Voor een kindje in 2011!
+23
zaza
Poisongirl
Phileine
*Lookie*
Pien
smooch
MiKa
majo8782
pitbullgup
Arwyn
Live Laugh Love
Lejow
DaySleeper
Floor
Happy
L!ND@
Aimee
studiebol
Koffieleut
Muppetje
bo
Amber-
Snoes
27 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
@Amber, probeer ervan tegenieten. I heb echt bewondering voor jullie, hoe goed jullie ermee omgaan!
@Muppetje, vervelend dat je je niet goed voelt en nog steeds geen duidelijkheid hebt! Ik blijf duimen datje zwanger bent
@LLL Spannend he? Is ook eng! Wij zijn nu ook bezig met ronde een. Kan volgende week zaterdag/zondag testen... Eng maar ook leuk
Hier alles goed, wel nog steeds last van onderbuik en druk in mijn onderrug. Vanmiddag in ons nieuwe huis kijken, is kijkmiddag op de bouw. Als het goed is de laatste, Zoals het er nu uitziet krijgen we 27 mei de sleutel
@Muppetje, vervelend dat je je niet goed voelt en nog steeds geen duidelijkheid hebt! Ik blijf duimen datje zwanger bent
@LLL Spannend he? Is ook eng! Wij zijn nu ook bezig met ronde een. Kan volgende week zaterdag/zondag testen... Eng maar ook leuk
Hier alles goed, wel nog steeds last van onderbuik en druk in mijn onderrug. Vanmiddag in ons nieuwe huis kijken, is kijkmiddag op de bouw. Als het goed is de laatste, Zoals het er nu uitziet krijgen we 27 mei de sleutel
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Amber, ik show wel een foto over 1,5 maand! Ik hoop dat je een beetje kan genieten van de mooie dag van je zus. Veel pkezier in ieder geval. Knap hoor hoe je ermee om gaat!
Poisongirl, zeker spannend om te beginnen, dat gevoel geb ik ook en ik vind het ook best eng! Spannend voor je volgende week.
Poisongirl, zeker spannend om te beginnen, dat gevoel geb ik ook en ik vind het ook best eng! Spannend voor je volgende week.
Gast- Gast
Amber, ik hoop dat je toch van de dag geniet, je zus heeft iig een mooie dag uitgekozen. Heeft ze net zo'n mooie jurk als Kate?
Ik kon me niet meer inhouden, maar weer eens getest, negatief natuurlijk, ben het zo onderhand spuugzat...
Ik kon me niet meer inhouden, maar weer eens getest, negatief natuurlijk, ben het zo onderhand spuugzat...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Was het een mooie jurj van kate? Ik ben aan werk en heb hem nog niet gezien.
He bah muppet dit schiet gewoon echt niet op voor je!
Gast- Gast
Puggle schreef:Was het een mooie jurj van kate? Ik ben aan werk en heb hem nog niet gezien.
Ja, ik vind het een mooie jurk.
En nee, schiet inderdaad niet op, ik vind het echt niet leuk dat het ineens nog zoveel langer duurt. Maarja, niet veel aan te doen
Muppetje- Ratel
Dan hoop ik op veel vruchtbare dagen voor ons!Poisongirl schreef:
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Hallo meiden, we staan op pagina 2 dat kan toch niet!
De bruiloft gisteren van mijn zus was super! Had het 's ochtends bij het aankleden, kapper etc even erg moeilijk en het lukte gewoon niet om blij te zijn en te denken van ik ga van deze dag genieten.
Maar op een gegeven moment toch de knop om kunnen zetten. De dag verder was erg mooi. Mijn zus zag er supermooi uit! En het weer was ook heerlijk :-)
De avondbruiloft was ook erg leuk, heb me lekker uit kunnen leven op de dansvloer en even alle ellende kunnen vergeten. Echt fijn.
Heb vandaag ook een goede dag, hopelijk blijft het zo.
Hoe is het met de rest? Muppetje, he bah weer een negatieve test, misschien toch eens naar de huisarts gaan?
De bruiloft gisteren van mijn zus was super! Had het 's ochtends bij het aankleden, kapper etc even erg moeilijk en het lukte gewoon niet om blij te zijn en te denken van ik ga van deze dag genieten.
Maar op een gegeven moment toch de knop om kunnen zetten. De dag verder was erg mooi. Mijn zus zag er supermooi uit! En het weer was ook heerlijk :-)
De avondbruiloft was ook erg leuk, heb me lekker uit kunnen leven op de dansvloer en even alle ellende kunnen vergeten. Echt fijn.
Heb vandaag ook een goede dag, hopelijk blijft het zo.
Hoe is het met de rest? Muppetje, he bah weer een negatieve test, misschien toch eens naar de huisarts gaan?
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Meiden, waar zijn jullie? We stonden weer op pagina 2 dat kan natuurlijk niet he
Gast- Gast
Nou fijn hoor amber dat het een leuke dag is geworden! En dat je je goed voelt. Heb je vandaag wat leuks gedaan?
Ik moest helaas werken, zag iedereen buiten lekker feesten enzo das dan toch minder. Morgen weer koopzondag dus mag ik ook weer bah.
Ik moest helaas werken, zag iedereen buiten lekker feesten enzo das dan toch minder. Morgen weer koopzondag dus mag ik ook weer bah.
Gast- Gast
Puggle schreef:Nou fijn hoor amber dat het een leuke dag is geworden! En dat je je goed voelt. Heb je vandaag wat leuks gedaan?
He getver, succes.
Amber, fijn dat het een mooie dag was
Muppetje- Ratel
Puggle schreef:Nou fijn hoor amber dat het een leuke dag is geworden! En dat je je goed voelt. Heb je vandaag wat leuks gedaan?
Balen dat je moet werken en morgen ook
Ben vandaag met mijn man de stad in geweest, oranjefestiviteiten bekeken en lekker geluncht op het terras, was leuk!
Werkze morgen, heb je volgende week een extra dag vrij omdat je koopzondag hebt?
Amber-- Ratel
Klinkt als een leuke dag!
Nee was het maar z"on feest, ben woensdag pas vrij en dan heb ik nog eens bhv training op mijn vrije dag bah. Heb ook geen idee wat ik moet verwachten met die training.
Nee was het maar z"on feest, ben woensdag pas vrij en dan heb ik nog eens bhv training op mijn vrije dag bah. Heb ook geen idee wat ik moet verwachten met die training.
Gast- Gast
Jeetje Puggle, wordt een drukke week dus voor jou
Muppetje- Ratel
[quote="Muppetje"]Jeetje Puggle, wordt een drukke week dus voor jou [/quote
Ja idd
Hoe is het muppet?
Ja idd
Hoe is het muppet?
Gast- Gast
[quote="Puggle"]
Het gaat wel weer wat beter, lief dat je het vraagt. Heb aan winkeltherapie gedaan vandaag
Muppetje schreef:Jeetje Puggle, wordt een drukke week dus voor jou [/quote
Ja idd
Hoe is het muppet?
Het gaat wel weer wat beter, lief dat je het vraagt. Heb aan winkeltherapie gedaan vandaag
Muppetje- Ratel
[quote="Muppetje"]
Das altijd leuk wat heb je gekocht?
Puggle schreef:Muppetje schreef:Jeetje Puggle, wordt een drukke week dus voor jou [/quote
Ja idd
Hoe is het muppet?
Das altijd leuk wat heb je gekocht?
Gast- Gast
He bah puggle dat is echt een drukke week.
@ Muppetje, winkeltherapie werk altijd goed , wat heb je gekocht?
@ Muppetje, winkeltherapie werk altijd goed , wat heb je gekocht?
Amber-- Ratel
2 jurkjes en 5 shirtjes
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:2 jurkjes en 5 shirtjes
haha dat is een goede vangst
Foto's?
Amber-- Ratel
Heb niet overal foto's van kunnen vinden, de rest staat in het laatst gekocht topic
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Heb niet overal foto's van kunnen vinden, de rest staat in het laatst gekocht topic
Ziet er erg leuk uit!!!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Heb niet overal foto's van kunnen vinden, de rest staat in het laatst gekocht topic
Ziet er erg leuk uit!!!!
Idd leuke jurkjes!
Gast- Gast
Puggle schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Heb niet overal foto's van kunnen vinden, de rest staat in het laatst gekocht topic
Ziet er erg leuk uit!!!!
Idd leuke jurkjes!
Thanks meiden!
Muppetje- Ratel
Hallo Muppetje,
Hoe voel je je vandaag?
Met mij gaat het wel goed!
Hoe voel je je vandaag?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Hallo Muppetje,
Hoe voel je je vandaag?
Met mij gaat het ook goed!
Wij gaan even met de skates naar mijn schoonouders, daarna zal ik even verder vertellen.
Tot later!
Xxx
Muppetje- Ratel
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: