Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik wil oohook....

+24
RYW
Merai
Limburg85
M@niek
Pussycat
L!ND@
Dolphinne
Tania
Monte
ekjir@M
maiadebij
Mamsie
mickey
JD
VeryCherry
blauwwitrood
Susan
Kat1980
PapillonRose
Jelin
sandra
meisjesmama
moepie
Thunder
28 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Ik wil oohook.... Empty Ik wil oohook....

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 9:24

Ik word echt GEK van de babykriebels de laatste tijd... had ik echt niet verwacht maar ze zijn er toch echt weer.

Een paar maanden geleden vond ik het alleen maar "zielig" voor iemand dat diegene de babytijd in zou gaan, had het echt met ze te doen, al die gebroken nachten, gehuil, BV, etc... En nu, als ik een baby zie MOET ik ook, en het liefst NU! Zwanger zijn mis ik echt niet, een buik ook niet en nooit echt gemist ook, maar een baby...

Helaas blijft het hier voorlopig bij dromen!!!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil oohook.... Empty Re: Ik wil oohook....

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 9:24

Herkenbaar Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Thunder ma 4 apr 2011 - 9:25

+1

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 9:26

Irritant is het he... de vorige keer dat ik dit had gingen we gewoon binnen 3 maanden weer voor een kindje dus toen vond ik het niet zo lastig als nu. Maar nu kan het gewoon niet.

Willen jullie nog wel een derde of zijn de kriebels alleen bij jou?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 9:26

Heel herkenbaar. Ik wil ook weer een baby!!!

Gast
Gast

Bericht  Thunder ma 4 apr 2011 - 9:28

De kriebels zijn er momenteel alleen bij mij. Mijn man is er voorlopig even klaar mee en zegt nu zelfs helemaal geen kinderen meer te willen. Hopelijk voor mij draait hij nog bij...

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 9:29

Alex, jullie gingen er toch weer voor of niet?

Rataplan, dat is wel jammer dat je man niet meer wil, hopelijk draait hij inderdaad nog bij. Mijn vriend wilde tot voor kort ook echt niet meer, maar hij begint steeds meer bij te draaien nu en hij heeft het er wel eens over hoe het zou zijn, dus dat is wel een goed teken.

De namen heb ik al uitgezocht :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 9:30

Als ik heel eerlijk ben zou ik om de 3 jaar wel een baby willen, heerlijk om zwanger te zijn, zo bijzonder, het eerste moment met je kindje, de kraamweek, al die lieve kleine kleertjes, het bezoek, de lieve kaartjes en ga zo maar door Very Happy maar om het alleen daarvoor te doen, nee dat gaat niet haha ....

Gast
Gast

Bericht  Thunder ma 4 apr 2011 - 9:33

Dat komt bij hem vooral door het zwanger worden van de jongste en door het gedokter waar we momenteel inzitten met hem. We lopen met S.ven nog af en aan bij de kinderarts e.d. Mocht hij echt voor een derde willen gaan, dan gaan we niet meer het ziekenhuis in. Die derde komt vanzelf of niet. Dat is iig al 1 ding dat vast staat.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 9:36

Mamavan 2, Nee dat gaat niet idd haha... ik kan me ook niet voorstellen dat als wij ooit een derde zouden krijgen dat het dan de laatste keer zou zijn. Het is zo bijzonder allemaal en het stomme hier is, dat toen ik daar middenin zat, ik het niet echt besefte. Iedereen zegt "geniet ervan want het is zo voorbij dat ze zo klein zijn" maar dat is ook gewoon echt zo. Maar in die molen van voeden, verschonen, huishouden etc ben ik daar niet zo mee bezig geweest. Ik wil het dus gewoon nog een keer doen Wink

Rataplan, dat kan ik me idd voorstellen dat je daar al druk genoeg mee bent, met die zorgen, en dat een derde dan helemaal niet 'erbij kan'. Hoe gaat het nu met S.?

Gast
Gast

Bericht  Thunder ma 4 apr 2011 - 9:44

Arden, het nu wel goed met S.ven. Hij heeft momenteel een onderhoudskuur antibiotica van 2 maanden, in de hoop dat alle bacterieën een keer doodgaan. Hij blijkt nog een hartruis te hebben, maar zal daar waarschijnlijk wel overheen groeien. En hij zal in de toekomst buisjes krijgen en de amandelen zullen dan ook verwijderd worden. Verder is hij nog steeds erg klein (76 cm en 8560 gram) en liggen zijn groeihormoonwaarden onder gemiddeld. Dit kan echter nog alle kanten op gaan en voorlopig blijven we ook elke 3 maanden op controle gaan en wordt er bloedgeprikt. Een derde 'past' er nu echt niet bij. Eerst maar eens meer duidelijkheid over S.ven en dan zien we wel weer verder.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 9:49

Ik ook Embarassed
Maar niet verstandig. Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 9:56

Arden, je mag die van ons wel een nachtje lenen laughcry Kunnen wij even lekker bijslapen!

(En nu serieus; ik denk dat het hier bij twee gaat blijven. Na de eerste kriebelde het al na 6 weken weer, nu ab-so-luut niet. Mijn man wilde er sowieso maar twee. Maar goed, zeg nooit nooit natuurlijk.)

Hoe gaat het eigenlijk met jullie kindjes Arden?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 10:15

Arden schreef:Alex, jullie gingen er toch weer voor of niet?

Dat was wel de planning ja, maar toen werd ik ontslagen en nu moet ik ook weer aan de AD (tochmaarweerwel) Sad

Ik krijg wel AD waarmee ik veilig zwanger kan worden, maar eerst maar 's een nieuwe baan vinden. Dus we staan even op 'pauze'.

Gast
Gast

Bericht  moepie ma 4 apr 2011 - 17:58

Alex schreef:
Arden schreef:Alex, jullie gingen er toch weer voor of niet?

Dat was wel de planning ja, maar toen werd ik ontslagen en nu moet ik ook weer aan de AD (tochmaarweerwel) Sad

Ik krijg wel AD waarmee ik veilig zwanger kan worden, maar eerst maar 's een nieuwe baan vinden. Dus we staan even op 'pauze'.

Dit is me helemaal ontgaan! Wat ontzettend vervelend he dat je zonder baan zit Cry Hopelijk vind je gauw wat!! hug
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 18:56

Rataplan schreef:+1
\
+1.....
al zal het bij ons wel werkelijkheid worden als het allemaal lukt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 19:46

Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben haha... maar ben wel bang dat het nooit op zal houden die kriebels? Wanneer is het genoeg, wanneer wil ik echt niet meer.

Alex, ik had het ook niet meegekregen, echt rot voor je zeg. Hoop dat je gauw een baan vindt.

Minneke, een kind van een ander hoeft niet :P
Het gaat hier wel goed met onze kinderen, ze zijn een beetje aan het kwakkelen de afgelopen weken en veel wakker 's nachts daardoor, vooral afgelopen nacht, maar verder gaat het goed. De oudste is nu heel erg bezig met alle types leren van alle merken auto's, en met tot 100 tellen, en de jongste is liedjes aan het zingen en loopt nog steeds niet met ruim 18 maanden, maar ze probeert het wel. Dus hoop binnenkort ook echt.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 19:52

Maar meiden, ook baby nummer 3 wordt groot he Wink En wat dan? Dan zie je weer meiden om je heen die baby's krijgen en dan verlang je weer naar het zwanger zijn, de babylucht, zo'n kleine friemel die net uit je buik komt, bezoek enz enz. Tja, er komt ooit een einde aan die tijd en daar zul je je toch een keer bij neer moeten leggen denk ik.

Hier komt geen 3e meer, gelukkig willen wij dit beide niet. Daarnaast mag ik niet meer zwanger worden om gezondheids redenen. Dus ik heb enorm veel 'geluk' dat ik er niet meer dan 2 wil.

Gast
Gast

Bericht  Thunder ma 4 apr 2011 - 20:11

Klopt helemaal hoor Lies, maar ik heb nog echt het gevoel dat ik nog niet 'klaar' ben. Als ik bijv. een foto zie van mijn jongens met ons neefje op schoot, dan denk ik já, zo moet het zijn. Hun met z'n tweetjes voelt gewoon zo niet af. Misschien slijt dat gevoel nog wel hoor met de tijd.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  meisjesmama ma 4 apr 2011 - 20:17

Ik vind het schattig de baby's maar wat Lieskuh zegt ook die kleintjes worden groot. Zondag was ik op kraamvisite en natuurlijk vind ik dat echt te lief.
Hier hebben we ook gezegd 2 kids is een mooi aantal. Ik vind het wel een gek idee dat zaterdag ons babytijdperk afsluit (dan word de jongste 1).
Maar weer een jaar als bij de jongste nou nee, ik bleef lopen van kinderarts, logopediste, fysiotherapeut enz.
Maar we hebben weer een nieuwe uitdaging ons droomhuis.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  sandra ma 4 apr 2011 - 20:40

Hier zou ik graag nog een keer zwanger zijn, bevallen en de kraamweek meemaken, zo bijzonder allemaal! Maar ik wil geen kinderen meer, ha ha, en dat is toch wel een consequentie van het zwanger zijn Very Happy

Wij zijn echt compleet hier, en gelukkig denkt mijn vriend er ook zo over, lijkt me heel lastig als de 1 nog wel wil, en de ander niet.
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213

Bericht  Jelin ma 4 apr 2011 - 20:47

Hier nog een die met ontzettende babykriebels zit. Maar hier wil mijn man ook nog niet, dus ik blijf wachten tot hij er ook klaar voor is.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 20:47

Natuurlijk wordt nummer 3 ook groot en dan ben ik er ook klaar mee smile Ik besef me al te goed dat je geen kinderen kan blijven 'krijgen' en dat alle baby's ook groot worden en dan kan je aan de genag blijven, nee dank je. Maar goed eerst hier maar eens een beetje rust in het gezin en afwachten wat er uit het genetische onderzoek komt want dat blijft maar duren.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 20:49

Jelin schreef:Hier nog een die met ontzettende babykriebels zit. Maar hier wil mijn man ook nog niet, dus ik blijf wachten tot hij er ook klaar voor is.

Ben jij nu degene die vlakbij mij heeft gewoont of beter gezegd ik vlakbij jou aangezien wij hier nu alweer 4 jaar worden ? Uit O. ?

Gast
Gast

Bericht  Jelin ma 4 apr 2011 - 20:52

Mama_van2 schreef:
Jelin schreef:Hier nog een die met ontzettende babykriebels zit. Maar hier wil mijn man ook nog niet, dus ik blijf wachten tot hij er ook klaar voor is.

Ben jij nu degene die vlakbij mij heeft gewoont of beter gezegd ik vlakbij jou aangezien wij hier nu alweer 4 jaar worden ? Uit O. ?

Ja dat ben ik. Woon ook alweer 4 jaar in dat huisje Wink Heb al een tijdje deze naam, maar tot nu toe is er nog niemand die me echt herkent heeft haha.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: