Dagcafé
+24
Zininzon
Qiara
Toet
Chocolate Cookie
ExpressoB
Zwerver
Laquisia
Sjaantje
Lejow
Jordana
Minx
Lynn_
Caroow
Lotus
VeryCherry
Snoes
Blond
Burn
Pien
Suus
Try
Serena
Atelier Madame
Moezie
28 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Dank jullie wel. Ik hoop het ook. Als mijn zoon in bed ligt ga ik gelijk terugbellen.
Gast- Gast
Storm schreef:Sorry, ik wil daar niet veel details over geven. Laten we het erop houden dat we uit pure verliefdheid zijn gaan samenwonen en dat we totaal niet hebben nagedacht over evt. financiele gevolgen voor ons beiden. We zijn gewoon naïef geweest een aantal jaar geleden en dat proberen we nu op te lossen.Zusje van Bert schreef:Storm, hoe kan het dat jullie dan te veel verdienen? Ik bedoel, verdienen jullie dan echt zo redelijk? Hoe komt het dan dat jullie zo krap zitten? Geldproblemen is niet iets waar je ruzie over wilt hebben, dat is sowieso erg slecht voor je relatie. Ik bedoel, geldproblemen stelt je relatie erg op de proef...
Ok, dat is natuurlijk je goed recht . Neemt nog niet weg dat dit gewoon een rotsituatie is. De gemeente kan jullie niet helpen dus is het van belang dat je zelf opstaat en er voor gaat. Zet desnoods samen een plan van aanpak op papier. Ik snap dat je je rot voelt maar probeer dat om te buiten naar een plan om hieruit te komen. Een sollicitatie zou een heel mooi begin zijn! Succes daarmee .
Gast- Gast
Trouwens, volgens mij verschilt de voedselbank heel erg per regio, ook wel logisch natuurlijk want overal komt ander spul binnen, maar hier zijn er niet heel veel mensen die er gebruik van maken en dan heb je ook weer wat meer/betere producten denk ik..
Gast- Gast
En je mag me altijd PM-en hoor Storm
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja tuurlijk verschilt het ook qua regio met de Voedselbank, maar wat er hier in zit is echt waardeloos. Dan kan je nog beter in hongerstaking gaan...
Mijn vriend zou me met rust laten, maar ik krijg steeds priveberichtjes via hyves. En ik reageer ook nog.. En ik weet niet eens als ik dat wel wil..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
VeryCherry schreef:Ja tuurlijk verschilt het ook qua regio met de Voedselbank, maar wat er hier in zit is echt waardeloos. Dan kan je nog beter in hongerstaking gaan...
(Sorry, kwam zo heerlijk cynisch over )
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Gister was ik trouwens even in de positie dat ik het echt kon begrijpen waarom mensen door het lint gaan bij dat soort instanties. Ik was ook ontzettend boos en teleurgesteld, ik kon dat op zich nog wel verbergen maar ik snap ook dat er bij sommige mensen iets knapt.
Gast- Gast
Jeanette schreef:VeryCherry schreef:Ja tuurlijk verschilt het ook qua regio met de Voedselbank, maar wat er hier in zit is echt waardeloos. Dan kan je nog beter in hongerstaking gaan...
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen
Burn schreef:Mijn vriend zou me met rust laten, maar ik krijg steeds priveberichtjes via hyves. En ik reageer ook nog.. En ik weet niet eens als ik dat wel wil..
Warrom mag hij geen berichtjes sturen dan?
Storm schreef:Dankje, ZvB, je reactie doet me goed ik ben altijd bang om veroordeelt te worden door mensen ("maar je vriend heeft toch een goede baan??") dus ik ben voorzichtig met het geven van details. Ik blijf vechten om alles weer op orde te krijgen maar het is niet makkelijk.
Wat je reden ook is, dat is natuurlijk je eigen beslissing. Dat iemand een goede baan heeft wil natuurlijk niet zeggen dat er goed met geld omgegaan wordt naar mijn idee. In plaats van nu alles op elkaar af te reageren zou ik voorstellen om vanavond eens samen te gaan zitten en punten opschrijven waar jullie iets aan kunnen veranderen, hoe jullie dit op willen lossen etc. Organiseer een brainstorm voor jullie beiden en kom met ideeen, geen verwijten (mocht dat van toepassing zijn). Zoek op internet naar tips, kijk eens rond in huis of open hier een topic voor tips... Ik denk dat het vooral belangrijk is dat jullie samen hiervoor vechten.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Jeanette schreef:VeryCherry schreef:Ja tuurlijk verschilt het ook qua regio met de Voedselbank, maar wat er hier in zit is echt waardeloos. Dan kan je nog beter in hongerstaking gaan...
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen
Ja, dat is waar.
Jeanette schreef:Burn schreef:Mijn vriend zou me met rust laten, maar ik krijg steeds priveberichtjes via hyves. En ik reageer ook nog.. En ik weet niet eens als ik dat wel wil..
We hebben even een break.. En ik en hij moeten nadenken over dingen die zijn gebeurt..
Burn- Lady Post-a-lot
Storm schreef:Gister was ik trouwens even in de positie dat ik het echt kon begrijpen waarom mensen door het lint gaan bij dat soort instanties. Ik was ook ontzettend boos en teleurgesteld, ik kon dat op zich nog wel verbergen maar ik snap ook dat er bij sommige mensen iets knapt.
Zal ik je eerlijk zeggen dat ik ook is iemand over de balie heb getrokken, meteen kwam er beveiliging, maar ik ben niet weggegaan voor ik de hoogste baas had gesproken. Was bij Jeugdzorg weliswaar, maar op dat punt was ik toen dus wel beland.
is er wat gebeurd tussen jullie Burn?
Storm en VC: Jullie zijn toppers en uiteindelijk komen jullie er wel.
Goedemorgen all
Storm en VC: Jullie zijn toppers en uiteindelijk komen jullie er wel.
Goedemorgen all
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Burn schreef:Jeanette schreef:Burn schreef:Mijn vriend zou me met rust laten, maar ik krijg steeds priveberichtjes via hyves. En ik reageer ook nog.. En ik weet niet eens als ik dat wel wil..
We hebben even een break.. En ik en hij moeten nadenken over dingen die zijn gebeurt..
Als je niet wilt dat hij je mailt dan moet je ook niet antwoorden. Door dat wel te doen ga je je eigen grenzen natuurlijk over.
Gast- Gast
Misschien houdt hij ermee op als je niet meer reageert, Burn.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Die vechtlust komt wel terug Storm, en dan 80x zo erg al daarvoor, geloof mij maar
Ja dat begrijp ik volkomen, zeker in jouw situatie. Dan raak je jezelf gewoon kwijt en dan wordt het even zwart voor je ogen, van zoveel onmacht.VeryCherry schreef:Storm schreef:Gister was ik trouwens even in de positie dat ik het echt kon begrijpen waarom mensen door het lint gaan bij dat soort instanties. Ik was ook ontzettend boos en teleurgesteld, ik kon dat op zich nog wel verbergen maar ik snap ook dat er bij sommige mensen iets knapt.
Zal ik je eerlijk zeggen dat ik ook is iemand over de balie heb getrokken, meteen kwam er beveiliging, maar ik ben niet weggegaan voor ik de hoogste baas had gesproken. Was bij Jeugdzorg weliswaar, maar op dat punt was ik toen dus wel beland.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Burn schreef:Jeanette schreef:Burn schreef:Mijn vriend zou me met rust laten, maar ik krijg steeds priveberichtjes via hyves. En ik reageer ook nog.. En ik weet niet eens als ik dat wel wil..
Als je niet wilt dat hij je mailt dan moet je ook niet antwoorden. Door dat wel te doen ga je je eigen grenzen natuurlijk over.
Precies!
Storm schreef:Daar heb je helemaal gelijk in. We moeten elkaar vooral nu niet kwijt gaan raken. Het probleem is dat als ik voorstel om een plan van aanpak o.i.d te maken, dat hij ineens geen zin heeft/moe is/ weg moet. Dat helpt ook niet mee natuurlijk, ik mis bij hem de verantwoordelijkheid en de vechtlust. En dat botst heel erg.
Dat is inderdaad vervelend. Ik zou aangeven dat het niet nu hoeft maar dan wel een ander tijdstip met hem afspreken. Hem uitleggen dat je hier samen uit wilt komen, dat het ook zijn verantwoordelijkheid is.
Gast- Gast
Ik ben er maandag achtergekomen dat hij al meer dan een jaar tegen me liegt over iets. En dit was niet de eerste keer dat hij tegen me loog. Dus nu moet ik nadenken over wat ik wil, als ik hem nog weer opnieuw kan vertrouwen..
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ga er vandoor! Even een cadeau voor een vriendin kopen, want die is binnenkort jarig!
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: