Voor een kindje in 2011!
+23
zaza
Poisongirl
Phileine
*Lookie*
Pien
smooch
MiKa
majo8782
pitbullgup
Arwyn
Live Laugh Love
Lejow
DaySleeper
Floor
Happy
L!ND@
Aimee
studiebol
Koffieleut
Muppetje
bo
Amber-
Snoes
27 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Puggle, geeft niet hoor, ik vind het wel lief!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Puggle schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle, hoe is t bij jou?
Ik zit inmiddels op dag 29 en heb de laatste 4 dagen wat krampen in mijn buik.
Nog geen ongesteldheid te zien. Al heb ik door de krampen het gevoel dat ik ongesteld word! Hoop alleen dat het gewoon normaal komt!
En bij jou? Inmiddels op dag 30 he, gaat ook weer opschieten.
Schiet alweer op bij jullie. Ben benieuwd wat die krampen bij jou veroorzaken.
@ Muppetje, ook alweer dag 30. Hoelang is je cyclus ook alweer?
Ja ik ook, maar ik ga van de ongesteldheid uit, ik ben al heeel blij als die op een normale dag door breekt.
Aangezien ik muppet haar cyclus nu zo goed bij hou zal ik hier ook even op antwoorden
haar laatste cyclus was 39 dacht ik . Sorry muppet
hahaha geweldig!!! Klopt ook nog. :-)
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ja, precies, prachtig toch, en nog handig ook, hoef ik het zelf niet bij te houden
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ja, precies, prachtig toch, en nog handig ook, hoef ik het zelf niet bij te houden
Inderdaad. :-)
Spannend bij jou. Klachten zelfde als afgelopen maanden dan?
Heb ook weer sinds vandaag lichte buikkrampen onder in mijn buik. Maarja voelde vorige maand ook van alles. Alhoewel ik toen steeds op de zelfde plek links onder in mijn buik steken had. Nu heb ik het in mijn hele onderbuik net zoals bij mijn eerste zwangerschap.
Maar gewoon weer afwachten haha.. Worden weer een aantal spannende dagen!
Amber-- Ratel
Muppetje schreef:Ja, precies, prachtig toch, en nog handig ook, hoef ik het zelf niet bij te houden
Ja toch! Ik ben je personal agenda moeten we wel gelijk blijven lopen zo anders ben ik het straks helemaal kwijt!
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Ja, precies, prachtig toch, en nog handig ook, hoef ik het zelf niet bij te houden
Ja toch! Ik ben je personal agenda moeten we wel gelijk blijven lopen zo anders ben ik het straks helemaal kwijt!
Doe mn best...
Amber, nee, t voelt beetje anders, maar dat zegt nog niet veel...
Dames, ik ga even n filmpje kijken
Muppetje- Ratel
Nou ik duim en hoop het voor jullie allemaal
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Ja, precies, prachtig toch, en nog handig ook, hoef ik het zelf niet bij te houden
Doe mn best...
Amber, nee, t voelt beetje anders, maar dat zegt nog niet veel...
Dames, ik ga even n filmpje kijken
Ga toch voor je duimen!
Amber-- Ratel
hee... is de helft van het topic weg?? Werd zeker te groot
Wij zouden in juli voor een kindje gaan, maar het is even uitgesteld tot september i.v.m. verhuizing in de winter... heb geen zin (en ook op advies van hier) om hoogzwanger te zijn dan...
Dus, nog 6 maandjes wachten...!
Wij zouden in juli voor een kindje gaan, maar het is even uitgesteld tot september i.v.m. verhuizing in de winter... heb geen zin (en ook op advies van hier) om hoogzwanger te zijn dan...
majo8782- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10
majo8782 schreef:hee... is de helft van het topic weg?? Werd zeker te groot
Wat jammer dat je nu nog moet wachten, maar wel begrijpelijk. Gelukkig gaat de tijd snel!
Gast- Gast
Puggle schreef:majo8782 schreef:hee... is de helft van het topic weg?? Werd zeker te groot
Wat jammer dat je nu nog moet wachten, maar wel begrijpelijk. Gelukkig gaat de tijd snel!
Majo balen, maar inderdaad misschien wel beter. Zoals Puggle zegt de tijd gaat gelukkig erg snel!!
Amber-- Ratel
Hoi Ladies!
Weet niet of jullie me nog kennen, maar ik lees wel met jullie, maar post gewoon te weinig! En ik wil steeds meer posten, maar t lukt me niet!
Korte intro; Wij (25 en 27) zijn in december 2009 gestopt met de pil, nu sinds 3 maanden is mijn cyclus regelmatig, precies 28 dagen. (ticker heb ik net aangemaakt).
Afgelopen cyclus meende ik mijn eisprong gevoeld te hebben, we hadden toen sex gehad, maar helaas werd ik toch afgelopen zaterdag ongesteld....en hoe, ik heb nu op de 3e dag nog ontzettend buikpijn gehad (vanavond weer iets beter) dus hopelijk wat dit de laatste keer.
Afgelopen week voor ik ongesteld werd, ook allemaal vage klachten; geen eetlust, zuurbranden, misselijk...dus wij dachten ja! Maar toch savonds om 20 uur helaas ongesteld...
Mijn enige motivatie om te stoppen met roken is ook wanneer ik zwanger ben. Ik was net op internet aan het surfen, en 15 sigaretten per dag halveert je kans, dus ik moet echt stoppen...
Amber, gefeliciteerd met je trouwen! Ik ben afgelopen augustus getrouwd, en van je enthousiaste verhaal word ik ook weer helemaal blij, wat mooi zon dag he! Ben benieuwd ook naar een foto!
Mocht je het leuk vinden, op mijn avatar staat een plaatje van onze trouwkaart, waarvan een bootje is gemaakt in een plastic bol. De zus van een collega maakt dat, mocht je ook zoiets willen....(wordt overigens ook gedaan van geboortekaartjes).
Studiebol, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk gaat het allemaal goed en kan je lekker genieten!
Verder moet ik ff bijlezen
Liefs MiKa
Weet niet of jullie me nog kennen, maar ik lees wel met jullie, maar post gewoon te weinig! En ik wil steeds meer posten, maar t lukt me niet!
Korte intro; Wij (25 en 27) zijn in december 2009 gestopt met de pil, nu sinds 3 maanden is mijn cyclus regelmatig, precies 28 dagen. (ticker heb ik net aangemaakt).
Afgelopen cyclus meende ik mijn eisprong gevoeld te hebben, we hadden toen sex gehad, maar helaas werd ik toch afgelopen zaterdag ongesteld....en hoe, ik heb nu op de 3e dag nog ontzettend buikpijn gehad (vanavond weer iets beter) dus hopelijk wat dit de laatste keer.
Afgelopen week voor ik ongesteld werd, ook allemaal vage klachten; geen eetlust, zuurbranden, misselijk...dus wij dachten ja! Maar toch savonds om 20 uur helaas ongesteld...
Mijn enige motivatie om te stoppen met roken is ook wanneer ik zwanger ben. Ik was net op internet aan het surfen, en 15 sigaretten per dag halveert je kans, dus ik moet echt stoppen...
Amber, gefeliciteerd met je trouwen! Ik ben afgelopen augustus getrouwd, en van je enthousiaste verhaal word ik ook weer helemaal blij, wat mooi zon dag he! Ben benieuwd ook naar een foto!
Mocht je het leuk vinden, op mijn avatar staat een plaatje van onze trouwkaart, waarvan een bootje is gemaakt in een plastic bol. De zus van een collega maakt dat, mocht je ook zoiets willen....(wordt overigens ook gedaan van geboortekaartjes).
Studiebol, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk gaat het allemaal goed en kan je lekker genieten!
Liefs MiKa
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
@ Muppetje; las dat je een onregelmatige cyclus had, hoe lang ben je al bezig?
Ik weet dat niet iedereen te vergelijken is, maar uit mijn ervaring nu sprekend is na 1 jaar mijn cyclus regelmatig, ik ben in dec 2009 gestopt, en zit nu precies voor de 3e of 4e maand op 28 dagen.
Hoop dat je dat een beetje hoop geeft? Of ben je al langer bezig?
Ik weet dat niet iedereen te vergelijken is, maar uit mijn ervaring nu sprekend is na 1 jaar mijn cyclus regelmatig, ik ben in dec 2009 gestopt, en zit nu precies voor de 3e of 4e maand op 28 dagen.
MiKa- Fluisteraar
MiKa schreef:Hoi Ladies!
Liefs MiKa
Hallo Mika,
Leuk dat je er weer bent!! Wat leuk zeg die kaart in die plastic bol. Omdat wij onze bruiloft zo klein hielden alleen met familie hebben wij geen bijzondere trouwkaart (gewoon een simpel kaartje).. Maar had het anders wel heel leuk gevonden. In ieder geval bedankt voor je idee!
Helaas heb de foto's nog niet, maar zodra ik ze heb zal ik er een paar plaatsen!
Wat balen dat je nu toch ongesteld bent geworden, wel fijn dat je cyclus nu regelmatig is. Daarvoor erg onregelmatig? Jullie zijn al een tijdje bezig zie ik.
Tja zou mooi zijn als je met het roken kunt stoppen of misschien kunt minderen, dat zou natuurlijk al een mooie vooruitgang zijn.
Amber-- Ratel
Daarvoor was het wel onregelmatig ja, maar niet heel erg, zat tussen de 28 en 33 dagen in. Maar nu wel heel regelmatig dus hopelijk beter bepalen wanneer het sprongetje is!
We zijn al wel een tijd gestopt, maar nog niet heel actief bezig geweest, voor zover dat kan.
Ik werk in de horeca dus ben 5 avonden in de week van huis, mijn man werkt overdag. We hebben dus niet heel makkelijk de kans om het zo te plannen, en dat wilden we ook nog niet. Nu kan ik wel echt zien wanneer de 2 beste dagen zijn, dus hopelijk wat meer kans om dit te 'plannen'. Het voelt iig nog niet als bijna 1,5 jaar bezig en dat is het belangrijkst denk ik!
Hoe doe je eigenlijk die cijfers/tekst onder je ticker zetten?
We zijn al wel een tijd gestopt, maar nog niet heel actief bezig geweest, voor zover dat kan.
Ik werk in de horeca dus ben 5 avonden in de week van huis, mijn man werkt overdag. We hebben dus niet heel makkelijk de kans om het zo te plannen, en dat wilden we ook nog niet. Nu kan ik wel echt zien wanneer de 2 beste dagen zijn, dus hopelijk wat meer kans om dit te 'plannen'. Het voelt iig nog niet als bijna 1,5 jaar bezig en dat is het belangrijkst denk ik!
MiKa- Fluisteraar
MiKa schreef:Daarvoor was het wel onregelmatig ja, maar niet heel erg, zat tussen de 28 en 33 dagen in. Maar nu wel heel regelmatig dus hopelijk beter bepalen wanneer het sprongetje is!
Lijkt me lastig als je beide op andere momenten werkt, maar inderdaad nu je cyclus steeds regelmatiger wordt is het wel makkelijker!
Als je de link van de ticker in je onderschrift zet kun je daaronder gewoon tekst typen wat je wil.
Amber-- Ratel
Zooo er is weer een hoop geschreven.
Ik lees alles maar ik heb zelf niet veel te melden omdat wij er nog niet echt voor gaan.
Ik heb op 3 maart mijn laatste pil genomen en ben toen 8 maart ongesteld geworden. Ik ben nu afgelopen zaterdag weer ongesteld geworden. Dus zit dan op 25 dagen, wel netjes voor de eerste keer. Ik hoop dat het zo blijft.
En ik dacht dat ik hevige menstruatie krampen zou krijgen omdat ik voor de pil daar veel last van had. Maar ik had alleen een week van te voren hele gevoellige tepels....echt heel erg het deed gewoon pijn! Maar heb gelukkig geen buikpijn alleen de eerste dag, maar dat heb ik altijd.
De tijd gaat gelukkig wel super snel, ik moet nog 4 maandjes wachten en dan kunnen wij ook eindelijk.
Van het weekend kreeg ik te horen dat de nicht van mijn vriend zwanger is, toen voelde ik wel even een steek van jalozie....ik wil het ook zo graag. Maja nog even geduld hebben!
Studiebol gefeliciteerd met je zwangerschap.
Gaat vlot nu met iedereen.
Amber nog gefeliciteerd met je trouwen!
Majo jammer dat je nog langer moet wachten. Dan beginnen we niet meer gelijk Maar is inderdaad wel beter om nog even te wachten. Je weet maar nooit hoe snel je zwanger bent en hoogzwanger verhuizen lijkt mij ook niks.
Ik lees alles maar ik heb zelf niet veel te melden omdat wij er nog niet echt voor gaan.
Ik heb op 3 maart mijn laatste pil genomen en ben toen 8 maart ongesteld geworden. Ik ben nu afgelopen zaterdag weer ongesteld geworden. Dus zit dan op 25 dagen, wel netjes voor de eerste keer. Ik hoop dat het zo blijft.
En ik dacht dat ik hevige menstruatie krampen zou krijgen omdat ik voor de pil daar veel last van had. Maar ik had alleen een week van te voren hele gevoellige tepels....echt heel erg het deed gewoon pijn! Maar heb gelukkig geen buikpijn alleen de eerste dag, maar dat heb ik altijd.
De tijd gaat gelukkig wel super snel, ik moet nog 4 maandjes wachten en dan kunnen wij ook eindelijk.
Van het weekend kreeg ik te horen dat de nicht van mijn vriend zwanger is, toen voelde ik wel even een steek van jalozie....ik wil het ook zo graag. Maja nog even geduld hebben!
Majo jammer dat je nog langer moet wachten. Dan beginnen we niet meer gelijk Maar is inderdaad wel beter om nog even te wachten. Je weet maar nooit hoe snel je zwanger bent en hoogzwanger verhuizen lijkt mij ook niks.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
smooch schreef:Zooo er is weer een hoop geschreven.
Hai Smooch, wil je geen wanhoop inpraten, maar ik had ook altijd ontzettende krampen voor ik aan de pil ging. De eerste maanden na het stoppen met de pil had ik gelukkig nergens last van, maar helaas werd dit elke maand weer erger...afgelopen keer was ik echt weer een nacht wakker van de kramp zelfs Sorry, beetje depri en wil je geen slecht nieuws brengen, maar geniet ervan zolang je nergens last van hebt, en ik hoop dat dat ook zo voor je blijft!
MiKa- Fluisteraar
MiKa schreef:smooch schreef:Zooo er is weer een hoop geschreven.
Hai Smooch, wil je geen wanhoop inpraten, maar ik had ook altijd ontzettende krampen voor ik aan de pil ging. De eerste maanden na het stoppen met de pil had ik gelukkig nergens last van, maar helaas werd dit elke maand weer erger...afgelopen keer was ik echt weer een nacht wakker van de kramp zelfs Sorry, beetje depri en wil je geen slecht nieuws brengen, maar geniet ervan zolang je nergens last van hebt, en ik hoop dat dat ook zo voor je blijft!
Hier een positief verhaal! Ben rond 15 jaar aan de pil gegaan i.v.m. heftige menstruatieklachten. Nu ongeveer 2 jaar geleden gestopt met de pil, toen niet om zwanger te worden maar i.v.m. klachten die ik kreeg van de pil. En sinds die tijd een prima regelmatige cyclus met bijna geen buikpijn etc.
Amber-- Ratel
Dan mag je mijn reactie vergeten want die van jou wil ik ook wel!!
MiKa- Fluisteraar
MiKa schreef:Dan mag je mijn reactie vergeten want die van jou wil ik ook wel!!
Haha zo zie je maar dat iedereen zijn lichaam er anders op reageert.
Ik hoop ook echt dat het zo blijft anders merk ik het snel genoeg
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
MiKa schreef:@ Muppetje; las dat je een onregelmatige cyclus had, hoe lang ben je al bezig?
Wat een lieve reactie. Nee, we zijn nog niet zó lang bezig, vanaf november 2010, maar ik zit nu pas in mijn 4e cyclus. De vorige waren 42, 42, 39. Ik ben heel hoopvol hoor, ik heb vast wat meer tijd nodig, het komt wel goed.
Het is nu alleen wat lastig timen, en soms zitten er wel eens wat dagen tussen, ik ben immers geen machine, haha. Dus ik ga er vooralsnog maar vanuit dat het nog even gaat duren voor het raak is.
Laatst aangepast door Muppetje op ma 4 apr 2011 - 9:47; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
Mika leuk dat je er ook weer bent! Hopen dat je snel zwanger word nu je zo'n mooie cyclus hebt! Al vond ik tussen de 28 en 33 niet zo heel onregelmatig hoor, ik zou ervoor tekenen
Gast- Gast
Meiden ik ga naar bed!
Slaap lekker allemaal!
Slaap lekker allemaal!
Amber-- Ratel
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: