Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe groot woon je? huurwoning

+23
Filoria
Mizz_S
Error
Ambivalence
Zonnetje
PapillonRose
VeryCherry
Atelier Madame
minoessepoes
Beachgirl
sonly
Lynn_
Suus
Flinder
Zwerver
RioolSpook
Phileine
Rovine
Snoes
Caroow
Susan
Curious
VanillaRose
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe groot woon je? huurwoning - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot woon je? huurwoning

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 8:28

Ik huur particulier en betaal 670,- exclusief voor ongeveer 120m2. Heb een lekker flinke woonkamer, met aangrenzend ruim dakterras, en super ruime slaapkamers. De badkamer is alleen wel erg klein.
Wij wonen hier met z'n tweeën en dat is perfect. Met drie man zou ook nog wel kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot woon je? huurwoning - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot woon je? huurwoning

Bericht  Error di 5 apr 2011 - 9:26

Ik woon binnenkort op mezelf (alleen) op 90m2, appartement met 2 slaapkamers, voor 528 euro exc.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot woon je? huurwoning - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot woon je? huurwoning

Bericht  Mizz_S di 5 apr 2011 - 9:45

Wij hebben officieel rond de 60 m2, maar we hebben ook nog een washok en een zolder die daarbij niet worden meegeteld maar wel supergroot zijn, dus in de praktijk zal het denk ik eerder 70 m2 zijn ofzo. We wonen hier met zijn 2en en met onze 2 goudvissen... nerd We betalen ong 400 excl. En ik vind het hier echt gigantisch! Hiervoor zaten we ook op zo'n 45 m2 (3,5 jaar ong.) en dat was op zich prima te doen! Anderen vonden het vaak wat klein maar ik vond het gezellig en knus, al zou ik het, nu ik groter gewend ben, niet meer willen. Wat ik daar wel erg miste was bergruimte. Toen betaalden we ong. 420 euro incl alles.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot woon je? huurwoning - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot woon je? huurwoning

Bericht  Filoria di 5 apr 2011 - 9:55

Zo Elodie, dat heb je goed voor elkaar!

Ik heb straks (we verhuizen op 1 mei) ook 120m2 en betaal 750 exclusief. We wonen er met z'n drietjes, maar in de toekomst hopelijk met meer Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot woon je? huurwoning - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot woon je? huurwoning

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 10:10

Filoria schreef:Zo Elodie, dat heb je goed voor elkaar!

Ik heb straks (we verhuizen op 1 mei) ook 120m2 en betaal 750 exclusief. We wonen er met z'n drietjes, maar in de toekomst hopelijk met meer Very Happy

De indeling maakt natuurlijk ook wel heel erg uit. Ik heb namelijk wel maar 2 slaapkamers. Mijn zoon heeft wel echt een grote kamer maar mocht ik samen willen gaan wonen, dan doe ik dat liever niet hier.

Hoeveel kamers hebben jullie in het nieuwe huis?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot woon je? huurwoning - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot woon je? huurwoning

Bericht  Filoria di 5 apr 2011 - 18:47

Huh, hoe kom je aan zo veel oppervlakte dan? Heb je een enorme woonkamer?

Wij hebben op de 1e verdieping twee grote kamers en een kleine, en op de 2e verdieping drie slaapkamers en een washok.
We hebben enorm geluk gehad hoor, dat we zo veel kamers voor zo weinig huur hebben. Hier in de stad is het best duur wonen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot woon je? huurwoning - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot woon je? huurwoning

Bericht  Snoes di 5 apr 2011 - 21:17

Filoria schreef:Huh, hoe kom je aan zo veel oppervlakte dan? Heb je een enorme woonkamer?

Wij hebben op de 1e verdieping twee grote kamers en een kleine, en op de 2e verdieping drie slaapkamers en een washok.
We hebben enorm geluk gehad hoor, dat we zo veel kamers voor zo weinig huur hebben. Hier in de stad is het best duur wonen.
Wij wonen ook op 120m² en hier zijn ook maar 2 slaapkamers. Het zijn ook grote slaapkamers, maar wij hebben ook een gigantische woonkamer en 2 terrassen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot woon je? huurwoning - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot woon je? huurwoning

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 21:46

Ik heb mijn terras niet meegerekend.
Mijn woonkamer is 40m2, mijn slaapkamer 20m2, slaapkamer van zoon is iets van 25m2(of misschien nog wel wat groter, maar wel schuin) en dan natuurlijk nog 2 hallen, keuken, en mini badkamertje. En wat ook nog lekker aantikt is dat ik een heerlijke ruimte heb waar ik veel (te veel eigenlijk haha) spullen neer kan zetten en waar ik was enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot woon je? huurwoning - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot woon je? huurwoning

Bericht  Filoria wo 6 apr 2011 - 9:38

Ah dan begrijp ik het smile Klinkt als een fijn huis!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot woon je? huurwoning - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot woon je? huurwoning

Bericht  Pien wo 6 apr 2011 - 20:37

zonder de tuin mee te rekenen heeft ons huis een woonoppervlakte van 136m2. wij betalen rond de 670 euro huur, excl gas, water en electra.
onze woningen zijn niet via de woningbouw verhuurt maar via een woningstichting ergens anders uit het land die aan sociale huurwoningen doet..

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot woon je? huurwoning - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot woon je? huurwoning

Bericht  Bolleke wo 6 apr 2011 - 21:06

Ik heb een grote huurwoning, met 4 slaapkamers, een berging, grote woonkamer, toillet, redelijke badkamer, aparte keuken, en een redelijke tuin voor 518 pm. Officieel mag je hier alleen als gezin met 1 a 2 kinderen wonen, maar doordat ik "geluk" had dat ik al ingeschreven stond bij deze woningvereniging toen mijn ex vertrok kon ik hier met mijn zoon blijven wonen. Wij hebben nu nog een hele verdieping die we niet gebruiken.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot woon je? huurwoning - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot woon je? huurwoning

Bericht  Oasis wo 6 apr 2011 - 22:32

Wij wonen in een huis van ongeveer 100m2, met 2 slaapkamers (18m2 en 10m2), grote huiskamer en grote zolderverdieping. Badkamer is ook ruim genoeg, met toegang tot dakterras! Tevens hebben we een klein voortuintje en een redelijk grote achtertuin. Per maand betalen we 690 euro excl.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot woon je? huurwoning - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot woon je? huurwoning

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 0:59

ik heb 85m2 voor mij en de hond. (een appartementje)

ik betaal 345 euro per mnd excl. GWL

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot woon je? huurwoning - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot woon je? huurwoning

Bericht  Penny Blossom do 7 apr 2011 - 1:31

Wij wonen, mijn vriend, ik + goudvis nerd , in een appartement van +- 80m2.
3 slaapkamer, grote berging, mini badkamer, aparte wc, woonkamer en keuken. Aan een lange zijde hebben we een goot balkon en aan de voorkant nog een mini balkon.

Wij betalen 650 excl. GWL en het centrum van Arnhem.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot woon je? huurwoning - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot woon je? huurwoning

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum