Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Harlopen, welke app voor afstand/snelheid meten?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Harlopen, welke app voor afstand/snelheid meten? Empty Harlopen, welke app voor afstand/snelheid meten?

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 6:53

Ik loop altijd met mijn iPod, met zo'n dingetje in mijn schoen die dan meet hoe ver je hebt gelopen. Alleen meet dat ding altijd grotere afstanden dan ik werkelijk heb gelopen (hij telt de stappen). Nu heb ik Runkeeper gedownload op mijn telefoon, die volgt met GPS waar ik heb gelopen en dan heb ik de afstand dus precies. Maar hij meet alleen in miles, en ik kan nergens vinden of hij ook in km kan meten. Weet iemand dit? Ik heb de gratis versie trouwens.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Harlopen, welke app voor afstand/snelheid meten? Empty Re: Harlopen, welke app voor afstand/snelheid meten?

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 7:11

Endomondo liep ik weleens mee. Vrij goede navigatie en je kan zelf instellen hoe je scherm eruitziet. Dus of je tijd/afstand/kc/snelheid wil zien..

Sorry, verkeerd gelezen. Ik dacht dat je vroeg of er nog andere loopapps waren nerd

Gast
Gast

Harlopen, welke app voor afstand/snelheid meten? Empty Re: Harlopen, welke app voor afstand/snelheid meten?

Bericht  Vlegel ma 9 jan 2012 - 7:12

In runkeeper kun je het ook omzetten naar kilometers.... Weet alleen uit mn hoofd even niet meer waar precies
Vlegel
Vlegel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11

Bericht  Marin ma 9 jan 2012 - 7:14

Kan je idd omzetten in runkeeper, gebruik ik ook in km.

Ik zal even voor je kijken waar.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Marin ma 9 jan 2012 - 7:15

In Runkeeper, ga rechtsonder naar Settings en daar staat Distance Unit en kan je het aanpassen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 7:15

Marin schreef:In Runkeeper, ga rechtsonder naar Settings en daar staat Distance Unit en kan je het aanpassen.
Super, dankje!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 7:15

Nicci schreef:Endomondo liep ik weleens mee. Vrij goede navigatie en je kan zelf instellen hoe je scherm eruitziet. Dus of je tijd/afstand/kc/snelheid wil zien..

Sorry, verkeerd gelezen. Ik dacht dat je vroeg of er nog andere loopapps waren nerd
Nee hoor, andere apps zijn ook prima! Ik zoek er een die fijn en eenvoudig werkt.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 9 jan 2012 - 7:17

Ik vind Runkeeper echt onwijs fijn!

Je kunt je eigen playlist gebruiken, je kunt ook een soort intervalprogramma zelf maken (a la Start to Run, maar dan zelf), dat ie dus 3 minuten rennen, 1 minuut wandelen en dat 10x ofzo, maar net wat je wilt, kan je allemaal zelf invullen. En ik vind het ook fijn dat ie tussendoor aangeeft hoeveel je hebt gelopen, hoe hard je gaat en hoeveel minuten er verstreken zijn. En natuurlijk de GPS met routekaartje (wat je eventueel op FB kunt posten).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro ma 9 jan 2012 - 7:26

Ik gebruikte die van Nike zelf, en dan niet degene die je koppelt aan dat ding in je schoen: maar gewoon de Nike app die ze gemaakt hebben. Werkte voor mij prima :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 2:12

Ik heb nu 2x gelopen met Runkeeper, ik vind hem ook echt heel fijn werken. Ik kan nu veel beter bijhouden wat de afstand is en welke snelheid ik haal. mijn Nike+ gaf altijd aan dat mijn rondje 10 km was, blijkbaar is het maar een kleine 9 km, dus die Nike+ is voor mij niet nauwkeurig genoeg.

De Nike app wil ik ook eens proberen, stuurt die je resultaten ook naar de website? Dat vond ik dan wel weer leuk aan de Nike+, dat al je resultaten worden bijgehouden en je dus kunt zien hoeveel km je in een jaar hebt gelopen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: