Geven jullie je familie een kus op de mond of op de wang?
+23
VeryCherry
Ilargi
Laquisia
Zininzon
*Lookie*
Pussycat
Qiara
Sneeuwvlok
Jeanette
Lynn_
Ella
Mizz_S
Rouxxxe
Mari
smooch
Gizmo
rapa nui
Dennenappel
Verde
Arwyn
Monte
Caroow
Lotus
27 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Geven jullie je familie een kus op de mond of op de wang?
Wij zijn als familie helemaal niet zo 'túterig'. Soms kust mijn moeder mij in een bui van genegenheid nog wel eens op het de wang.
Maar als ik mijn schoonzusje zie, is het standaard 3 zoenen op de wang bij het komen en bij het gaan. Mijn broer heeft dat van zijn vrouw overgenomen, dus van hem krijg ik tegenwoordig ook zoenen op de wang
Maar als ik mijn schoonzusje zie, is het standaard 3 zoenen op de wang bij het komen en bij het gaan. Mijn broer heeft dat van zijn vrouw overgenomen, dus van hem krijg ik tegenwoordig ook zoenen op de wang
Laatst aangepast door Break Of Day op di 5 apr 2011 - 6:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Over het algemeen op de wang. Mijn moeder wel eens op de mond.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Wat een raar woord trouwens, 'wang'. Haha.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zoen niemand behalve een eventueel vriendje op de mond.
Vind het wel apart trouwens, bijna iedereen om mij heen geeft zijn ouders een kus op de mond ( zelfs mijn broer terwijl ik dat niet doe ) maar op het forum is het juist weer andersom
Vind het wel apart trouwens, bijna iedereen om mij heen geeft zijn ouders een kus op de mond ( zelfs mijn broer terwijl ik dat niet doe ) maar op het forum is het juist weer andersom
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Op de wang, de mond is gereserveerd voor mijn toekomstige vriend.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zoende mijn familie altijd op de mond... tot een paar jaar geleden toen vond ik dat niet meer zo lekker/normaal ik weet niet... kreeg er een ander gevoel bij ofzo...
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Er wordt alleen gezoend op verjaardagen of bij andere feestjes, op de wang.
Kussen op de mond zijn voor mijn vriend bedoelt.
Mijn broertje heb ik trouwens nog nooit gezoend.
Toen we klein waren vonden we dat vies en daarna is het gewoon niet (meer) gedaan
Kussen op de mond zijn voor mijn vriend bedoelt.
Mijn broertje heb ik trouwens nog nooit gezoend.
Toen we klein waren vonden we dat vies en daarna is het gewoon niet (meer) gedaan
Gast- Gast
wang, als het dan echt moet. Ik hou er niet zo van, het is vaak alleen even je wangen tegen elkaar aanbonken en zoenbewegingen maken. Gewoon hallo zeggen vind ik fijner
Gast- Gast
Op de wang, zoen alleen m'n man op de mond.
Gast- Gast
Op de wang en dan inderdaad alleen met verjaardagen, oud en nieuw en soms ook voor langere vakanties.
Familie van mijn vader begroeten elkaar (en mij dus ook) altijd met 3 zoenen, bij mijn moeders familie is het voldoende om even in het algemeen 'hoi' te roepen, daar zouden ze heel raar kijken als we ineens gingen zoenen.
Eigenlijk zijn we niet zo aanrakerig in de familie, behalve met onze partners. Terwijl ik een knuffel af en toe best op prijs zou stellen maar omdat we dat niet gewent zijn in de familie vind ik het zo raar om dat ineens te doen.
Familie van mijn vader begroeten elkaar (en mij dus ook) altijd met 3 zoenen, bij mijn moeders familie is het voldoende om even in het algemeen 'hoi' te roepen, daar zouden ze heel raar kijken als we ineens gingen zoenen.
Eigenlijk zijn we niet zo aanrakerig in de familie, behalve met onze partners. Terwijl ik een knuffel af en toe best op prijs zou stellen maar omdat we dat niet gewent zijn in de familie vind ik het zo raar om dat ineens te doen.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kus mijn familie niet en een vriend heb ik niet..
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Niet bij normale begroetingen. Dus niet als ik gewoon op visite kom of gewoon even langrijd. Maar met verjaardagen moet ik eraan geloven. Al zoen ik dan alleen mijn moeder, stiefmoeder en vader.
Gast- Gast
Op het wang is Fries.
Ik kus mijn moeder op de wang. Zij is eigenlijk de enige uit mijn familie die ik kus. Op verjaardagen na. Dan krijgt iedereen een kus op de wang.
Ik kus mijn moeder op de wang. Zij is eigenlijk de enige uit mijn familie die ik kus. Op verjaardagen na. Dan krijgt iedereen een kus op de wang.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Alleen op de wang!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Mijn ouders, broertje, zusje, sommige ooms en tantes op de wang. De rest geef ik een hand of zeg ik alleen gedag.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ouders, broertje en zwager op de mond. De rest heeft liever op de wang
Gast- Gast
Oe ik zou dat echt heel raar vinden op de mond :s Ik geef fam gewoon 3 kussen.. Iedereen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
ik kus niemand in m`n familie, ouders niet, zus niet, ... met verjaardagen wel.
Gast- Gast
Als ik mijn oma's zie dan geef ik haar een zoen op haar wang. Bij mijn ouders ook op de wang, bij mijn vrienden ook en mijn familie kus ik soms op de wang op verjaardagen. Soms kom ik binnen en kus ik alleen degene die jarig is en roep ik: gefeliciteerd allemaal. ( hebben een grote familie en om ze nou allemaal een hand te geven of te zoenen.. )
Oh bij mijn nichtjes doen we 3 op de wang en 1 op de mond. Waarom weet ik eigenlijk niet precies doen we al jaren. En de kinderen van mijn vriendin doet haar dochter me soms een zoen op mijn mond, als ik haar een zoen geef is het op haar voorhoofd eigenlijk. De middelste zoon ook voorhoofd en bij de jongste zoon op de wang, voorhoofd en soms krijg ik een kus op mijn mond.
Oh bij mijn nichtjes doen we 3 op de wang en 1 op de mond. Waarom weet ik eigenlijk niet precies doen we al jaren. En de kinderen van mijn vriendin doet haar dochter me soms een zoen op mijn mond, als ik haar een zoen geef is het op haar voorhoofd eigenlijk. De middelste zoon ook voorhoofd en bij de jongste zoon op de wang, voorhoofd en soms krijg ik een kus op mijn mond.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn moeder soms op de wang, soms op de mond. Mijn vader & zus altijd op de wang.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Fauve schreef:Of zoen je ze helemaal niet, dat kan ook natuurlijk Ik geef mijn moeder en vader een kus op de mond en mijn broertje op zijn wang.
Dat vind ik zo raar he op de mond, dat vind ik alleen bij je partner kunnen. Gewoon op de wang is toch genoeg bij je ouders.
Gast- Gast
Ik heb mn oom een tijd lang een kus op de mond moeten geven. Toen mn zusjes mij raar aan begonnen te kijken vanwege de kus op de mond van mijn oom, ben ik ook mijzelf af gaan vragen of het wel enigszins normaal was. Maar die oom begon sowieso wat handtastelijk te worden.
Mijn moeder gaf ik soms nog een kus op haar mond en sowieso gaf ik haar elke ochtend een lief kusje op haar wang als we elkaar tegemoet kwamen. Die kus mis ik nogal tijd iedere ochtend...
Mijn vader geef ik een kus op de wang.
Mijn moeder gaf ik soms nog een kus op haar mond en sowieso gaf ik haar elke ochtend een lief kusje op haar wang als we elkaar tegemoet kwamen. Die kus mis ik nogal tijd iedere ochtend...
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Ik heb mn oom een tijd lang een kus op de mond moeten geven. Toen mn zusjes mij raar aan begonnen te kijken vanwege de kus op de mond van mijn oom, ben ik ook mijzelf af gaan vragen of het wel enigszins normaal was. Maar die oom begon sowieso wat handtastelijk te worden.
Wat raar dat dat moest bij die oom. Van wie moest dat! Vraagteken doet het niet,maar is wel een vraag.
Jouw moeder is overleden toch! Sorry,maar weet het niet zeker. Lijkt me idd erg moeilijk.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Bitterkoek_ schreef:Ik heb mn oom een tijd lang een kus op de mond moeten geven. Toen mn zusjes mij raar aan begonnen te kijken vanwege de kus op de mond van mijn oom, ben ik ook mijzelf af gaan vragen of het wel enigszins normaal was. Maar die oom begon sowieso wat handtastelijk te worden.
Wat raar dat dat moest bij die oom. Van wie moest dat! Vraagteken doet het niet,maar is wel een vraag.
Jouw moeder is overleden toch! Sorry,maar weet het niet zeker. Lijkt me idd erg moeilijk.
Ja klopt. In december alweer. Ik heb het er nog steeds moeilijk mee.
Van die oom...tja, die oom wilde dat zelf. Ik zag er zelf geen kwaad in en ik dacht dat het kon. Totdat mn zusje me vreemd aankeek en zei: "Waaaaaaarom doe je dat? ". Nu geef ik die oom een hand. Die kus bewaar ik liever voor mn moeder.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Erfelijke ziekte bij jullie in de familie?
» Hoe zijn jullie met mensen mee laten rijden (familie ed)?
» Wat geven jullie?
» Geven jullie....
» nav,oppas opa/oma wat geven jullie dan wel?
» Hoe zijn jullie met mensen mee laten rijden (familie ed)?
» Wat geven jullie?
» Geven jullie....
» nav,oppas opa/oma wat geven jullie dan wel?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: