Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik wil oohook....

+24
RYW
Merai
Limburg85
M@niek
Pussycat
L!ND@
Dolphinne
Tania
Monte
ekjir@M
maiadebij
Mamsie
mickey
JD
VeryCherry
blauwwitrood
Susan
Kat1980
PapillonRose
Jelin
sandra
meisjesmama
moepie
Thunder
28 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Ik wil oohook.... - Pagina 4 Empty Re: Ik wil oohook....

Bericht  Kat1980 do 7 apr 2011 - 0:47

Pussycat: Ik had ook al heel snel na de bevalling van T kriebels, helemaal niet raar dus dat jij dat ook hebt. Gooi het er maar op dat het de hormonen zijn!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pussycat do 7 apr 2011 - 1:45

Haha dank je wel. Zijn die hormonen nog steeds niet uitgewerkt dan? Laughing
En iedereen maar zeggen dat je echt geen kinderen meer wilt als je een bevalling hebt gedaan...
Ik zal maar niks zeggen ze (familie en vrienden) verklaren me voor gek haha.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  M@niek do 7 apr 2011 - 3:07

Mama_van2 schreef:Als ik heel eerlijk ben zou ik om de 3 jaar wel een baby willen, heerlijk om zwanger te zijn, zo bijzonder, het eerste moment met je kindje, de kraamweek, al die lieve kleine kleertjes, het bezoek, de lieve kaartjes en ga zo maar door Very Happy maar om het alleen daarvoor te doen, nee dat gaat niet haha ....

Haha ik dacht echt precies hetzelfde! Alleen de aandacht al is zo leuk haha
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Limburg85 do 7 apr 2011 - 3:13

Ik mis nu al sommige dingen en weet zeker dat ik het nog een keer wil mee maken. Maar zullen vast nog wel de hormonen zijn Embarassed .
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 3:16

Haha Limburg een week geleden klonk je niet echt alsof je het zou gaan missen.

Ik had kort na de bevalling dat ik het er moeilijk mee had dat het achter de rug was, en dat ik er vaak aan moest denken en het graag nog een keer zou doen. Dat ebte wel weg, paar maanden later kwamen de echte "babykriebels".

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 do 7 apr 2011 - 3:18

Arden schreef:Haha Limburg een week geleden klonk je niet echt alsof je het zou gaan missen.

Ik had kort na de bevalling dat ik het er moeilijk mee had dat het achter de rug was, en dat ik er vaak aan moest denken en het graag nog een keer zou doen. Dat ebte wel weg, paar maanden later kwamen de echte "babykriebels".

Ik weet het, zelfs paar uur na de bevalling heb ik het nog gezegd maar mis idd de dingen, moeilijk mee dat dingen voorbij zijn, heeft een plekje nodig en genieten van nu.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Merai do 7 apr 2011 - 4:40

Ik heb ook de kriebels, dat is echt een onderbuik gevoel want als ik er rationeel over nadenk zijn we er nog niet aan toe maar kriebel kriebel smile. Nog een paar jaar wachten haha en ondertussen genieten van de verhalen hier.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Kat1980 do 7 apr 2011 - 23:22

Pussycat schreef:Haha dank je wel. Zijn die hormonen nog steeds niet uitgewerkt dan? Laughing
En iedereen maar zeggen dat je echt geen kinderen meer wilt als je een bevalling hebt gedaan...

Nee de hormonen zijn nog steeds niet uitgewerkt Wink
De pijn van een bevalling en van weeen was ik beide keren zo vergeten. Ik weet dat het pijn heeft gedaan, maar echt niet meer hoe erg. Ik vind het dus echt zo dat je die pijn vergeten bent zodra je je kindje vast hebt.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pussycat vr 8 apr 2011 - 0:10

Kat1980 schreef:
Pussycat schreef:Haha dank je wel. Zijn die hormonen nog steeds niet uitgewerkt dan? Laughing

De pijn van een bevalling en van weeen was ik beide keren zo vergeten. Ik weet dat het pijn heeft gedaan, maar echt niet meer hoe erg. Ik vind het dus echt zo dat je die pijn vergeten bent zodra je je kindje vast hebt.

Very Happy
Ja gek hé hoe snel je dat weer vergeten bent. Ik weet ook wel dat het pijn deed... maar voor mijn gevoel was dat maar even en toen had ik haar al in mijn armen en de pijn was weg Laughing
Echt grappig hoe dat werkt. Gelukkig maar ook...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Kat1980 vr 8 apr 2011 - 0:15

Pussycat schreef:
Kat1980 schreef:

Very Happy
Ja gek hé hoe snel je dat weer vergeten bent. Ik weet ook wel dat het pijn deed... maar voor mijn gevoel was dat maar even en toen had ik haar al in mijn armen en de pijn was weg Laughing
Echt grappig hoe dat werkt. Gelukkig maar ook...

Inderdaad! Anders zou dit topic heten "Ik wil nooit meer" :P
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  RYW vr 8 apr 2011 - 0:50

Ik sluit ook maar even aan. Ik wil eerst weer gaan samenwonen, daar even aan wennen allemaal, en als alles op de rails is toch maar eens die mirena eruit smile

Dat is de rationele kant. De emotionele/hormonale kant zegt NU die mirena eruit!!! Wegwegwegwegweg ermee! Wink

Maar het is denk ik beter om de rationele koers te volgen. Gelukkig wil mijn vriend dat ook en wil hij er ook nog Ă©Ă©n. Maar ik zit ergens wel met leeftijdsverschil in mijn maag, tussen a) mijn vriend en het toekomstige kindje (vriend is nu 40) en b) de kinderen en het toekomstige kindje (mijn zoons zijn 6 en 3, zijn zoontje is 2). Maar goed, dat is geen reden om dingen te doen waar we nog niet klaar voor zijn.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 5:04

Hoop niet dat ik weer heel snel de kriebels krijg (zit wel in de familie namelijk Wink ).

Zeg nu al: Dit is echt niet de laatste zwangerschap! Die kindjes voelen bewegen in je buik is zo mooi.

Kom er over een paar weken en tijdens de bevalling vast nog wel op terug...

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose vr 8 apr 2011 - 5:53

PM: Tijdens de zwangerschap kom je er misschien nog wel op terug (ligt eraan hoe alles gaat natuurlijk), tijdens de bevalling vast en zeker Wink

Maar gelukkig vergeet je dat heel snel weer. Nou ja, gelukkig? Ik hoop wel ooit het gevoel te hebben dat ik echt klaar ben met kinderen Laughing Want ik vind het nu zo leuk dat ik er wat mij betreft nog wel 10 zou willen (bij wijze van spreken hoor :P ).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Parisienne vr 8 apr 2011 - 6:15

PapillonRose schreef:Maar gelukkig vergeet je dat heel snel weer. Nou ja, gelukkig? Ik hoop wel ooit het gevoel te hebben dat ik echt klaar ben met kinderen Laughing Want ik vind het nu zo leuk dat ik er wat mij betreft nog wel 10 zou willen (bij wijze van spreken hoor :P ).

+1! Ik zou ook graag nog minimaal een kindje willen. Heb alles (waarschijnlijk weer een moeilijke/zware zwangerschap en een bevalling) ervoor over om het nog een keer mee te maken! Ik mis sommige dingen nu echt al wel. Al hoop ik, net als PapillonRose, dat het gevoel 'nu is het genoeg' ook ooit gaat komen! Wink

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 6:44

Ik hoop ook weer de kriebels sinds kort Wink eerst maar eens kijken wanneer ik een vast contract ga krijgen, en dan willen we wel voor een 2e gaan.

Gast
Gast

Bericht  LindaK vr 8 apr 2011 - 6:54

Ik heb die kriebels ook, heel erg smile
Helemaal sinds m'n miskraam, een paar weken geleden...
Ik tel nog net niet de dagen af naar m'n vruchtbare periode, haha!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937

Bericht  Annie24 vr 8 apr 2011 - 7:11

Ben ik dan zo raar dat ik niet meer wil Embarassed Althans, zwanger zijn wel hoor, want dat vond ik geweldig! Maar de bevalling en de periode daarna (nu dus) wil ik niet nog een keer meemaken. Ik weet dat de kans dat het bij een volgende heel anders zal lopen groot is, maar tot nu toe overwint de angst dat alles vanaf de bevalling nog een keer zo zal gaan.

Mijn bevalling zelf vond ik al geen pretje: ik kwam direct in een weenstorm terecht zonder voortekenen en 7 uurtjes later lag Y. op mijn buik. Tussendoor nog migraine aanvallen gehad, dus van de 7 uurtjes kan ik me maar 30 minuutjes herinneren: de 1e 15 minuten toen ik nog geen migraine had en de laatste 15 minuten toen ik mocht persen. Daar tussenin is alles blanco Rolling Eyes Toen nog 3 dagen in het ziekenhuis gelegen en zonder verdoving een curretage gehad omdat er nog wat resten inzaten. Verschrikkelijk vond ik het!

Met Y. loopt ook niet alles op rolletjes: de 1e week was alles nog koek en ei. Maar vanaf week 2 is Y. van 's morgens vroeg tot 's avonds laat aan het krijsen. Zo erg dat hij vanaf afgelopen woensdag tm vandaag in het ziekenhuis gelegen om alles te checken en ons wat rust te geven. Daar was hij natuurlijk een voorbeeldig patientje, maar nu thuis begint het weer opnieuw Cry

Nee, voor mij dus nooit meer Embarassed
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 7:19

Annie24 schreef:

Met Y. loopt ook niet alles op rolletjes: de 1e week was alles nog koek en ei. Maar vanaf week 2 is Y. van 's morgens vroeg tot 's avonds laat aan het krijsen. Zo erg dat hij vanaf afgelopen woensdag tm vandaag in het ziekenhuis gelegen om alles te checken en ons wat rust te geven. Daar was hij natuurlijk een voorbeeldig patientje, maar nu thuis begint het weer opnieuw Cry

Haha dat had zo mijn verhaal kunnen zijn....maar wees gerust, ook daar komt een eind aan smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 8:12

Ik wil ook.. maar ik wacht op mijn vriend.. (de komende 3/4/5 jaar Sad )

Gast
Gast

Bericht  JD vr 8 apr 2011 - 14:12

ik geloof dat ik de waarde van een vast contract een beetje onderschat...
Iedereen om me heen zegt dat je ab-so-luut niet aan kids moet beginnen zolang je geen vast contract hebt, terwijl ik zoiets heb van "ach, zolang ik mijn werk goed doe ontslaan ze me toch niet om een zwangerschap?" en daarbij ... dan zoek ik wel een andere baan in het ergste geval?
Ik heb net een nieuwe baan, heb ze in mijn gesprek al duidelijk gemaakt dat ik nou eenmaal bijna 26 ben, en binnen nu en niet al te lange tijd voor een kindje wil gaan....

Daarbij denk ik....dan moeten ze geen meid van 26 aannemen die vertelt dat ze net een nieuw huis heeft etc...maar een meisje van 19? Ik heb nu een halfjaar contract, die wil ik sowieso afwachten, en daarna...sja...kweetnie.

Maar ik geloof dat zo'n vast contract dus toch wat belangrijker is dan dat ik denk...wat is jullie mening daarover?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 16:19

Nou als ik 26 zou zijn en een werkgever zou vragen of ik kinderen wil, ben ik daar niet verplicht om op te antwoorden en zou ik zoiets antwoorden als: dat lijkt me niet relevant, waarom wilt u dat weten?
En uit mezelf zou ik dat ook nooit aangeven, ik weet niet hoor, vind een beetje dom, je moet jezelf toch verkopen, waarom zou je dan dingen naar voren brengen waarvan je van te voren al weet dat je het gaat verpesten?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 19:10

Nou blijkbaar heeft ze het niet voor zichzelf verpest want ze heeft toch de baan, Yasmin.

Ik geloof ook niet meer zo in vaste contracten als dat ik eerder deed. Ook dat kan mis gaan. Het zou mij er niet van weerhouden om voor een kindje te gaan in ieder geval.

Gast
Gast

Bericht  RYW vr 8 apr 2011 - 19:23

Ik ben tot twee keer toe zwanger geweest terwijl ik een tijdelijk contract had. De eerste keer kostte het me mijn baan (met een lulsmoes natuurlijk) en de tweede keer niet. Toen is mijn jaarcontract verlengd met een half jaar zodat ze hoed konden beoordelen of ik functioneerde (ik was tenslotte een paar maanden van dat jaar uit de running) en daarna is mijn contract omgezet naar een vast contract.

Ik denk ook dat het afhangt van hoe vervangbaar je bent en hoe sympathiek je werkgever is.

Ik zou het er liever niet op gokken nu zonder vaste baan, maar ik heb natuurlijk ook nog 2 andere kindjes waar ik financieel voor verantwoordelijk ben. Maar als we straks samenwonen is het anders. Mijn vriend heeft pas een bedrijf gestart en dat begint nu te lopen. Als dat op de rails is zijn we minder afhankelijk van mijn inkomen, en dan zou ik het eerder doen.

Ik denk best dat werkgevers incalculeren of je aan de kinderen wil, zeker in de sector waarin jij werkt, Marietje. En dat ze je de baan gegeven hebben is bemoedigend. Maar ik begrijp dat jullie die inkomsten ook echt wel nodig hebben, dus ik zou de gok niet nemen zelf.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Mamasapje vr 8 apr 2011 - 21:16

De echte kriebels zijn er nog niet helaas..( al hoewel, na de foto's van de meiden van MamaRosa;) )Dat we ooit een kwartetje willen is wel duidelijk.. Hoe , wat en wanneer ... geen idee! Net als RYW zit ik wel met het leeftijdsverschil, de oudste is nu bijna 5 en zal zeker al 6 zijn of misschien nog wel ouder als er nog een broertje of zusje bij komt. Ik scheel zelf met mijn jongste zusje 6.5 jaar en ik heb tijdens mijn kinderjaren weinig tot niets aan haar gehad. Pas sinds ze een jaar of 16/17 is weer.

Ik heb nog steeds geen cyclus na de bevalling dus daar is het eerst op wachten. We gebruiken geen anticonceptie maar door ons estafette-leven is een kans op een zwangerschap ook wel erg laag haha...

Ivm contracten: Ik werkte bij O.livier op uitzendbasis en mocht gewoon ook na mijn verlof terugkomen. Ze wisten wel dat ik al 2 kinderen had toen ik hier kwam werken en als collega's vroegen of we compleet waren meldde ik altijd dat ik het liefst wel 4 kinderen zou willen. Nu is dat dus ook meteen duidelijk Wink. Ik denk zolang je open en eerlijk bent, je werk goed doet dat het allemaal wel goed komt. Het wachten op een vast contract zou ik niet doen. Het kan tegenwoordig lang duren voor je dat krijgt ( ik werk hier nu 2 jaar en heb sinds begin deze maand een half jaar contract gekregen - deze mag maximaal 2 jaar lang worden verlengd, daarna wordt het een onbepaalde tijd contract - dan was ik dus 4 jaar verder geweest voor er een kindje zou kunnen komen.. )
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

Permissies van dit forum: