/gemaakt. Het ging volgens mij ook over sterrenzaken. Weet nog dat jij niet wilde vertellen wie je man dan was. Ik vat het niet meer?
Let it go woman!
Gast- Gast
Kowalski schreef:Wijn
Oja, dat wil ik ook wel eens proberen!
Gast- Gast
Avondje voice met vriend op de bank lekker burgerlijk
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Carrie schreef:Caribbeanlover schreef:Ecrits, ik heb altijd begrepen dat jouw man kok was en een kookboek samen met een ander heeft geschreven/gemaakt. Het ging volgens mij ook over sterrenzaken. Weet nog dat jij niet wilde vertellen wie je man dan was. Ik vat het niet meer?
Let it go woman!
Dat mag ik toch vragen aangeziebn Marin zei dat hij dat niet is. Dus ik ben gewoon in de war.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: