Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huurwoning vinden

+5
Marin
Dolphinne
Lenthe
Rovine
Monte
9 plaatsers

Ga naar beneden

Huurwoning vinden Empty Huurwoning vinden

Bericht  Monte zo 23 jun 2013 - 7:24

Ik ben nu al een tijd op zoek naar een huurwoning maar helaas is het niet te vinden.
Voor de sociale huur sta ik niet lang genoeg ingeschreven, dus dan valt dat al af. En de meeste huurwoningen zijn boven de socialehuurtgrens van 660 euro. Ik kan eigenlijk maar 500 euro betalen wil ik ook nog leuk willen leven. Iemand tips hoe ik toch aan een woning kan komen? (Anti kraak woning wil ik niet).
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurwoning vinden Empty Re: Huurwoning vinden

Bericht  Rovine zo 23 jun 2013 - 7:40

Het is ook een kwestie van geluk hebben, maar ik heb mijn laatste 2 woningen viavia gevonden. Beiden van mensen die particulier verhuurden en voor langere tijd in het buitenland zitten, terwijl verkoop momenteel niet rendabel is. Bij mij wist toen mijn hele vrienden- en kennisenkring dat ik op zoek was, toen een vriend van een vriend zijn appartement te huur zette was het snel geregeld.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurwoning vinden Empty Re: Huurwoning vinden

Bericht  Lenthe zo 23 jun 2013 - 8:16

Aan iedereen laten weten dat je zoekend bent (viavia weten mensen misschien wel iets), funda.nl op huurwoningen zoeken, marktplaats, naar makelaars gaan en vragen welke huizen die te koop staan ook verhuurd kunnen worden, advertentie in plaatselijke krant.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurwoning vinden Empty Re: Huurwoning vinden

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 9:19

In Amsterdam verloten ze sinds kort ook sociale huurwoningen! Op die manier zijn mijn vriend en ik ook aan ons huis gekomen! 
Ik weet niet waar je wilt wonen maar wie weet kan dat daar ook?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huurwoning vinden Empty Re: Huurwoning vinden

Bericht  Dolphinne zo 23 jun 2013 - 9:43

Ik zou kijken op Marktplaats en evt. Informeren bij makelaars naar huizen die al lang te koop staan en ook verhuurd worden. Op funda staan die ook geregeld.

Moet je alleen wel geluk hebben dat je het langere tijd kunt huren. Als het tegelijk in de verkoop blijft kan het ook dat je er na een aantal maand uit moet.
(Mijn oom verhuurd zijn huis bijv. Steeds per 2 maand. Dus elke 2 maand kans dat je op zoek moet naar weer wat anders)
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurwoning vinden Empty Re: Huurwoning vinden

Bericht  Marin zo 23 jun 2013 - 9:46

Zou een studio ook goed zijn, of wil je echt een appartementje? Dat is vrij lastig inderdaad, om dat in de Randstad voor een redelijke prijs te krijgen (daar buiten misschien ook). Zoek je in de stad waar je werkt of waar je nu woont?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurwoning vinden Empty Re: Huurwoning vinden

Bericht  Monte zo 23 jun 2013 - 9:56

Thx meiden voor alle tips. Ik zal inderdaad eens langs gaan bij makelaars, wie weet dat ze iets verhuren dat niet op hun sites staat.


Laatst aangepast door Monte op zo 1 sep 2013 - 4:52; in totaal 1 keer bewerkt
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurwoning vinden Empty Re: Huurwoning vinden

Bericht  Fortissimo zo 23 jun 2013 - 21:31

Een appartement in de Randstad voor €500,00? Dat lukt hier in Groningen niet eens. laughcry
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurwoning vinden Empty Re: Huurwoning vinden

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 22:33

Monte schreef:Thx meiden voor alle tips. Ik zal inderdaad eens langs gaan bij makelaars, wie weet dat ze iets verhuren dat niet op hun sites staat. 

Marin: ik zoek inderdaad een appartementje, wat ruimte heb ik wel nodig. En ik zie het niet zitten iets te delen. En dan in Haarlem, de baan die ik nu heb zal waarschijnlijk ook niet eeuwig zijn en ik hou van H. Maar ik weet dat het heel lastig is iets te vinden, helaas.
Oh in Haarlem! Sites die ik goed in gaten zou houden zijn; pararius.nl, randstadwonen.com, 123wonen.nl!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huurwoning vinden Empty Re: Huurwoning vinden

Bericht  Erin di 25 jun 2013 - 15:00

Ik snap je probleem helemaal. En voor die prijs in haarlem. Ik denk niet dat je dat gaat lukken helaas. Ik ben ook al eeuwen op zoek naar een betaalbare woning in die regio. Ik ben nu welbereid om anti kraak te wonen. Al is het maar voor tijdelijk. 
Harri, jij woonde toch heel lang zo. Mag ik vragen wat je daar voor gedaan hebt? Of hoe je daar binnen rolt. Meestal gaat dat via via toch?
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurwoning vinden Empty Re: Huurwoning vinden

Bericht  Snirp di 25 jun 2013 - 20:20

Monte schreef:Thx meiden voor alle tips. Ik zal inderdaad eens langs gaan bij makelaars, wie weet dat ze iets verhuren dat niet op hun sites staat. 

Marin: ik zoek inderdaad een appartementje, wat ruimte heb ik wel nodig. En ik zie het niet zitten iets te delen. En dan in Haarlem, de baan die ik nu heb zal waarschijnlijk ook niet eeuwig zijn en ik hou van H. Maar ik weet dat het heel lastig is iets te vinden, helaas.

Haha, nou ons appartement komt per 18 augustus vrij.
Maar helaas verr boven je budget Sad
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurwoning vinden Empty Re: Huurwoning vinden

Bericht  Gast di 25 jun 2013 - 21:44

Erin schreef:Ik snap je probleem helemaal. En voor die prijs in haarlem. Ik denk niet dat je dat gaat lukken helaas. Ik ben ook al eeuwen op zoek naar een betaalbare woning in die regio. Ik ben nu welbereid om anti kraak te wonen. Al is het maar voor tijdelijk. 
Harri, jij woonde toch heel lang zo. Mag ik vragen wat je daar voor gedaan hebt? Of hoe je daar binnen rolt. Meestal gaat dat via via toch?
Ja, hoor! Ik paste op op de kinderen van de eigenaar van een anti-kraak bedrijf. Dus zo ben ik heel makkelijk naar binnen gerold en is er 6 jaar lang echt heel goed voor mij (en mijn vriendinnen en vriend) gezorgd. Super veel mazzel mee gehad! We hebben ook super veel mazzel dat we juist nu een huurhuis hebben gevonden, want ze zijn geëmigreerd naar Spanje. Het bedrijf is er nog wel en er werkt inmiddels ook een vriendin van mij, maar ze hebben eigenlijk ook nog maar heel weinig woningen (in mijn woonplaats). Vooral bedrijfspanden..

Maar het beste is inderdaad om via via binnen te rollen! Of met een origineel verhaal/cadeau binnen te stappen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huurwoning vinden Empty Re: Huurwoning vinden

Bericht  marjoleinnn di 25 jun 2013 - 22:02

Sociale huurwoningen gaan toch tot de €681,00?!
Ik heb laatst ook veel naar woningen gezocht en kwam er ook achter dat het niet zo gemakkelijk was om deze te vinden in de prijsklasse die ik kon betalen. Uiteindelijk ben ik via marktplaats bij een particulier terecht gekomen en ben zo aan een appartement gekomen. Ik zou marktplaats dus goed in de gaten houden!
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurwoning vinden Empty Re: Huurwoning vinden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum