Voor een kindje in 2011!
+23
zaza
Poisongirl
Phileine
*Lookie*
Pien
smooch
MiKa
majo8782
pitbullgup
Arwyn
Live Laugh Love
Lejow
DaySleeper
Floor
Happy
L!ND@
Aimee
studiebol
Koffieleut
Muppetje
bo
Amber-
Snoes
27 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
amber22 schreef:Meiden ik ga naar bed!
Slaap lekker allemaal!
Welterusten!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Opzich klaag ik ook niet, het enige is de ontzettende irritante pijn die ik krijg als ik ongesteld wordt, dus hopelijk mag ik dat snel vaarwel zeggen!
Ik heb me ff heerlijk gedoucht, wacht nog even op manlief die onderweg is en duik dan ook ons bedje in!
Slaap lekker allemaal!
(beloof dat ik vaker zal posten! Vind het ook wel erg gezellig zo )
Ik heb me ff heerlijk gedoucht, wacht nog even op manlief die onderweg is en duik dan ook ons bedje in!
Slaap lekker allemaal!
(beloof dat ik vaker zal posten! Vind het ook wel erg gezellig zo )
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Het is hier ook gewoon supergezellig MiKa.
Ook ik ga slapen, welterusten allemaal!
Owja, wacht, dat wilde ik ook nog weten, snoes, jij al ongesteld?
Ok, nu ga ik echt, welterusten
Ook ik ga slapen, welterusten allemaal!
Owja, wacht, dat wilde ik ook nog weten, snoes, jij al ongesteld?
Ok, nu ga ik echt, welterusten
Muppetje- Ratel
Muppetje ik snap dat je niet van mij baalt maar van jou situatie omdat je cyclus zo onregelmatig is weet je ook weinig idd, lijkt me een vervelend gevoel! Dat bedoel ik en dat mag je best zeggen hoor! Nogmaals ik voel me er niet door aangsproken.
Smooch, fijn dat je ongesteld bent geworden nu maar hopen dat je zo'n mooi cyclus houdt.
Mika, welkom!
Daysleeper heb jij al weer een test gedaan? Heb je al een duidelijkere streep?
Smooch, fijn dat je ongesteld bent geworden nu maar hopen dat je zo'n mooi cyclus houdt.
Mika, welkom!
Daysleeper heb jij al weer een test gedaan? Heb je al een duidelijkere streep?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ooh, ik ben echt super slecht in topics bijhouden haha!
Amber, gefeliciteerd met je huwelijk! En studiebol, gefeleiciteerd met je zwangerschap! Raar gevoel he!
Ik heb vanmorgen nogmaals getest en nu binnen 3 minuten een donkere streep, dus nu voelt het echt echt! Ben inmiddels meer aan het idee gewend en nu heel erg blij!
Ik studeer 4 juli af op de afdeling waar ik nu stage loop en per 1 augustus ga beginnen en ik heb vanavond geïnformeerd en er werd gezegd dat het voor de werkgever super moeilijk is om iemand te ontslaan, ook in de proeftijd. Op basis van een zwangerschap ontslaan is volgens mij sowieso verboden, dus dan zou ik heel slecht moeten functioneren. Ik heb mijn stage met een goed afgerond, dus verwacht geen negatieve feedback als ik straks gediplomeerd ben. Dus heb daar mijn rust in gevonden. En anders in het nieuwe jaar een andere baan zoeken, ben HBO verpleegkundige, dus banen zat in principe.
Dus voor mij gaat het grote genieten beginnen.
Hoop dat de rest ook vlot zwanger zal zijn!
Amber, gefeliciteerd met je huwelijk! En studiebol, gefeleiciteerd met je zwangerschap! Raar gevoel he!
Ik heb vanmorgen nogmaals getest en nu binnen 3 minuten een donkere streep, dus nu voelt het echt echt! Ben inmiddels meer aan het idee gewend en nu heel erg blij!
Ik studeer 4 juli af op de afdeling waar ik nu stage loop en per 1 augustus ga beginnen en ik heb vanavond geïnformeerd en er werd gezegd dat het voor de werkgever super moeilijk is om iemand te ontslaan, ook in de proeftijd. Op basis van een zwangerschap ontslaan is volgens mij sowieso verboden, dus dan zou ik heel slecht moeten functioneren. Ik heb mijn stage met een goed afgerond, dus verwacht geen negatieve feedback als ik straks gediplomeerd ben. Dus heb daar mijn rust in gevonden. En anders in het nieuwe jaar een andere baan zoeken, ben HBO verpleegkundige, dus banen zat in principe.
DaySleeper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 28-11-10
studiebol schreef:Muppetje ik snap dat je niet van mij baalt maar van jou situatie omdat je cyclus zo onregelmatig is weet je ook weinig idd, lijkt me een vervelend gevoel! Dat bedoel ik en dat mag je best zeggen hoor! Nogmaals ik voel me er niet door aangsproken.
Dat vind ik echt héél fijn om te horen. Want nogmaals, ik zou het echt heel vervelend vinden als mensen me verkeerd interpreteren.
Ik zit alweer in de trein onderweg naar werk, veel te vroeg.
Fijne dag allemaal!
Owja, en, ik wil niet sentimenteel overkomen, maar ik vind jullie allemaal erg lief....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:studiebol schreef:Muppetje ik snap dat je niet van mij baalt maar van jou situatie omdat je cyclus zo onregelmatig is weet je ook weinig idd, lijkt me een vervelend gevoel! Dat bedoel ik en dat mag je best zeggen hoor! Nogmaals ik voel me er niet door aangsproken.
Dat vind ik echt héél fijn om te horen. Want nogmaals, ik zou het echt heel vervelend vinden als mensen me verkeerd interpreteren.
Fijne dag allemaal!
Owja, en, ik wil niet sentimenteel overkomen, maar ik vind jullie allemaal erg lief....
Jij bent ook altijd erg lief met je reacties op iedereen dus het is wederzijds!
En ik kan nu ook al op zien om het een vriendin van mij die al 2 en half jaar bezig is het te vertellen. Ik weet dat ze het me gunt, maar ik weet ook dat het voor haar heel pijnlijk is om te horen dat er weer een vriendin van haar zwanger is. Dus ook haar reactie zal ik niet verkeerd interpreteren omdat ik het goed kan begrijpen!Dus jij moet je er ook niet naar onder voelen en lekker hier typen wat je wilt en voelt!
studiebol- Ratel
studiebol schreef:Muppetje schreef:studiebol schreef:Muppetje ik snap dat je niet van mij baalt maar van jou situatie omdat je cyclus zo onregelmatig is weet je ook weinig idd, lijkt me een vervelend gevoel! Dat bedoel ik en dat mag je best zeggen hoor! Nogmaals ik voel me er niet door aangsproken.
Fijne dag allemaal!
En ik kan nu ook al op zien om het een vriendin van mij die al 2 en half jaar bezig is het te vertellen. Ik weet dat ze het me gunt, maar ik weet ook dat het voor haar heel pijnlijk is om te horen dat er weer een vriendin van haar zwanger is. Dus ook haar reactie zal ik niet verkeerd interpreteren omdat ik het goed kan begrijpen!Dus jij moet je er ook niet naar onder voelen en lekker hier typen wat je wilt en voelt!
Oeh, ja, dat lijkt me zeker lastig. Wat sneu voor je vriendin. Weten ze waar het aan ligt, of is het 'gewoon' pech?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:studiebol schreef:Muppetje schreef:studiebol schreef:Muppetje ik snap dat je niet van mij baalt maar van jou situatie omdat je cyclus zo onregelmatig is weet je ook weinig idd, lijkt me een vervelend gevoel! Dat bedoel ik en dat mag je best zeggen hoor! Nogmaals ik voel me er niet door aangsproken.
Fijne dag allemaal!
Oeh, ja, dat lijkt me zeker lastig. Wat sneu voor je vriendin. Weten ze waar het aan ligt, of is het 'gewoon' pech?
Zij heeft geen eisprong en ook met medicatie is die moeilijk op te wekken, volgens mij heeft ze in anderhalf jaar tijd 3 of 4 keer een eisprong gehad maar dan wel door de medicatie.
studiebol- Ratel
Daysleeper: nogmaals gefeliciteerd! Geniet lekker van je zwangerschap.
Muppetje: jij bent ook lief hoor!
Studiebol: jeetje lijkt mij ook heel moeilijk om het dan te vertellen! Zulke dingen zijn altijd moeilijk. Maar je zult het toch moeten vertellen. Succes!
Nou vanochtend toen ik wakker werd had ik hele erge krampen en ik was ook misselijk! Ggelukkig is het weg getrokken en heb nu af en toe een zeurderig gevoel. We zullen zien! Het voelt echt alsof ik ongi ben brrr!
Gast- Gast
Jeetje studiebol, dat lijkt me inderdaad lastig.
Puggle, misschien ben jij ook wel zwanger al gestest?
Hoe is het verder met iedereen?
Puggle, misschien ben jij ook wel zwanger al gestest?
Hoe is het verder met iedereen?
Muppetje- Ratel
haha ja zou leuk zijn muppet. maar nee ik heb echt niet het gevoel zwanger te zijn, zeker gezien de vorige cyclus lijkt ht me zo onwaarschijnlijk dat ik nu netjes een ei heb gehad! ik heb nu al 4 dagen buikpijn en vanochtend was echt erg lijkt me niet dat je zo'n buikpijn hebt als je zwanger bent toch...
ik ben morgen op dag 31 en heb nog geen test gedaan vind het beetje eng omdat ik verwacht dat hij negatief is beetje stom misschien
hoe is het met jou?
ik ben morgen op dag 31 en heb nog geen test gedaan vind het beetje eng omdat ik verwacht dat hij negatief is beetje stom misschien
hoe is het met jou?
Gast- Gast
Puggle schreef:haha ja zou leuk zijn muppet. maar nee ik heb echt niet het gevoel zwanger te zijn, zeker gezien de vorige cyclus lijkt ht me zo onwaarschijnlijk dat ik nu netjes een ei heb gehad! ik heb nu al 4 dagen buikpijn en vanochtend was echt erg lijkt me niet dat je zo'n buikpijn hebt als je zwanger bent toch...
hoe is het met jou?
Mijn zus had ook heel erg buikpijn in het begin.
Hier een gevoelige buiken borsten. Verder alles prima
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:haha ja zou leuk zijn muppet. maar nee ik heb echt niet het gevoel zwanger te zijn, zeker gezien de vorige cyclus lijkt ht me zo onwaarschijnlijk dat ik nu netjes een ei heb gehad! ik heb nu al 4 dagen buikpijn en vanochtend was echt erg lijkt me niet dat je zo'n buikpijn hebt als je zwanger bent toch...
hoe is het met jou?
Mijn zus had ook heel erg buikpijn in het begin.
Hier een gevoelige buiken borsten. Verder alles prima
Hmm oke nou we wachten maar af ik heb zelf het gevoel dat mijn ongi onderweg is.
gevoelige borsten? heb je dat vaker?
Gast- Gast
Puggle schreef:haha ja zou leuk zijn muppet. maar nee ik heb echt niet het gevoel zwanger te zijn, zeker gezien de vorige cyclus lijkt ht me zo onwaarschijnlijk dat ik nu netjes een ei heb gehad! ik heb nu al 4 dagen buikpijn en vanochtend was echt erg lijkt me niet dat je zo'n buikpijn hebt als je zwanger bent toch...
hoe is het met jou?
Puggle je maakt het wel spannend zeg. Je kunt wel echt buikpijn hebben als je zwanger bent wat op menstruatiepijn lijkt. Misschien toch maar een testje doen??
En Muppetje jij ook al een gevoelige buik en borsten, ook al spannend haha!
Ik doe gezellig met jullie mee heb sinds gister ook lichte buikpijn en krampen onder in mijn buik!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ja, dus het zegt helemaal niets
Muppetje- Ratel
Gezellig Amber, join the club
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Gezellig Amber, join the club
haha inderdaad! Maar geloof ook nergens meer in hoor. Vorige maand voelde ik ook genoeg en toen werd ik ook gewoon ongesteld, maar dat was wel anders dan nu.
Amber-- Ratel
DaySleeper schreef:Ooh, ik ben echt super slecht in topics bijhouden haha!
Gefeliciteerd!! Goed om te lezen dat je er meer aan gewend bent en blij bent.
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Gezellig Amber, join the club
haha inderdaad! Maar geloof ook nergens meer in hoor. Vorige maand voelde ik ook genoeg en toen werd ik ook gewoon ongesteld, maar dat was wel anders dan nu.
Hoezo anders?
Muppetje- Ratel
Amber, puggle en muppetje ik hoop dat die buikpijn van jullie betekent dat jullie zwanger zijn Wanneer zouden jullie ongesteld moeten worden?
Ik had vanaf vorige week woensdag buikpijn, niet ontzettend erg maar fijn is het niet. Het is een constant aanwezig gevoel op een plek(bij mij dan) en sinds vorige week ben ik ook ontzettend moe, ik heb geen last van mijn borsten!
Ik had vanaf vorige week woensdag buikpijn, niet ontzettend erg maar fijn is het niet. Het is een constant aanwezig gevoel op een plek(bij mij dan) en sinds vorige week ben ik ook ontzettend moe, ik heb geen last van mijn borsten!
studiebol- Ratel
Muppetje schreef:Ja, dus het zegt helemaal niets
hmm das jammer, maar wie weet! dag 39 komt ook al in zicht
Gast- Gast
dat heb ik ook studiebol gewoon constant een zeurderig gevoel in mijn buik! vaag hoor een lichaam pfff.
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Ja, dus het zegt helemaal niets
hmm das jammer, maar wie weet! dag 39 komt ook al in zicht
Ja, waar zitten we nu?
Studiebol, ik weet t niet, volgens mijn appje 15 april, maar das op basis van 42 dagen. Vorige ronde was t korter, misschien nu nog wel korter, of weer langer, who knows....
Muppetje- Ratel
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: