NAV; hardst gereden snelheid?
+35
Milamber
Roxi3
Happydobby
Pannetoet
Mizz_S
Qiara
Kqip
Joli86
Rouxxxe
blondje1313
Toet
Mamsie
Jente10
Rovine
Catwoman79
Snoes
Inge
Caramba
NerdChic
Sarah1985
Polly
Jordana
Arwyn
Jelin
Suus
SoezieQ
VeryCherry
Jerry
Blond
Rumble
Silver
Moezie
Caro
Jeanette
silly-one
39 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: NAV; hardst gereden snelheid?
Met rijles moest ik een keer harder dan 140 rijden, weet eigenlijk niet goed waarom.
Harder dan 160 heb ik volgens mij nooit gereden, weet ook niet of onze auto dat eigenlijk kan. Maar geef ook niks om hardrijden (of autorijden in zijn algemeen.)
Harder dan 160 heb ik volgens mij nooit gereden, weet ook niet of onze auto dat eigenlijk kan. Maar geef ook niks om hardrijden (of autorijden in zijn algemeen.)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Mamsie schreef:Als bestuurder 130 denk ik, en dan wel per ongeluk.
+1
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
165 km/u, harder ging mijn toyata starletje niet.... mijn stuur trilde al bijna uit mijn handen...
Was trouwens gewoon op de Nederlandse snelweg...
Was trouwens gewoon op de Nederlandse snelweg...
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik rij wel eens stukjes 130-140 maar harder wilt mijn auto niet echt. En dat is misschien maar goed ook
Gast- Gast
160 met onze toen 'nieuwe' auto. Hij kon nog wel harder, maar had geen zin in een boete..
Gast- Gast
199, hij ging niet harder...helaas
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
235! en dat vond ik echt dood eng en wil ik niet meer meemaken!
Gast- Gast
Ik denk zo 130/140 op de snelweg richting Zwolle toen het heel rustig was. Ik wil nog best eens harder rijden, lijkt me wel leuk :-)! Even de auto testen...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ongeveer 130, en dan wel legaal in Nederland (op zo'n nieuw stuk waar het sinds kort mag), en ook zoiets in Duitsland. Maar eigenlijk is 120/125 wel een beetje de max met onze auto, ga je harder dan rijdt het echt niet fijn. En ik heb er eerlijk gezegd ook niet echt behoefte aan.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ongeveer 200 op de Duitse Autobahn. Vond ik trouwens eng hard, ondanks dat het middenin de nacht was en dus bijna verkeersvrij en de weg een recht stuk was. Hoe deden de dames die nog harder reden dat? Toch niet met 230 voorbij het andere verkeer zoeven?
Gast- Gast
Ik snap de lol niet zo van zo hard rijden. Mijn hardste is dan ook 140.
Gast- Gast
Puggle schreef:235! en dat vond ik echt dood eng en wil ik niet meer meemaken!
Waarom deed je het dan?
Gast- Gast
Twellie schreef:Ongeveer 200 op de Duitse Autobahn. Vond ik trouwens eng hard, ondanks dat het middenin de nacht was en dus bijna verkeersvrij en de weg een recht stuk was. Hoe deden de dames die nog harder reden dat? Toch niet met 230 voorbij het andere verkeer zoeven?
In Duitsland wel ja, daar rij ik gewoon met het overige verkeer mee en haal dus ook gewoon in.
In nederland doe ik dat ook, maar dan niet met 220. Nederland is max 140 denk ik.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
136 waar je maar 100 mocht...*flits*
En helemaal mijn hardst gereden snelheid is 160 ongeveer...vond ik hard zat
En helemaal mijn hardst gereden snelheid is 160 ongeveer...vond ik hard zat
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Fauve schreef:55 km per uur, en daar ben ik heel trots op hahaha (heb 3 lessen gehad ofzo ). En ik vond het vet hard
Toch grappig, ik had mijn eerste rijles en reed binnen 5 minuten al 75 km p/u in de bebouwde kom.
De instucteur vroeg toen.. Hoe hard mag je hier?
Het Hardste is 190 geweest, ik rij vaak 150/160 als ik nachtdienst heb. In het weekend is er nauwelijks verkeer.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Zelf, 125 denk ik en terwijl ik naast mijn vriend zat 170.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Patriesje schreef:
Een paar weken geleden heeft mijn vriend eventjes gas geven door Duitsland een uur lang 190 gereden (auto was begrens op 190) terwijl ik lag te slapen en toen ik wakker werd reden we langs een politieauto met die snelheid... maar ja daar mag dat gewoon
Voor zover ik weet wordt het in Duitsland gedoogd. Maar als je een ongeluk krijgt en je rijdt veel te hard wordt zeker wel naar de snelheid gekeken.
Ik heb nooit harder als 160 gereden. Zelf met een citroën saxo, van de berg af in Duitsland. Er zat een auto voor mij op de linker weghelft die steeds 120 reed en dan weer 100 en dan weer 140, behoorlijk irritant dus. Op een gegeven moment was ik het zo zat, dus ik die auto inhalen. Maar ja toen gingen we een berg/heuvel op en dat ging niet zo snel met onze saxo. Maar ik moet en zal die auto inhalen. Dus van de heuvel af ging het wel dus ineens reden we 160. Haalt ons links een audi in en die mensen hadden grote lol dat we zo hard konden met onze saxo. Nadat ik eindelijk die auto ingehaald had ben ik wel weer netjes 130 gaan rijden.
Milamber- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 115
Registratiedatum : 08-01-11
Mijn hoogst gereden snelheid is 200+ km per uur. Ik doe het nooit weer en de haast die ik destijds had lijkt nu zo nutteloos.
Gast- Gast
met mijn toyota starletje die ik toen nog had kwam ik volgens mij tot 150 km per uur.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
ABE schreef:Mijn hoogst gereden snelheid is 200+ km per uur. Ik doe het nooit weer en de haast die ik destijds had lijkt nu zo nutteloos.
doodeng.. dat zou ik echt nooit doen zo hard rijden.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Mijn hoogste snelheid was 200 km per uur op de Duitse auotbahn. Pfff hard joh en ook best wel eng!!!!
En heb een keer meegereden met een vriend van me op de TT baan in Assen. Nou volgens mij gingen we we 240 km per uur!!!! Heftig hoor!
En heb een keer meegereden met een vriend van me op de TT baan in Assen. Nou volgens mij gingen we we 240 km per uur!!!! Heftig hoor!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Theedoosje schreef:Puggle schreef:235! en dat vond ik echt dood eng en wil ik niet meer meemaken!
Waarom deed je het dan?
Ik zat ernaast, mijn pa wilde kijken hoe hard zijn nieuwe auto ging. Ja ik weet het dat was erg verantwoordelijk van hem. ik rij zelf altijd veilig 100,120
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Alina op ma 16 mei 2011 - 4:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
patjuhhh schreef:ABE schreef:Mijn hoogst gereden snelheid is 200+ km per uur. Ik doe het nooit weer en de haast die ik destijds had lijkt nu zo nutteloos.
doodeng.. dat zou ik echt nooit doen zo hard rijden.
Op dat moment leek elke seconde te tellen. Dus ik heb nooit bewust meegekregen dat ik zo hard heb gekregen. Althans, ik heb het op de teller zien staan, maar de snelheid niet bewust gevoeld...
Ik reed niet in mijn eigen auto, maar in de Golf van mijn moeder en haar vriend, en destijds, en dat is zeven á acht jaar geleden, bleek er van alles mis te zijn met de auto. Het bleek achteraf niet alleen onverantwoord om zo hard te rijden, de auto bleek ook nog eens compleet onverantwoord te zijn.
Maar ja, dat is achteraf. Ik ben goed geschrokken nadien en doe het nooit weer. Gelukkig haalt mijn auto die snelheid nooit. 150 is het hoogste wat ik ooit heb geprobeerd. Auto begint namelijk te trillen bij die snelheid en dus ga ik automatisch langzamer rijden.
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben jullie wel eens met een caravan gereden?
» Over eigen poes heen gereden! Verlamde staart!
» Snelheid woningverkoop eigen omgeving
» Sporthorloge - afstand en snelheid meten
» Harlopen, welke app voor afstand/snelheid meten?
» Over eigen poes heen gereden! Verlamde staart!
» Snelheid woningverkoop eigen omgeving
» Sporthorloge - afstand en snelheid meten
» Harlopen, welke app voor afstand/snelheid meten?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: