Goodmorning!!
+8
ExpressoB
Lotus
Suus
Silver
Mida4you
Tyrael
Oasis
Ilargi
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goodmorning!!
Goedemorgen iedereen!
Lekker geslapen??
Ik moet zo even werken tot 12.00, daarna even boodschappen doen en vanmiddag komt de kapster!!!
Fijne dag iedereen!
Lekker geslapen??
Ik moet zo even werken tot 12.00, daarna even boodschappen doen en vanmiddag komt de kapster!!!
Fijne dag iedereen!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goodmorning!!
Goedemorgen iedereen!!!
Het is bijna semana santa hier, en heb wel zin om een weekje ertussenuit te gaan.. Alleen gaat lastig worden, iedereen heeft vakantie hier in Centraal Amerika dus meeste is volgeboekt
Het is bijna semana santa hier, en heb wel zin om een weekje ertussenuit te gaan.. Alleen gaat lastig worden, iedereen heeft vakantie hier in Centraal Amerika dus meeste is volgeboekt
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb goed geslapen, maar vroeg opstaan blijft lastig.
Vandaag eerst les, vanmiddag huiswerk/leren en boodschappen doen.
Fijne dag allemaal!
Ik heb goed geslapen, maar vroeg opstaan blijft lastig.
Vandaag eerst les, vanmiddag huiswerk/leren en boodschappen doen.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen
Ik heb eindelijk weer eens een nachtje lekker geslapen
Zo dadelijk moet ik een tentamen gaan maken en daarna ga ik iets leuks doen (wat weet ik nog niet, als het maar niets met de studie te maken heeft)
Fijne dag allemaal!
Ik heb eindelijk weer eens een nachtje lekker geslapen
Zo dadelijk moet ik een tentamen gaan maken en daarna ga ik iets leuks doen (wat weet ik nog niet, als het maar niets met de studie te maken heeft)
Fijne dag allemaal!
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Goedemorgen!
Ik heb ook lekker geslapen. Straks mijn dochtertje voor de 2e dag naar de kinderopvang brengen en dan heb ik vandaag ook mijn 1e werkdag.... Pff ben me toch zenuwachtig. Maar heb een makkelijk dagje qua uren, van 10.30 tot 17.00 uur.
Wish me luck
Iedereen een fijne dag!
Ik heb ook lekker geslapen. Straks mijn dochtertje voor de 2e dag naar de kinderopvang brengen en dan heb ik vandaag ook mijn 1e werkdag.... Pff ben me toch zenuwachtig. Maar heb een makkelijk dagje qua uren, van 10.30 tot 17.00 uur.
Wish me luck
Iedereen een fijne dag!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Goede morgen!
Hoewel nog niet helemaal goed eigenlijk. Slecht geslapen, veel hoesten blegh
Straks werken en dan morgen dagje vrij.
Fijne dag!
Hoewel nog niet helemaal goed eigenlijk. Slecht geslapen, veel hoesten blegh
Straks werken en dan morgen dagje vrij.
Fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb wel redelijk geslapen, heb een week een time out genomen van school en stage, en nu mezelf verplicht om niet hele dagen op bed te liggen. Zometeen naar me moeder toe en dan even heerlijk zwemmen. Vanmiddag naar me therapeut, en daarna weer even naar me moeder. Dan heb ik ook geen kans om op bed te gaan liggen
Tyrael, succes met je tentamen
Mirjam succes! Nee, die tijden vallen mee...
Theedoosje minders... beterschap...
En een fijne dag allemaal!
Ik heb wel redelijk geslapen, heb een week een time out genomen van school en stage, en nu mezelf verplicht om niet hele dagen op bed te liggen. Zometeen naar me moeder toe en dan even heerlijk zwemmen. Vanmiddag naar me therapeut, en daarna weer even naar me moeder. Dan heb ik ook geen kans om op bed te gaan liggen
Tyrael, succes met je tentamen
Mirjam succes! Nee, die tijden vallen mee...
Theedoosje minders... beterschap...
En een fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Goedemorgen!
Ik heb wel goed geslapen. Kreeg vannacht een smsje dat mijn vriend goed was aangekomen, dus daar ben ik heel blij om Vandaag een dagje werken en vanavond eten met vrienden en een leuk feestje
Ik heb wel goed geslapen. Kreeg vannacht een smsje dat mijn vriend goed was aangekomen, dus daar ben ik heel blij om Vandaag een dagje werken en vanavond eten met vrienden en een leuk feestje
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik heb wel lekker geslapen. Vandaag ga ik even hardlopen en verder heb ik nog geen plannen. Denk dat ik weer bar weinig ga doen de hele dag.
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen. Vandaag ga ik even hardlopen en verder heb ik nog geen plannen. Denk dat ik weer bar weinig ga doen de hele dag.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Gaap...wel lekker geslapen alleen vanaf vanmorgen kwv6 niet meer zo.
Tussen 10&12 komt er iemand naar mijn badkamer kijken, want maandag gaan ze starten met slopen! Pfff zie wel op tegen die ellende maja ..
Verder nog meer wassen vandaag, want dat kan straks niet meer.
Tussen 10&12 komt er iemand naar mijn badkamer kijken, want maandag gaan ze starten met slopen! Pfff zie wel op tegen die ellende maja ..
Verder nog meer wassen vandaag, want dat kan straks niet meer.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen!
Ik ben gigantisch gespannen en gefrustreerd, morgen gaan we met school naar Parijs, tot vrijdagochtend, erg vermoeiend want het zal constant lopen zijn, en ik voel me gigantisch beroerd
Heb vorige week griep gehad en heb daar nog last van, maar ik ben ook zo ontzettend licht in mijn hoofd telkens, als ik alleen al een trap oploop moet ik gaan liggen omdat ik duizelig ben en buiten adem.
Hoe ik dat dus in vredesnaam in Parijs vol moet gaan houden weet ik niet.
Heeft iemand tips?
Wil zometeen ook even langs de huisarts iig, maar misschien weten jullie ook iets wat helpt.
Fijne dag allemaal.
Ik ben gigantisch gespannen en gefrustreerd, morgen gaan we met school naar Parijs, tot vrijdagochtend, erg vermoeiend want het zal constant lopen zijn, en ik voel me gigantisch beroerd
Heb vorige week griep gehad en heb daar nog last van, maar ik ben ook zo ontzettend licht in mijn hoofd telkens, als ik alleen al een trap oploop moet ik gaan liggen omdat ik duizelig ben en buiten adem.
Hoe ik dat dus in vredesnaam in Parijs vol moet gaan houden weet ik niet.
Heeft iemand tips?
Wil zometeen ook even langs de huisarts iig, maar misschien weten jullie ook iets wat helpt.
Fijne dag allemaal.
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
goedemorgen
Ik werd wakker van geboor en geschreeuw om 7uur fijn wakker worden
Toen ik gister op bed ging was ik onwijs misselijk en dat ben ik nu nog steeds bah bah
Ik zal zo even beneden schoonmaken en boodschappen halen, En vamiddag moet ik naar de tandarts voor een vulling
Fijne dag allemaal
Ik werd wakker van geboor en geschreeuw om 7uur fijn wakker worden
Toen ik gister op bed ging was ik onwijs misselijk en dat ben ik nu nog steeds bah bah
Ik zal zo even beneden schoonmaken en boodschappen halen, En vamiddag moet ik naar de tandarts voor een vulling
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Redelijk geslapen, vrij vroeg wakker . Vandaag dagje vrij,maar hard studeren voor twee tentamens morgen. Komt goed!
Fijne dag.
Redelijk geslapen, vrij vroeg wakker . Vandaag dagje vrij,maar hard studeren voor twee tentamens morgen. Komt goed!
Fijne dag.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Goodmorning!
Ik werd wakker van de bel. Ik keek even op m'n telefoon hoe laat het was, en zag een gemiste oproep van het reparatiebedrijf dus ik dacht oh shit straks staan ze voor de deur. Dus toch maar in pyjama open gedaan.. Bleken het jehova's voor de deur te zijn! Argh!
Nou fijn, mijn dag begon dus goed...
Zit nu lekker op de bank wakker te worden.
Ik werd wakker van de bel. Ik keek even op m'n telefoon hoe laat het was, en zag een gemiste oproep van het reparatiebedrijf dus ik dacht oh shit straks staan ze voor de deur. Dus toch maar in pyjama open gedaan.. Bleken het jehova's voor de deur te zijn! Argh!
Nou fijn, mijn dag begon dus goed...
Zit nu lekker op de bank wakker te worden.
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik ben alweer een paar uur in de weer, zes uur op, zeven uur trein en al wat klusjes op het lab gedaan. Nu even een kopje thee en het forum lezen
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Goedemorgen!
Werd om half 10 wakker, gegeten en net gedoucht.
Zometeen weer even wat eten en dan om 1 uur de trein naar mijn sollicitatiegesprek die ik om 2 uur heb.
En vanavond komt mn vriendje!
Werd om half 10 wakker, gegeten en net gedoucht.
Zometeen weer even wat eten en dan om 1 uur de trein naar mijn sollicitatiegesprek die ik om 2 uur heb.
En vanavond komt mn vriendje!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: