Voor een kindje in 2011!
+23
zaza
Poisongirl
Phileine
*Lookie*
Pien
smooch
MiKa
majo8782
pitbullgup
Arwyn
Live Laugh Love
Lejow
DaySleeper
Floor
Happy
L!ND@
Aimee
studiebol
Koffieleut
Muppetje
bo
Amber-
Snoes
27 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
grrr ben sinds 19.00 al 5 keer na de wc geweest. Blijf maar plassen..
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, daar heb ik dus echt schijt aan he, mensen denken maar lekker van me wat ze willen, als ik mezelf maar leuk vind....
Amber, lekker, misschien moet je er een tv neerzetten, heb je wat te doen
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
echt knap dat je dat kan muppet! ik denk dat dus ook maar puntje bij paaltje doet puggle het dan toch weer niet aan
amber: misschien je blaas? lijkt mij nog te vroeg als je eventueel zwanger bent toch
amber: misschien je blaas? lijkt mij nog te vroeg als je eventueel zwanger bent toch
Gast- Gast
Puggle schreef:echt knap dat je dat kan muppet! ik denk dat dus ook maar puntje bij paaltje doet puggle het dan toch weer niet aan
Ach, misschien klink ik ook wel weer stoerder dan ik ben. Maar ik vind spijkerbroeken vaak ook niet zo charmant, dan heb ik ook een zwembandje zegmaar, haha....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:echt knap dat je dat kan muppet! ik denk dat dus ook maar puntje bij paaltje doet puggle het dan toch weer niet aan
Ach, misschien klink ik ook wel weer stoerder dan ik ben. Maar ik vind spijkerbroeken vaak ook niet zo charmant, dan heb ik ook een zwembandje zegmaar, haha....
hahahaha! ach we moeten ons idd niet druk maken er zijn wel ergere dingen
Gast- Gast
Muppetje schreef:Oh, daar heb ik dus echt schijt aan he, mensen denken maar lekker van me wat ze willen, als ik mezelf maar leuk vind....
He das wel een idee die TV. :-)
@ Puggle, nee lijkt me niet van een eventuele zwangerschap te komen. Zal wel een zwakke blaas hebben
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Oh, daar heb ik dus echt schijt aan he, mensen denken maar lekker van me wat ze willen, als ik mezelf maar leuk vind....
@ Puggle, nee lijkt me niet van een eventuele zwangerschap te komen. Zal wel een zwakke blaas hebben
Heb ik ook, vooral overdag op werk, zit ik soms vaker op de plee dan op mn werkplek....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Oh, daar heb ik dus echt schijt aan he, mensen denken maar lekker van me wat ze willen, als ik mezelf maar leuk vind....
Heb ik ook, vooral overdag op werk, zit ik soms vaker op de plee dan op mn werkplek....
is wel lekker makkelijk geld verdienen dan
Gast- Gast
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Oh, daar heb ik dus echt schijt aan he, mensen denken maar lekker van me wat ze willen, als ik mezelf maar leuk vind....
haha is niet echt handig. Maar dag is wel afwisselend zo, zit je tenminste niet steeds achter je bureau.
Moet zeggen dat normaal bij mij wel meevalt. Is met mijn werk ook niet heel handig, als ik tijdens een spreekuur steeds naar de wc moet
Amber-- Ratel
Puggle schreef:is wel lekker makkelijk geld verdienen danMuppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Oh, daar heb ik dus echt schijt aan he, mensen denken maar lekker van me wat ze willen, als ik mezelf maar leuk vind....
Jammer alleen dat ik veel meer verdien dan dat ik daadwerkelijk krijg....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Oh, daar heb ik dus echt schijt aan he, mensen denken maar lekker van me wat ze willen, als ik mezelf maar leuk vind....
Jammer alleen dat ik veel meer verdien dan dat ik daadwerkelijk krijg....
is wel lekker makkelijk geld verdienen dan
haha ik denk dat dat een veelvoorkomend probleem is
Gast- Gast
Ja, misschien wel, alleen bij mij is het echt zo en ben ik er ook over in conclaaf met mijn werkgever....
Muppetje- Ratel
oh echt... das dan wel minder ja! hopen dat er wat positiefs uit komt dan.
wanneer is de party nu eigelijk?
wanneer is de party nu eigelijk?
Gast- Gast
Muppetje schreef:Ja, misschien wel, alleen bij mij is het echt zo en ben ik er ook over in conclaaf met mijn werkgever....
Oke dat is wel minder inderdaad. Hopelijk krijg je je gelijk en kun je het geld nog met terugwerkende kracht terug krijgen.
Amber-- Ratel
Oh, dat hoeft nog niet eens, maar een beetje waardering zou leuk zijn. Ik zit in principe twee banen te doen, mn eigen en nog een stuk erbij. En ik krijg betaald naar de laagst ingeschaalde van de twee, terwijl ik in de schaal van de hoogste zit. Kwam er zelfs achter dat als ik nooit van functie was gewisseld ik nu meer zou verdienen, en dat is wel heel krom natuurlijk
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Oh, dat hoeft nog niet eens, maar een beetje waardering zou leuk zijn. Ik zit in principe twee banen te doen, mn eigen en nog een stuk erbij. En ik krijg betaald naar de laagst ingeschaalde van de twee, terwijl ik in de schaal van de hoogste zit. Kwam er zelfs achter dat als ik nooit van functie was gewisseld ik nu meer zou verdienen, en dat is wel heel krom natuurlijk
ja dat moet idd niet kunnen! goed dat je erachter aan gaat, bazen zijn vaak niet zo die vinden het wel prima zolang niemand iets zegt.
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Oh, dat hoeft nog niet eens, maar een beetje waardering zou leuk zijn. Ik zit in principe twee banen te doen, mn eigen en nog een stuk erbij. En ik krijg betaald naar de laagst ingeschaalde van de twee, terwijl ik in de schaal van de hoogste zit. Kwam er zelfs achter dat als ik nooit van functie was gewisseld ik nu meer zou verdienen, en dat is wel heel krom natuurlijk
ja dat moet idd niet kunnen! goed dat je erachter aan gaat, bazen zijn vaak niet zo die vinden het wel prima zolang niemand iets zegt.
Is, precies, en dat pik ik echt niet meer
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Oh, dat hoeft nog niet eens, maar een beetje waardering zou leuk zijn. Ik zit in principe twee banen te doen, mn eigen en nog een stuk erbij. En ik krijg betaald naar de laagst ingeschaalde van de twee, terwijl ik in de schaal van de hoogste zit. Kwam er zelfs achter dat als ik nooit van functie was gewisseld ik nu meer zou verdienen, en dat is wel heel krom natuurlijk
Is, precies, en dat pik ik echt niet meer
super goed niet iedereen durft ook zijn mond open te trekken! werk je er al lang?
Gast- Gast
Drie naar en n maand zo ongeveer
Muppetje- Ratel
oke ja dan kun je zeker je mond open trekken. maare muppet wanneer gaan we een keer chillen dan? en andere die willen ook natuurlijk!
Gast- Gast
Puggle schreef:oke ja dan kun je zeker je mond open trekken. maare muppet wanneer gaan we een keer chillen dan? en andere die willen ook natuurlijk!
Maakt me niet uit, roep maar wat.. dit en volgend weekend heb ik alleen geen tijd...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:oke ja dan kun je zeker je mond open trekken. maare muppet wanneer gaan we een keer chillen dan? en andere die willen ook natuurlijk!
Maakt me niet uit, roep maar wat.. dit en volgend weekend heb ik alleen geen tijd...
ja is een goeie... ik werk in een winkel helaas dus mijn weekend is woensdag en zondag.
Gast- Gast
Zondag dan, geen probleem toch
Muppetje- Ratel
Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:oke ja dan kun je zeker je mond open trekken. maare muppet wanneer gaan we een keer chillen dan? en andere die willen ook natuurlijk!
ja is een goeie... ik werk in een winkel helaas dus mijn weekend is woensdag en zondag.
Meiden ik ga naar bed, slaap lekker alvast!
Verzin maar een leuke dag/datum, laat morgen wel weten (als jullie wat besloten hebben) of ik kan.
Amber-- Ratel
slaap lekker amber! zou leuk zijn als jij dan ook van de partij bent
moeten we effe een datum zien te fixen, mij maakt het niet uit op zondag heb ik eigelijk nooit iets.
moeten we effe een datum zien te fixen, mij maakt het niet uit op zondag heb ik eigelijk nooit iets.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: