Dagcafé
+24
Zininzon
Qiara
Toet
Chocolate Cookie
ExpressoB
Zwerver
Laquisia
Sjaantje
Lejow
Jordana
Minx
Lynn_
Caroow
Lotus
VeryCherry
Snoes
Blond
Burn
Pien
Suus
Try
Serena
Atelier Madame
Moezie
28 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Fijn dat je even uit hebt kunnen razen, Ziz! Wil je er hier nog iets over kwijt?
Er is in ieder geval iets in die strekking gezegd, Storm, misschien niet letterlijk.
Precies!
Yep, weg met de oude koe en weest welkom!
Er is in ieder geval iets in die strekking gezegd, Storm, misschien niet letterlijk.
Precies!
Yep, weg met de oude koe en weest welkom!
Laatst aangepast door Qiara op di 5 apr 2011 - 9:37; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ben ik weer. En ik verveel me nog steeds..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Reva schreef:Anousch schreef:Reva schreef:Hoi Anousch! Hoe loopt 't met je sollicitaties?
Haha wat ben je toch ook lief!
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek voor op een BSO.
Weet ik. Mensen merken 't alleen niet zo snel lijkt
Maar wel leuk! Maak je dan echt alleen BSO-uren of kan je ook VSO en TSO erbij pakken? Je zou eens kunnen informeren morgen of met een tweede gesprek of je ook een ehbo-cursus kunt doen bij hun organisatie. Met een beetje geluk betalen ze het dan ook voor je en kun je die daarna gebruiken voor werk als gastouder.
Ow CRAP, ik maak net een zak Buggles open en nu pak ik 'm aan de verkeerde kant op en is ie leeg. Op de bank..
Ja alleen BSO.
Dat is nog wel een idee ja, thanks.
Hahaha slimmerd!
Gast- Gast
Ik heb iig mijn zegje gedaan.
Ik zal eens een poging doen om een mededeling te doen: ik heb mijzelf ingeschreven bij de gemeente in Apeldoorn
Ik zal eens een poging doen om een mededeling te doen: ik heb mijzelf ingeschreven bij de gemeente in Apeldoorn
Gast- Gast
Haha, fijn dat die koe ook opgeruimd is. Was die niet zwaar in je eentje? Of heb je de plaatselijke brandweer er bij gehaald??
Kan over mijn werk niet veel kwijt, wegens privé. Maar het rommelt al maanden met managers, directeur, bezuinigingen (die ik dit jaar heb overleefd) en er komen steeds nieuwe 'geheimen' uit. Hele team is iig erg van streek. Niet leuk zo!!
Kan over mijn werk niet veel kwijt, wegens privé. Maar het rommelt al maanden met managers, directeur, bezuinigingen (die ik dit jaar heb overleefd) en er komen steeds nieuwe 'geheimen' uit. Hele team is iig erg van streek. Niet leuk zo!!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij niet hoor, er hebben mensen gezegd dat ze zich bezwaard voelen om te reageren omdat ze denken dat ze irritant/niet interessant zijn o.i.d. Niet omdat er bepaalde personen aanwezig waren.Qiara schreef:
Of ik moet iets over het hoofd hebben gelezen toen.
Gast- Gast
@ Bitterkoek: goed zo! Wel heel definitief he?! Waar woonde je eerst?
Zininzon- Ratel
Ja dat verhaal heb ik wel gelezen.. Maargoed, daar ging het niet over..Bitterkoek_ schreef:_Donnaa schreef:Soms wel soms niet, maar als het snel gaat lijkt het me dat iedereen er moeite mee heeftBitterkoek_ schreef: Het gaat hier echt snel!
Ik vind (en misschien anderen ook) dat het hier zo snel gaat dat ik betwijfel of er mensen zijn die mijn verhaal hebben gevolgd van die ene roemeen/duitser die mij tijdens schooltijd probeerde te versieren. Ik heb er een lang verhaal over getypt, maar ik heb het idee dat er meerdere reacties zijn die gewoon niet gelezen of gezien worden. Bewust of onbewust. Maar het valt me wel op en daarom kom ik ook steeds minder hier.
Er worden inderdaad wel eens dingen niet gelezen of beantwoord, ook wel als het minder druk is.. En (niet raar bedoeld) maar als bijv. 6 mensen op iets al hebben gezegd van 'oohhh super leuk voor je' of gewoon iets, dit is gewoon fictief, dan ga ik daar niet als 7de nog hetzelfde op reageren..
Gast- Gast
Ik ben na het afwassen zomaar omgevallen. Ik ben wel heel duizelig enzo, maar ik had niet verwacht dat ik ook echt zou vallen. Het deed niet echt pijn, maar ik schrok!
Bitterkoek, heb je je ingeschreven omdat je er bent gaan wonen of omdat je er wil gaan wonen?
Bitterkoek, heb je je ingeschreven omdat je er bent gaan wonen of omdat je er wil gaan wonen?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Zininzon schreef:@ Bitterkoek: goed zo! Wel heel definitief he?! Waar woonde je eerst?
Nogal... het is echt wennen. Maar het voelt echt heel definitief. Ik woonde eerst in Den Bosch.
Gast- Gast
Caroow schreef:Ik ben na het afwassen zomaar omgevallen. Ik ben wel heel duizelig enzo, maar ik had niet verwacht dat ik ook echt zou vallen. Het deed niet echt pijn, maar ik schrok!
Ik ga binnenkort verhuizen, omdat er ga afstuderen. Na alles wat ik tot nu toe heb meegemaakt is dit een hele grote stap voor mij.
Gast- Gast
Ik voel me echt zo niet welkom hier nu. 5 minuten geleden al iets gepost en niemand reageerd.
Toet- Lady Post-a-lot
Gooi terug Donna!!
Zininzon- Ratel
Het was ook echt een zwaar interresante post..toetje_ schreef:Ik voel me echt zo niet welkom hier nu. 5 minuten geleden al iets gepost en niemand reageerd.
Gast- Gast
Oja en em, o.a. Q, is er nu al een datum voor de mega dag-nachtcafé terras meeting?
Toet- Lady Post-a-lot
_Donnaa schreef:Sjee ZIZ, 2 uren haha.. Dat hou ik echt niet vol
Nee, wat ik zeg: PR
Dit is een oud collega van me, dus die kent alle mensen waarover ik het had. Dat praat wel zo makkelijk. En uiteindelijk moest zij ook nog weer veel kwijt over haar nieuwe werk... Poe, ik had wel een zeer oor! We zijn tot de conclusie gekomen dat we elkaar vaker moeten bellen. En dat kan ook makkelijk: we bellen sindskort gratis naar elkaar (maar dit was de 1e keer dat we dat deden)
Zininzon- Ratel
toetje_ schreef:Ik voel me echt zo niet welkom hier nu. 5 minuten geleden al iets gepost en niemand reageerd.
Sorry!
Waarom verveel je je? Tijd te veel of geen zin om iets te doen?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
_Donnaa schreef:Het was ook echt een zwaar interresante post..toetje_ schreef:Ik voel me echt zo niet welkom hier nu. 5 minuten geleden al iets gepost en niemand reageerd.
Nu voel ik me nog minder gewaardeerd, al die clubjes hier..
Toet- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:toetje_ schreef:Ik voel me echt zo niet welkom hier nu. 5 minuten geleden al iets gepost en niemand reageerd.
Sorry!
Waarom verveel je je? Tijd te veel of geen zin om iets te doen?
Geen idee, ik ben gewoon lui!
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Oja en em, o.a. Q, is er nu al een datum voor de mega dag-nachtcafé terras meeting?
Nee
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: