Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

+5
BJA
Arwyn
Blond
Mamsie
Zwerver
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 9:07

Hmmm. Ik ga gewoon zo mijn mascara er af proberen te boenen met een remover voor gewone mascara. En dan morgen een niet waterproof mascara opdoen, met daaronder oogschaduw/poeder. En dan eens kijken hoe dat gaat Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Zininzon di 5 apr 2011 - 9:41

Handige tips! Ik heb er ook erg last van. Met name aan het eind van de dag, maar dan knipper/knijp ik ook meer met mijn ogen. Misschien toch maar eens druppels kopen...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 20:47

Zininzon schreef:Handige tips! Ik heb er ook erg last van. Met name aan het eind van de dag, maar dan knipper/knijp ik ook meer met mijn ogen. Misschien toch maar eens druppels kopen...

Oja die druppels, daar kan ik dus niet tegen. Deed het een keer in een discotheek met de druppels van een vriendin. Het was net alsof iemand parfum in mijn ogen had gespoten! Tranen liepen over mijn wangen en kreeg ze niet open. Dat duurde zo'n 10 minuten. Dus dat doe ik niet weer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 22:09

Vergeef me als het al is gezegd hoor (ik heb niet alles gelezen), maar wat ik vaak doe: ik poeder mijn wimpers af voordat ik mascara op doe. Zo pakt de mascara beter op je wimpers op een of andere manier en blijft het (naar mijn idee) langer zitten. Ik za wel dat Donnaa (ik wilde gewoon bijna haar oude forumnaam typen, stom he!) al een goeie tip had gegeven over het poeder onder de ogen, dat kan natuurlijk ook helpen! Hopelijk kan je er iets aan doen, ik vind uitgelopen mascara ook altijd vervelend Sad

Ik ben ook nog op zoek naar dé tip om het zwarte lijntje op mijn waterlijn (onder het oog, boven de onderste wimpers) lang(er) te laten zitten. Nu is het er na een uurtje of drie vaak vanaf en ik heb niet altijd zin of tijd om het bij te werken. Er moet toch een manier zijn dat dit langer blijft zitten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  marjoleinnn wo 6 apr 2011 - 0:14

Maar waterproof mascara kan je ook gewoon verwijderen met gewone makeup remover..niet van die olie. Ik doe het altijd met gewone makeup remover (van dat witte spul haha) en ik heb nooit last van dit probleem.
Al kan het inderdaad ook wel komen van met je ogen knijpen, ik denk dat het dan wel sneller onder je ogen komt.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 3:19

Het is inmiddels 16:18 en het gaat goehooooeeed Very Happy
Kwam denk ik dus door die olie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum