Boer zoekt vrouw!!
+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers
Pagina 36 van 37
Pagina 36 van 37 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37
Re: Boer zoekt vrouw!!
ben wel benieuwd wat er met adriaan en annemarie gebeurd was ze deden vorige week ineens zo bot tegen elkaar.. haha niet dat het ervoor echt van harte ging maar toch..
en tinus waarom dacht je dat anita en frank weer uit elkaar waren?
heeft iemand trouwens de hyve van frank? die heeft hier een keer opgestaan maar ik kan het niet vinden en ik ben zo benieuwd..
en tinus waarom dacht je dat anita en frank weer uit elkaar waren?
heeft iemand trouwens de hyve van frank? die heeft hier een keer opgestaan maar ik kan het niet vinden en ik ben zo benieuwd..
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Megara schreef:Temptation weiland is weer voorbij.
The end!
Ik zal best een keer willen daten met die boer Frank hoor!
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Dat was het dan................... Weinig verrassends, wel leuk om te zien! Vooral dat hoofd van Frank toen het ging over het eten van vlees
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
oehh anders ik wel, boer frank is leuk
klavertje- Prater
Ik heb van de week nog wilde dromen gehad over boer Frank..
Roze Roos- Ratel
Oeiii op de hooiberg met tig geiten om je heen...Roze Roos schreef:Ik heb van de week nog wilde dromen gehad over boer Frank..
ijsjemeisje- Prater
ijsjemeisje schreef:Oeiii op de hooiberg met tig geiten om je heen...Roze Roos schreef:Ik heb van de week nog wilde dromen gehad over boer Frank..
Nee in een bed met veel champagne!
Roze Roos- Ratel
Roze Roos schreef:ijsjemeisje schreef:Oeiii op de hooiberg met tig geiten om je heen...Roze Roos schreef:Ik heb van de week nog wilde dromen gehad over boer Frank..
Nee in een bed met veel champagne!
Dit klinkt al beter! haha
ijsjemeisje- Prater
Dacht ik
Roze Roos- Ratel
Zo, ik heb de laatste twee afleveringen ook eindelijk gezien. En hehe, eindelijk was het weer leuk met romantiek.
Ik vind Femke en Gijsbert echt een super leuk stel. Ik kreeg helemaal zelf weer kriebels in m'n buik, omdat het zo herkenbaar was om door zo'n Scandinavisch stadje te lopen samen zo romantisch verliefd. Echt zo herkenbaar. En ik wil nu ook naar Bergen toe haha.
Maar sowieso vind ik Gijs een geweldig leuke jongen (ja Bliss hier nog eentje) en ik vind Femke ook echt een leuke meid.
Frank en Anita vond ik ook heel lief om te zien dat ze zo verliefd zijn.
Richard en Annemieke zijn ook een leuk stel samen, al vind ik hem nog steeds een creep en zou ik hem nooit vertrouwen op de een of andere manier.
Marcel...tja Marcel. Ik ben net als Bliss inderdaad wel benieuwd naar waar die roddels vandaan komen van dat Ksenia zwanger zou zijn van hem, want dat lijkt me dan dus echt niet waar.
En Annemarie en Adriaan. Jeetje. Wat een hork is hij. Je zag echt zo dat ie er niet goed mee om kon gaan. Wel erg sneu voor haar, want ook zij is gewoon echt onhandig in de liefde volgens mij, maar eindelijk kwam ze een beetje los. Maar heb me wel suf gelachen om hun geklets samen op Cyprus. Echt zo wereldvreemd. Vond het echt heel grappig en schattig tegelijk.
En dan de andere mannen... Die lieve oude Adriaan, dat vond ik zo'n lieve man. Ben blij dat hij een leuke vrouw heeft gevonden. de rest ook overigens, maar vooral voor hem was ik erg blij.
Het was dit jaar de eerste keer dat ik het keek, maar wil het volgend jaar op zich wel weer zien. Alleen dan hopen op een zomer seizoen want volgens mij is dat veel zwoeler! Doe mij dan maar weer zo'n Gijsbert!
Ik vind Femke en Gijsbert echt een super leuk stel. Ik kreeg helemaal zelf weer kriebels in m'n buik, omdat het zo herkenbaar was om door zo'n Scandinavisch stadje te lopen samen zo romantisch verliefd. Echt zo herkenbaar. En ik wil nu ook naar Bergen toe haha.
Maar sowieso vind ik Gijs een geweldig leuke jongen (ja Bliss hier nog eentje) en ik vind Femke ook echt een leuke meid.
Frank en Anita vond ik ook heel lief om te zien dat ze zo verliefd zijn.
Richard en Annemieke zijn ook een leuk stel samen, al vind ik hem nog steeds een creep en zou ik hem nooit vertrouwen op de een of andere manier.
Marcel...tja Marcel. Ik ben net als Bliss inderdaad wel benieuwd naar waar die roddels vandaan komen van dat Ksenia zwanger zou zijn van hem, want dat lijkt me dan dus echt niet waar.
En Annemarie en Adriaan. Jeetje. Wat een hork is hij. Je zag echt zo dat ie er niet goed mee om kon gaan. Wel erg sneu voor haar, want ook zij is gewoon echt onhandig in de liefde volgens mij, maar eindelijk kwam ze een beetje los. Maar heb me wel suf gelachen om hun geklets samen op Cyprus. Echt zo wereldvreemd. Vond het echt heel grappig en schattig tegelijk.
En dan de andere mannen... Die lieve oude Adriaan, dat vond ik zo'n lieve man. Ben blij dat hij een leuke vrouw heeft gevonden. de rest ook overigens, maar vooral voor hem was ik erg blij.
Het was dit jaar de eerste keer dat ik het keek, maar wil het volgend jaar op zich wel weer zien. Alleen dan hopen op een zomer seizoen want volgens mij is dat veel zwoeler! Doe mij dan maar weer zo'n Gijsbert!
Gast- Gast
misschien is Ksnenia wel iemand anders tegen gekomen waarmee ze wél een kindje wilt.
Annoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 81
Aahwww en Boer Pieter dan! (http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/pieter/fotoalbum.aspx?id=256428&fotoid=1) Ik had echt tranen in mijn ogen, haha. Hoe cute!!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Maar waar zijn Gijsbert's lange lokken? Hij zal toch niet nu al zo onder de plak zitten bij Femke?
Ik vond hem mét haar eigenlijk veel leuker!
Gast- Gast
BOD: Ik vind dat langere haar ook leuker, haha!
Vind nog steeds dat Annemarie voor Harry had moeten kiezen.. Denk echt dat dat wel wat had kunnen worden! Toch jammer dat er praktische redenen zijn daar..
Vind nog steeds dat Annemarie voor Harry had moeten kiezen.. Denk echt dat dat wel wat had kunnen worden! Toch jammer dat er praktische redenen zijn daar..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Break Of Day schreef:Maar waar zijn Gijsbert's lange lokken? Hij zal toch niet nu al zo onder de plak zitten bij Femke?
+10000. Ik vond z'n korte koppie ook veel minder leuk.
Gast- Gast
Marin schreef:Break Of Day schreef:Maar waar zijn Gijsbert's lange lokken? Hij zal toch niet nu al zo onder de plak zitten bij Femke?
veel minder leuk.. t zag er niet uit! hij leek gelijk zo.... steriel
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Marin schreef:Break Of Day schreef:Maar waar zijn Gijsbert's lange lokken? Hij zal toch niet nu al zo onder de plak zitten bij Femke?
Haha! Maar een tijdje geleden was toch ook in het nieuws dat Gijsbert nog voor een verrassing zou zorgen? Ik verwachte dat 'ie opeens met Yvonne binnen zou komen :-) . Misschien komt dat nog, die aflevering van gisteren is natuurlijk ook al een paar weken geleden opgenomen.
Ik moest gisteren trouwens erg lachen toen de nieuwe vriendin van een van die boeren zei: ik viel op hem toen ik hem zag roeien, hij kon nog al die vragen beantwoorden zonder buiten adem te raken. Hahaha, die selecteert op uithoudingsvermogen ;-)
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Sterre schreef:Sannie89 schreef:Marin schreef:Break Of Day schreef:Maar waar zijn Gijsbert's lange lokken? Hij zal toch niet nu al zo onder de plak zitten bij Femke?
Haha! Maar een tijdje geleden was toch ook in het nieuws dat Gijsbert nog voor een verrassing zou zorgen? Ik verwachte dat 'ie opeens met Yvonne binnen zou komen :-) . Misschien komt dat nog, die aflevering van gisteren is natuurlijk ook al een paar weken geleden opgenomen.
Ik moest gisteren trouwens erg lachen toen de nieuwe vriendin van een van die boeren zei: ik viel op hem toen ik hem zag roeien, hij kon nog al die vragen beantwoorden zonder buiten adem te raken. Hahaha, die selecteert op uithoudingsvermogen ;-)
hahaha ja grappig heh.. en die desbetreffende boer woont hier in de buurt:) vriend van mijheeft dr wel eens gegeten haha
Gast- Gast
jammer dat het is afgelopen.. zouden er liefdes baby's komen?! haha, als er weer een nieuw seizoen met afleveringen begint, dan blikken ze meestal toch nog een keer terug?!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ik vond indd gijs met lang haar ook veel leuker! word er eigenlijk over een tijdje nog weer uitgezonden hoe het gaat?
of helemaal niet meer?
of helemaal niet meer?
klavertje- Prater
Volgend jaar denk ik pas.. aan het begin van de eventuele volgende serie....klavertje schreef:ik vond indd gijs met lang haar ook veel leuker! word er eigenlijk over een tijdje nog weer uitgezonden hoe het gaat?
of helemaal niet meer?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Specials komen weer!!!
http://boerzoektvrouw.kro.nl/video/2012specials/index.aspx
http://boerzoektvrouw.kro.nl/video/2012specials/index.aspx
Gast- Gast
En ik heb ook gehoord/gelezen dat er in 't voorjaar weer 'n start gemaakt wordt voor 'n nieuw seizoen!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 36 van 37 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37
Soortgelijke onderwerpen
» Boer zoekt vrouw 2012
» Boer zoekt vrouw 2012
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Eieren kopen bij de boer
» Wie zoekt met me mee?
» Boer zoekt vrouw 2012