Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

+5
BJA
Arwyn
Blond
Mamsie
Zwerver
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:03

Het is waterproof en toch loopt het aan het eind van de dag uit, geen gezicht! Iemand tips?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Zwerver di 5 apr 2011 - 3:04

Komt het door traanogen?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:05

Waar komt het door?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:07

Ik heb geen traanogen, denk dat het komt door een vette huid onder mijn ogen. Ik knijp ook wel eens met mijn ogen, omdat ze droog aanvoelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Mamsie di 5 apr 2011 - 3:11

Als je ogen droog aanvoelen zou je is moeten kijken naar de luchtvochtigheid op je werk. Vaak door airco/verwarming is de lucht heel droog.
Verder heb ik geen tip voor je mascara.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Blond di 5 apr 2011 - 3:12

Welke mascara heb je? Ik heb ooit waterproof mascara gehad van L'oreal en die kreeg ik alleen af met speciale pads op oliebasis.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:15

Ik heb ook een echt hele vette huid, maar ik heb altijd oogschaduw ook op de onderrand van m`n ogen, smokey eyes dus, dus dan is het niet vet zeg maar omdat er dus oogschaduw zit..

Misschien wat matterende poeder bij de onderrand gebruiken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:16

_Donnaa schreef:Ik heb ook een echt hele vette huid, maar ik heb altijd oogschaduw ook op de onderrand van m`n ogen, smokey eyes dus, dus dan is het niet vet zeg maar omdat er dus oogschaduw zit..

Misschien wat matterende poeder bij de onderrand gebruiken?

Dat is wel een goede tip van jou!

@Chance ik moet de mijne ook verwijderen met waterproof verwijderaar op olie basis, maar toch loopt mijn mascara uit.

@Mamsie dat zou best kunnen dat het hier niet goed zit qua luchtvochtigheid maar daar kan ik helaas niks aan veranderen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:18

Ik doe op mijn bovenste wimpers altijd een nieuwe mascara en voor de onderste wimpers gebruik ik een oudere mascara die al wat meer 'uitgedroogd' is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Mamsie di 5 apr 2011 - 3:18

Bakje water aan de verwarming hangen?

Ik doe zelf ook altijd wat poeder onder mijn ogen zodat de boel beter blijft zitten.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:18

Ik heb the colossal van maybeline in waterproof en die blijft perfect zitten, zelfs na een flinke huilbui..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Arwyn di 5 apr 2011 - 3:19

Tegen droge ogen zou je oogdruppels kunnen gebruiken. Bij mij op het werk is de lucht ook erg droog en ik er sowieso last van, dus zo af en toe druppel ik weer even een paar dagen, dat scheelt dan heel erg.

Als ik concealer onder mijn ogen heb gedaan, poeder ik dat daarna even af, kwast is een beetje groot, dus ik poeder eigenlijk m'n hele ooglid en het deel onder mijn oog. Heb nooit last van uitlopende mascara (of eyeliner die afgeeft of je ooglid), dus misschien dat dat helpt!

Edit: Haha, ik zie dat heel veel anderen al dezelfde tip geven Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Mamsie di 5 apr 2011 - 3:20

Zelf doe ik trouwens geen mascara op mijn onder wimpers, dan ben ik net een spinnetje.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:24

Dat van de concealer gaat bij mij niet werken, want dat deed ik vroeger en werkte niet. Ik doe ook elke dag poeder vlak onder mijn ogen ivm donkere kringen. Dat helpt ook niet. Misschien met oogschaduw wel, dus dat zal ik nog proberen. Ik ben bang dat het aan mijn te vette huid ligt, jammer! Heb het idee dat het ook van mijn bovenwimpers komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:25

Maar, wat je niet kan verhelpen moet je dus anders oplossen; wattenstaafjes mee in de tas! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:28

_Donnaa schreef:Maar, wat je niet kan verhelpen moet je dus anders oplossen; wattenstaafjes mee in de tas! Very Happy

Haha ja! Ik doe het nu met servetjes weghalen. Maar zie het altijd te laat. Heb dus echt een licht panda effect onder mijn ogen, en allemaal kleine stipjes mascara.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  BJA di 5 apr 2011 - 3:29

Mijn mascare loopt aan de onderkant van mijn ogen alleen maar uit als ik geen poeder op heb.
Dus poeder aanbrengen met een kwast onder je ogen zou inderdaad weleens kunnen werken.
Ik heb er dan namelijk helemaal geen last van.
Ik gebruik trouwens geen waterproof mascara. Ik denk dat die ook niet bestand is tegen huidvet.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:32

Jen_ schreef:
_Donnaa schreef:Maar, wat je niet kan verhelpen moet je dus anders oplossen; wattenstaafjes mee in de tas! Very Happy

Haha ja! Ik doe het nu met servetjes weghalen. Maar zie het altijd te laat. Heb dus echt een licht panda effect onder mijn ogen, en allemaal kleine stipjes mascara.
Ja idd, zonder poeder of oogschaduw op de onderrand heb ik dat ook.. En dan heb ik geen eens mascara op m`n onderwimpers, want dat is lelijk bij mij..

Maar ik heb dus altijd wattenstaafjes mee haha.. Best stom eigenlijk, maar ze komen vaak van pas..
:-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Jerry di 5 apr 2011 - 3:52

Helpt niet tegen uitlopen van mascara, maar wel tegen het 'knijpen': oogdruppels om je ogen vochtig te houden. Knijp je niet zoveel met je ogen, komt er ook geen mascara onder je ogen smile

Misschien heel stom gedacht, maar zou niet-waterproof mascara ook werken? Waterproofmascara moet je vaak verwijderen met iets van olie. Omdat de huid onder je ogen vettig is, gaat de mascara daardoor uitlopen. Weet niet wat niet-waterproof mascara dan zou doen?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:54

Ik heb nooit waterproof mascara trouwens..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 6:06

Jerry schreef:Helpt niet tegen uitlopen van mascara, maar wel tegen het 'knijpen': oogdruppels om je ogen vochtig te houden. Knijp je niet zoveel met je ogen, komt er ook geen mascara onder je ogen smile

Misschien heel stom gedacht, maar zou niet-waterproof mascara ook werken? Waterproofmascara moet je vaak verwijderen met iets van olie. Omdat de huid onder je ogen vettig is, gaat de mascara daardoor uitlopen. Weet niet wat niet-waterproof mascara dan zou doen?

Ook daar heb je weer gelijk in misschien zijn mijn ogen wel vettig door het verwijderen van waterproof mascara, en zo is het cirkeltje weer rond smile Maar ben ooit begonnen met waterproof omdat mijn wimpers vrij lang zijn, en aan het eind van de dag zie je aan de bovenkant weer stipjes van de mascara aan de bovenkant van mijn ogen. Stom!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 6:06

BJA schreef:Mijn mascare loopt aan de onderkant van mijn ogen alleen maar uit als ik geen poeder op heb.
Dus poeder aanbrengen met een kwast onder je ogen zou inderdaad weleens kunnen werken.
Ik heb er dan namelijk helemaal geen last van.
Ik gebruik trouwens geen waterproof mascara. Ik denk dat die ook niet bestand is tegen huidvet.

Vanmorgen heb ik met een kwast matte poeder onder mijn ogen gedaan, maar zal het morgen eens extra-extra goed doen, kijken of het helpt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Mizz_S di 5 apr 2011 - 6:29

Kun je niet een make-op verwijderaar kopen die niet op olie-basis is dan? Ik zelf heb zo'n lotion en dat werkt ook prima en ik vind het ook fijner.
Overigens herken ik het probleem want ik heb het zelf ook dus of mijn tip nou echt helpt... Maar toen ik een make-up verwijderaar had op olie-basis had ik een nog veel vettere huid!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 6:32

Mizz_S schreef:Kun je niet een make-op verwijderaar kopen die niet op olie-basis is dan? Ik zelf heb zo'n lotion en dat werkt ook prima en ik vind het ook fijner.
Overigens herken ik het probleem want ik heb het zelf ook dus of mijn tip nou echt helpt... Maar toen ik een make-up verwijderaar had op olie-basis had ik een nog veel vettere huid!

Ja dat zou ik wel weer kunnen proberen, ben alleen bang dat ik daar mijn waterproof niet mee af krijg, want met die olie gaat het als stroef zeg maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Mizz_S di 5 apr 2011 - 6:35

Jen_ schreef:
Mizz_S schreef:Kun je niet een make-op verwijderaar kopen die niet op olie-basis is dan? Ik zelf heb zo'n lotion en dat werkt ook prima en ik vind het ook fijner.
Overigens herken ik het probleem want ik heb het zelf ook dus of mijn tip nou echt helpt... Maar toen ik een make-up verwijderaar had op olie-basis had ik een nog veel vettere huid!

Ja dat zou ik wel weer kunnen proberen, ben alleen bang dat ik daar mijn waterproof niet mee af krijg, want met die olie gaat het als stroef zeg maar.

Ja dat herken ik ook! Maar wat ik altijd doe (maar dat is volgens mij wel een beetje vreemd en omslachtig), is dat ik eerst niet-waterproof mascara opdoe, en dan een dun laagje waterproof erover. Op die manier krijg ik het er wel goed af, en ik heb nogal gevoelige ogen dus elke avond keihard boenen (zeker in het hooikoorts-seizoen) is niet echt prettig... Maja, bij mij loopt het dus soms ook een beetje uit dus of mijn manier nou zo handig is...
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?  Empty Re: Hoe zorg ik dat mijn mascara niet uitloopt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum