Goodmorning!
+7
miss22
Lotus
Oasis
silly-one
Summerlovin
Zora
Lady4
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goodmorning!
Iedereen lekker geslapen? En wat zijn de plannen vandaag?
Ik heb heelijk geslapen en moet zo werken tot vier uur. Daarna, na vijf weekenden werken, eindelijk weer eens weekend vrij. Heerlijk om dat bijna-weekend-gevoel weer eens te ervaren!
Vanavond heb ik een verjaardag van een vriendin. Morgenavond vier ik mijn eigen verjaardag alvast.
Fijne dag!
Ik heb heelijk geslapen en moet zo werken tot vier uur. Daarna, na vijf weekenden werken, eindelijk weer eens weekend vrij. Heerlijk om dat bijna-weekend-gevoel weer eens te ervaren!
Vanavond heb ik een verjaardag van een vriendin. Morgenavond vier ik mijn eigen verjaardag alvast.
Fijne dag!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goodmorning!
Goedemorgen! Wat heerlijk dat je weer eens een heel weekend hebt! Wanneer ben je jarig? Gefeliciteerd alvast
Ik moet vandaag werken tot ongeveer 3u. Daarna neemt mijn baas mijn werk over zodat ik op kraamvisite kan bij een collega ben benieuwd!
Ik moet vandaag werken tot ongeveer 3u. Daarna neemt mijn baas mijn werk over zodat ik op kraamvisite kan bij een collega ben benieuwd!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Goedemorgen,
Hier lekker geslapen! Mijn vriend is vrij, had hij gister niet gezegd tegen mij, dus ik dacht vanmorgen dat hij zich verslapen had. Niet dus...
Ik ga vandaag even het één en ander in huis doen, vanavond om 18.00 uur moet ik werken en waarschijnlijk tot sluit dus ben vannacht laat pas thuis.
Fijne dag all!
Hier lekker geslapen! Mijn vriend is vrij, had hij gister niet gezegd tegen mij, dus ik dacht vanmorgen dat hij zich verslapen had. Niet dus...
Ik ga vandaag even het één en ander in huis doen, vanavond om 18.00 uur moet ik werken en waarschijnlijk tot sluit dus ben vannacht laat pas thuis.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal,
Ook hier lekker geslapen. Moet straks stage lopen, ik ga trakteren vandaag als afscheid. Ookal ben ik er volgende week ook nog, maar dan is groep 8 er niet meer
fijne dag allemaal
Ook hier lekker geslapen. Moet straks stage lopen, ik ga trakteren vandaag als afscheid. Ookal ben ik er volgende week ook nog, maar dan is groep 8 er niet meer
fijne dag allemaal
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Goedemorgen allemaal,
Ik heb heerlijk geslapen. U merk ik pas hoe fijn het is om weer een gordijn te hebben hangen. Het verbeterd mijn nachtrust met 100%.
Vandaag niet veel in de planning, als het weer meezit even een balletje slaan en anders gewoon rommelen in huis en lekker bankhangen.
Fijne dag allemaal.
Ik heb heerlijk geslapen. U merk ik pas hoe fijn het is om weer een gordijn te hebben hangen. Het verbeterd mijn nachtrust met 100%.
Vandaag niet veel in de planning, als het weer meezit even een balletje slaan en anders gewoon rommelen in huis en lekker bankhangen.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Goedemorgen,
Pff, wat ben ik moe. Slecht en kort geslapen. Vandaag werken en tussendoor nr de fysio. Vnvd richting het noorden om een weekendje naar m'n ouders te gaan en ga vnvd met Francaise stappen. Zin in!
Iedereen fijne dag en weekend gewenst!
Pff, wat ben ik moe. Slecht en kort geslapen. Vandaag werken en tussendoor nr de fysio. Vnvd richting het noorden om een weekendje naar m'n ouders te gaan en ga vnvd met Francaise stappen. Zin in!
Iedereen fijne dag en weekend gewenst!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb goed geslapen, maar ben toch nog steeds moe.
Vandaag weer werken van 9 tot 12 uur (en een roteind fietsen er naar toe!).
Vanmiddag de bus nemen naar mijn ouders, even bijkletsen en lekker samen eten.
Rond een uur of 10 ben ik dan weer thuis en dan kruip ik m'n bed in, om even lekker uit te slapen!
Fijne dag allemaal!
Ik heb goed geslapen, maar ben toch nog steeds moe.
Vandaag weer werken van 9 tot 12 uur (en een roteind fietsen er naar toe!).
Vanmiddag de bus nemen naar mijn ouders, even bijkletsen en lekker samen eten.
Rond een uur of 10 ben ik dan weer thuis en dan kruip ik m'n bed in, om even lekker uit te slapen!
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ik heb een redelijke nacht gehad. Ben wel een paar keer een tijdje wakker geweest, maar ik heb toch wel lekker 12 uur in bed gelegen. Had het even hard nodig.
Straks ga ik maar weer naar ZieZo. Wat ik verder ga doen, weet ik nog niet zeker. Normaal ga ik altijd naar mijn moeder op vrijdag, maar ze geeft een bbq met allemaal oud-leerlingen van haar die ik niet ken en ik heb daar niet echt zin in. Moet nog even bedenken of ik toch ga of dat ik pas later vanavond die kant op ga.
Bah, ik dacht dat ik wel was opgeknapt van die lange nacht, maar ik voel me nog echt rot, merk ik.
Fijne dag allemaal!
Straks ga ik maar weer naar ZieZo. Wat ik verder ga doen, weet ik nog niet zeker. Normaal ga ik altijd naar mijn moeder op vrijdag, maar ze geeft een bbq met allemaal oud-leerlingen van haar die ik niet ken en ik heb daar niet echt zin in. Moet nog even bedenken of ik toch ga of dat ik pas later vanavond die kant op ga.
Bah, ik dacht dat ik wel was opgeknapt van die lange nacht, maar ik voel me nog echt rot, merk ik.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goeiemorgen
Heerlijk geslapen,
Vandaag werken van 08.30 tot 17.00 en dan weekend
Heerlijk geslapen,
Vandaag werken van 08.30 tot 17.00 en dan weekend
miss22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10
Môgge!
Ik heb wel goed geslapen, al ging de wekker veel te vroeg! 7:15, en dat in mn vakantie De loodgieter kwam net en over een uurtje komt mn vader een dagje klussen. Er moet nog van alles opgehangen worden enzo, dus na vandaag is mn huisje weer iets meer af!
Vanavond rijd ik met hem mee naar de Achterhoek, ga naar mn moeder en blijf daar wel tot woensdag denk ik.
Fijne dag!
Ik heb wel goed geslapen, al ging de wekker veel te vroeg! 7:15, en dat in mn vakantie De loodgieter kwam net en over een uurtje komt mn vader een dagje klussen. Er moet nog van alles opgehangen worden enzo, dus na vandaag is mn huisje weer iets meer af!
Vanavond rijd ik met hem mee naar de Achterhoek, ga naar mn moeder en blijf daar wel tot woensdag denk ik.
Fijne dag!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik heb een beetje rare nacht gehad, veel wakker geweest en hele vreemde dromen gehad. Normaal sta ik meteen naast m'n bed als m'n wekker gaat, maar nu was ik in weer in slaap gevallen, gelukkig was ik nog wel op tijd.
Vandaag werken, maar ik vrees dat het erg rustig wordt. Vanavond ga ik gezellig eten met een vriendin.
Fijne dag allemaal!
Ik heb een beetje rare nacht gehad, veel wakker geweest en hele vreemde dromen gehad. Normaal sta ik meteen naast m'n bed als m'n wekker gaat, maar nu was ik in weer in slaap gevallen, gelukkig was ik nog wel op tijd.
Vandaag werken, maar ik vrees dat het erg rustig wordt. Vanavond ga ik gezellig eten met een vriendin.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Ik ben heel brak wakker geworden. Mijn vriend was laat thuis en toen ging ik ook pas om half 1 slapen. Ik was ook nog niet zo moe, kon niet in slaap komen en ik ben net wakker geworden. Vreemd op zich want wel zo ongeveer 8 uurtjes geslapen.
Straks boodschapjes doen voor vanavond en vanmiddag met een vriendin koffie drinken bij de Douwe Egberts.
Straks boodschapjes doen voor vanavond en vanmiddag met een vriendin koffie drinken bij de Douwe Egberts.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Goedemorgen!
Vandaag moet ik allemaal kleine dingetjes doen. Even naar m'n moeder, iets kopieren, naar de supermarkt, een brief typen, was opruimen, tennisles en ons hondje wegbrengen.
Vandaag moet ik allemaal kleine dingetjes doen. Even naar m'n moeder, iets kopieren, naar de supermarkt, een brief typen, was opruimen, tennisles en ons hondje wegbrengen.
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb lekker geslapen. Zal straks even een taart maken. Vanmiddag tas/auto pakken. Vanavond nog op verhaardags visite.
Dan morgen met vakantie.
Fijne dag allemaal!
Ik heb lekker geslapen. Zal straks even een taart maken. Vanmiddag tas/auto pakken. Vanavond nog op verhaardags visite.
Dan morgen met vakantie.
Fijne dag allemaal!
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen, Ik heb ook lekker geslapen! Ik ga zo naar de kapper en vanmiddag werken van half 4 tot 10 uur vanavond en dan weeeeeekend!! Jeeeej. Fijne dag allemaal en fijn weekend iedereen!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: