Ik wil oohook....
+24
RYW
Merai
Limburg85
M@niek
Pussycat
L!ND@
Dolphinne
Tania
Monte
ekjir@M
maiadebij
Mamsie
mickey
JD
VeryCherry
blauwwitrood
Susan
Kat1980
PapillonRose
Jelin
sandra
meisjesmama
moepie
Thunder
28 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ik wil oohook....
Toen N een maand of 5 was en we nog midden in de gebroken nachten zaten kriebelde het alweer voor een 2e (helemaal toen mijn nichtje vertelde zwanger te zijn dacht ik ook "ik wil oohook!") Toen N 11 maanden was, was ik zwanger van J.
Wij (ik vooral) willen ook graag een derde, maar het liefst als N en J wat groter zijn en ik nog echt een keer volop kan genieten van de zwangerschap en de baby. Als N en J dan op school zitten, dan heb ik veel meer tijd om echt te genieten!
Maar soms, heel soms denk ik.... voor dat J op school zit, dat duurt nog wel even... 4 is misschien ook wel heel erg leuk
Wij (ik vooral) willen ook graag een derde, maar het liefst als N en J wat groter zijn en ik nog echt een keer volop kan genieten van de zwangerschap en de baby. Als N en J dan op school zitten, dan heb ik veel meer tijd om echt te genieten!
Maar soms, heel soms denk ik.... voor dat J op school zit, dat duurt nog wel even... 4 is misschien ook wel heel erg leuk
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Maia dat was hier ook zo idd.. hier kriebelde het ook na een paar maanden weer, na ruim 8 gingen we er weer voor en toen de oudste 9 maanden was, was ik alweer zwanger.
Fauve, dit ging over jou ja haha.
Fauve, dit ging over jou ja haha.
Gast- Gast
Hier waren de kriebels er ook al heel snel weer maar ik wil nog wel even wachten. Ik wil liever niet nog een keer in de winter/najaar bevallen omdat ik het thuis zitten in die tijd helemaal niks vind, J. is eind september geboren en ik werd gewoon echt een beetje depressief van dat druilerige herfstweer...
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
ekjir@M schreef:Hier waren de kriebels er ook al heel snel weer maar ik wil nog wel even wachten. Ik wil liever niet nog een keer in de winter/najaar bevallen omdat ik het thuis zitten in die tijd helemaal niks vind, J. is eind september geboren en ik werd gewoon echt een beetje depressief van dat druilerige herfstweer...
Ja zeker dat had ik ook wel hoor! J is 1 sept geboren en ik ging half januari weer werken, maar ik was het thuis zitten ook echt zat. Het was ook echt binnen zitten, want het weer zat niet mee!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Ik voel me bijna abnormaal dat ik denk dat ik ab-so-luut géén tweede meer wil, haha maar wel leuk om te zien dat forummers weer zwanger zijn van de 2e!
Gast- Gast
maiadebij schreef:ekjir@M schreef:Hier waren de kriebels er ook al heel snel weer maar ik wil nog wel even wachten. Ik wil liever niet nog een keer in de winter/najaar bevallen omdat ik het thuis zitten in die tijd helemaal niks vind, J. is eind september geboren en ik werd gewoon echt een beetje depressief van dat druilerige herfstweer...
Ja zeker dat had ik ook wel hoor! J is 1 sept geboren en ik ging half januari weer werken, maar ik was het thuis zitten ook echt zat. Het was ook echt binnen zitten, want het weer zat niet mee!
Ja dat heb ik ook idd!! De oudste is van maart en dat was veel fijner dan het najaar, ik heb met hem ook veel meer gewandeld dan met haar, het weer was toen gewoon echt niet lekker genoeg.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik voel me bijna abnormaal dat ik denk dat ik ab-so-luut géén tweede meer wil, haha maar wel leuk om te zien dat forummers weer zwanger zijn van de 2e!
ik ben ook klaaaar!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Nee joh, maak er gewoon een 4e bij!Mamsie schreef:Storm schreef:Ik voel me bijna abnormaal dat ik denk dat ik ab-so-luut géén tweede meer wil, haha maar wel leuk om te zien dat forummers weer zwanger zijn van de 2e!
ik ben ook klaaaar!
Gast- Gast
Storm schreef:Nee joh, maak er gewoon een 4e bij!Mamsie schreef:Storm schreef:Ik voel me bijna abnormaal dat ik denk dat ik ab-so-luut géén tweede meer wil, haha maar wel leuk om te zien dat forummers weer zwanger zijn van de 2e!
ik ben ook klaaaar!
jij wilt mij dood hebben he?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Storm schreef:Ik voel me bijna abnormaal dat ik denk dat ik ab-so-luut géén tweede meer wil, haha maar wel leuk om te zien dat forummers weer zwanger zijn van de 2e!
Waarom wil jij maar 1 kindje Storm? Ik wil ook misschien nog steeds maar 1 kindje. Denk dat een groot gezin sowieso niet voor mij weggelegd is, dat zie ik gewoon niet erg zitten. Nou weet ik zelf hoe fijn het is om een broertje of zusje te hebben dus misschien ga ik uiteindelijk voor twee kinderen, maar meer denk ik niet.
Gast- Gast
Om verschillende redenen wil ik geen tweede kindje. Mijn bevalling was ontzettend naar verlopen (totaal ruptuur) en daarbij had ik het gevoel dat ik tijdens de zwangerschap en kraamtijd mezelf 'kwijt' was. Ik wil dit niet meer meemaken zo. Daarbij is onze situatie op dit moment absoluut niet stabiel en zou het niet slim zijn om weer zwanger te worden.Marin schreef:Storm schreef:Ik voel me bijna abnormaal dat ik denk dat ik ab-so-luut géén tweede meer wil, haha maar wel leuk om te zien dat forummers weer zwanger zijn van de 2e!
Waarom wil jij maar 1 kindje Storm? Ik wil ook misschien nog steeds maar 1 kindje. Denk dat een groot gezin sowieso niet voor mij weggelegd is, dat zie ik gewoon niet erg zitten. Nou weet ik zelf hoe fijn het is om een broertje of zusje te hebben dus misschien ga ik uiteindelijk voor twee kinderen, maar meer denk ik niet.
Hartstikke leuk hoor, baby's, maar dan wel van een ander ik zou geen 2e kindje meer aankunnen.
Gast- Gast
Dat lijken me allemaal hele goede redenen inderdaad. En mocht je je ooit nog bedenken: Je bent nu nog zo jong, het zou altijd nog kunnen. En anders heb je een prachtig kind en begrijp ik die redenen helemaal.
Ik ben zelf best wel bang dat ik het niet aan zou kunnen. Maar denk dat ik uiteindelijk voor twee kinderen zou gaan, als me dat gegund is, en m'n toekomstige man is het er mee eens
(Grappig genoeg zag ik mijzelf vanaf m'n 16e al als single mom met 1 klein meisje haha, dat was echt mijn droombeeld haha)
Ik ben zelf best wel bang dat ik het niet aan zou kunnen. Maar denk dat ik uiteindelijk voor twee kinderen zou gaan, als me dat gegund is, en m'n toekomstige man is het er mee eens
(Grappig genoeg zag ik mijzelf vanaf m'n 16e al als single mom met 1 klein meisje haha, dat was echt mijn droombeeld haha)
Gast- Gast
Tsja, dat jong zijn en de kinderwens opschuiven...als ik al een tweede wil, wil ik er geen groot leeftijdsverschil tussen zitten. Ik heb zelf niet het gevoel dat een broer of zus meerwaarde heeft zeg maar, als ik naar mijn eigen situatie kijk dan.
Achja we zien het wel, op dit moment moet ik er niet aan denken om zwanger te worden.
Achja we zien het wel, op dit moment moet ik er niet aan denken om zwanger te worden.
Gast- Gast
Arden schreef:maiadebij schreef:ekjir@M schreef:Hier waren de kriebels er ook al heel snel weer maar ik wil nog wel even wachten. Ik wil liever niet nog een keer in de winter/najaar bevallen omdat ik het thuis zitten in die tijd helemaal niks vind, J. is eind september geboren en ik werd gewoon echt een beetje depressief van dat druilerige herfstweer...
Ja dat heb ik ook idd!! De oudste is van maart en dat was veel fijner dan het najaar, ik heb met hem ook veel meer gewandeld dan met haar, het weer was toen gewoon echt niet lekker genoeg.
Ik ging begin januari weer aan het werk. Misschien scheelt het ook dat J. 4 weken te vroeg was dus ik heb 14 weken na m´n bevalling thuis gezeten... Na 6 weken heb ik zelfs m´n baas opgebeld of ik niet af en toe een ochtendje mocht komen werken
Voorjaar/zomer is gewoon een veel mooiere tijd... Ik heb ook 4 weken bouwvak in de zomer, het zou helemaal lekker zijn als dat nog aan m´n verlof vast zit
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Marin schreef:Dat lijken me allemaal hele goede redenen inderdaad. En mocht je je ooit nog bedenken: Je bent nu nog zo jong, het zou altijd nog kunnen. En anders heb je een prachtig kind en begrijp ik die redenen helemaal.
Te veel Gilmore Girls gekeken?
Laatst aangepast door Monte op di 5 apr 2011 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Tsja, dat jong zijn en de kinderwens opschuiven...als ik al een tweede wil, wil ik er geen groot leeftijdsverschil tussen zitten. Ik heb zelf niet het gevoel dat een broer of zus meerwaarde heeft zeg maar, als ik naar mijn eigen situatie kijk dan.
Tja, ik heb zelf alleen maar goede ervaringen, en ik heb ze met zo ongeveer elke leeftijd
Maar inderdaad, ik begrijp je wel
Gast- Gast
Ja, ik wil ook:D. Maar op dit moment even niet zo handig. Maar waarschijnlijk gaan we er eind dit jaar/begin volgend jaar wel voor. Dus ik heb iets om naar uit te kijken in ieder geval!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Monte schreef:Marin schreef:Dat lijken me allemaal hele goede redenen inderdaad. En mocht je je ooit nog bedenken: Je bent nu nog zo jong, het zou altijd nog kunnen. En anders heb je een prachtig kind en begrijp ik die redenen helemaal.
Teveel gilmore girls gekeken?
Haha nee toen ik 16 was, was dat nog niet op tv, of keek ik het iig niet Maar dat is wel een goed voorbeeld ja haha! Helaas is dat niet echt de realiteit.
Gast- Gast
Marin schreef:Monte schreef:Marin schreef:Dat lijken me allemaal hele goede redenen inderdaad. En mocht je je ooit nog bedenken: Je bent nu nog zo jong, het zou altijd nog kunnen. En anders heb je een prachtig kind en begrijp ik die redenen helemaal.
Teveel gilmore girls gekeken?
Haha nee toen ik 16 was, was dat nog niet op tv, of keek ik het iig niet Maar dat is wel een goed voorbeeld ja haha! Helaas is dat niet echt de realiteit.
Nee idd,dat zou wel super zijn. Zo'n dorp waar iedereen vriendschappelijk met elkaar omgaat en dan zo'n geweldige moeder-dochter band.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Hier nog iemand met regelmatig baby-kriebels.
Maar zal voorlopig nog een tijdje moeten wachten.
Zowiezo eerst afstuderen, dan hopelijk gaan samenwonen en dan hopen dat mijn vriend er ook over een tijdje klaar voor is. Die ziet zich voorlopig echt nog niet als papa, al is hij wel gek op mijn zoontje.
Maar zal voorlopig nog een tijdje moeten wachten.
Zowiezo eerst afstuderen, dan hopelijk gaan samenwonen en dan hopen dat mijn vriend er ook over een tijdje klaar voor is. Die ziet zich voorlopig echt nog niet als papa, al is hij wel gek op mijn zoontje.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
blauwwitrood schreef:Tea-Leaf schreef:Moet je voorstellen hoe het is als iemand die kriebels al bijna tien jaar heeft, 3,5 jaar probeert en nul kinderen heeft
Sterkte met wachten dames!
+1
@Tea:
Lieve meis!!
Gast- Gast
@Storm: 1 kindje is ook al prachtig, je hebt geen verantwoording tegenover een ander over het aantal kinderen dat jullie willen.
Ik moet er momenteel ook niet aan denken om er meer dan 2 te krijgen, mocht het eindelijk lukken. 1 lijkt me al een enorm wonder! En een hand vol :p
Jij hebt veel te verduren gehad, dus ik vind het al knap hoe je het nu doet.
Ik moet er momenteel ook niet aan denken om er meer dan 2 te krijgen, mocht het eindelijk lukken. 1 lijkt me al een enorm wonder! En een hand vol :p
Jij hebt veel te verduren gehad, dus ik vind het al knap hoe je het nu doet.
Gast- Gast
Ik wil oohook!!! Maar mijn man nog niet.....Misschien begin volgend jaar? Dat vond ik wel een leuke en daar reageerde hij niet afwijzend op.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Vanmorgen op het kdv had ik er graag weer eentje mee willen nemen... Er stond zo'n lief meisje de hele tijd bij me, met vlechtjes en een snot neus..ze probeerde te springen en het was zo schattig.. haha! Erg!
Gast- Gast
Niet om iemand voor het hoofd te stoten natuurlijk...
Maar Pff ik zou ook al wel weer willen
Er zijn om mij heen ook alweer zoveel meiden zwanger... best erg eigenlijk hoe snel je na je bevalling alweer kriebels kunt hebben..slaat nergens op
Maar ze zijn er wel
Maar Pff ik zou ook al wel weer willen
Er zijn om mij heen ook alweer zoveel meiden zwanger... best erg eigenlijk hoe snel je na je bevalling alweer kriebels kunt hebben..slaat nergens op
Maar ze zijn er wel
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: