Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geven jullie je familie een kus op de mond of op de wang?

+23
VeryCherry
Ilargi
Laquisia
Zininzon
*Lookie*
Pussycat
Qiara
Sneeuwvlok
Jeanette
Lynn_
Ella
Mizz_S
Rouxxxe
Mari
smooch
Gizmo
rapa nui
Dennenappel
Verde
Arwyn
Monte
Caroow
Lotus
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Geven jullie je familie een kus op de mond of op de wang? - Pagina 3 Empty Re: Geven jullie je familie een kus op de mond of op de wang?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 23:33

Maar zeiden je ouders er niks van! Je oom kan dat wel willen toen,maar je ouders beslissen over jou.
Zie het al voor me, maar niet heus ´´ik ben je oom en je MOET mij op de mond zoenen´´.
Waarom moest je zusj dat niet!

Zohe, dat is nog best kort geleden. Ze was ziek toch!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Geven jullie je familie een kus op de mond of op de wang? - Pagina 3 Empty Re: Geven jullie je familie een kus op de mond of op de wang?

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 6:03

Ik zoen iedereen op de wang. Of voorhoofd soms. Alleen een vriendje zoen ik op zijn mond.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 6:04

Caribbeanlover schreef:
Fauve schreef:Of zoen je ze helemaal niet, dat kan ook natuurlijk :P Ik geef mijn moeder en vader een kus op de mond en mijn broertje op zijn wang.

Dat vind ik zo raar he op de mond, dat vind ik alleen bij je partner kunnen. Gewoon op de wang is toch genoeg bij je ouders.

Waarom dan? Ik geef mijn vader geen passionele tongzoen hoor. Ik vind het prima hoor dat andere mensen dat niet doen, ik snap het ook wel. Maar jouw manier van mij tot verantwoording roepen bevalt me niet. Het gaat er toch niet om "wat genoeg" is?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 6:08

Mammalin schreef:Ouders, broertje en zwager op de mond. De rest heeft liever op de wang Wink
Oeh, zwager ook? :shock: Dat zou ik toch proberen te vermijden geloof ik. Of is 'ie homo?

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch wo 6 apr 2011 - 6:17

Wang, op de mond vind ik toch een beetje gek: voor mijn gevoel is dat alleen voor partners.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Lynn_ wo 6 apr 2011 - 6:19

Sommige familieleden hebben de gewoonte om er twee op de wang te geven en de derde op de mond! Dat vind ik dus niet fijn :-).
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: