Voor een kindje in 2011!
+23
zaza
Poisongirl
Phileine
*Lookie*
Pien
smooch
MiKa
majo8782
pitbullgup
Arwyn
Live Laugh Love
Lejow
DaySleeper
Floor
Happy
L!ND@
Aimee
studiebol
Koffieleut
Muppetje
bo
Amber-
Snoes
27 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Puggle schreef:slaap lekker amber! zou leuk zijn als jij dan ook van de partij bent
moeten we effe een datum zien te fixen, mij maakt het niet uit op zondag heb ik eigelijk nooit iets.
Naja, de komende twee kan ik dus niet... verder maakt t me niet veel uit.
Slaap lekker Amber
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Puggle schreef:slaap lekker amber! zou leuk zijn als jij dan ook van de partij bent
moeten we effe een datum zien te fixen, mij maakt het niet uit op zondag heb ik eigelijk nooit iets.
Slaap lekker Amber
nou mij ook niet, als het maar niet de eerste zondag van de maand is dan moet ik ook werken. (geen leven helaas ) we prikken er gewoon 1
we zitten trouwens wel dit topic vol te spammen he
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:slaap lekker amber! zou leuk zijn als jij dan ook van de partij bent
Slaap lekker Amber
nou mij ook niet, als het maar niet de eerste zondag van de maand is dan moet ik ook werken. (geen leven helaas ) we prikken er gewoon 1
Koopzondag, bah, maar zeker wel 200%?
Enne, geeft toch niet, is ons topic, dan mag dat
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:slaap lekker amber! zou leuk zijn als jij dan ook van de partij bent
Slaap lekker Amber
Koopzondag, bah, maar zeker wel 200%?
Enne, geeft toch niet, is ons topic, dan mag dat
geen geld helaas, maar wel dubbele dubbele uren! detailhandel is geen vetpot
Gast- Gast
Ow, das ook jammer...
Maarre, ik ga ook naar bed denk ik
Slaap lekker allemaal, spreek jullie snel!
Maarre, ik ga ook naar bed denk ik
Slaap lekker allemaal, spreek jullie snel!
Muppetje- Ratel
Zo jullie hebben nog flink gekletst toen ik allang op bed lag Pff lig meestal helemaal niet zo super vroeg in bed maar ik houd het gewoon niet vol om lang wakker te blijven!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Hallo Meiden,
Hoe is het hier? Muppetje en Puggle voelen jullie nog bijzondere dingen
@ Studiebol, hoe voel jij je? Al zwangerschapskwaaltjes.
hier goed, had vandaag lekker een dagje vrij!
Heb nog steeds steekjes onder in mijn buik!
Hoe is het hier? Muppetje en Puggle voelen jullie nog bijzondere dingen
@ Studiebol, hoe voel jij je? Al zwangerschapskwaaltjes.
hier goed, had vandaag lekker een dagje vrij!
Heb nog steeds steekjes onder in mijn buik!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Om heel eerlijk te zijn voelde ik me vandaag zo gek dat ik op het punt stond te testen....
Muppetje- Ratel
Ik hoop dat die steekjes een goed teken zijn Amber
Ik voel me best wel goed, wel ontzettend moe, zit de hele dag te gapen. Ook wat buikpijn maar het is allemaal goed te doen eigenlijk! Vanmorgen had ik een training zat ik naast een collega die snoepjes had vroeg of ik er ook een wilde, maar ik had er echt geen zin in.. en toen ik het snoepje rook werd ik er ook wat naar van
Ik voel me best wel goed, wel ontzettend moe, zit de hele dag te gapen. Ook wat buikpijn maar het is allemaal goed te doen eigenlijk! Vanmorgen had ik een training zat ik naast een collega die snoepjes had vroeg of ik er ook een wilde, maar ik had er echt geen zin in.. en toen ik het snoepje rook werd ik er ook wat naar van
studiebol- Ratel
Muppetje schreef:Om heel eerlijk te zijn voelde ik me vandaag zo gek dat ik op het punt stond te testen....
Wat voelde je dan? Maar toch maar niet getest?
Amber-- Ratel
studiebol schreef:Ik hoop dat die steekjes een goed teken zijn Amber
Ik hoop het ook, maar we wachten gewoon weer af haha!
Je merkt dus al een aantal dingen leuk,
Amber-- Ratel
Muppetje schreef:Om heel eerlijk te zijn voelde ik me vandaag zo gek dat ik op het punt stond te testen....
Waarom doe je dat dan niet?
studiebol- Ratel
studiebol schreef:Muppetje schreef:Om heel eerlijk te zijn voelde ik me vandaag zo gek dat ik op het punt stond te testen....
Omdat mijn drie vorige cycli veel langer waren en ik heel sterk het idee heb dat het niet raak is! Zal wel pms zijn....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:studiebol schreef:Muppetje schreef:Om heel eerlijk te zijn voelde ik me vandaag zo gek dat ik op het punt stond te testen....
Omdat mijn drie vorige cycli veel langer waren en ik heel sterk het idee heb dat het niet raak is! Zal wel pms zijn....
Oke, ik hoop voor je dat je ongelijk hebt! en dat het gewoon raak is en jij daar over een paar dagen achter komt
studiebol- Ratel
Muppetje schreef:studiebol schreef:Muppetje schreef:Om heel eerlijk te zijn voelde ik me vandaag zo gek dat ik op het punt stond te testen....
Wat voor klachten had je vandaag dan?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:studiebol schreef:Muppetje schreef:Om heel eerlijk te zijn voelde ik me vandaag zo gek dat ik op het punt stond te testen....
Een vreselijk zeurderig gevoel in mijn buik, alsof ik ongesteld moet worden maar toch ook weer anders. En ik blijf maar pijn houden in mijn borsten....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:studiebol schreef:Muppetje schreef:Om heel eerlijk te zijn voelde ik me vandaag zo gek dat ik op het punt stond te testen....
Een vreselijk zeurderig gevoel in mijn buik, alsof ik ongesteld moet worden maar toch ook weer anders. En ik blijf maar pijn houden in mijn borsten....
Blijft spannend.. Anders gewoon nog een paar dagen afwachten en blijf je de klachten houden dan kun je altijd nog testen.
Ik ga voor je duimen
Amber-- Ratel
Jullie kletsen wel veel zeg!
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar dit is pas onze eerste ronde Ben al wel vanaf december gestopt met de pil, omdat ik graag eerst wilde weten hoe mijn cyclus was.
Ik heb nog steeds steken onder in mijn buik, maar denk niet dat dit nog te maken heeft met mijn eisprong. Het is nu al vanaf vorige week donderdag, dus dat is dan wel een hele lang eisprong...
Ik zou ook nog heel even afwachten muppetje. Als je andere cyclussen allemaal veel langer waren zou je nu misschien wel onterecht telleurgesteld kunnen worden. Hopelijk is je gevoel niet juist en heb je over een aantal dagen een positieve test in handen!
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar dit is pas onze eerste ronde Ben al wel vanaf december gestopt met de pil, omdat ik graag eerst wilde weten hoe mijn cyclus was.
Ik heb nog steeds steken onder in mijn buik, maar denk niet dat dit nog te maken heeft met mijn eisprong. Het is nu al vanaf vorige week donderdag, dus dat is dan wel een hele lang eisprong...
Ik zou ook nog heel even afwachten muppetje. Als je andere cyclussen allemaal veel langer waren zou je nu misschien wel onterecht telleurgesteld kunnen worden. Hopelijk is je gevoel niet juist en heb je over een aantal dagen een positieve test in handen!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:Jullie kletsen wel veel zeg!
Vind het wel grappig dat we allemaal last hebben van onze buik, Aimee, Muppetje, Puggle en ik. Straks zijn we met zijn allen tegelijk zwanger!!!
Lijkt me inderdaad dan een lange eisprong Aimee, dus hopelijk heeft het een andere reden. Ik heb de steken in mijn buik nu sinds ongeveer 4 dagen!
Amber-- Ratel
Met zijn alle tegelijk zwanger zou wel heel leuk zijn, misschien was het een vruchtbare maand voor ons allemaal En dan verwachten we onze kindjes allemaal in december.. lijkt me erg leuk!!
studiebol- Ratel
Zou inderdaad grappig zijn Amber, dan is bijna iedereen uit dit topic al zwanger! Alleen Lejow en Snoes moeten dan nog even wachten... (Toch? Of vergeet ik nu iemand?)
Maar ik ga er bij mij nog niet van uit hoor. Dit was eerst een oefenronde zeg maar, haha Ik denk ook dat mijn vriend compleet in shock zou zijn als ik nu al zwanger zou zijn.
Bij jou zou het wel al heel goed het groeien van je baarmoeder zijn of innestelingspijn, denk ik! Volgens een site waar ik gister op kwam via google kun je dat al heel snel voelen...
Maar ik ga er bij mij nog niet van uit hoor. Dit was eerst een oefenronde zeg maar, haha Ik denk ook dat mijn vriend compleet in shock zou zijn als ik nu al zwanger zou zijn.
Bij jou zou het wel al heel goed het groeien van je baarmoeder zijn of innestelingspijn, denk ik! Volgens een site waar ik gister op kwam via google kun je dat al heel snel voelen...
Aimee- Ratel
studiebol schreef:Met zijn alle tegelijk zwanger zou wel heel leuk zijn, misschien was het een vruchtbare maand voor ons allemaal En dan verwachten we onze kindjes allemaal in december.. lijkt me erg leuk!!
Hahah ja, sowieso is dit wel een hele vruchtbare maand geloof ik. Wij hebben al 6 verjaardagen uit beide gezinnen in December... Ach kan die 7e er ook nog wel bij
Aimee- Ratel
Aimee schreef:Zou inderdaad grappig zijn Amber, dan is bijna iedereen uit dit topic al zwanger! Alleen Lejow en Snoes moeten dan nog even wachten... (Toch? Of vergeet ik nu iemand?)
In een oefenronde kan ook veel gebeuren, haha! Ik was ook in de 1e maand zwanger (wat dus die miskraam werd)
Meen mij ook te herinneren dat ik in de maand dat ik zwanger was (wat een miskraam werd) ook heel snel last van mijn buik kreeg. Maar merk wel dat ik voorzichtig ben en niet teveel wil hopen, des te groter is de teleurstelling.
Amber-- Ratel
Aimee ik was ook meteen de eerste ronde zwanger... echt zo ongelooflijk! Dus je weet maar nooit wat er bij jullie gebeurd!
studiebol- Ratel
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: