Voor een kindje in 2011!
+23
zaza
Poisongirl
Phileine
*Lookie*
Pien
smooch
MiKa
majo8782
pitbullgup
Arwyn
Live Laugh Love
Lejow
DaySleeper
Floor
Happy
L!ND@
Aimee
studiebol
Koffieleut
Muppetje
bo
Amber-
Snoes
27 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Muppetje schreef:amber22 schreef:Hallo Muppetje,
Hoe voel je je vandaag?
Met mij gaat het wel goed!
Met mij gaat het ook goed!
Wij gaan even met de skates naar mijn schoonouders, daarna zal ik even verder vertellen.
Tot later!
Xxx
Tot straks!
X
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Hallo Muppetje,
Hoe voel je je vandaag?
Met mij gaat het wel goed!
Met mij gaat het ook goed!
Wij gaan even met de skates naar mijn schoonouders, daarna zal ik even verder vertellen.
Tot later!
Xxx
Tot straks!
Veel plezier, tot later!
X
Gast- Gast
Zo, ben ik weer. Naja, we zijn al weer even terug, maar nu ook even online.
Heerlijk stukje geskated (schrijf je dat zo?) Ik ben echt heel blij met die dingen
Vanmorgen hebben we stoelen in het vliegtuig gereserveerd en online ingecheckd
Toen we in november de vakantie boekten had ik gehoopt dat ik met een dikke buik onder een parasol zou liggen, haha.
Heerlijk stukje geskated (schrijf je dat zo?) Ik ben echt heel blij met die dingen
Vanmorgen hebben we stoelen in het vliegtuig gereserveerd en online ingecheckd
Toen we in november de vakantie boekten had ik gehoopt dat ik met een dikke buik onder een parasol zou liggen, haha.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Naar Kos
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Naar Kos
Heerlijk lekker op vakantie. Wanneer gaan jullie weg?
Wij hebben vanmiddag op het terras gezeten en daarna een stuk met de motor gereden. Nouja mijn man reed en ik zat achterop haha.
Amber-- Ratel
Klinkt goed muppetje heerlijk relaxen daar.
Leuk dat je man motor rijd, lijkt mij persoonlijk wel wat eng. Maar goed ik ben een flauwe
Ik heb vandaag heerlijk gewerkt weer
Leuk dat je man motor rijd, lijkt mij persoonlijk wel wat eng. Maar goed ik ben een flauwe
Gast- Gast
Puggle schreef:Klinkt goed muppetje heerlijk relaxen daar.
haha dacht ook altijd dat ik het heel eng zou vinden maar als je eenmaal achterop zit is het echt niet eng, tenminste vind ik niet.
Gelukkig zit je werkdag er weer op, nu even genieten van een avondje vrij!
Amber-- Ratel
Amber, leuk dat je man een motor heeft. Ik heb een keer bij iemand achterop gezeten, vond t super.
Puggle, lekker vrij, druk gehad?
We gaan 'pas' over drie weken op vakantie hoor. Maar ik kreeg vandaag een mail dat iik vanaf vandaag online kon inchecken en een stoel kon kiezen, dus dat wilde ik meteen
We gaan 'pas' over drie weken op vakantie hoor. Maar ik kreeg vandaag een mail dat iik vanaf vandaag online kon inchecken en een stoel kon kiezen, dus dat wilde ik meteen
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Amber, leuk dat je man een motor heeft. Ik heb een keer bij iemand achterop gezeten, vond t super.
Haha kan me voorstellen dat je meteen hebt ingecheckt, zou ik ook doen :-)
Dan gaan we in dezelfde periode met vakantie. Ik ga 20 mei een week naar de Moezel in Duitsland. Hoelang gaan jullie weg?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Amber, leuk dat je man een motor heeft. Ik heb een keer bij iemand achterop gezeten, vond t super.
Dan gaan we in dezelfde periode met vakantie. Ik ga 20 mei een week naar de Moezel in Duitsland. Hoelang gaan jullie weg?
Elf dagen. We gaan heel decadent, vijf sterren all in, en hebben een suite. Omdat ik heel vroeg geboekt heb was dat nog heel goedkoop.
Wij gaan 22 mei
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Amber, leuk dat je man een motor heeft. Ik heb een keer bij iemand achterop gezeten, vond t super.
Elf dagen. We gaan heel decadent, vijf sterren all in, en hebben een suite. Omdat ik heel vroeg geboekt heb was dat nog heel goedkoop.
Wij gaan 22 mei
Dat klinkt echt super!!!!
Amber-- Ratel
Ja, dat vind ik ook wel. Heb er ook echt enorm zin in :-D
Muppetje- Ratel
Muppetje lekker hoor zo'n vakantie vooruitzicht! Geniet er van he! En weet je al wat je gaat doen nu je weer negatief hebt getest? Ga je een keer langs de huisarts?
Amber, fijn dat je vrijdag toch nog een mooie dag hebt gehad? Is jouw zus met een foto bij editie NL geweest,die hadden namelijk bruidsparen opgespoord die op dezelfde dag trouwde als Kate en William.
Hoe gaat het verder met jou?
Amber, fijn dat je vrijdag toch nog een mooie dag hebt gehad? Is jouw zus met een foto bij editie NL geweest,die hadden namelijk bruidsparen opgespoord die op dezelfde dag trouwde als Kate en William.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Nee het was niet heek druk vandaag. De zondagen zijn nooit zo druk. Vind dat de winkels maar gewoon geen koopzondag moeten hebben maar goed
Ik heb nog nooit achterop een motor gezeten, wie weet ooit!
Nog maar 3 weken voor jullie heerlijk hoor, ik ga over 1,5 maand ongeveer
Ik heb nog nooit achterop een motor gezeten, wie weet ooit!
Nog maar 3 weken voor jullie heerlijk hoor, ik ga over 1,5 maand ongeveer
Gast- Gast
studiebol schreef:Muppetje lekker hoor zo'n vakantie vooruitzicht! Geniet er van he! En weet je al wat je gaat doen nu je weer negatief hebt getest? Ga je een keer langs de huisarts?
Gaan we zeker doen. Misschien ga ik vrijdag even langs de dokter, ik heb vrijdag een dagje vrijgenomen, mijn man ook, wel gezellig
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ja, dat vind ik ook wel. Heb er ook echt enorm zin in :-D
Klinkt echt heerlijk! Zoiets wil ook graag, alleen wij willen ons hondje niet ergens laten zolang dus ja. Maar ontspannen word het zeker voor jou
Gast- Gast
studiebol schreef:Muppetje lekker hoor zo'n vakantie vooruitzicht! Geniet er van he! En weet je al wat je gaat doen nu je weer negatief hebt getest? Ga je een keer langs de huisarts?
Ja de dag was echt mooi. Nee ze zijn niet bij editie NL geweest, tenminste niet dat ik weet haha. Heb geen camerploeg/fotoploeg gezien.
Hoe is het met jou? Las in een ander topic dat je veel moet overgeven vandaag?
@ Puggle, als je de kans krijgt, moet je zeker een keer achter op de motor gaan. Waar gaan jullie naartoe op vakantie?
Ik ga naar de Moezel met mijn moeder en in september heb ik ook 2 weken vrij en dan willen mijn man en ik nog op vakantie gaan, waarheen weten we nog niet.
Amber-- Ratel
amber22 schreef:studiebol schreef:Muppetje lekker hoor zo'n vakantie vooruitzicht! Geniet er van he! En weet je al wat je gaat doen nu je weer negatief hebt getest? Ga je een keer langs de huisarts?
Ja de dag was echt mooi. Nee ze zijn niet bij editie NL geweest, tenminste niet dat ik weet haha. Heb geen camerploeg/fotoploeg gezien.
Hoe is het met jou? Las in een ander topic dat je veel moet overgeven vandaag?
@ Puggle, als je de kans krijgt, moet je zeker een keer achter op de motor gaan. Waar gaan jullie naartoe op vakantie?
Ik ga naar de Moezel met mijn moeder en in september heb ik ook 2 weken vrij en dan willen mijn man en ik nog op vakantie gaan, waarheen weten we nog niet.
Nee maar het waren foto's van drie andere paren die getrouwd waren die dag, die hadden ze opgezocht ofzo.
Ja ik ben vandaag erg ziek, vreselijk maar goed. Misschien komt het wel door vrijdagavond en zaterdag een wat een te drukke gehad ofzo ik weet het niet. Maar net een beetje rijst gegeten en dat gaat tot nu toe nog goed.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Gezellig Amber, met je moeder op vakantie, wil ik ook nog eens doen.
Muppetje- Ratel
De bedoeling is dat we naar frankrijk gaan met de auto, maar hebben nog niks geboekt dus kan alle kanten nog op. In augustus hebben we ook nog een weekje vrij.
Muppetje, goed als je even langs de dokter gaat!
Muppetje, goed als je even langs de dokter gaat!
Gast- Gast
http://bluelagoongroup.com/wap/hotel_info.php?hotel_id=1&menu_id=46
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Gezellig Amber, met je moeder op vakantie, wil ik ook nog eens doen.
Ja is inderdaad erg leuk. Doen we eigenlijk elk jaar. In eerste instantie was het vaak een weekend. En sinds vorig jaar een week. Mijn man gaat elk jaar een paar dagen mijn zijn vader en broer met de motor weg!
@ Puggle, Frankrijk is ook erg leuk. Wij zitten ook aan Frankrijk te denken om in september naartoe te gaan.
Amber-- Ratel
Muppetje schreef:http://bluelagoongroup.com/wap/hotel_info.php?hotel_id=1&menu_id=46
In 1 woord WOW!! ziet er echt mooi uit!
Amber-- Ratel
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: