Dagcafé
+24
Zininzon
Qiara
Toet
Chocolate Cookie
ExpressoB
Zwerver
Laquisia
Sjaantje
Lejow
Jordana
Minx
Lynn_
Caroow
Lotus
VeryCherry
Snoes
Blond
Burn
Pien
Suus
Try
Serena
Atelier Madame
Moezie
28 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Nog steeds niet de oude en voel me wat beter dan een uur geleden maar ik heb tijd nodig.
Maar fijn dat jij en reva er weer zijn heb jullie gemist.
Maar fijn dat jij en reva er weer zijn heb jullie gemist.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Jeej, Q. is er ook weer!
Reev, het zij je vergeven het smsje was ook lief bedoeld, dus het is goed overgekomen. Sounds like you chicks had a big time in NY! balen dat je niet hebt geslapen in het vliegtuig, ik had het wel een prestatie gevonden als je had geslapen, ik kan dat echt niet. Heb je foto's?
Nee, ik heb geen foto's gemaakt. Foto's maken is zó overrated.. MUAHAHHAHAHAHA. Idioot
Slapen in vliegtuigen etc is ook echt niks voor mij. Heb vier films op de terugweg gekeken, thank god hadden we allemaal een eigen scherm. En ik had alle aandacht van de crew omdat ik prakisch de enige was die wakker was Dus veel staan/zitten kletsen etc.
Q: drie paar UGGs, veel bij Abercrombie (moesten in de rij staan om de winkel binnen te mogen), lots of make up en beauty stuff die ik hier niet kan kopen, roze zonnebril, armband en ring bij Swarovski, cadeautjes voor mn ouders en een vriend en blikje lippenspul van Burt's Bees voor Alex (en mezelf uiteraard ), I *hartje* NY drinkbak voor de hond , parfum die ik hier niet kan kopen, kleding bij verschillende winkels...euh weet t even verder niet
NYC is wel goed voor je ego trouwens, dames. Wat een mannenaandacht
Gast- Gast
Q fijn dat je scriptie van de grond komt, haha. Werd tijd
J: hoe is het bij jou thuis?
Alex: en met jouw werk?
PM: en met jouw kleintjes?
Brennuss: en met Billy?
En hoe is t met Smikk, iemand? En Do?
J: hoe is het bij jou thuis?
Alex: en met jouw werk?
PM: en met jouw kleintjes?
En hoe is t met Smikk, iemand? En Do?
Gast- Gast
R: de situatie is beter en ik vind het fijn zo.
Jordana- Ratel
Doe rustig aan en neem je tijd
Ah, dat vind ik echt lief :-).
Gezellig! Dus je bent wel heel erg goed geslaagd, heerlijk :-)!
Smik is hier nu sinds 1 april niet meer geweest
Ah, dat vind ik echt lief :-).
Gezellig! Dus je bent wel heel erg goed geslaagd, heerlijk :-)!
Smik is hier nu sinds 1 april niet meer geweest
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Reva schreef:Alex schreef:Jeej, Q. is er ook weer!
Reev, het zij je vergeven het smsje was ook lief bedoeld, dus het is goed overgekomen. Sounds like you chicks had a big time in NY! balen dat je niet hebt geslapen in het vliegtuig, ik had het wel een prestatie gevonden als je had geslapen, ik kan dat echt niet. Heb je foto's?
Nee, ik heb geen foto's gemaakt. Foto's maken is zó overrated.. MUAHAHHAHAHAHA. Idioot
Slapen in vliegtuigen etc is ook echt niks voor mij. Heb vier films op de terugweg gekeken, thank god hadden we allemaal een eigen scherm. En ik had alle aandacht van de crew omdat ik prakisch de enige was die wakker was Dus veel staan/zitten kletsen etc.
Q: drie paar UGGs, veel bij Abercrombie (moesten in de rij staan om de winkel binnen te mogen), lots of make up en beauty stuff die ik hier niet kan kopen, roze zonnebril, armband en ring bij Swarovski, cadeautjes voor mn ouders en een vriend en blikje lippenspul van Burt's Bees voor Alex (en mezelf uiteraard ), I *hartje* NY drinkbak voor de hond , parfum die ik hier niet kan kopen, kleding bij verschillende winkels...euh weet t even verder niet
NYC is wel goed voor je ego trouwens, dames. Wat een mannenaandacht
Whaha duhhh natuurlijk heb je foto's gemaakt. Ik bedoelde of je ze al op je pc hebt en dus kan plaatsen.
Woooow, wel goed geshopt! En een cadeautje voor mij? Jeej! Ik voel me vereerd
Gast- Gast
Klinkt goed, je reis naar NY, Reva!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil ooooookkkkkk op vakantie, maar ik ben bang dat dat nog even gaat duren ...
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Ik wil ooooookkkkkk op vakantie, maar ik ben bang dat dat nog even gaat duren ...
+ 1.
Jordana- Ratel
Ik ben ook zo toe aan vakantie, echt zin in! Helemaal nu mijn vriend wel in het vliegtuig zit... Ik wil ook!!!
Suus- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Q fijn dat je scriptie van de grond komt, haha. Werd tijd
Jaa, gaat goed. Ik ben 2 kilo afgevallen onderhand Ik doe het sowieso 2 keer per week. Wil eigenlijk nog wat vaker .
Gast- Gast
Ik wist even niet meer wie Billy is, maar nu wel weer . Twee kilo , ik moet het ook gaan doen!
Waar was je vriend ook alweer heen, Suus?
Qiara- Ratel
Brennuss: Wie is Billy? Ik heb wel een idee maar of het goed is?
Jordana- Ratel
Brennuss schreef:Reva schreef:Q fijn dat je scriptie van de grond komt, haha. Werd tijd
Jaa, gaat goed. Ik ben 2 kilo afgevallen onderhand Ik doe het sowieso 2 keer per week. Wil eigenlijk nog wat vaker .
Zo! Dat gaat goed dan! Ik moest nog aan je denken, we reden langs een mega gebouw met heel groot daarop BOOTCAMP BILLY. Geen idee of het dé Billy was, maar ik moest heel hard lachen
Gast- Gast
Hihi, wat grappig :-)
Qiara- Ratel
Q, ik ga over 5,5 week op vakantie
Reev, met mn werk gaat wel. Mijn advocaat vindt dat mijn werkgever geen poot om op te staan heeft, dus ik heb goede hoop! Morgen stuur ik je trouwens een pm.
Reev, met mn werk gaat wel. Mijn advocaat vindt dat mijn werkgever geen poot om op te staan heeft, dus ik heb goede hoop! Morgen stuur ik je trouwens een pm.
Gast- Gast
Hij is naar Iran, voor zijn studie. Ik had er ook nog wel heen gewild, lijkt me een interessant land, maar helaas op het moment geen geld voor (hij krijgt alles vergoed).Qiara schreef:
Suus- Lady Post-a-lot
Ow, trouwens...heeft iemand Smikk wel buiten het forum gesproken dan? A la facebook, msn, sms, watdanook?
Wat fijn, Alex! Dat geeft goede hoop idd. Ook al blijft het een naaistreek.
Wat fijn, Alex! Dat geeft goede hoop idd. Ook al blijft het een naaistreek.
Gast- Gast
Reva schreef:Hoi Anousch! Hoe loopt 't met je sollicitaties?
Haha wat ben je toch ook lief!
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek voor op een BSO.
Gast- Gast
Echt heerlijk, Alex, fijn vooruitzicht! :-)
@ Suus Hij is er toch twee weken geweest? Wat moest hij precies gaan doen? Jammer dat je niet meekon!
@ Reev Het laatste bericht op facebook was niet zo positief. Ik wil eigenlijk binnenkort wel gaan mailen.
@ Suus Hij is er toch twee weken geweest? Wat moest hij precies gaan doen? Jammer dat je niet meekon!
@ Reev Het laatste bericht op facebook was niet zo positief. Ik wil eigenlijk binnenkort wel gaan mailen.
Qiara- Ratel
Er is trouwens vorige week wel een discussie geweest dat mensen zich niet zo welkom voelden om mee te kletsen in het dag/nachtcafe. Misschien heeft het daar iets mee te maken. Misschien wil ze even een forumpauze houden en het feit dat ze de 10000 posts nadert, speelt misschien ook wel mee...
Hoi Bitterkoek, tuurlijk!
Hoi Bitterkoek, tuurlijk!
Qiara- Ratel
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: