Dagcafé
+24
Zininzon
Qiara
Toet
Chocolate Cookie
ExpressoB
Zwerver
Laquisia
Sjaantje
Lejow
Jordana
Minx
Lynn_
Caroow
Lotus
VeryCherry
Snoes
Blond
Burn
Pien
Suus
Try
Serena
Atelier Madame
Moezie
28 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:Ja dat begrijp ik volkomen, zeker in jouw situatie. Dan raak je jezelf gewoon kwijt en dan wordt het even zwart voor je ogen, van zoveel onmacht.VeryCherry schreef:Storm schreef:Gister was ik trouwens even in de positie dat ik het echt kon begrijpen waarom mensen door het lint gaan bij dat soort instanties. Ik was ook ontzettend boos en teleurgesteld, ik kon dat op zich nog wel verbergen maar ik snap ook dat er bij sommige mensen iets knapt.
Zal ik je eerlijk zeggen dat ik ook is iemand over de balie heb getrokken, meteen kwam er beveiliging, maar ik ben niet weggegaan voor ik de hoogste baas had gesproken. Was bij Jeugdzorg weliswaar, maar op dat punt was ik toen dus wel beland.
Weet je wat het gekke is; na zo'n actie helpen ze je ineens wel, want dan zien ze pas dat het echt écht is zeg maar. Heel krom, maar een brutaal mens heeft echt de halve wereld.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Maar niet reageren vind ik ook moeilijk. Ik ben nog wel steeds boos, maar we hebben nu gewoon contact over andere dingen. Bijv. hoe het nu is met mijn ondernemingplan etc.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
En toch zou ik zeggen burn geen contact met elkaar. Heftig situatie zit je hoor.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Maar dan kan je toch alleen daar op reageren en niet op berichtjes over jullie/hem/ik weet niet wat hij stuurt.
zo dames, ik ben er weer. Kwam weer een vracht uit China binnen pfff en het staat hier al zo vol. Er mag nu gewoon niks meer binnenkomen, heb er geen plaats meer voor haha.
Gast- Gast
Het gaat ook over algemene dingen, niet over ons..
Maar ik wens hem bijv succes met zn hardloopwedstrijd van vanavond..
Maar ik wens hem bijv succes met zn hardloopwedstrijd van vanavond..
Burn- Lady Post-a-lot
Storm, wat een ontzettende klotesituatie! Komt het niet ook door het thuis zitten dat je chagrijnig bent en je je nutteloos voelt omdat je geen geld in het laatje brengt?
Wat een reactie ook van de gemeente, ik vind het echt heel rot voor je.
Wat een reactie ook van de gemeente, ik vind het echt heel rot voor je.
Gast- Gast
Voor iedereen die hem kan gebruiken
Ik ga er vandoor, de les gaat weer beginnen!
Fijne dag allemaal!
Ik ga er vandoor, de les gaat weer beginnen!
Fijne dag allemaal!
Burn- Lady Post-a-lot
fijne dag burn
en voor storm een dat ze je bij de gemeente al niet willen helpen :S naja zeg. Hopelijk ziet je vriend binnenkort toch in dat er iets moet veranderen.
en voor storm een dat ze je bij de gemeente al niet willen helpen :S naja zeg. Hopelijk ziet je vriend binnenkort toch in dat er iets moet veranderen.
Gast- Gast
Zo, ik ben weer helemaal fris en fruitig.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
How come Lily?
Lily schreef:hmm en ik voel me vies
Waarom?
Lotus- Ratel
net dus een vracht uit china binnengekregen en die dozen zijn erg vies en superstoffig
Gast- Gast
Iewh das minder...
Ow, dat is niet zo fijn, Lily.
Lotus- Ratel
Lily, wat heb je binnengekregen dan? En waarom vertel je dat niet gewoon ipv af te wachten tot wij het vragen .
Burn, al gaat het over koeien, het is niet de afstand waar je om hebt gevraagd...
Burn, al gaat het over koeien, het is niet de afstand waar je om hebt gevraagd...
Gast- Gast
ja da weet ik niet en achja vanavond een douche en m`n kleertjes de was in komt het weer goed
En ik werk bij een webwinkel voor goedkope inktcartridges en we zijn erachter gekomen dat als we die zelf uit china importeren dat dat goedkoper is dan ze hier bij de leverancier bestellen.
En ik werk bij een webwinkel voor goedkope inktcartridges en we zijn erachter gekomen dat als we die zelf uit china importeren dat dat goedkoper is dan ze hier bij de leverancier bestellen.
Gast- Gast
Hmmm, vanavond alleen thuis, kan ik lekker mijn haar weer verven. Gelukkig heb ik altijd haarverf op voorraad
Ja begrijpelijk, echt veel beter voor de Nederlandse economie is het niet natuurlijk...
Gast- Gast
Zwart ^^ en dan meteen weer even met de tondeuse de rest weghalen en mijn pony weer korter knippen, dan zie ik er zondag ook fatsoenlijk uit.
VeryCherry schreef:Hmmm, vanavond alleen thuis, kan ik lekker mijn haar weer verven. Gelukkig heb ik altijd haarverf op voorraad
Ik wil ook mijn haar verven, ik krijg steeds vaker te horen dat ik grijze haren heb
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: