Mijn bevalling
+41
Zwerver
Limburg85
Travelgurly
pantuf
Pussycat
Koffieleut
CareBear
duckie
Thunder
Gizmo
liesje
LindaK
Muppetje
JD
Monnie
Kat1980
smooch
Annie24
VeryCherry
Caroow
blondje1313
Clapperdie
mickey
Mirror
Ella
Famke
L!ND@
MamaCa
juffie001
Coccinelle
Novalee
Arwyn
Happydobby
Bruintje Beer
PapillonRose
Pien
Monte
Susan
Parisienne
Smaragdje
Mamsie
45 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Mijn bevalling
WAUUWWW wat n ontzettende lieve foto zeg! en zooo lief bij elkaar in 't bedje
MamaCa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10
wat een mooi geboorte kaartje
en wat een mooie meiden!
en wat een mooie meiden!
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
*Verwijderd*
Laatst aangepast door CareBear op wo 26 okt 2011 - 21:28; in totaal 2 keer bewerkt
CareBear- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 60
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een schatjes , en wat een mooie kaart!!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
CareBear schreef:MamaRosa: Wat een mooi bijzonder stel! Prachtige meiden. Zijn ze 1eiig? Super geboortekaartje!
Dat weten we niet 100% zeker, maar zoals we het nu zien zou je het wel zeggen, zelfs de vouwtjes in de oren zijn precies hetzelfde.
Als we zekerheid willen kunnen we een test laten doen, maar dat kost zo 300 euro, en ach, zo belangrijk is het nou ook weer niet. We zien het misschien met de tijd wel.
Voor nu kan ik ze erg moeilijk uit elkaar houden, het is dat de 1 een iets langer gezichtje heeft dan de ander, maar anders zie ik het niet.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:CareBear schreef: *Verwijderd*
Dat weten we niet 100% zeker, maar zoals we het nu zien zou je het wel zeggen, zelfs de vouwtjes in de oren zijn precies hetzelfde.
Als we zekerheid willen kunnen we een test laten doen, maar dat kost zo 300 euro, en ach, zo belangrijk is het nou ook weer niet. We zien het misschien met de tijd wel.
Voor nu kan ik ze erg moeilijk uit elkaar houden, het is dat de 1 een iets langer gezichtje heeft dan de ander, maar anders zie ik het niet.
*Verwijderd*
Laatst aangepast door CareBear op wo 26 okt 2011 - 21:29; in totaal 1 keer bewerkt
CareBear- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 60
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een mooi geboortekaartje! Prachtige meiden hoor En ze lijken inderdaad echt onzettend op elkaar, heel bijzonder.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wauw! wat een prachtig geboortekaartje.... Mag ik vragen waar jullie die hebben gemaakt? Online zelf of echt bij de drukker?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Gefeliciteerd met je prachtige meiden!
Wat bijzonder zeg 2 kindjes echt mooi om te zien.
Wat bijzonder zeg 2 kindjes echt mooi om te zien.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik snap je opmerking niet. Ze liggen op de foto toch juist niet met hun gezichten naar elkaar toe? Da's dan toch juist goed?Coco schreef:Maar mogen ze wel zo in bed liggen? Ons is namelijk gezegd dat absoluut niet te doen, als ze met de gezichtjes naar elkaar gaan liggen kan het ademen te moeilijk worden doordat ze elkaars adem naar elkaar blazen, zeg maar.
Gast- Gast
Wat een prachtige kindjes om te zien
Van harte gefeliciteerd!!
Van harte gefeliciteerd!!
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
Supergaaf geboortekaartje
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
wowie superrrrr schattig!
en wat een leuk geboortekaartje!
en wat een leuk geboortekaartje!
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Wauw! Wat een prachtige meiden!
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Wat een mooi kaartje MamaRosa, ben benieuwd of ze nu 1eiig of 2 eiig blijken straks! Lekker dat de bv ook zo goed loopt zeg! Hebben ze nu armbandjes om ze te herkennen? Als het geen kwaad kan, lekker bij elkaar laten liggen.
Nee, ik zei ook als ze met de gezichtjes naar elkaar gaan liggen, niet in deze positie. Nu wordt de adem de andere kant op uitgeblazen. Nu liggen ze idd goed, maar wij mochten dat niet doen, omdat ze dus de gezichtjes naar elkaar toe kunnen draaien en dat zou gevaarlijk kunnen zijn volgens onze kinderarts. Maar de meningen zijn er over verdeelt en ieder moet voor zichzelf bepalen wat ze wel en niet doen.
Gloria schreef:Ik snap je opmerking niet. Ze liggen op de foto toch juist niet met hun gezichten naar elkaar toe? Da's dan toch juist goed?Coco schreef:Maar mogen ze wel zo in bed liggen? Ons is namelijk gezegd dat absoluut niet te doen, als ze met de gezichtjes naar elkaar gaan liggen kan het ademen te moeilijk worden doordat ze elkaars adem naar elkaar blazen, zeg maar.
Nee, ik zei ook als ze met de gezichtjes naar elkaar gaan liggen, niet in deze positie. Nu wordt de adem de andere kant op uitgeblazen. Nu liggen ze idd goed, maar wij mochten dat niet doen, omdat ze dus de gezichtjes naar elkaar toe kunnen draaien en dat zou gevaarlijk kunnen zijn volgens onze kinderarts. Maar de meningen zijn er over verdeelt en ieder moet voor zichzelf bepalen wat ze wel en niet doen.
Gast- Gast
Wat een mooie meiden en een mooi kaartje ook!!! Ik zat al foto's op je hyves te kijken, en die foto op de weegschaal van de zwaarste dat ze zo hard huilt, daar vind ik haar heel erg op je oudste lijken als baby. Geloof niet dat ik ooit zo'n huilfoto heb gezien van haar maar ze doet me er echt aan denken haha.
Slim ook dat er op het kaartje staat 'bezoek graag tijdens de kraamdagen', die ga ik onthouden.
Slim ook dat er op het kaartje staat 'bezoek graag tijdens de kraamdagen', die ga ik onthouden.
Gast- Gast
Wat een dotjes zeg!!
Ga zo even op je hyves spieken!
Hoe gaat het met jou? Voel je je goed?
Ga zo even op je hyves spieken!
Hoe gaat het met jou? Voel je je goed?
Gast- Gast
Dat was even schrikken maar gelukkig is het uiteindelijk toch allemaal goed gekomen.
Wat zijn je meiden flink voor een tweeling!
En erg mooi geboortekaartje!
En waar haal jij de tijd vandaan om nu al je verhaal te plaatsen ;-), ik kom niet eens aan het lezen toe laat staan reageren of mijn eigen verhaal en foto’s te plaatsen, oeps haha.
Wat zijn je meiden flink voor een tweeling!
En erg mooi geboortekaartje!
En waar haal jij de tijd vandaan om nu al je verhaal te plaatsen ;-), ik kom niet eens aan het lezen toe laat staan reageren of mijn eigen verhaal en foto’s te plaatsen, oeps haha.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Arden schreef:Wat een mooie meiden en een mooi kaartje ook!!! Ik zat al foto's op je hyves te kijken, en die foto op de weegschaal van de zwaarste dat ze zo hard huilt, daar vind ik haar heel erg op je oudste lijken als baby. Geloof niet dat ik ooit zo'n huilfoto heb gezien van haar maar ze doet me er echt aan denken haha.
Die huilfoto kun je wel eens hebben gezien, staat die niet in die fotogadget? Of huilfoto, maar in ieder geval zo'n zelfde soort weegfoto.
Ze lijken idd wel op haar, dus op mama, haha!
Gaat verder prima hier, gisteren was het de vraag of we wel naar huis mochten omdat de jongste niet voldoende was aangekomen, maar vanmorgen waren ze beide ruim gegroeid, onvoorstelbaar. Bijna op gewicht weer, op een paar gram na! Dus ik ben best een beetje erg trots dat ze het zo goed doen bij mama!
Ik voel me ook redelijk goed, merk wel dat het herstel heel anders is dan bij een normale bevalling, ben veel sneller moe, maar hou me lekker rustig. Heb een oudere kraamhulp, die dus wel echt van de oude regels is, en dat is wel goed voor me, anders loop ik mezelf weer voorbij,ik wil te snel zelf weer wat doen, en dat is nu niet echt handig! We hebben er ook een stagiaire bij, dus dat loopt heerlijk met de andere kinderen. Die krijgen zo ook fijn hun aandacht.
Gast- Gast
Wat een gaaf kaartje! Waar heb je die vandaan?
Het pakje met Super Cute heb ik ook, ging toen per setje he!? Helaas hadden ze nog maar 1 setje, dus wordt voor de een het creme en voor de ander het streep shirtje haha.
Het pakje met Super Cute heb ik ook, ging toen per setje he!? Helaas hadden ze nog maar 1 setje, dus wordt voor de een het creme en voor de ander het streep shirtje haha.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wat een gaaf kaartje! Waar heb je die vandaan?
Ja, klopt, ging per setje, en dit waren dus onze 1e pakjes. Scheelde weer in de kosten, haha!
Het is maat 50, maar ze verzuipen er echt in, broek zakt zo weer af, dat zijn we hier niet gewend, haha!
Kaartje hebben we van 'onze' drukker, is eigen ontwerp van ze.
Gast- Gast
Ik ga echt ook op zoek naar zoiets, zo leuk!
Heb het pakje ook in maat 50 liggen. Maar als jou meiden al verzuipen in maat 50 en je normaal best grote kinderen hebt en langer door hebt gelopen als ik zal doen... verzuipen die van mij dan in 44?
Heb het pakje ook in maat 50 liggen. Maar als jou meiden al verzuipen in maat 50 en je normaal best grote kinderen hebt en langer door hebt gelopen als ik zal doen... verzuipen die van mij dan in 44?
Gast- Gast
Ik vind het echt 2 schatjes, het lijkt mij ontzettend bijzonder! Gefeliciteerd en geniet er van!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn bevalling
» Sinds de bevalling elke maand een week last van mijn rug?
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Sinds de bevalling elke maand een week last van mijn rug?
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: