Voor een kindje in 2011!
+23
zaza
Poisongirl
Phileine
*Lookie*
Pien
smooch
MiKa
majo8782
pitbullgup
Arwyn
Live Laugh Love
Lejow
DaySleeper
Floor
Happy
L!ND@
Aimee
studiebol
Koffieleut
Muppetje
bo
Amber-
Snoes
27 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Muppetje schreef:Tsja, het begint nu ook gewoon een beetje frustrerend te worden, ik mis mn mannetje een beetje. Niet dat het voor n kindje nog uitmaakt hoor ( denk ik, of mijn cyclus moet ineens twee kee zo lang zijn ) , klote heupen, hihi. Dan mag ie dus echt niet aan me komen...
haha ;-) Dat kan ik me voorstellen!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Idd muppet 1 keer kan genoeg zijn! Nou veel succes als je gaat testen! Zal duimen voor je. Je kan ook nog afwachten natuurlijk maar goed als tie negatief weet je ook gelijk waar je aan toe bent. Dus het is van 2 kanten.
Gast- Gast
amber22 schreef:Muppetje schreef:Tsja, het begint nu ook gewoon een beetje frustrerend te worden, ik mis mn mannetje een beetje. Niet dat het voor n kindje nog uitmaakt hoor ( denk ik, of mijn cyclus moet ineens twee kee zo lang zijn ) , klote heupen, hihi. Dan mag ie dus echt niet aan me komen...
Ach, je kan ook niet alles hebben, gelukkig gaat het inmiddels een stuk beter, en hebben we nog een lang weekend ook
Owja, wacht, dan moet ik natuurlijk niet ongesteld worden...
Ow trouwens, als er nog iemand trouwfoto's wil zien, in mijn topic in algemeen staat een link naar facebook, gooi m alleen vanavond wel weer dicht (al mogen jullir best mn vriendje worden hoor, ik spaar vriendjes)
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Puggle schreef:Idd muppet 1 keer kan genoeg zijn! Nou veel succes als je gaat testen! Zal duimen voor je. Je kan ook nog afwachten natuurlijk maar goed als tie negatief weet je ook gelijk waar je aan toe bent. Dus het is van 2 kanten.
Zegt niet zo heel veel he. Bij mijn 1e zwangerschap testte ik 1 dag na NOD negatief en 3-4 dagen na NOD pas positief. Dus het niet is niet helemaal zeker dat je weet waar je aan toe bent.
Amber-- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Tsja, het begint nu ook gewoon een beetje frustrerend te worden, ik mis mn mannetje een beetje. Niet dat het voor n kindje nog uitmaakt hoor ( denk ik, of mijn cyclus moet ineens twee kee zo lang zijn ) , klote heupen, hihi. Dan mag ie dus echt niet aan me komen...
Ach, je kan ook niet alles hebben, gelukkig gaat het inmiddels een stuk beter, en hebben we nog een lang weekend ook
Owja, wacht, dan moet ik natuurlijk niet ongesteld worden...
Ow trouwens, als er nog iemand trouwfoto's wil zien, in mijn topic in algemeen staat een link naar facebook, gooi m alleen vanavond wel weer dicht (al mogen jullir best mn vriendje worden hoor, ik spaar vriendjes)
Leuk, ik ga je vriendje worden!! Gebruik het alleen niet veel, gebruik Hyves meer!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Puggle schreef:Idd muppet 1 keer kan genoeg zijn! Nou veel succes als je gaat testen! Zal duimen voor je. Je kan ook nog afwachten natuurlijk maar goed als tie negatief weet je ook gelijk waar je aan toe bent. Dus het is van 2 kanten.
Zegt niet zo heel veel he. Bij mijn 1e zwangerschap testte ik 1 dag na NOD negatief en 3-4 dagen na NOD pas positief. Dus het niet is niet helemaal zeker dat je weet waar je aan toe bent.
Nee, dat is ook zo, maar ik denk dat ik het gewoon probeer, het lijkt me zo geini als mijn vriendinnetje morgen gelijk krijgt.
Muppetje- Ratel
Ik heb Hyves juist laatst opgezegd, al mn vriendjes gingen naar facebook....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:Idd muppet 1 keer kan genoeg zijn! Nou veel succes als je gaat testen! Zal duimen voor je. Je kan ook nog afwachten natuurlijk maar goed als tie negatief weet je ook gelijk waar je aan toe bent. Dus het is van 2 kanten.
Nee, dat is ook zo, maar ik denk dat ik het gewoon probeer, het lijkt me zo geini als mijn vriendinnetje morgen gelijk krijgt.
Zou echt heeeel leuk zijn! Heb je een vriendschapverzoek gestuurd!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:Idd muppet 1 keer kan genoeg zijn! Nou veel succes als je gaat testen! Zal duimen voor je. Je kan ook nog afwachten natuurlijk maar goed als tie negatief weet je ook gelijk waar je aan toe bent. Dus het is van 2 kanten.
Zou echt heeeel leuk zijn! Heb je een vriendschapverzoek gestuurd!
Gezellig, ga even kijken!
Muppetje- Ratel
Hmm, facebook heeft n beetje vertraging, ik heb t nog niet...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Hmm, facebook heeft n beetje vertraging, ik heb t nog niet...
hmm vreemd, even afwachten dan maar!
Amber-- Ratel
Ja dat is ook zo amber, dat je ook pas veel later positief kan testen!
Oh ik ga ook even kijken naar je facebook link
Oh ik ga ook even kijken naar je facebook link
Gast- Gast
amber22 schreef:Muppetje schreef:Hmm, facebook heeft n beetje vertraging, ik heb t nog niet...
Ja, ik heb m gehad, vanf heden zijn we vriendjes, hoe gezellig is dat
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Hmm, facebook heeft n beetje vertraging, ik heb t nog niet...
Joehoe helemaal leuk!!
Wat een leuke foto's heb je erop staan!!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Hmm, facebook heeft n beetje vertraging, ik heb t nog niet...
Joehoe helemaal leuk!!
Ow, dankje, ja, er staat ook wat van ons huis en de vakantie op Bali.
Probeer er af en toe het een en ander op te zetten, blijft mn zus ook nog een beetje op de hoogte
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Hmm, facebook heeft n beetje vertraging, ik heb t nog niet...
Joehoe helemaal leuk!!
Ow, dankje, ja, er staat ook wat van ons huis en de vakantie op Bali.
Probeer er af en toe het een en ander op te zetten, blijft mn zus ook nog een beetje op de hoogte
Echt leuk!! Zeker leuk dat je zus zo een beetje op de hoogte blijft!
Amber-- Ratel
Als ik op de link klik dan krijg ik gelijk een foto van je huwelijk te zien, maar ik kan nergens op iets klikken om vriendjes te worden
Gast- Gast
Puggle schreef:Als ik op de link klik dan krijg ik gelijk een foto van je huwelijk te zien, maar ik kan nergens op iets klikken om vriendjes te worden
misschien kan Amber je helpen, haar is het wel gelukt....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Als ik op de link klik dan krijg ik gelijk een foto van je huwelijk te zien, maar ik kan nergens op iets klikken om vriendjes te worden
Ja ik doe het wel via mijn telefoon, misschien is dat het!
Amber? Help
Gast- Gast
Puggle schreef:Als ik op de link klik dan krijg ik gelijk een foto van je huwelijk te zien, maar ik kan nergens op iets klikken om vriendjes te worden
Je moet gewoon haar naam aanklikken, boven in het scherm (dan kom je in haar profiel) en dan vriendschapverzoek versturen. Ik wil ook jou vriendje worden puggle!
Amber-- Ratel
Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Als ik op de link klik dan krijg ik gelijk een foto van je huwelijk te zien, maar ik kan nergens op iets klikken om vriendjes te worden
Ja ik doe het wel via mijn telefoon, misschien is dat het!
Amber? Help
Als het niet lukt via je telefoon moet je misschien op mn naam zoeken, als het niet lukt wil ik die wel even pm'en hoor
Muppetje- Ratel
Gelukt Puggle! Ik heb je meteen even een suggestie gestuurd
Muppetje- Ratel
Puggle schreef:Gelukt
Nu amber nog.
ja ik wil ook, wie ben je?? haha! dan kan ik je toevoegen!
Amber-- Ratel
Puggle, ik heb amber als suggestie aan je gestuurd....
Muppetje- Ratel
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: