Dagcafé
+24
Zininzon
Qiara
Toet
Chocolate Cookie
ExpressoB
Zwerver
Laquisia
Sjaantje
Lejow
Jordana
Minx
Lynn_
Caroow
Lotus
VeryCherry
Snoes
Blond
Burn
Pien
Suus
Try
Serena
Atelier Madame
Moezie
28 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Hij is net vandaag vertrokken Hij doet met een groep mee aan de robocup @ homeQiara schreef:
@ Suus Hij is er toch twee weken geweest? Wat moest hij precies gaan doen? Jammer dat je niet meekon!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Anousch schreef:Reva schreef:Hoi Anousch! Hoe loopt 't met je sollicitaties?
Haha wat ben je toch ook lief!
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek voor op een BSO.
Weet ik. Mensen merken 't alleen niet zo snel lijkt
Maar wel leuk! Maak je dan echt alleen BSO-uren of kan je ook VSO en TSO erbij pakken? Je zou eens kunnen informeren morgen of met een tweede gesprek of je ook een ehbo-cursus kunt doen bij hun organisatie. Met een beetje geluk betalen ze het dan ook voor je en kun je die daarna gebruiken voor werk als gastouder.
Ow CRAP, ik maak net een zak Buggles open en nu pak ik 'm aan de verkeerde kant op en is ie leeg. Op de bank..
Gast- Gast
Reva schreef:
Ow CRAP, ik maak net een zak Buggles open en nu pak ik 'm aan de verkeerde kant op en is ie leeg. Op de bank..
Nu moet je ze allemaal opeten, want terug in de zak doen is vies
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Nou meiden, ik wens jullie nog een fijne avond! Ik ga lekker met een boek in bed liggen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, stom, ik dacht even dat hij op de weg terug was in het vliegtuig
Oh, echt een Reva-actie, hihi.
Die strekking had het hele verhaal wel, dat mensen waarvan je het niet zou verwachten zich niet helemaal welkom voelden, maar laten we het er verder niet meer over hebben.
Fijne avond, Suus!
Smik...
Oh, echt een Reva-actie, hihi.
Die strekking had het hele verhaal wel, dat mensen waarvan je het niet zou verwachten zich niet helemaal welkom voelden, maar laten we het er verder niet meer over hebben.
Fijne avond, Suus!
Smik...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Okee, even als spuit 1011 dan en daarna zal ik mn mond houden, want het is vast een oude koe.
Ik snap écht niet dat mensen zich niet welkom voelen. Alsof er mensen worden genegeerd of alleen reacties worden geplaatst op mensen die vaak komen. Ik post ook vaak dagen weinig of amper in het dagcafé (later op de avond daargelaten), maar als er post heb ik helemaal niet het idee dat ik of wie dan ook genegeerd worden. Waarom moet er altijd commentaar zijn op het dagcafé? Of het is te zoetsappig of er zijn groepjes of mensen voelen zich niet welkom of er is te weinig dit of teveel dit, bah zeg. Iedereen is toch opzich zomaar uit het niets ingetroomd in het dag- of nachtcafé? Ik ben er ook niet vanaf het begin bij, maar voel me niet onwelkom. Onwelkom vond ik alleen in een ver verleden de topics van midojokiweetikveel. Deze topics niet.
Caroow: Ik ga wat met je advies doen
Ik snap écht niet dat mensen zich niet welkom voelen. Alsof er mensen worden genegeerd of alleen reacties worden geplaatst op mensen die vaak komen. Ik post ook vaak dagen weinig of amper in het dagcafé (later op de avond daargelaten), maar als er post heb ik helemaal niet het idee dat ik of wie dan ook genegeerd worden. Waarom moet er altijd commentaar zijn op het dagcafé? Of het is te zoetsappig of er zijn groepjes of mensen voelen zich niet welkom of er is te weinig dit of teveel dit, bah zeg. Iedereen is toch opzich zomaar uit het niets ingetroomd in het dag- of nachtcafé? Ik ben er ook niet vanaf het begin bij, maar voel me niet onwelkom. Onwelkom vond ik alleen in een ver verleden de topics van midojokiweetikveel. Deze topics niet.
Caroow: Ik ga wat met je advies doen
Gast- Gast
Ah ja, dan ik me wel in vinden in haar verhaal. Maar denken jullie niet dat het misschien ergens anders mee te maken heeft? misschien heeft ze het gewoon erg druk?
Gast- Gast
Dat groepjes gezeik vind ik sowieso al eeuwen nergens op slaan.. De meiden die hier veel in dit topic komen hebben het gezellig, maar om het een vast groepje te noemen? Ik noem maar iemand, ProudMama, komt hier een hele hoop maar ik kan eigenlijk niet eens echt wat feiten over haar opnoemen (no offence) dat kan je dan toch nooit een groep noemen?
Gast- Gast
Ik snap(te) het ook niet helemaal, Reev. Ik heb wel benadrukt dat iedereen welkom is en dat mensen niet bewust genegeerd worden. Sommige posts krijgen misschien niet zo veel respons als andere, maar dat is denk ik moeilijk te voorkomen. Er waren ook mensen die het ervaarden als zou er een 'groepje' zijn. Inderdaad we zijn allemaal vanuit het niets ingestroomd.
Qiara- Ratel
Nou wat ik vind, is dat ik er soms niet tussen kan komen om ff mededelingen te doen in dit topic als ik er bijvoorbeeld geen zin heb om een apart topic erover te openen. Ik vind dat dit dagcafé een vast groepje mensen heeft en ik heb wel vaker gemerkt dat er andere forummsters zijn die het moeilijk vinden om hier mee te kletsen. Het gaat hier echt snel!
Gast- Gast
Soms wel soms niet, maar als het snel gaat lijkt het me dat iedereen er moeite mee heeftBitterkoek_ schreef: Het gaat hier echt snel!
Gast- Gast
Wie voelt zich hier niet welkom dan? Dat is toch nooit gezegd? Naar mijn idee begon het ermee dat Maple een reactie plaatste met dat ze zich afvroeg of ze irritant gevonden werd omdat er weinig mensen op haar posts reageerde (o.i.d) en daar sloten zich een paar mensen bij aan. Of heb ik het nou over iets anders?
Gast- Gast
Als je hier nooit komt, en je wil op een druk moment melden dat je een paarse fiets hebt, ja dan gaat er niemand reageren. Maar volgens mij reageert voor de rest iedereen op iedereen.
En als er meerdere mensen zijn die zich niet welkom voelen, dan moeten ze juist wel komen. Want dan kunnen die mensen met elkaar een groepje vormen en is het probleem opgelost.
En als er meerdere mensen zijn die zich niet welkom voelen, dan moeten ze juist wel komen. Want dan kunnen die mensen met elkaar een groepje vormen en is het probleem opgelost.
Caroow- Lady Post-a-lot
Maar het is toch gewoon heel simpel? Misschien niet elk bericht krijgt een respons, maar dat is simpelweg niet forummerafhankelijk. Dat mensen dat wel zo interpreteren is jammer dan.
Gast- Gast
Hihi, begint het hele verhaal weer
Ik heb ooit een balletje opgegooid dat ik vind dat er groepsvorming is. Maar dat wil niet zeggen dat ik me niet welkom voel in dit topic. Klets gewoon af en toe mee als ik er tijd voor heb.
Wilde nu even melden dat ik een onwijze k*tdag heb gehad op het werk en net maarliefst ruim 2 uur aan de telefoon heb uitgeraasd bij een lieve vriendin. Dat was meteen een persoonlijk record
Ik heb ooit een balletje opgegooid dat ik vind dat er groepsvorming is. Maar dat wil niet zeggen dat ik me niet welkom voel in dit topic. Klets gewoon af en toe mee als ik er tijd voor heb.
Wilde nu even melden dat ik een onwijze k*tdag heb gehad op het werk en net maarliefst ruim 2 uur aan de telefoon heb uitgeraasd bij een lieve vriendin. Dat was meteen een persoonlijk record
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom voeren we deze discussie überhaupt weer ik denk dat het te veel overdreven wordt allemaal..
Gast- Gast
Het is denk ik meer dat het moeilijk is er tussen te komen als er een discussie is. Ik denk dat het niet zozeer ligt aan een 'groepje'. Het dag/nachtcafe is er voor dat soort mededelingen, maar als er een discussie gaande is en je bent daarmee bezig in je hoofd, kan er minder ruimte voor andere dingen zijn. Maar soms is het een beetje stil en kan je gerust dat soort medelingen doen!
Er waren toen wel mensen die zich aansloten bij Maple en die ook zeiden dat ze schroom voelden om te reageren als er bepaalde mensen waren...
Ik wilde Reva even op de hoogte brengen
Er waren toen wel mensen die zich aansloten bij Maple en die ook zeiden dat ze schroom voelden om te reageren als er bepaalde mensen waren...
Ik wilde Reva even op de hoogte brengen
Qiara- Ratel
_Donnaa schreef:Soms wel soms niet, maar als het snel gaat lijkt het me dat iedereen er moeite mee heeftBitterkoek_ schreef: Het gaat hier echt snel!
Ik vind (en misschien anderen ook) dat het hier zo snel gaat dat ik betwijfel of er mensen zijn die mijn verhaal hebben gevolgd van die ene roemeen/duitser die mij tijdens schooltijd probeerde te versieren. Ik heb er een lang verhaal over getypt, maar ik heb het idee dat er meerdere reacties zijn die gewoon niet gelezen of gezien worden. Bewust of onbewust. Maar het valt me wel op en daarom kom ik ook steeds minder hier.
Gast- Gast
Storm schreef:Waarom voeren we deze discussie überhaupt weer ik denk dat het te veel overdreven wordt allemaal..
Ja, das een beetje mijn schuld denk ik Ik vroeg o.a. of ik nog wat had gemist en wat andere dingen en toen kwam dit naar voren. Maar ik zal mn mond houden, het is zoals ik begreep al (te) uitgebreid besproken, haha.
Gast- Gast
Ik kan me echt niet herinneren dat dat toen gezegd is.Qiara schreef:
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:_Donnaa schreef:Soms wel soms niet, maar als het snel gaat lijkt het me dat iedereen er moeite mee heeftBitterkoek_ schreef: Het gaat hier echt snel!
Ik vind (en misschien anderen ook) dat het hier zo snel gaat dat ik betwijfel of er mensen zijn die mijn verhaal hebben gevolgd van die ene roemeen/duitser die mij tijdens schooltijd probeerde te versieren. Ik heb er een lang verhaal over getypt, maar ik heb het idee dat er meerdere reacties zijn die gewoon niet gelezen of gezien worden. Bewust of onbewust. Maar het valt me wel op en daarom kom ik ook steeds minder hier.
Dat is wel jammer idd, als je een reactie typt en die wordt niet gezien omdat het druk is. Maar dat heeft natuurlijk niks met groepsvorming te maken.
Caroow- Lady Post-a-lot
Haha, vrouwen ja achja, moraal van het verhaal: niemand hoeft zich bezwaard te voelen en blabla.Reva schreef:Storm schreef:Waarom voeren we deze discussie überhaupt weer ik denk dat het te veel overdreven wordt allemaal..
Ja, das een beetje mijn schuld denk ik Ik vroeg o.a. of ik nog wat had gemist en wat andere dingen en toen kwam dit naar voren. Maar ik zal mn mond houden, het is zoals ik begreep al (te) uitgebreid besproken, haha.
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: