Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+23
zaza
Poisongirl
Phileine
*Lookie*
Pien
smooch
MiKa
majo8782
pitbullgup
Arwyn
Live Laugh Love
Lejow
DaySleeper
Floor
Happy
L!ND@
Aimee
studiebol
Koffieleut
Muppetje
bo
Amber-
Snoes
27 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 30 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Muppetje do 21 apr 2011 - 9:15

Ja, het is handig, die getallen en tickers, maar ik weet dus echt niet hoe of wat, dus doe t maar niet...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 9:21

Getalletjes zetten is heel gemakkelijk hoor Muppetje, kan je gewoon in je profiel aanpassen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Muppetje do 21 apr 2011 - 9:22

Snoes schreef:Getalletjes zetten is heel gemakkelijk hoor Muppetje, kan je gewoon in je profiel aanpassen.

Jaaa, dat snap ik Wink, maar ik wil graag een ticker

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- do 21 apr 2011 - 9:29

Muppetje schreef:
Snoes schreef:Getalletjes zetten is heel gemakkelijk hoor Muppetje, kan je gewoon in je profiel aanpassen.

Hoop het voor je muppetje dat je binnenkort een mooie ticker neer kunt zetten.
En hoop voor snoes dat je binnenkort ongesteld bent en nog geen onderzoek hoeft.

Meiden ik ga naar bed, ben echt moe!! slaap lekker!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Muppetje do 21 apr 2011 - 9:32

amber22 schreef:
Muppetje schreef:

Hoop het voor je muppetje dat je binnenkort een mooie ticker neer kunt zetten.
En hoop voor snoes dat je binnenkort ongesteld bent en nog geen onderzoek hoeft.

Meiden ik ga naar bed, ben echt moe!! slaap lekker!!

Slaap lekker, werkse morgen!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 10:09

Slaap lekker Amber!

Muppetje, wil je een ticker ivm je cyclus of bedoel je dat je graag binnenkort ook een zwangerschapsticker wil neerzetten (ja, uiteraard wil je dat haha :P)?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 10:42

snoes, wat goed dat je even langs bent gegaan! hopelijk helpen je pillen. ik moest er toen 7 dagen lang 2 per dag en word 6 dagen na het laatste pilletje ongesteld. smile

muppetje, nog steeds geen veranderingen dus. blijf voor je hopen! geniet lekker van je lange weekend heerlijk!

amber, jij ook een heel leuk weekend zie ik gezellig hoor!

ik moet morgen en zaterdag werken en heb dan zondag en maandag en woensdag nog vrij. heerlijk Very Happy

slaap lekker damen hug

Gast
Gast

Bericht  Koffieleut do 21 apr 2011 - 18:39

Snoes: Wat goed dat je langs gegaan bent!! En dat het zo serieus genomen werd. Ik hoop echt voor je dat de pilletjes helpen! Ik ben ook erg bang voor inwendige onderzoeken (nog nooit gehad), maar ik vrees dat ik er ooit aan zal moeten geloven....

Muppetje: Nog geen verandering... Als ik jou was zou ik volgende week (als er nog niks veranderd is) even langs de dokter gaan voor een bloedtest.

Wat gaan jullie allemaal leuke dingen doen dit weekend!! Ik moet vandaag en morgenmiddag nog werken. Zondag gaan we naar mijn ouders, mijn moeder viert dan haar verjaardag, met een BBQ (ik ben niet de enige zie ik al). Ik weet nog niet wat we maandag gaan doen, we zijn allebei vrij en hebben geen verplichtingen dus we zien wel...

Fijn Paasweekend iedereen!!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 19:17

Puggle, ik heb het al eens gevraagd maar ben het weer vergeten. Welke pilletjes moest jij ook alweer nemen? En die lange cyclus was ook de eerste nadat je gestopt was met de pil he?

Koffieleut, ik vrees ook dat ik er ooit aan zal moeten geloven. Maar goed, als het voor het goede doel is, doe ik het natuurlijk maar. Feit is ook wel dat ik hem ontzettend vertrouw, dat ik ook weet dat hij énorm voorzichtig is. Hij weet nu waarom ik niet gelijk een onderzoek wilde, hij weet nu dat er wat gebeurd is in het verleden wat mij zo deed shaken en ik weet dat hij juist een gynaecoloog is die het dan heel voorzichtig aanpakt. Ik ben echt blij dat ik hem gekozen heb, ik wist wel dat hij de beste uit de hoop zou zijn Wink. Wel de jongste, maar voor mijn gevoel wel de liefste/zachtste zeg maar. Ik vind het alleen wel raar dat hij mijn werkgever is geweest tot een week geleden. Heb jij ook ooit wat meegemaakt of ben je gewoon in't algemeen bang voor zo'n onderzoek? hug

Haha ik zie dat er veel meiden gaan BBQ'en dit weekend, het is er écht het ideale weer voor! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje vr 22 apr 2011 - 7:37

Meiden, waar zijn jullie allemaal, wat ongezellig... De zon is hier allang weg hoor... Wink

Al denk ik dat wij zo nog even n ijsje gaan halen, lekker smile

De auto is inderdaad niet door de apk gekomen. Mijn man heeft m meteen naar de sloop gebracht, best gek toch. We hebben er nog 70 euro van gehad van de sloop, daar gaan we maandag lekker van uit eten smile

Het bankje is mooi geworden al zeg ik het zelf. Voor degenen met toegang, foto's staan op fb (bij de foto's van t huis staan foto's van before...)

Zo, ik ga even n ijsje halen, kijk zo nog wel n keer of er iemand is.

X

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- vr 22 apr 2011 - 9:20

Muppetje schreef:Meiden, waar zijn jullie allemaal, wat ongezellig... De zon is hier allang weg hoor... Wink

Al denk ik dat wij zo nog even n ijsje gaan halen, lekker smile

De auto is inderdaad niet door de apk gekomen. Mijn man heeft m meteen naar de sloop gebracht, best gek toch. We hebben er nog 70 euro van gehad van de sloop, daar gaan we maandag lekker van uit eten smile

Het bankje is mooi geworden al zeg ik het zelf. Voor degenen met toegang, foto's staan op fb (bij de foto's van t huis staan foto's van before...)

Zo, ik ga even n ijsje halen, kijk zo nog wel n keer of er iemand is.

X

Hallo!!!
Ben er. Ben net terug uit Wageningen van oud-studiegenootjes. Het was echt supergezellig. Maar ik ben gesloopt nou. Echt zo moe!!!
Morgen vrijgezellendag van mijn zus, wordt echt vermoeiend ben ik bang. Maar we zullen zien.

Muppetje, je bankje is mooi geworden!!!! Hoe is het verder? nog niet ongesteld?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje vr 22 apr 2011 - 9:25

Nee, nog steeds niet Sad

Ja, dankje, ik ben er ook erg content mee, en ik vondd het ook nog eens heel leuk om te doen:)

Veel plezier morgen, rustig aan he...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- vr 22 apr 2011 - 9:28

Muppetje schreef:Nee, nog steeds niet Sad

Ja, dankje, ik ben er ook erg content mee, en ik vondd het ook nog eens heel leuk om te doen:)

He bah nog steeds geen duidelijkheid dus. Ga je nog testen binnenkort?

Ga rustig aan doen morgen, zo lekker naar bed!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje vr 22 apr 2011 - 9:44

amber22 schreef:
Muppetje schreef:Nee, nog steeds niet Sad

He bah nog steeds geen duidelijkheid dus. Ga je nog testen binnenkort?

Ga rustig aan doen morgen, zo lekker naar bed!

Vanmorgen gedaan, negatief natuurlijk. Stom.

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 11:28

Snoes, ja klopt die lange cyclus was na het stoppen met de pil, het kwam niet op gang! De pilletjes heette Orgametril bij mij. Ik hoop dat het snel komt bij maar dat zal wel hoor die pilletjes werken bijna altijd wel!

Muppetje, he wat vervelend zeg en jammer dat je test negatief was! Moet nu toch wel iets gaan komen bij. Je bankje is mooi geworden leuk!

Amber, veel plezier morgen!

Zo ik ga lekker slapen nu, hopen dat het beetje lukt met de warmte.

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 22 apr 2011 - 12:32

Ooh oké, ik heb andere pilletjes, Lutenyl. Ik hoop dat ze met die pilletjes gewoon komen. En, als ik ze dan eenmaal gehad heb, dat ze de keer erna OOK vanzelf komen!

Nou, ik ga ook slapen nu!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Koffieleut vr 22 apr 2011 - 20:04

Snoes schreef:Puggle, ik heb het al eens gevraagd maar ben het weer vergeten. Welke pilletjes moest jij ook alweer nemen? En die lange cyclus was ook de eerste nadat je gestopt was met de pil he?

Koffieleut, ik vrees ook dat ik er ooit aan zal moeten geloven. Maar goed, als het voor het goede doel is, doe ik het natuurlijk maar. Feit is ook wel dat ik hem ontzettend vertrouw, dat ik ook weet dat hij énorm voorzichtig is. Hij weet nu waarom ik niet gelijk een onderzoek wilde, hij weet nu dat er wat gebeurd is in het verleden wat mij zo deed shaken en ik weet dat hij juist een gynaecoloog is die het dan heel voorzichtig aanpakt. Ik ben echt blij dat ik hem gekozen heb, ik wist wel dat hij de beste uit de hoop zou zijn Wink. Wel de jongste, maar voor mijn gevoel wel de liefste/zachtste zeg maar. Ik vind het alleen wel raar dat hij mijn werkgever is geweest tot een week geleden. Heb jij ook ooit wat meegemaakt of ben je gewoon in't algemeen bang voor zo'n onderzoek? hug

Haha ik zie dat er veel meiden gaan BBQ'en dit weekend, het is er écht het ideale weer voor! Very Happy

Ik heb (gelukkig) niks meegemaakt waardoor ik bang ben. Maar toch vind ik het doodeng. Ben heel erg bang voor alles wat erin moet (om het maar eens lekker plastisch uit te drukken Wink ). Het heeft ook heel lang geduurd voordat mijn man en ik op een "normale" manier sex konden hebben. Na veel oefenen Embarassed en langzaam aan meer vertrouwen in hem krijgen lukt het eindelijk. Maar als ik veel spanning heb gaat het nog niet altijd even makkelijk... Ik ga er ook vanuit het vast wel lukt als ik zwanger ben (het moet gewoon!!).

All: Van morgen een heel klein beetje heel licht roze slijm. Ik hoop nu heel hard dat het niet doorzet...
Fijne pasen iedereen! (weet niet of ik hier nog kom dit weekend, maar lees wel mee op mijn telefoon)
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Snoes vr 22 apr 2011 - 20:51

Koffieleut, ik herken me heel erg in wat je zegt hoor. Bij ons heeft het ook een hele tijd geduurd voordat we normaal seks konden hebben, maar het ga nu bij ons ook wel al een paar jaar goed. Maar ik heb ook nog momenten dat het gewoonweg niet gaat voor mij hoor, dat ik te gespannen ben. Gelukkig had/heeft mijn vriend veel geduld met mij en ook veel begrip voor mijn situatie, dat was niet bij elke ex zo helaas.

Ik ben benieuwd hoe het met jou zal gaan,. Hoop dat je je menstruaties niet krijgt meid, ik duim voor je!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Amber- vr 22 apr 2011 - 22:12

Hallo Meiden,

Nog een uurtje en ik ga weg voor de vrijgezellendag. Ik ben nu al moe haha, maar heb er wel zin in!
Ik heb net voor het eerst iets overgegeven.. Cry BAH! Maar aan de andere kant er gebeurd wel wat haha!

@ Muppetje, wat balen dat je test negatief was, je lichaam doet maar vreemd! Ik blijf voor je duimen voor goed nieuws!

@ Snoes, hopelijk zet je ongesteldheid door.
Koffieleut en Snoes ook bij ons ging de seks in het begin niet makkelijk. Weet hoe jullie je voelen!
Moet wel zeggen ik heb een keer een uitstrijkje gehad en dan laatst die inwendige echo en dat ging echt makkelijk!

@ Koffieleut, hopelijk is het niet je ongesteldheid maar een innestelingsbloeding of iets dergelijks, spannend!!

@ Puggle, dankjewel!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje vr 22 apr 2011 - 22:14

Amber, fijne dag vandaag!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- vr 22 apr 2011 - 22:16

Muppetje schreef:Amber, fijne dag vandaag!

Dankjewel!!
Jij ook fijne dag, geniet van het mooie weer!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje vr 22 apr 2011 - 22:21

Snoes, wat bijzonder dat jullie de sleutel krijgen op eerste paasdag. Of werkt dat anders in België?

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje vr 22 apr 2011 - 22:22

amber22 schreef:
Muppetje schreef:Amber, fijne dag vandaag!

Dankjewel!!
Jij ook fijne dag, geniet van het mooie weer!!

Gaat helemaal goedkomen...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes vr 22 apr 2011 - 23:10

Muppetje schreef:Snoes, wat bijzonder dat jullie de sleutel krijgen op eerste paasdag. Of werkt dat anders in België?
Nee, hier werkt eht denk ik wel hetzelfde. Maar wij hebben 2 weken geleden de akte al getekend, omdat dat toen mooi uitkwam, maar de huidige eigenaars moesten toen nog naar hun appartement verhuizen. Dus hebben we gewoon afgesproken dat we ten laatste eind april de sleutel zouden krijgen, en toen hebben we onderling Pasen afgesproken. Dus officieel is het huis al van ons (we hebben al getekend) maar de eigenaars zijn gisteren pas verhuisd en wilden vandaag het hele huis nog poetsen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje za 23 apr 2011 - 3:58

Snoes schreef:
Muppetje schreef:Snoes, wat bijzonder dat jullie de sleutel krijgen op eerste paasdag. Of werkt dat anders in België?
Nee, hier werkt eht denk ik wel hetzelfde. Maar wij hebben 2 weken geleden de akte al getekend, omdat dat toen mooi uitkwam, maar de huidige eigenaars moesten toen nog naar hun appartement verhuizen. Dus hebben we gewoon afgesproken dat we ten laatste eind april de sleutel zouden krijgen, en toen hebben we onderling Pasen afgesproken. Dus officieel is het huis al van ons (we hebben al getekend) maar de eigenaars zijn gisteren pas verhuisd en wilden vandaag het hele huis nog poetsen.

Ohhh, op die fiets, ik snap m

Spannend hoor, ik vind jullie huis echt supermooi smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: