Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+23
zaza
Poisongirl
Phileine
*Lookie*
Pien
smooch
MiKa
majo8782
pitbullgup
Arwyn
Live Laugh Love
Lejow
DaySleeper
Floor
Happy
L!ND@
Aimee
studiebol
Koffieleut
Muppetje
bo
Amber-
Snoes
27 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 2 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  studiebol do 31 maa 2011 - 8:03

Tja ik wil er eigenlijk ook niet teveel moeite van maken, de helft heeft dat toch niet door Very Happy en wat je zegt je houd zoveel over! Dus ik ga er ook maar niet teveel moeite voor doen je hebt me overgehaald Very Happy

Puggle tuurlijk heb ik liever dat mijn vriend er wel is, maar ja het is nou eenmaal niet zo dus ik heb me er bij neergelegd. Heb het weekend allemaal leuke dingen en maandag eet ik bij mijn moeder dus dan ben ik ook niet alleen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Muppetje do 31 maa 2011 - 8:06

studiebol schreef:Tja ik wil er eigenlijk ook niet teveel moeite van maken, de helft heeft dat toch niet door Very Happy en wat je zegt je houd zoveel over! Dus ik ga er ook maar niet teveel moeite voor doen je hebt me overgehaald.

angel Very Happy

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 8:11

Muppetje schreef:
Puggle schreef:Muppet: Jeeeeej jij bent nu ook een prater! Leuke bril! Waar heb je hem gekocht? Aangezien ik ook briilen verkoop Wink

Ja, die opmerking over die bril was ook een beetje meer voor jou dan voor de rest. Hij is van de Eyewish, ik hoop dat het goed is, heb daar nog nooit een bril gekocht.

Hij zei al dat het wel 3 weken kon duren ( ik heb lastige ogen, haha). Heb gebeld en ws komt hij morgen binnen

Haha oke. Ja ik heb daar zelf ook nooit iets gekocht! Denk dat het wel goed is hoor. Het is zoiezo een prijzige winkel, dus dan mag het zeker goed zijn!
Hopelijk mag je hem snel halen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 8:13

studiebol schreef:Tja ik wil er eigenlijk ook niet teveel moeite van maken, de helft heeft dat toch niet door Very Happy en wat je zegt je houd zoveel over! Dus ik ga er ook maar niet teveel moeite voor doen je hebt me overgehaald Very Happy

Puggle tuurlijk heb ik liever dat mijn vriend er wel is, maar ja het is nou eenmaal niet zo dus ik heb me er bij neergelegd. Heb het weekend allemaal leuke dingen en
maandag eet ik bij mijn moeder dus dan ben ik ook niet alleen.

Fijn! Jouw weekend is in ieder geval goed gevuld. Misschien heb je het al eens verteld maar wat doet je vriend voor werk? Als je het niet wilt vertellen snap ik dat hoor.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje do 31 maa 2011 - 8:17

Puggle schreef:
Muppetje schreef:
Puggle schreef:Muppet: Jeeeeej jij bent nu ook een prater! Leuke bril! Waar heb je hem gekocht? Aangezien ik ook briilen verkoop Wink

Ja, die opmerking over die bril was ook een beetje meer voor jou dan voor de rest. Hij is van de Eyewish, ik hoop dat het goed is, heb daar nog nooit een bril gekocht.

Hij zei al dat het wel 3 weken kon duren ( ik heb lastige ogen, haha). Heb gebeld en ws komt hij morgen binnen

Haha oke. Ja ik heb daar zelf ook nooit iets gekocht! Denk dat het wel goed is hoor. Het is zoiezo een prijzige winkel, dus dan mag het zeker goed zijn!

Ze zijn inderdaad niet goedkoop, maarja, het is niet anders....

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 8:32

Muppetje schreef:
Puggle schreef:
Muppetje schreef:

Ze zijn inderdaad niet goedkoop, maarja, het is niet anders....

Ja dat is ook, het belangrijkste is dat je hem mooi vind en hij goed kijkt!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje do 31 maa 2011 - 8:35

Ja, dat vind ik ook, je ogen zijn nou eenmaal heel belangrijk. Ik heb al zon 26 jaar een bril, haha

(leuk joh, fotos van n minimensje van 1 jaar oud met n bril....)

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 8:45

Haha ja dat ziet er vast charmant uit! Ik heb ook hele kleintjes in de winkel en dat vind ik altijd wel een beetje zielig hoor, als ze dan een brilletje moeten! Maar goed daar wen je dan ook weer wel aan.

Gast
Gast

Bericht  Aimee do 31 maa 2011 - 9:08

Ik heb al een tijdje niet meegeschreven (wel gelezen natuurlijk Wink ), maar moet nu toch wel even wat kwijt...
Wij zijn deze week ook 'officieel begonnen' voor een kindje. Ik ben onwijs blij en vind het SUPER spannend, maar ik maak me ook alweer druk om van alles. Stel nou dat ik gauw zwanger mag worden, dan ben ik 22 als ik moeder word. Ik ben dan toch wel een beetje bang voor de reacties van anderen, stom he? Embarassed Mijn vriend en ik zijn al 5 jaar samen, hebben net een eengezinswoning gekocht, willen allebei heel graag een kindje, dus we hebben alles opzich goed voor elkaar. Maar ik ben gewoon bang dat mensen gaan oordelen (en daar trek ik mij dan toch altijd wel iets van aan Rolling Eyes )
Schrijven er nog meerdere jonge meiden mee; en hoe gaan jullie hiermee om?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Muppetje do 31 maa 2011 - 9:10

Puggle schreef:Haha ja dat ziet er vast charmant uit! Ik heb ook hele kleintjes in de winkel en dat vind ik altijd wel een beetje zielig hoor, als ze dan een brilletje moeten! Maar goed daar wen je dan ook weer wel aan.

Ik weet natuurlijk niet beter...

Aimee, spannend hoor, succes!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes do 31 maa 2011 - 9:23

Puggle, wij gaan eind april verhuizen, nog maar een maandje dus Very Happy Ik vind het zo spannend!

Studiebol, alvast veel plezier met je verjaardag Very Happy

Muppetje, leuke bril!

Aimee, ik ben ook nog maar 23, maar ik ben totaal niet bang voor reacties uit mijn omgeving. Sowieso zal ik minimum 24 jaar zijn als ik zou bevallen, dus dat vind ik een mooie leeftijd smile.

Amber, héééééél veel plezier morgen! Geniet van jullie dagje!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Amber- do 31 maa 2011 - 9:24

Hallo meiden,

@ Muppetje, wat een leuk bril

@ Aimee, wat spannend dat jullie er nu ook voor gaan.

@ Studiebol, alvast gefeliciteerd!

@ Snoes, dankjewel!! hug

@ All, Nog maar 1 nachtje spannend spannend!! Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Aimee do 31 maa 2011 - 9:30

Snoes: Ik vind 22 zelf ook een mooie leeftijd, haha. Maar ik weet gewoon dat mensen gaan zeggen 'jeetje wat zonde, je had nog dit en dat en dit en dat kunnen doen'. Ach, ik weet dat ik daar boven moet staan en waarschijnlijk doe ik dat ook wel als het eenmaal zo ver is.

Amber: Spannend hoor! Vanaf morgen ben je dus een getrouwde vrouw. Leuke datum ook! smile Heel veel plezier morgen
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630

Bericht  Amber- do 31 maa 2011 - 9:32

Aimee schreef:Snoes: Ik vind 22 zelf ook een mooie leeftijd, haha. Maar ik weet gewoon dat mensen gaan zeggen 'jeetje wat zonde, je had nog dit en dat en dit en dat kunnen doen'. Ach, ik weet dat ik daar boven moet staan en waarschijnlijk doe ik dat ook wel als het eenmaal zo ver is.

Amber: Spannend hoor! Vanaf morgen ben je dus een getrouwde vrouw. Leuke datum ook! smile Heel veel plezier morgen

Klopt Very Happy Ja leuke datum inderdaad.. haha!! Moet ook tegen iedereen zeggen, nee het is geen grapje!

En wat betreft je leeftijd, als jullie er helemaal klaar voor zijn maakt het toch niets uit?! Gewoon lekker doen Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 9:43

Muppetje: ja dat is ook zo, ik bedoel het natuurlijk ook niet verkeerd he smile

Aimee: leuk dat jullie ook begonnen zijn! Je leeftijd maakt toch niks uit. De een is de ander niet en als jullie eraan toe zijn is dat toch prima!?

Amber: toch nog even op het forum spieken voor je een getrouwde vrouw bent Wink
Geniet er maar lekker van! Ik zie aan je ticker dat je rond de ovulatie zit, succes in de huwelijksnacht morgen :P

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 31 maa 2011 - 9:45

Aimee, leeftijd speelt geen rol joh. Als jullie er klaar voor zijn, is dat toch het belangrijkste? Tegen de tijd dat we eraan willen beginnen, zijn we toch 24 en 26, dat klinkt al ouder nerd

Lieve Amber, ik wil je echt zo ontzettend veel plezier en geluk toewensen morgen! Ik heb het al eens gezegd hoor, maar ik vind het zo leuk/spannend voor je! Geniet er van met héél je hart meid en laat nadien zeker even een trouwfoto zien hier Very Happy hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Amber- do 31 maa 2011 - 9:53

Snoes schreef:Aimee, leeftijd speelt geen rol joh. Als jullie er klaar voor zijn, is dat toch het belangrijkste? Tegen de tijd dat we eraan willen beginnen, zijn we toch 24 en 26, dat klinkt al ouder nerd

Lieve Amber, ik wil je echt zo ontzettend veel plezier en geluk toewensen morgen! Ik heb het al eens gezegd hoor, maar ik vind het zo leuk/spannend voor je! Geniet er van met héél je hart meid en laat nadien zeker even een trouwfoto zien hier Very Happy hug

Lieve Snoes,dankjewel!!!! Ik ga er echt van genieten!! hug
Ik denk dat er wel een trouwfoto gaat komen, wel spannend dan weten jullie hoe ik eruit zie haha!

@ Puggle, Dankjewel!
ja kan jullie toch niet missen dus moest nog even kijken Wink
Zit inderdaad rond mijn evaluatie, moet zeggen dat ik dat wel speciaal vind. Hopelijk brengt het ons geluk. We gaan er een mooie huwelijksnacht van maken :-) Embarassed
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 31 maa 2011 - 10:02

Lieve,lieve Amber,

Héél véél plezier morgen. Geniet met volle teugen, want hoe cliché ook, het is zo voorbij.
Enne, maak er inderdaad maar een leuke huwelijksnacht van Wink angel

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  L!ND@ do 31 maa 2011 - 10:02

@ amber22 Sorry, kan het niet laten om even te reageren, ik lees hier zo nu en dan even mee. Ten 1e....heb een hele fijne dag morgen, geniet ervan, want echt waar.....het is zo voorbij! Ten 2e Toevallig had ik rond mijn trouwdag mijn eisprong. Was de 1e poging en meteen raak, een mooier huwelijkscadeau kon niemand me geven! Het leuke was dan ook nog dat ik positief testte een week voor de verjaardag van mijn man en een week voor mijn eigen verjaardag beviel ik Laughing Ten 3e.....EN NU LEKKER SLAPEN!!!!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Amber- do 31 maa 2011 - 10:07

L!ND@ schreef:@ amber22 Sorry, kan het niet laten om even te reageren, ik lees hier zo nu en dan even mee. Ten 1e....heb een hele fijne dag morgen, geniet ervan, want echt waar.....het is zo voorbij! Ten 2e Toevallig had ik rond mijn trouwdag mijn eisprong. Was de 1e poging en meteen raak, een mooier huwelijkscadeau kon niemand me geven! Het leuke was dan ook nog dat ik positief testte een week voor de verjaardag van mijn man en een week voor mijn eigen verjaardag beviel ik Laughing Ten 3e.....EN NU LEKKER SLAPEN!!!!

Lieve Muppetje dankjewel!!! hug

@ L!ND@, Dankjewel!!!!! Ik ga er zeker van genieten!! En hopelijk brengt de ovulatie rond mijn trouwdag mij ook zoveel geluk!

Meiden jullie zijn allemaal zo lief!!! Embarassed hug

Maar ik ga nu maar slapen haha.. L!ND@ ik zal naar je luisteren Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 31 maa 2011 - 10:14

Slaap lekker Amber!

En de rest natuurlijk ook, ik ga ook lekker mijn bedje in

Xxx

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  bo do 31 maa 2011 - 11:14

@ muppetje: ja het is erg wennen maar heb nog nergens een blauwe plek zoals je bij vele wel ziet Wink.
hoe is het verder met jou?
mooie bril trouwens!

@aimee: er zullen altijd mensen zijn met een oordeel, maar niks van aantrekken!
ik was net 18 toen ik mijn zoon kreeg van nu bijna 14, en daar hadden ook veel mensen de oordeel over klaar.
maar jouw lijf en jouw leven moet je maar denken!

@amber: veel plezier vandaag!!!

ik ben net thuis uit mijn werk vandaar zo laat hahha.
nu lekker weekend en zo slapen Very Happy

bo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 88
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  studiebol do 31 maa 2011 - 19:42

Aimee, er zullen altijd mensen zijn die oordelen, maar ja jullie moeten er aan toe zijn en niet de rest van de wereld! als het voor jullie goed voelt dan is het voldoende! Succes, ik hoop voor je dat je vlot zwanger bent!

Amber, jullie mooie dag is begonnen, nogmaals geniet er van! Ik ben benieuwd naar je verhaal!

Jullie hebben gisteren nog lang door getypt toen lag ik al in coma, ik ben sinds dinsdag wel zo ontzettend moe kan zo wel om half 9 in bed liggen en slapen.. nou dat doe ik dan niet maar ga wel op tijd naar bed! Misschien nog met mijn jetlag? Ben vrij vlot weer ana het werk gegaan en weer een druk weekend dus niet echt tijd gehad om daar van bij te komen..

Nou ik ga aan de boodschappen, pffff helemaal geen zin in!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Happy do 31 maa 2011 - 22:12

Amber, Ik wens jullie een super mooie dag vandaag Very Happy

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 10:33

Oeh amber je bent nu een getrouwd vrouw! Gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe het is geweest hoor smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: