Voor een kindje in 2011!
+23
zaza
Poisongirl
Phileine
*Lookie*
Pien
smooch
MiKa
majo8782
pitbullgup
Arwyn
Live Laugh Love
Lejow
DaySleeper
Floor
Happy
L!ND@
Aimee
studiebol
Koffieleut
Muppetje
bo
Amber-
Snoes
27 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Puggle schreef:Oeh amber je bent nu een getrouwd vrouw! Gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe het is geweest hoor
Jaaa, hier nog iemand!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
En hier nog iemandMuppetje schreef:Puggle schreef:Oeh amber je bent nu een getrouwd vrouw! Gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe het is geweest hoor
Jaaa, hier nog iemand!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:En hier nog iemandMuppetje schreef:Puggle schreef:Oeh amber je bent nu een getrouwd vrouw! Gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe het is geweest hoor
Jaaa, hier nog iemand!
Paar minuutjes geduld ik ben mijn verhaal aan het schrijven
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Nou hier komt mijn verhaal
Het was in 1 woord geweldig!!!!!!!! :-)
's middags kwam de familie bij ons, ouders broer/zus met aanhang. Eerst lekker een gebakje gegeten en daarna richting het gemeentehuis waar we gingen trouwen.
Mij vriend.. ehm Man haha werkt op het gemeentehuis. Hij heeft pas donderdagavond zijn collega's ingelicht omdat die nog al het een en ander kunnen uithalen, en nu hadden ze weinig tijd. Toen wij daar aankwamen, zaten er papieren op de deur wegens een verbouwing zijn wij gesloten. haha echt leuk! Had al snel door dat we voor de gek gehouden werden. Dus na een tijdje werd de deur voor ons open gedaan en toen kwam opeens een collega van mijn man naar ons toe in de kleding van de trouwambtenaar, net alsof hij ons ging trouwen Echt heel leuk allemaal.
Toen gingen we naar de zaal, daar was dan de echte trouwambetenaar en kon het beginnen. Alles klopte gewoon, de muziek was echt super het verhaal van de trouwambtenaar erg mooi. Heel bijzonder allemaal.
Toen we getrouwd waren zijn we naar een mooie tuin/park hier in de omgeving gegaan waar we foto's hebben gemaakt. Toen reden we weer even langs ons huis, we waren de portomonnee vergeten beetje lastig als je uit eten gaat en toen hing er op ons raam een heel groot papier met de tekst: De beste grap van 1 april: (naam van mijn man) zegt tegen Amber: Ja ik wil!!! haha.. hadden de collega's van mijn man gedaan.
Daarna dus uit eten, toen we binnenkwamen werden we naar de tafel gebracht en daar stonden cadeau's op. Hadden mijn collega's de cadeau's naar het restaurant gebracht, echt leuk!!
Toen heerlijk gegeten en als toetje kregen we van het restaurant een heerlijk toetje voor meerdere personen werd op een grote schaal gebracht met van die ijs-fonteintjes erin! Ook weer zo leuk. Ik viel de hele dag van de ene verrassing in de andere, en dat was zo leuk!!
Toen we thuis kwamen lekker op de bank ze enveloppen uitgepakt en daarna een leuke huwelijksnacht gehad
Ik ga nog wat foto's plaatsen maar weet nog niet wanneer, mijn zwager heeft foto's gemaakt, weet nog niet wanneer we ze krijgen!
Het was in 1 woord geweldig!!!!!!!! :-)
's middags kwam de familie bij ons, ouders broer/zus met aanhang. Eerst lekker een gebakje gegeten en daarna richting het gemeentehuis waar we gingen trouwen.
Mij vriend.. ehm Man haha werkt op het gemeentehuis. Hij heeft pas donderdagavond zijn collega's ingelicht omdat die nog al het een en ander kunnen uithalen, en nu hadden ze weinig tijd. Toen wij daar aankwamen, zaten er papieren op de deur wegens een verbouwing zijn wij gesloten. haha echt leuk! Had al snel door dat we voor de gek gehouden werden. Dus na een tijdje werd de deur voor ons open gedaan en toen kwam opeens een collega van mijn man naar ons toe in de kleding van de trouwambtenaar, net alsof hij ons ging trouwen Echt heel leuk allemaal.
Toen gingen we naar de zaal, daar was dan de echte trouwambetenaar en kon het beginnen. Alles klopte gewoon, de muziek was echt super het verhaal van de trouwambtenaar erg mooi. Heel bijzonder allemaal.
Toen we getrouwd waren zijn we naar een mooie tuin/park hier in de omgeving gegaan waar we foto's hebben gemaakt. Toen reden we weer even langs ons huis, we waren de portomonnee vergeten beetje lastig als je uit eten gaat en toen hing er op ons raam een heel groot papier met de tekst: De beste grap van 1 april: (naam van mijn man) zegt tegen Amber: Ja ik wil!!! haha.. hadden de collega's van mijn man gedaan.
Daarna dus uit eten, toen we binnenkwamen werden we naar de tafel gebracht en daar stonden cadeau's op. Hadden mijn collega's de cadeau's naar het restaurant gebracht, echt leuk!!
Toen heerlijk gegeten en als toetje kregen we van het restaurant een heerlijk toetje voor meerdere personen werd op een grote schaal gebracht met van die ijs-fonteintjes erin! Ook weer zo leuk. Ik viel de hele dag van de ene verrassing in de andere, en dat was zo leuk!!
Toen we thuis kwamen lekker op de bank ze enveloppen uitgepakt en daarna een leuke huwelijksnacht gehad
Ik ga nog wat foto's plaatsen maar weet nog niet wanneer, mijn zwager heeft foto's gemaakt, weet nog niet wanneer we ze krijgen!
Amber-- Ratel
Gefeliciteerd!
wat een leuke dag hebben jullie gehad!
(gisteren trouwde hier in het dorp ook een stel, ze kwam net het huis uit, onder de boog van witte en rode ballonnen, toen moest ik meteen aan je denken :-) )
(gisteren trouwde hier in het dorp ook een stel, ze kwam net het huis uit, onder de boog van witte en rode ballonnen, toen moest ik meteen aan je denken :-) )
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:Gefeliciteerd!
:-) leuk dat je aan me moest denken!
Hoe is het met jou? Voel je je nog goed?
Amber-- Ratel
Amber, dat klinkt als een super leuke dag!!! Wat leuk van die collega's van je man(!), wel slim trouwens dat ie het pas laat verteld heeft, wat zouden ze anders wel niet allemaal gedaan hebben? Zat het weer een beetje mee??
Wat is zo'n dag dan snel voorbij he?! Ik ben benieuwd naar de foto's. Ik vond dat zo'n leuk moment toen wij de foto's kregen, je beleeft alles dan weer even opnieuw.
Geniet nog maar even lekker na!
Wat is zo'n dag dan snel voorbij he?! Ik ben benieuwd naar de foto's. Ik vond dat zo'n leuk moment toen wij de foto's kregen, je beleeft alles dan weer even opnieuw.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut schreef:Amber, dat klinkt als een super leuke dag!!! Wat leuk van die collega's van je man(!), wel slim trouwens dat ie het pas laat verteld heeft, wat zouden ze anders wel niet allemaal gedaan hebben? Zat het weer een beetje mee??
Inderdaad anders hadden ze denk ik nog veel meer uitgespookt haha! Maar zo was het echt leuk!
Ja het weer viel erg mee.. het was niet echt zonnig, maar tijdens de foto's maken wel droog. Dus geluk gehad!
Amber-- Ratel
Voel me bij vlagen echt kotsmisselijk. Maar over het algemeen voel ik me goed. Ben wat sneller moe/uitgeput, zeker na een lange drukke dag werken dan kan ik 's avonds bijna niet meer op mijn benen staan.
Ik begin het nu toch wel erg spannend te vinden, zo vlak voor de echo. Er leek geen eind te komen aan deze week, maar nu is het al weer weekend.
Mijn man en ik dromen wat af! Elke ochtend weer grappige dingen om elkaar te vertellen.
Ik had laatst gedroomd dat ik de echo had, de vk super boos op mij! want ik was helemaal niet zwanger! ik zat haar tijd te verdoen! En mijn man zat maar koekjes te eten ondertussen
hij vroeg toen ik m'n droom vertelde, hoe hij aan die koekjes kwam, tja dat weet ik niet, ik weet dat je niks zei en alleen koekjes zat te eten
Ik begin het nu toch wel erg spannend te vinden, zo vlak voor de echo. Er leek geen eind te komen aan deze week, maar nu is het al weer weekend.
Mijn man en ik dromen wat af! Elke ochtend weer grappige dingen om elkaar te vertellen.
Ik had laatst gedroomd dat ik de echo had, de vk super boos op mij! want ik was helemaal niet zwanger! ik zat haar tijd te verdoen! En mijn man zat maar koekjes te eten ondertussen
hij vroeg toen ik m'n droom vertelde, hoe hij aan die koekjes kwam, tja dat weet ik niet, ik weet dat je niks zei en alleen koekjes zat te eten
Floor- Ratel
Amber, wat ontzettend fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Je verhaal toverde spontaan een glimlach op mijn gezicht, zo fijn om te lezen dat het allemaal zo leuk is geweest Hebben jullie leuke cadeaus gekregen (buiten envelopjes bedoel ik dan )? Geniet nog lekker na van deze onvergetelijke dag meid, en natuurlijk nog een hele dikke proficiat voor jou en je man
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Amber, het klinkt alsof je een geweldige dag hebt gehad, héél fijn voor je! Van harte gefeliciteerd en geniet nog maar even lekker na!
X
X
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Amber je verhaal leest straatl enthousiasme uit! Wat hebben jullie het leuk gehad! Fijn hoor! En nu nog ff lekker na genieten met die mooie weer! En natuurlijk nog gefeliciteerd!!
Wat een lekker weer he, heb net al ff gauw hapjes voor vanavond gemaakt dan kan ik straks nog ff buiten zitten! Gisteravond nog op stap geweest was weer erg gezellig maar wel laat in bed en ik was al zo moe,ach misschien doe ik straks wel ff een tukkie in de zon
Wat een lekker weer he, heb net al ff gauw hapjes voor vanavond gemaakt dan kan ik straks nog ff buiten zitten! Gisteravond nog op stap geweest was weer erg gezellig maar wel laat in bed en ik was al zo moe,ach misschien doe ik straks wel ff een tukkie in de zon
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Super amber! Klinkt als een heerlijke gezellige dag! Nogmaals gefeliciteerd en geniet nog lekker na
Gast- Gast
Dankjewel voor jullie leuke reacties!
Ik ben nog steeds aan het nagenieten van de leuke dag die we hebben gehad! Het was echt super!!
Jullie ook zo genoten van het weer vandaag?
Ik meen mij te herinneren dat iemand dit weekend haar NOD heeft? Was jij dat studiebol? Al ongesteld of niet hoop ik!
Ik ben nog steeds aan het nagenieten van de leuke dag die we hebben gehad! Het was echt super!!
Ik meen mij te herinneren dat iemand dit weekend haar NOD heeft? Was jij dat studiebol? Al ongesteld of niet hoop ik!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Dankjewel voor jullie leuke reacties!
Ik zit morgen op dag 28, maar goed bij mij kan het alle kanten op gezien de vorige keer! Al is dit wel mijn 4de dag al met buikpijn en lichte rugpijn. Dus hoop dat het kont!
Jij bent ook weer lekker op de helft!
Gast- Gast
Puggle schreef:amber22 schreef:Dankjewel voor jullie leuke reacties!
Ik zit morgen op dag 28, maar goed bij mij kan het alle kanten op gezien de vorige keer! Al is dit wel mijn 4de dag al met buikpijn en lichte rugpijn. Dus hoop dat het kont!
Jij bent ook weer lekker op de helft!
Spannend Puggle. Ben benieuwd hoe je cyclus nu loopt en wat er gebeurd.
Ja klopt ik vind deze maand echt snel gaan, zie onder in mijn ticker staan dat ik over 11 dagen kan testen (als ik een normale cyclus heb). Dat is over 1,5 week al
Amber-- Ratel
Zeker snel de dagen vliegen soms echt voorbij vind ik! Alleen maar fijn voor ons natuurlijk
Gast- Gast
Puggle schreef:Zeker snel de dagen vliegen soms echt voorbij vind ik! Alleen maar fijn voor ons natuurlijk
Inderdaad!! :-)
Amber-- Ratel
Oh! Mijn! God! Ik denk dat ik zwanger ben!!
Vanmorgen getest, 2 dagen voor NOD. En na precies 5 minuten een heeel licht lijntje. Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar een lijn is een lijn zeggen ze altijd.
De paniek is volledig toegeslagen. Opeens weet ik niet meer hoe dat moet in de toekomst, ik begin pas per 1 augustus met mijn nieuwe baan, mijn verloofde zoekt nog. Ik had niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn, gingen nog een beetje voor spek en bonen. Ik ben er misselijk van, ik weet niet wat ik moet doen!
Vanmorgen getest, 2 dagen voor NOD. En na precies 5 minuten een heeel licht lijntje. Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar een lijn is een lijn zeggen ze altijd.
De paniek is volledig toegeslagen. Opeens weet ik niet meer hoe dat moet in de toekomst, ik begin pas per 1 augustus met mijn nieuwe baan, mijn verloofde zoekt nog. Ik had niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn, gingen nog een beetje voor spek en bonen. Ik ben er misselijk van, ik weet niet wat ik moet doen!
DaySleeper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 28-11-10
DaySleeper schreef:Oh! Mijn! God! Ik denk dat ik zwanger ben!!
gewoon gaan proberen te genieten1
ga er vanuit dat het gewenst is ?
Amber: het klinkt of dat je een succesvolle trouwdag heb gehad;)
hoe voelt het nu als getrouwde vrouw hahah .
Puggle: we gaan gewoon allemaal duimen voor je cyclus deze maand.
nou hier niet echt veel om te vertellen gisteren heerlijk in de tuin gerommelt en van het weer genoten.
bo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 88
Registratiedatum : 17-12-10
bo schreef:DaySleeper schreef:Oh! Mijn! God! Ik denk dat ik zwanger ben!!
gewoon gaan proberen te genieten1
ga er vanuit dat het gewenst is ?
Amber: het klinkt of dat je een succesvolle trouwdag heb gehad;)
hoe voelt het nu als getrouwde vrouw hahah .
Puggle: we gaan gewoon allemaal duimen voor je cyclus deze maand.
nou hier niet echt veel om te vertellen gisteren heerlijk in de tuin gerommelt en van het weer genoten.
Daysleeper: ik zou morgen nog een testje doen! Ik neem ook aan dat het gewenst is toch? Anders was je nog niet bvegonnen neem ik aan. Ja als je er voor gaat kan het in 1 keer raak zijn! Gefeliciteerd.
Dankje bo! Ik hoop het ook! Fijne zondag .
Gast- Gast
Joehoe, hier even een ego berichtje van mijn kant. Jaja ik leef nog en lees nog steeds zo af en toe mee, maar probeer er niet teveel aan te denken, want dan duurt het me veel te lang haha..
Ik ben ondertussen begonnen aan pilstrip 2, van de drie! Ik hoop eind mei dus echt te kunnen stoppen en er dan voor te gaan (dan is hopelijk het geld voor de auto bij elkaar).
Alleen nu begin ik ineens te twijfelen om vanalles en nog wat. Wil ik toch niet eerst trouwen? (dat wil ik pas als mijn beugel er uit is = over een jaar, en daar moeten we ook veel voor sparen, dus voor ik eens zwanger ben dan zijn we ruim 2 jaar verder en dan vind ik me te oud). Wil ik niet eerst nog heerlijk op vakantie? Twee jaar geleden ben ik met mijn beste vriendin en mijn vriend naar Italie geweest met de auto, dit was echt geweldig leuk. Zij heeft nu een vriend.. dus we kunnen volgend jaar met zijn viertjes.
En als ik dit dan denk heb ik gelijk twee eierstokken die me tegen beginnen te spreken: WWIJJJ WILLEN FOOKKKKENNN
Hmmmmmm
Ik ben ondertussen begonnen aan pilstrip 2, van de drie! Ik hoop eind mei dus echt te kunnen stoppen en er dan voor te gaan (dan is hopelijk het geld voor de auto bij elkaar).
Alleen nu begin ik ineens te twijfelen om vanalles en nog wat. Wil ik toch niet eerst trouwen? (dat wil ik pas als mijn beugel er uit is = over een jaar, en daar moeten we ook veel voor sparen, dus voor ik eens zwanger ben dan zijn we ruim 2 jaar verder en dan vind ik me te oud). Wil ik niet eerst nog heerlijk op vakantie? Twee jaar geleden ben ik met mijn beste vriendin en mijn vriend naar Italie geweest met de auto, dit was echt geweldig leuk. Zij heeft nu een vriend.. dus we kunnen volgend jaar met zijn viertjes.
En als ik dit dan denk heb ik gelijk twee eierstokken die me tegen beginnen te spreken: WWIJJJ WILLEN FOOKKKKENNN
Hmmmmmm
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Daysleeper, overmorgen nog maar een test doen dan? In de hoop op een donkerder streepje. Gefeliciteerd alvast.
Floor- Ratel
@Lejow, het schiet al op, de 2e pilstrip. Ben je er al uit welke auto het gaat worden?
fijn he al die twijfels. Wij twijfelen hier ook wat af maar nu ik echt zwanger ben zal alles wel lopen zoals het gaat. We maken ons er niet meer druk om.
fijn he al die twijfels. Wij twijfelen hier ook wat af maar nu ik echt zwanger ben zal alles wel lopen zoals het gaat. We maken ons er niet meer druk om.
Floor- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: