Ik wil oohook....
+24
RYW
Merai
Limburg85
M@niek
Pussycat
L!ND@
Dolphinne
Tania
Monte
ekjir@M
maiadebij
Mamsie
mickey
JD
VeryCherry
blauwwitrood
Susan
Kat1980
PapillonRose
Jelin
sandra
meisjesmama
moepie
Thunder
28 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ik wil oohook....
Moet je voorstellen hoe het is als iemand die kriebels al bijna tien jaar heeft, 3,5 jaar probeert en nul kinderen heeft
Sterkte met wachten dames!
Gast- Gast
Ik heb ook wel een klein beetje kriebels! Maar niet genoeg om er nu alweer voor te willen gaan hoor. Wel genoeg om te weten dat ik in de toekomst nog graag een kindje erbij zou willen als het me gegund is. Voorlopig wil ik echter eerst genieten van mijn kleine meisje en mijn studie afmaken, op zijn vroegst wil ik eind volgend jaar eens kijken hoe het er dan voor staat. Plus dat ik ook eerst nog een vent moet vinden En daar wil ik ook eerst goed wat mee opbouwen voordat we gaan kijken of we voor een kindje kunnen gaan.
@Tea-Leaf: Het zal vast niet gemakkelijk voor je zijn, ik hoop zo dat je in de toekomst een kindje mag krijgen
@Tea-Leaf: Het zal vast niet gemakkelijk voor je zijn, ik hoop zo dat je in de toekomst een kindje mag krijgen
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Tea-Leaf,
Ik beken, met schaamte, dat ik ook baby kriebels heb. Ik droom erover en alles. Ook ik word er gek van. En ik wil het nu natuurlijk helemaal niet!
Ik beken, met schaamte, dat ik ook baby kriebels heb. Ik droom erover en alles. Ook ik word er gek van. En ik wil het nu natuurlijk helemaal niet!
Gast- Gast
Hier ook de babykriebels, terwijl mijn jongste nog een ukkie is Misschien zijn het bij mij ook nog wel de hormonen hoor.
Als ik hier 's ochtends met wallen onder mijn ogen opsta, omdat we hier weer een waardeloze nacht hebben gehad, vraagt mijn vriend ook altijd of ik echt nog wel een derde wil. Het is raar, die gebroken nachten zijn echt waardeloos, maar toch zou ik het zo weer doen (over een aantal jaar dan wel te verstaan).
Mijn vriend vind het wel goed zo, dus waarschijnlijk komt er ook geen derde. Tenzij hij van mening veranderd uiteraard!
Als ik hier 's ochtends met wallen onder mijn ogen opsta, omdat we hier weer een waardeloze nacht hebben gehad, vraagt mijn vriend ook altijd of ik echt nog wel een derde wil. Het is raar, die gebroken nachten zijn echt waardeloos, maar toch zou ik het zo weer doen (over een aantal jaar dan wel te verstaan).
Mijn vriend vind het wel goed zo, dus waarschijnlijk komt er ook geen derde. Tenzij hij van mening veranderd uiteraard!
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Ik wilde altijd heel graag vier kinderen, maar ik ben bang dat het niet meer gaat gebeuren. Heb soms nog wel stiekem hoop op een derde, ooit, maar ik denk dat ik niet te hard moet hopen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Ik wilde altijd heel graag vier kinderen, maar ik ben bang dat het niet meer gaat gebeuren. Heb soms nog wel stiekem hoop op een derde, ooit, maar ik denk dat ik niet te hard moet hopen.
Waarom denk je dat je niet te hard moet hopen? Wil Dion geen derde of zijn er andere bezwaren (als je dat wil delen dan natuurlijk)?
Gast- Gast
Dion wil waarschijnlijk geen derde en het zou op dit moment sowieso te zwaar zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan, ik had bij jou altijd een gezinnetje in gedachten zoals het er nu uitziet. Jammer dat het gezinnetje dat je zou willen waarschijnlijk niet gaat lukken.
Gast- Gast
Het is ook niet dat ik enorm eronder zou lijden als ik geen derde (en vierde) kind meer zou krijgen, het is meer als er nu iemand in mijn omgeving zwanger is of ik lees hier over zwangere dames, dat ik dan denk: ik zou het toch wel heel leuk vinden als het in de toekomst nog een keer zou gebeuren.
Als het niet gebeurt dan zijn we zeer gezegend met de twee kinderen die we hebben.
Als het niet gebeurt dan zijn we zeer gezegend met de twee kinderen die we hebben.
Susan- Lady Post-a-lot
Tea-Leaf schreef:Moet je voorstellen hoe het is als iemand die kriebels al bijna tien jaar heeft, 3,5 jaar probeert en nul kinderen heeft
+1
@Tea:
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Bij mij kriebelt het ontzettend, helemaal nu ik net mijn neefje heb gezien en heerlijk twee uur met hem op de arm heb gezeten
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Rataplan schreef:Klopt helemaal hoor Lies, maar ik heb nog echt het gevoel dat ik nog niet 'klaar' ben. Als ik bijv. een foto zie van mijn jongens met ons neefje op schoot, dan denk ik já, zo moet het zijn. Hun met z'n tweetjes voelt gewoon zo niet af. Misschien slijt dat gevoel nog wel hoor met de tijd.
Dat gevoel heb ik ook idd... ik zie ons echt niet met meer dan vier kinderen maar tot 4 zou ik wel leuk vinden. Als de derde ook bevalt in elk geval maar we hebben het hier wel over een jarenplan, ik ga eerst écht écht écht mn studie afmaken (zei ik na de eerste ook maar nu doe ik het echt haha).
Gast- Gast
Ik heb ook het gevoel dat we nog niet klaar zijn en dat dat bij een 2e misschien ook niet zo is. Ik mag alleen hopen dat ik een gezond tweede kindje krijg, dat maakt het allemaal best moeilijk. Je hebt de wens tot een groot gezin, maar je weet dat het waarschijnlijk niet mogelijk gaat worden. Het lijkt me heerlijk om onbezorgd zwanger te kunnen worden en je jezelf af te kunnen vragen 'zullen we voor een 3e gaan?' zonder ziekenhuisbezoeken en veel zorgen.
Haha, die studie Arden Volgens mij heb jij er straks 4 eer je afgestudeerd bent . Hoe lang moet je nu nog?
Haha, die studie Arden Volgens mij heb jij er straks 4 eer je afgestudeerd bent . Hoe lang moet je nu nog?
Gast- Gast
heel herkenbaar.
hier rammelen de eierstokken al maaaaaaanden.. maar voor ons is het gewoon slimmer om nog even te wachten. wij wonen hier nu een jaar, en er zijn nog wat dingen in huis die eerst af moeten, waaronder de hele achtertuin. daarbij zullen we een andere auto moeten, en willen we financieel even wat reserves hebben....dus hier wordt het op zn vroegst 1 januari 2012....wat klinkt dat toch ver weg....
hier rammelen de eierstokken al maaaaaaanden.. maar voor ons is het gewoon slimmer om nog even te wachten. wij wonen hier nu een jaar, en er zijn nog wat dingen in huis die eerst af moeten, waaronder de hele achtertuin. daarbij zullen we een andere auto moeten, en willen we financieel even wat reserves hebben....dus hier wordt het op zn vroegst 1 januari 2012....wat klinkt dat toch ver weg....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Isabella schreef:Kan dit topic beter niet openen......
Muhahah ik ook niet!! Ik hoop niet dat ik nog vijf jaar die kriebels hou!
Gast- Gast
Fauve, ben jij wie ik denk dat je bent??
Ik vind het echt vervelend voor de meiden die niet op een natuurlijke manier zwanger kunnen worden. Niet dat ik dan geen 'recht' heb op dit gevoel maar het geeft toch wel altijd wat perspectief.
Giacomo, ik hoef nog maar tot juli 2012 dus 15 maanden. Moet ik wel heel hard mn best doen wil ik in die tussentijd nog 2 kinderen erbij krijgen hoor haha.
Ik vind het echt vervelend voor de meiden die niet op een natuurlijke manier zwanger kunnen worden. Niet dat ik dan geen 'recht' heb op dit gevoel maar het geeft toch wel altijd wat perspectief.
Giacomo, ik hoef nog maar tot juli 2012 dus 15 maanden. Moet ik wel heel hard mn best doen wil ik in die tussentijd nog 2 kinderen erbij krijgen hoor haha.
Laatst aangepast door Arden op di 5 apr 2011 - 6:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Volgens mij ging daar wat misArden schreef:Fauve, ben jij wie je denkt dat ik ben??
Enne... 2 kinderen vóór juli 2012 kan hoor, kijk maar naar MamaRosa, ProudMama, Coco
Sterkte met de kriebels allemaal! Ik heb ze ook heel lang gehad, en ben nu zwanger van de eerste. Als het aan mijn vriend ligt, is dit meteen de laatste, maar ik hoop dat hij nog bijdraait
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Haha Mickey ik ga het even veranderen. Vannacht amper geslapen door de kinderen, dat werkt ook wel goed tegen die kriebels moet ik zeggen
Gast- Gast
Arden schreef:Haha Mickey ik ga het even veranderen. Vannacht amper geslapen door de kinderen, dat werkt ook wel goed tegen die kriebels moet ik zeggen
nee ze is niet wie jij denk ik denkt. Ze is niet E
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Arden schreef:Forumnaam E.? Ik bedoelde nl voormalig forumnaam D.
Dan klopt t wel.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Hahaha gaat dit over mij? Ik ben inderdaad voormalig forumnaam D. Dat klinkt als een geheim agent
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: